Ben memnunum acaba o benden memnunmu :D
Ben memnunum acaba o benden memnunmu :D
Alan O Veren O, Nedir Senden Gidecek, Görende Can Senin Zannedecek...
Hocam jikleyi açacaksın çaresi yok. Bir de hava filtresi temiz olacak, buji yeni ve temiz olacak, valf ayarları doğru olacak. Yoksa tek marşta çalışması zor.
Ben şöyle yapıyorum, ayak marşına sertleşene kadar yavaş yavaş basıyorum. Sertleşinde normalde hızlıca pedala basarsan çalışır. Ben ayak marşını yavaş yavaş ezmeye devam ediyorum. Bunu bir iki kere yaparak silindirin içine birazcık benzin göndermiş oluyorum, hem piston silindir de azıcık yağlanmış oluyor. Bu sırada gaz koluna dokunmuyorum.
Jikle açıkken, gaz kolunun boşluğunu alacak kadar (1-2mm) parmak ucuyla gaz koluna dokunuyorum. Sonra ister elektrik marşı ister ayak marşı, zın diye çalışıyor.
Bir de motor el değmeyecek kadar ısınsın ondan sonra yola çık.
Ya benimki tek seferde mars aliyor ama calistiktan sonra eger sonerse baya ugrasiyorum tekrardan calistirmak icin birde 5 bin devirden sonra acayip bir cinlama sesi ve titresim oluyor.
Ayrica her zaman o kadar isitma firsati yakalayamiyorum en fazla 30 40 saniye isitip oyle cikiyorum yola
Benim drift tek marsta calisiyor 15 20 gun calistirmazsam anca o zaman calismiyor 5 binde bir buji hava filtresi degistiriyorum s
Birbirimizden memnunuz. Hatta o bana fazla geliyor çoğu zaman
Severek kulladigim bir makine idi ; er-5 ikin ci eline essek yuku bedel istenmese idi yine bir er-5 almak isterdim.sehir ici -sehir disi sahane idi.
Ama simdi ki makinem den de memnunum .sikintisiz bas marsa yurusun.
Bajaj Pulsar 200 Ns F1 gayet memnunum , nazar değmesin
Memnunum fakat 110km h da kalmasa daha iyi olurdu.
Çevre yolu ve anayollara çıkmadığım sürece memnunum. Ankara'da Eskişehir yolunda ve çevre yollarında millet 130'un aşağısına inmiyor.
Motor pulsar 150ns
memnunum ama cbf düşünüyorum.
cbf alsam 6 ayda bir 60 lira vergi vermek zorunda kalıcam onun için pek istemiyorum
fikirleri alayım
Ben memnunum ama kış geldi değiştirmek istiyorum neden acaba
3 senedir tvs apacheye biniyorum.2 kere yolda bıraktı çok soğudum.sebebide benzini bitmiş.Olacak şey mi?nazar değmesin 3 sene zarfında bir kere bile sorun çıkarmadı. Kaya gibi motosiklet desem yeridir.
Çok memnunum şükürler olsun ama artık yetmemeye başladı. Nasipse 400lüğüyle devam etmeyi düşünüyorum. Pulsar 200 NS. Aslında canım maxi scooterda çekmiyor değil hani ama bakalım nolcek
Sonuçta hepimiz ölecez...!
CRF 250L'nin deposu küçüktü, çok titreşim vardı, rüzgar yiyordum, artçı alamıyordum sattım.
GW 250'nin bakım aralığı sıktı ve bakımları pahalı idi, köy yolunun bittiği yerde motorda bitiyordu sattım.
XT 660Z'nin sele yüksekliği fazla ve motor olması gerekenden ağır. 10 cc yüzünden dünyanın vergisini ödüyorum. Motor belirli konularda aslında bana fazla. Ama şu anda bana bundan daha uygun motor yok ve seviyorum keratayı. İşe gidip gelirken trafik sıkışırsa fena ama. Ne manevra yapıyor ne aralara dalıyor şerefsiz. Deve gibi.
İstediğim 160 kilolarda, 21" ön 17"-18" arka janta sahip, deposu büyük, selesi nispeten rahat, cam takılabilecek, araziye ve uzun yola gelebilen bir motor. ( 660 Tenerenin hafifi oluyor işte )
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
Aga imkan olacak, garajin olacak, koyacaksın bir tane125 ya da 150'lik; bir tane de isteğe göre 600 ya da üstü olacak uzun yol için; bir tane de scooter olacak.. o gün kafan nasıl eserse, gönlün nasıl isterse, hangi modda isen ona bineceksin.
Hayal kurmak güzel şey ama herşey hayal kurmakla başlar bunu unutmayın.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)