Onu ben de hiç anlayamamışımdır. Derler ki aile baskısından, evleneceğinden, acil para gerektiğinden vb. nedenlerle motorumu satıyorum.
Ya bütün bu meseleler bir anda mı ortaya çıkıyor? Madem bunu öngörebilirsin, neden o zaman ikinci el almazsın?
Yirmi milyarlık sıfır motor alıp çanta, koruma demiri, siperlik vb. aksesuarları taktırıp, hatta o kadar güvenli ekipmanı alıp 1.000-2.000 km gibi bir süreç sonunda motorunu satmak isteyenlere şaşırıyorum.
Eğer çok maymun iştahlıysa bir insan, ikinci el modeller ona daha uygun olacaktır. Hevesini aldıkça satar, alır, satar, alıp, alır, satar
Sıfırdan edilen zarara yazık.
Bu arada Kanuni'yi bilmem fakat CBR 125 ve tüm diğer yarış motorları için yüksek devirli olduklarından mütevellit çabuk yıpranır demişti bilgisine güvendiğim bir arkadaşım. O nedenle dediğin gibi yarış motoruna hevesliysen çok yüksek km'lerden uzak durmakta yarar var.