Honda Dylan almayı düşünüyorum,kafamda bazı soru işaretleri var
Reklamlar
-
Tüm yazılanları keyifle okudum ve tebessüm ettim. Yüzümdeki bu gülümseme için hepinize teşekkür ederim. İki motorda kendi özelliklerine göre çok iyi olabilir ancak iki farklı bir değerde var. Bir düşünün motoru alıyorsunuz satacağınız zaman ödediğiniz paranın 4/1 i bile etmiyor, bu nasıl bir tezat. Bir de Honda'ya bakın alıyorsunuz satarken üstüne prim bile yapmış oluyor. Yedek parça ve servis kalitesinden bahsetmiyorum bile..
Alacağınız motorun mutlaka kullanıcı yorumlarına bakın, araştırın. Bayiye gidin üstüne oturun gerçekten ısınabileceğiniz, ihtiyaçlarınızı karşılayabilecek bir motormu buna bakın. Ve hepsinden önemlisi servisleri nasıl, gerçekten kaliteli ve güvenilir mi, yedek parçaları, bakım masrafları vs. nasıldır buna bakın. Öyle karar verin. Bu konuda da Honda kalitesini kesinlikle tartışmam. Honda'dan sonra İtalyan servislerine zerre güvenim kalmadı. Zaten bakım masrafları ile motorunuzun yanına bir motor daha koyarsınız. Bunlarda benim fikirlerim.
Reklamlar
-
sero sana yalana borcum mu var? dogrusu bu acayip çekişli vede güçlü diyer peoplerdan farklı ben buna canavar çekişli diyorumm.....
MOTOSİKLETSİZ İNSAN ÖZGÜR DEĞİLDİR
-
sahsen psi150 ıgrenc bı tıpe sahıp
Rüzğarı_hissSet
-
sero bi ara buluştuğumuzda senin motoruna bincem sende benimkine bin bakalım o zaman neler düşüneceksin merak ediyorum ,evet honda dylanın gidişi bencede 150cc katagorisindeki scooterler içinde en iyisi ama 13-14 hp den fazlasını üretebilceğini hic sanmıyorum,motorun seriliği su soğutmalı olması,kaliteli malzeme kullanılması ,motor teknolojisinin ileri ve yeni olması ve şase nin hafif olmasından kaynaklanıyor,tek kişi ile türkiye'nin heryerine gidilebilecek bi motor,eğer artçısız kullanılacaksa dylan 1 numaralı seçim ama artçı olacaksa 200cc ve üzeri bir italyan veya japon bakmanı öneririm aprillia scarebo 200 ,aprilla sport city ,yamaha xmax 250i veya xcity250
-
çok komik bir tartışma- bir tarafta 12 bg hava soğutmalı kymco, bir tarafta 15,8 bg su soğutmalı honda. çocuklar bile bu cevabı verir...tolga(tolme76) dylan la ilgili 13-14 bg.den fazla üretebileceğini sanmadığını yazmış. bir bildiği var herhalde merak ettim bu kanıya nereden vardığını.. açıklar ise iyi olur. bizde bilgilenmiş oluruz.çünkü fabrika 15,8 bg.diyor
MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..
-
Arkadaş Ikinci El Temiz Bir Dylan Alırsan Yıllarca Sorunsuz Binersin
şehir Içi Kullanımda Hiçbir Motor Eline Su Dökemez
-
honda derım bende cok guçlu dylan modelı ama parcları bır motor aldırı sana sakın duşme yada senın hatandan bozulmasın
bu yuzden turkıyede fazla tutulmadı malesef y.parca fiyatları yuzunden.
-
erol 62 adlı üyeden alıntı
çok komik bir tartışma- bir tarafta 12 bg hava soğutmalı kymco, bir tarafta 15,8 bg su soğutmalı honda. çocuklar bile bu cevabı verir...tolga(tolme76) dylan la ilgili 13-14 bg.den fazla üretebileceğini sanmadığını yazmış. bir bildiği var herhalde merak ettim bu kanıya nereden vardığını.. açıklar ise iyi olur. bizde bilgilenmiş oluruz.çünkü fabrika 15,8 bg.diyor
abi sizde biliyorsunuzki fabrikada dyno üzerinde yapılıyor bu ölçumler,motorun üzerinde ağırlık yok ,sürtünme çok düşük ,rüzgar 0,adam motor makinaya bağlı iken gazı veriyor ve belirli bi devir saate geldiginde en üst değeri yazıyor kitapçığa, ama gerçeklere gelince motorun üzerine ağırlık bindikten sonra kayıştan ve diğer aktarım organlarından güç tekerleklere ulaşana kadar 1-2 beygiri harcanmış oluyor,yüklü motorun lastiklerinin asfalt sürtünmesi ve rüzgardan dolayıda oluşan kayıp cabası,birde motorun yıpranma payını karbüratör ün ayarsızlığı,hava filitresinin pis oluşu gibi diğer etkenlerde katılınca beygir gücündeki kayıp dahada çoğalıyor,bu sebeblerden dolayı hiç birimiz kitapta yazılan değerlerin tamamını sonuna kadar kullanamıyoruz benim xmax için 21hp diyor ama 18-19 hp den fazla güc alabildigimi sanmıyorum,ha bunu maksimize edebilirmiyiz tabiki,özel modifikasyonlar ile mümkün,malossi debriyajlar,performans hava filitreleri,kevlar kayışlar ,performans egzoslar ve diğerleri ,hepsinin amacı bu kaybedilen gücü minumuma indirebilmek için yapılmış şeyler
-
Tolme adlı üyeden alıntı
abi sizde biliyorsunuzki fabrikada dyno üzerinde yapılıyor bu ölçumler,motorun üzerinde ağırlık yok ,sürtünme çok düşük ,rüzgar 0,adam motor makinaya bağlı iken gazı veriyor ve belirli bi devir saate geldiginde en üst değeri yazıyor kitapçığa, ama gerçeklere gelince motorun üzerine ağırlık bindikten sonra kayıştan ve diğer aktarım organlarından güç tekerleklere ulaşana kadar 1-2 beygiri harcanmış oluyor,yüklü motorun lastiklerinin asfalt sürtünmesi ve rüzgardan dolayıda oluşan kayıp cabası,birde motorun yıpranma payını karbüratör ün ayarsızlığı,hava filitresinin pis oluşu gibi diğer etkenlerde katılınca beygir gücündeki kayıp dahada çoğalıyor,bu sebeblerden dolayı hiç birimiz kitapta yazılan değerlerin tamamını sonuna kadar kullanamıyoruz benim xmax için 21hp diyor ama 18-19 hp den fazla güc alabildigimi sanmıyorum,ha bunu maksimize edebilirmiyiz tabiki,özel modifikasyonlar ile mümkün,malossi debriyajlar,performans hava filitreleri,kevlar kayışlar ,performans egzoslar ve diğerleri ,hepsinin amacı bu kaybedilen gücü minumuma indirebilmek için yapılmış şeyler
Çok mantıklı hiç böle düşünmemiştim peki dyno üzerinde ölçüldüğü kesinmi yani sürüş halinde ölçme imkanı warmı
Biz gökyüzüne inanırız, sunroof'a değil . . .
[B][COLOR="Blue"]MerT ÇiftÇi[/COLOR][/B]
-
Piaggio Carnaby 200 alırken PS150i ye göre çok daha üstün ama italyan motorlarına çok yüksek servis ve parça fiyatları istendigini söyleyen kullanıcıları hiç az değil(tabi honda da bedeva değil ama gözleri yuvalarından fırlatmayan seviyede). Runner200VXR kullananlarda hiç az servis ücretleri ile karşılaşmıyorlar büyük ihtimal...
Nerde bu italyancılar, runnercılar, beverlyciler? Hondacılar motorlarını baya övdüler, Kymcocular saglam ve hesaplı olduğunu söylediler...
Hiç italyan kullananlar yazmadı?
-
-
Aklımın alıp almaması önemli değil merak ettim sadece sende merakımı giderdin teşşekürler . . .
Biz gökyüzüne inanırız, sunroof'a değil . . .
[B][COLOR="Blue"]MerT ÇiftÇi[/COLOR][/B]
-
bu konuda bayağı bilgi sahibi oldum. arabamın ruhsatında 100 beygir diye yazıyor. artık senin araban kaç beygir diye sorduklarında. 100 beygir görüntüsünde ama 85 falan diye söyleyeceğim.
MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..
-
sym joyrıde ve gts 250 lilik modellerinede bakmanı tavsiye ederim çok iyidir honda dan farklı olarak çift kişi daha rahat edersin
-
-
Tolga abı ne zaman ıstersen test adebılırsın abı.ama bısey belırteyım 100km ye kadar hızlanması 150ccye gore cok ıyı bence.100km ıle gıderken gazı tam cevırdıgımde rahatlıkla arac sollamaya cıkabılıyorum.
MOTOR bence bır hastalıktır.
-
sero35 adlı üyeden alıntı
Tolga abı ne zaman ıstersen test adebılırsın abı.ama bısey belırteyım 100km ye kadar hızlanması 150ccye gore cok ıyı bence.100km ıle gıderken gazı tam cevırdıgımde rahatlıkla arac sollamaya cıkabılıyorum.
tek kişi binildiği sürece çok çok yeterli dylanlar,gidemeyeceğin yer yok bende xmax i almadan önce ilk baktığım motosiklet dylandı ama bugun yaptığım muğla-izmir-aliağa 265km lik yolu 2 kişi dylan ile yapmış olsaydım yorgunluğum daha fazla olurdu
-
Bu konuyu açan arkadaş kararını verdimi bilmiyorum ama ben 3 sene Dylan kullandıktan sonra 1 hafta x max kullanma şansım oldu ve motorumdan soğudum, açıkçası Dylan kadar pratik ve ekonomik olupta Dylan dan daha performanslı ve konforlu olması, konbine fren sistemi olmamasına rağmen dehşet duruş sağlayan frenleri beni hemen ikna etti. Fakat Dylanı sattıktan sonra kararımı x max ten değilde onun bana daha uygun olan kardeşinden yana X city den yana vardim. Şimdi bir X city sahibiyim. Yakıtı, konforu, yol tutuşu, keyifli sürüşü müthiş servis ve yedek parça fiyatları nasıl bilmem ama Dylanında ucuz olduğu söylenemezdi. Bence bu bir aşk meselesi şuana gözüm X city den başkasını görmüyor, İki sene sonra gönlüm nereyer konar onu bilmem. Herkeze kazasız sürüşler..
-
üzerinde honda yazan tuvalet kağıdını bile rahatça poponuza sürtebilirsiniz .
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
valla ben dylan derim motorumu servise bakıma götürüyordum ordaki ustaya sordum nedir bu dylanlar herkes dylandır tutturmuş gidiyor dedim pendik servisnde güngör de adam demesinmi gel bak yaklaş motor 22 binde bak dedi şanzımana çizik yok dedi tek kötü yanı dedi karbüratörlü olması dedi dylan derim ben ben şimdi allah nasip ederse 1 2 ay içinde cbr 125 alıp 2.nci el ps çoğalsın satıp ps ye giricem;)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)