tork da önemli tabi de,
ille de horse power
tork da önemli tabi de,
ille de horse power
düşük devirlerde yüksek ivmelenme isteyenler için tabi ki tork!!!
[B]çoksa torkun olmasın korkun[/B]
tork = hiçbişey
hp = herşey
olayın özü budur. torku ne olursa olsun hp si yüksek motor daha hızlı ivmelenir ve son hızı da hp ile doğru orantılıdır. tmam sen torkunla 3. viteste çık yokuşu ben 2. vitesle aynamda göreyim seni
ha bu benim fikrim ve pratikte de yaşadıklarım ya katılır yada gülmekten katılırsınız siz bilirsiniz
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
Beygir gücü hızlanma süresini verir.Şimdi ;Honda CRF250x 29,4 bg.O zaman crf cbf 250 yi son süratte geçer mi demek.Hayır tabiki.Crf 250 son süratine gelene kadar cbf i yer ama sonra cbf onu yakalar...........Yokuşta ve yükde işler crf e doğru terse döner.Benim tercihim ise birbirine yakın tork ve bg...600cc civarı endro lar işimi görür.600 cc bi endro alabilirmiyim sıcak olsun
yanlış, ne kadar güçlü olsanda, kısa saplı bi kesiciyle demiri kesmek için saatlerce uğraşabilirsin, gücün ne kadar çok olsada, kesici sapının kökünden yada kısa tuttuğun sürece kesmesi o kadar zordur, 5 metrelik levyeyi aynen benzetemesekte torka benzetebiliriz,tork olmadan sen daha o demiri çok kesmeye çalışır, harcaman gerekenden çok daha fazla güç harcar, çok daha fazla kalori yakarsın
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
enduro kullanmaktan ve zamana karşı yarışmaktan keyif alan biri olarak tabii ki de tork diyorum....Dik rampa çıkışlarında,keskin virajlarla dolu dağ yollarında tork yoksa keyif de yoktur ha bire vites değiştir 1. vites 2. vites eee nasıl eğlenirim ki o zaman :D Dizel motor yağı reklamı gibi oldu ama neyse
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)