yar bana bir eğlence bir medett vay vay vay vay
motorumla hayatımı çeyrek mil yaşıyorum
çok zalım eleştiriler bunlar.. hiç kimse acımamış valla..
Ya ayıp arkadaşlar buldunuz sahipsiz markayı vurdukça vuruyorsunuz.Hayır bende bu motor olsa size buraya bişeyler yazabilirdim ama yok işte.Bu gariban markalarla dalga geçince noluyo ben onu anlamıyorum.Honda, yamaha size parçada indirim yapıyosa söyleyin bizde dalga geçelim ..Ben diyorum ki böyle uzatmayalım. Bu işin kolayı var .Bulalım bi zongshen zs 125-32 yapalım testini son hızı neymiş görelim.?Belkide bu efsane doğrudur
usta bunu başka motora bağlayıp stop durumda 180 yaptırsan gene sonun ölüm
cbr 125le 150 geçen var ne apıon sen
çogu yorumu okudum millet anlaşılan topigi görünce iyi stres atmış yorumlara çok güldüm hiçbi cinmalından bi cacık çıkmaz 2 teker gibi ölüm tehlikesi yüksek bi alete biniyosan marka kaliten olucak abi gerisi yalan
yaw sallanırda herşeyin bi sınırı var...
eger kask takmıyorsan koruyacak bir şeyin yok demektir
motoru test aşamasındayken yüksekten attıkların düşerken aldıgı hız olmasın
[COLOR="Blue"][b]Biz Gökyüzüne İnanırız Sun-roof'a Değil[/B][/COLOR]::puro::
benim cgl'emin saatte kaç km yaptığı hiç sölemiyim en iyisi
yapcak bişey yok sistem böyle
zongshen zs 125-32 bunun 200 lü kafadan 230 245 falan gdiyodur belki daha fazla varmı bilen
[B][I]Dört teker bedenimi İKİ TEKER RUHUMU TAŞIR..!:[/I][/B] rahmetlinin sözü
Sadece sibop ayarı yapmak için 160tl harcamak gereken motor:d
bu motor yemekte yapıyomu
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
Zongshen Grubu Çin’inin Chonqging sehrinde , 1992 yilinda kuruldu. Zonghen Grubunun bünyesinde hizmet veren toplam 52 tane alt sirketi bulunmaktadir. Bu alt sirketlerin yüzde yüz sermayesi Zongshen grubuna aittir.
Zongshen’in subeleri Chongqing,Shangdong,Guangdong,ZheJiang,Hongkong gibi bazi lokal bölgelere ve ayni zamanda USA, Fransa, Endonezya ,Vietnam, Güney Kore Kamboçya gibi yabanci ülke ve bölgelere yayilmistir.
Zongshen Grubunun çalisanlari 18.000 üzerindedir ve toplam kayitli sermayesi 4 milyar Yuan’in üzerindedir.
Zongshen grubu motosiklet ve motorda yüksek teknolojiye sahiptir. Bu basarisi Uluslar arasi Makine Sanayi dairesinden ve Kamu Güvenlik Balkanligi tarafindan onaylanmistir.
Zongshen Grubu ‘ZONGSHEN’ ve ‘ZIPSTAR’ adli iki markaya sahiptir. Zongshen grubunun bünyesindeki alt sirketler ISO9000 ,ISO 9001 Standart kalitesini basariyla geçmislerdir ve NO.001 ‘CCC’ kalite sertifikasini Çin Kalite Kontrol Merkezi tarafindan ödüllendirildi.
Tarihçe:
1- Sermayeyi biriktirme dönemi: (1982-1992) Zongshen Grubunun tarihi motosiklet bakim magazalarina dayanmaktadir. 10 yil sonra ilk büyük yatirimi olan motosiklet tamirinden ve motosikletleri birlestirmeyi denemekten sermaye birikimini yapmistir.
2- Gelisme dönemi: (1992-1998) Zongshen ürünlerinin çesitliligini gelistirdi ve asil alani motosiklet ve motor oldu. Buna deniz motorlari ve hiz motorlari da eklendi.
3- 1998’den sonra çesitliligi artirma: Zongshen ‘Termodinamik Makine Endüstri’ stratejisini gelistirip tamamlamistir. Bu esnada Uluslar arasi Pazara adim atti ve ürün zincirini genisletti.
Zongshen Motosiklet Takimi:
Zongshen motosiklet takimi 1999’da kuruldu ve Çin’in tek motosiklet takimidir. Ayni zamanda 2001 ve 2002 Dünya Motosiklet Sampiyonasina Çin’den katilan tek takimdir. 2002 yilinda Dünya Motosiklet Dayaniklilik Motosiklet Sampiyonasinda Zongshen Motosiklet takimi sampiyonluk kazanmistir.
MOTORUN ASIL ÖZELLİKLERİ.........
MOTOR TİPİ
TEK SİLİNDİR /4 ZAMANLI
SİLİNDİR HACMİ (ML)
124.5 ML
SOĞUTMA SİSTEMİ
HAVA SOGUTMALI
ÇALISTIRMA
ELEKTRİK/PEDAL
ATEŞLEME
C.D.I
MAX.GÜÇ(KW/R/MIN)
ELEKTRİK/PEDAL
MAX.TORK (N.M/R/MIN)
8.5/9500
100 KM'DE YAKIT TUKETİMİ (LT)
9.5/8000
BOYUTLAR (U*G*Y) (MM)
2050*735*1100
MİN. YERDEN YUKSEKLİK (MM)
130 MM
DİNGİL MESAFESİ (MM)
1345 MM
ÖN SUSPANSİYON
HİDROLİK ÖN MASA
ARKA SUSPANSİYON
HİDROLİK AMORTİSOR
YAKIT DEPOSU KAPASİTESİ(L)
15 LT
NET AĞIRLIK(KG)
150 KG
MAX YÜK KAPASİTESİ (KG)
150 KG
FREN TİPİ (ÖN/ARKA)
DİSK/KAMPANA
ÖN ARKA LASTİK
18-1.6/18-1.85
JANT TİPİ
ÇELİK JANT
AYRICI ÇOĞUNUZUN MOTORUNDA OLDUĞU GİBİ TELEFON GÖSTERGESİ ALARM ve KUMANDADAN ÇALIŞTIRMA ÖZELLİĞİ ve YİNE HEPİNİZİN MOTORUNDA OLDUĞU GİBİ YAN AYAKTA İKEN STOP ETMEZ. YAN AYAK AÇIKKEN VİTESE ATARSANIZ STOP EDER. BÖYLE DANDİK ÖZELLİKLER VAR İŞTE.
ben kendim bizzat 145 e kadar cıktım.yamaha ybr ile aynı serilikte hatta dahada seri diyebilirim 3. viteste 110 u gördüm belkide sizin dediğiniz gibi km kadranları yanlıştır. Eğerki benim kadran yanlışsa diğerlerininkide yanlış demektir.Saklamaya gerek yok 1 tane motora sinir oldum oda yamaha rx 115 ti. Yokuş aşağı kapıştık onlar 2 kişiydi ben tek ikimizde birbirimiz geçemedik. Youtubeden izlediğime görede rx 115 160 a kadar cıkıyor. Dediğim gibi belkide kadran hatalı olabilir ama 125 likler içinde henüz kafa tutan olmadı. Bu arada cbr ile karşılaşmamız olmamıştır.
İşte benim çinlide bu
ufff S: 150 kilo mu bu motor :S hey maşşallahhh
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)