Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

1.000 TL lik koruma paketi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    @ Shrieker

    Bu resim sitede birçok kereler verildi zaten..Doğru olduğu biliniyor..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Hayırlı olsun usta.
    AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

  3. #83
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Temmuz 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF250 , GT250r'den sonra tekrar CBF150
    Bence listeden dizliği çıkar.Onun yerine pantolon al.

  4. #84
    ortadadogulu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2009
    Şehir
    zigetvar.
    Motosikleti
    150 zc < cbf 150 < 150 mc<OPEL ASTRA>Linea
    44780-Gri-XL LS2 Delta Çeneden Açılır Kask (Gri, XL) 169.45 TL
    45303-M Nebel Pantolon (M) 120.28 TL
    44522-Siyah-XL NİC NJ 1010 Mont (Siyah, XL) 184.26 TL
    ben de bu gün bir liste hazırlamıştım feyizoğlundan. başka malzemeler de var ama senin için tavsiye edebileceğim üç şey bunlar. dizlik eldiven için de gidip görmelisin derim. ben feyizoğluna gittim denedim aldım. özellikle mont için süper diyebilirim. hocam yaz aylarında çok terletiyor ama yola çkarken giydiğimde kendimi harika hisseiyorum. ve yorumları oku. ben aldım tavsiye ederim. kışın iyi gidecektir. kask ve pantolonu da çok kişiye sordum forumalrdna okudum almaya kadar verdim. tavsiyem bu yondedir.
    dükkanı açarken çekerim her daim bismillah
    pirimizdir sofuoğlu olsun şampiyon sağlığına zeval vermesin allah

  5. #85
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Arkadaşlar zaten korumaları aldım..
    İlk mesaja istinaden yazmayın mesajlarınızı..
    Tavsiye niteliğinde bir başlık olduğu için hortlattım..

    @ ergün1968


    Eyvallah abi..

  6. #86
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kazalarda kaska gelen darbelerin istatistiksel dağılımı.


    Şimdi buna da "Birileri foruma ne idüğü belirsiz bir resim koymuş, sen de hemen atlayıp alıntılamışsın, nerden bilelim o resimdeki gibi olduğunu" dersin diye aşağıdaki detayları kastım. Umarım bu sefer yeteri kadar tatmin edici bulursun

    O resimde görülen yüzdeler Dıetmar Otte denen bir amcanın araştırmasını temel almış.

    http://www.ircobi.org/council/otte.htm

    IRCOBI "INTERNATIONAL RESEARCH COUNCIL ON BIOMECHANICS OF INJURY" yani Uluslararası “Yaralanma Biyomekaniği” Araştırma Konseyi demek oluyormuş. Bu amca da o konseyin bir üyesiymiş.

    Dietmar Otte Hannover Medikal Üniversitesi (sanırım tıp fakültesi olarak tercüme etmek daha mantıklı) “Kaza Araştırma Birimi teknik şefi”, “biyomekanik ve kaza analizi” , “araç mühendisliği” uzmanı, aynı zamanda da Berlin Bilimler Üniversitesinde (bu da teknik üniversite olacak sanırsam ) “kazaların yeniden canlandırılması ve biyomekaniği” profesörüdür.
    ben sana hemen en az 15 adet full kaskla kaza yapıp vefat eden kişi sayabilirim yani somut öle çizim değil hatta felipe massa fullkaskla hemde araç içinde ölümcülbir kazayı yeni atlattı bak somut örnekler bunlar iskoç bilim adamları araştırmış masalı değil..

    yani buradan şu sonucu çıkarabilirmiyiz aman ha sakın ful kak kullanmayın full kullanıp vefat eden yada ölümcül kaza geçiren sayısı oranı flip-up kullanana oranla daha fazladır .. gayet somut değilmi .. çizim değil elle tutulur gözle görünür örnek al sana

    fll kask öldürür şaka değil gerçek bu .. full kaskı takan kendini ölümsüz sanıyo asılıyo gaza .. hele hele arai shoei gibi rüzgar sesini ve direncini absorbe eden kask takanlar iyice gaza geliyo 300km/h yi deniyo ver birine flip-up ver altına hayabusa çıkacağı max sürat 160-170 tir .. kask daha fazlasıa müsade etmez çünki ...hele hele çenesi açıkken 100 km/h üzerine çıkamassın ayrodnamik olarak buna uygun değildir ..o yüzden süratle iştigal etmeyen tayfa tarafından tercih edilir genelde .. ama eksozundan vuuuuuuufff sesi duymak isteyen 250 km/h ci tayfanın işine gelmez ...

    tekrar ediyorum full kask ölüme davettir ... flip-up kullan haddini bil ... sürat felakettir .
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  7. #87
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    flip-up kullan haddini bil ...

    yani en son bunu dedirttiler sana hee ...

  8. #88
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    Alıntı hao_asakura adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zmn git bi lazer vertigo(siyah gözlükle beraber) al 330 kağıt
    sonra bi daniese, revit 450 kğıt
    son en alpine star 120 dizlik
    kalan paraya da bi yazlık bi kışlık eldiven al.

    hacı senin para bol heralde iyi para ayırmışın kenan sofu oğul bile bu kadar bütçe ayırmıyo.
    motorun 600 lük ya da 1000dir inşş ,
    yoksa scooter alcam demee
    ,o zmn al kasımpaşa, üstü şeşhane olursun gülerler valla.
    sen dandik bi bisiklet al bunla bin. hemen tv ye çıkarsın. anahaberlerde.

    Helalsin arkadaşım
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  9. #89
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    forum sayfalarını karıştırın bakın .. dizliğim olmadığı için dizim parçalandı, eğer elimde eldiven olsaydı avuçlarım böle olmayacaktı, eğer full korumalı montum olmasaydı bu kazayı bu kadar ucuz atlatamazdım .. örnekleri çoktur .. ülen Allah rızası için kafamda keşke full olsaydı çene dağıldı ..diye bişi varmı .. varda banamı denk gelmiyo ...

    Tekrar etmekte fayda var full koruma sizi 70-80 km gibi hızlara kadar uygun düşmelerde korur.. 100 km/h yi geçtikten sonra sizi ancak Allah korur. İnsanları yanıltmayalım ..bu gün en dandik scutır bile 100 km/h yapabiliyo .. full koruma giyinen adam kendini robocop zannediyo ölümsüzüm zannediyo.. full kask bi masaldan ibarettir ancak uygun hızda uygun bir düşme ile sizi korur ..

    Motorda amaç düşmek değil gitmektir. bu yüzden size bu gidişinizi en konforlu sunacak kask flip-up tır .. elbette full kaska nazaran daha az koruyacaktır.. ama bu fark çok ufak bi farktır ve gözardı edilebilir . ama kullanıştaki rahatlık farkı uçurumdur .. flip-up tak yavaş git be kardeşim ne var .. onlar hep bizimle başlığında ki tüm arkadaşlarımızı full kaskla kaybettik .. bundan daha acı daha kahredici bir örnek olabilirmi.. ful kask korumaz aynen mont dizlik ve eldiven gibi sadece daha az yaralanmanıza vesile olur .. sizi siz korursunuz .. bunu anladığınızda zaten iş bitmiştir....
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  10. #90
    inanck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2008
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    honda cbr 250r
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birine flip-up ver altına hayabusa çıkacağı max sürat 160-170 tir .. kask daha fazlasıa müsade etmez çünki ...hele hele çenesi açıkken 100 km/h üzerine çıkamassın ayrodnamik olarak buna uygun değildir ..o yüzden süratle iştigal etmeyen tayfa tarafından tercih edilir genelde .. ama eksozundan vuuuuuuufff sesi duymak isteyen 250 km/h ci tayfanın işine gelmez ...
    yararlı bilgi için teşekkürler; cox marka flip-up kaskım var bu açıklama sayesinde öğrenmiş oldum ki kaskımın 90 civarı çıtır çıtır ses çıkarması makul. genelde 50-60'ı aşmayan bir cbr125 sürücüsü olarak tezinizi doğruluyorum ayrıca

  11. #91
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    forum sayfalarını karıştırın bakın .. dizliğim olmadığı için dizim parçalandı, eğer elimde eldiven olsaydı avuçlarım böle olmayacaktı, eğer full korumalı montum olmasaydı bu kazayı bu kadar ucuz atlatamazdım .. örnekleri çoktur .. ülen Allah rızası için kafamda keşke full olsaydı çene dağıldı ..diye bişi varmı .. varda banamı denk gelmiyo ...

    Tekrar etmekte fayda var full koruma sizi 70-80 km gibi hızlara kadar uygun düşmelerde korur.. 100 km/h yi geçtikten sonra sizi ancak Allah korur. İnsanları yanıltmayalım ..bu gün en dandik scutır bile 100 km/h yapabiliyo .. full koruma giyinen adam kendini robocop zannediyo ölümsüzüm zannediyo.. full kask bi masaldan ibarettir ancak uygun hızda uygun bir düşme ile sizi korur ..

    Motorda amaç düşmek değil gitmektir. bu yüzden size bu gidişinizi en konforlu sunacak kask flip-up tır .. elbette full kaska nazaran daha az koruyacaktır.. ama bu fark çok ufak bi farktır ve gözardı edilebilir . ama kullanıştaki rahatlık farkı uçurumdur .. flip-up tak yavaş git be kardeşim ne var .. onlar hep bizimle başlığında ki tüm arkadaşlarımızı full kaskla kaybettik .. bundan daha acı daha kahredici bir örnek olabilirmi.. ful kask korumaz aynen mont dizlik ve eldiven gibi sadece daha az yaralanmanıza vesile olur .. sizi siz korursunuz .. bunu anladığınızda zaten iş bitmiştir....
    Abi göreceli bir olaydır bu.Ben enduro kullanıcısı olarak bile flip-up sevmem..Isınamadım bir türlü..Full face kaskın içinde kendimi daha bir rahat daha bir konforlu hissediyorum.Ses desen yapmaz, orasından burasından hava girmez..Hafiftir.. Flip-up da kullandım bir süre.Ama nasıl diyeyim, sanki kafamda çelik konstrüksiyon taşıyordum
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  12. #92
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    forum sayfalarını karıştırın bakın .. dizliğim olmadığı için dizim parçalandı, eğer elimde eldiven olsaydı avuçlarım böle olmayacaktı, eğer full korumalı montum olmasaydı bu kazayı bu kadar ucuz atlatamazdım .. örnekleri çoktur .. ülen Allah rızası için kafamda keşke full olsaydı çene dağıldı ..diye bişi varmı .. varda banamı denk gelmiyo ...

    Tekrar etmekte fayda var full koruma sizi 70-80 km gibi hızlara kadar uygun düşmelerde korur.. 100 km/h yi geçtikten sonra sizi ancak Allah korur. İnsanları yanıltmayalım ..bu gün en dandik scutır bile 100 km/h yapabiliyo .. full koruma giyinen adam kendini robocop zannediyo ölümsüzüm zannediyo.. full kask bi masaldan ibarettir ancak uygun hızda uygun bir düşme ile sizi korur ..

    Motorda amaç düşmek değil gitmektir. bu yüzden size bu gidişinizi en konforlu sunacak kask flip-up tır .. elbette full kaska nazaran daha az koruyacaktır.. ama bu fark çok ufak bi farktır ve gözardı edilebilir . ama kullanıştaki rahatlık farkı uçurumdur .. flip-up tak yavaş git be kardeşim ne var .. onlar hep bizimle başlığında ki tüm arkadaşlarımızı full kaskla kaybettik .. bundan daha acı daha kahredici bir örnek olabilirmi.. ful kask korumaz aynen mont dizlik ve eldiven gibi sadece daha az yaralanmanıza vesile olur .. sizi siz korursunuz .. bunu anladığınızda zaten iş bitmiştir....
    İlk paragraf hariç katılıyorum. Zaten ben de tam kapalı kask takıp bassın gitsin demiyorum millet. Somut örnek aramışsınız. Görkem arkadaşımıza sorabilirsiniz. Kendisi tam kapalı bir kaskla düşüp çenesini yere vurmuştu zamanında.

    Ayrıca bir önceki mesajımda attığım gayet ciddi bir bilimsel araştırma, bütün darbelerin sağdan %19.2, soldan da %15.4 darbe ihtimalleri size (çeneye darbe gelme ihtimali toplam %34.6, yani kaskınıza alacağınız bütün darbelerin 1/3'ünden fazlası flip up kaskta o açık gittiğiniz kısıma denk gelecek) gerçekçi gelmiyorsa söylenecek daha fazla birşey yok.

    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hatta felipe massa fullkaskla hemde araç içinde ölümcülbir kazayı yeni atlattı bak somut örnekler bunlar iskoç bilim adamları araştırmış masalı değil..

    yani buradan şu sonucu çıkarabilirmiyiz aman ha sakın ful kak kullanmayın full kullanıp vefat eden yada ölümcül kaza geçiren sayısı oranı flip-up kullanana oranla daha fazladır .. gayet somut değilmi .. çizim değil elle tutulur gözle görünür örnek al sana

    fll kask öldürür şaka değil gerçek bu .. full kaskı takan kendini ölümsüz sanıyo asılıyo gaza .. hele hele arai shoei gibi rüzgar sesini ve direncini absorbe eden kask takanlar iyice gaza geliyo 300km/h yi deniyo ver birine flip-up ver altına hayabusa çıkacağı max sürat 160-170 tir .. kask daha fazlasıa müsade etmez çünki ...hele hele çenesi açıkken 100 km/h üzerine çıkamassın ayrodnamik olarak buna uygun değildir ..o yüzden süratle iştigal etmeyen tayfa tarafından tercih edilir genelde .. ama eksozundan vuuuuuuufff sesi duymak isteyen 250 km/h ci tayfanın işine gelmez ...

    tekrar ediyorum full kask ölüme davettir ... flip-up kullan haddini bil ... sürat felakettir .
    Hah işte o kırmızıyla belirttiğim kısımdan bahsediyorum. Böyle düşünüyorsanız bu tartışmayı devam ettirmenin lüzumu yok.

    Ayrıca maviyle taradığım kısımdaki iddianız kısmen yanlış. Rüzgar direnci konusunda doğru, ama ses konusunda tam tersi geçerlidir. Analaşılan Arai Rx-7 Corsair, Shoei X-Spirit veya benzer yarış kaskları takıp 130-140 km/s civarı bir hız asla denememişsiniz. Veya deneyenler de size yalan söylemiş. Çünkü bu hızlarda bile kulaklarınız yırtılırcasına sese maruz kalır; bu kasklar konfor (ses izolasyonu da dahil) değil, performansları ön planda olacak şekilde tasarlanır ve üretilir, profesyönel yarışçılar ve işitme duyusunun önemini kavramış aklı başında her yol kullanıcısı da bu kaskları takıyorsa mutlaka kulak tıkacı da takar.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  13. #93
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Niçin boyle gereksiz bir tartismanin içerisine girdiginizi anlamadim.

    Konuyu açan arkadasimiz, ne almasi gerektigi konusunda onerilerimizi sormustu.
    Ben de uzun uzun yazip, kullanacagi motosiklete ve kullanis tarzina gore bir koruma seçmesini,motosiklet kullanmaktan zevk alabilmesi için bunun sart oldugunu belirtmistim.
    Tavsiyelerim arasinda da eger amacina uygunsa,çenesi açilabilir kask almasinin kendisini daha rahat ettirecegi de vardi.

    Simdi hem BBRR hem de Shrieker dogru seyler yaziyorlar.
    Ama bunu birbirleriyle tartisir bir uslup kullanarak yaptiklari için kafalar karisiyor.
    Uslubu degistirip, birbirinizi destekler sekilde yazsaniz, herkes anlayacak.

    Yahu tam kapali kask digerlerine gore daha iyi korur.
    Bu gerçektir.
    Tartisilacak bir yeri yokki bunun.
    Ama çenesi açilan kask yeterince korumaz,kismi yanlis.
    Siz o kaski çenesi açik kullaniyorsaniz, zaten otomatikman çenesiz kask kullanmis oluyorsunuz.
    Eeee???
    çeneniz açiktayken neyle koruyacaksiniz?
    Fakat çene kapaliyken (kaliteli bir kask kullaniyorsaniz), çene kisminin açilmasi ihtimali zor bir ihtimaldir.
    Zaten bu ihtimalin gerçeklesecegi siddette bir kaza geçirirseniz, muhtemelen vucudunuzun diger bolumlerinde olumcul yaralanmalar meydana gelecektir.

    Kask kayisi meselesi gibi bir mesele bu.
    Dunyanin en guveninilir kaskina da sahip olsan,eger baglamadiysan faydasi yoktur.

    BBRR'nin motosiklet kullanicilari kendini robocop zannediyor benzetmesine de katiliyorum.

    Yani iki tarafin gerçekleri anlatip, birbiriyle atistigi ilginç bir tartismaya imza atiyorsunuz, tebrik ederim..
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  14. #94
    emir27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2009
    Şehir
    Bursa-İstanbul
    Benim yine kafam karıştı tam kask mı aslalım yoksa çeneden açılır kask mı?Tam kask için fazla güven verir sonucu kötü olur diyorsunuz.Çeneden açılır için çenenin fırlama ihtimaline karşı dikkatli olur hızlı gitmezsiniz diyorsunuz?Aradaki fark ihmal edilebilir diyorsunuz.Çenenin açılabilme ihtimali ihmal edilebilir değildir.Yanlış mı anladım yoksa?
    (K)aza (A)nında (S)eni (K)orur.

  15. #95
    CengizhanD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2008
    Şehir
    Ayvalık
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 '09 ve Orijinal Honda Kinetic '00
    Alıntı hao_asakura adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zmn git bi lazer vertigo(siyah gözlükle beraber) al 330 kağıt
    sonra bi daniese, revit 450 kğıt
    son en alpine star 120 dizlik
    kalan paraya da bi yazlık bi kışlık eldiven al.

    hacı senin para bol heralde iyi para ayırmışın kenan sofu oğul bile bu kadar bütçe ayırmıyo.
    motorun 600 lük ya da 1000dir inşş ,
    yoksa scooter alcam demee
    ,o zmn al kasımpaşa, üstü şeşhane olursun gülerler valla.
    sen dandik bi bisiklet al bunla bin. hemen tv ye çıkarsın. anahaberlerde.
    koruma motora alınmaz dostum .. sığ yorumlar yapma.


    konumuza dönersek kask olarak agv , mont revit yada prohell öneriyorum.
    Ayvalık Motosiklet Tutkunları (A.M.T)

  16. #96
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    full takmam takanada iyi gözle bakmam bu kadar basit
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  17. #97
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    full takmam takanada iyi gözle bakmam bu kadar basit
    ceneden acilirmi seninkisi????
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988

  18. #98
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Alıntı deli_mavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ceneden acilirmi seninkisi????
    oo baba geçmişolsun yazar duruma geçtiğine inan çok sevindim .. evet son 10 yıldır öle en azından eğüer allah ömür verirse hiç bi zamanda full kaskım olmaz .. ha biri hediye ederse eşşeklik yapıp mben bunu takmam demem ama para verip almam .. insan parasıyla rezil olurmu ...
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  19. #99
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    oo baba geçmişolsun yazar duruma geçtiğine inan çok sevindim .. evet son 10 yıldır öle en azından eğüer allah ömür verirse hiç bi zamanda full kaskım olmaz .. ha biri hediye ederse eşşeklik yapıp mben bunu takmam demem ama para verip almam .. insan parasıyla rezil olurmu ...
    Muthis belessin.bu aradada muthis moral verdin..sol el kisitli hareket ediyor ancak klavyeyi halen kullanabiliyorum cok sukur...
    motosikletim pert...
    giysi pert....
    kask cizik dolu ama oda bence pert...cizik kask giymem abi...
    giysemde motosikletsiz neyime yaricek
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988

  20. #100
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    İstemeden de olsa bazı arkadaşların kafasını karıştırmışız. Neden?

    Şundan: Ben asla çene açılır kasklarda "çene kapalı giderken o kısmı çarparsanız açılır, ve çeneniz dağılır" gibi bir şey iddia etmedim, etmem de. Böyle bir araştırmaya asla hiçbir yerde de rastlamadım. Motosiklet kaskı üreticileri bu ihtimali göz önünde bulundurarak tasarlayıp üretirler bu kaskları muhakkak.

    Ayrıca çene kapalı durumdayken o mekanizmanın açılmasına sebep olacak kadar şiddetli bir darbenin zaten vücudunuzun diğer kısımlarında (mesela boyun) ölmenize sebep olabilecek hasara yol açabileceği yorumuna da katılıyorum.

    Peki o zaman ne diyorum ben ? Şunu diyorum: Coq abinin yukarda da belirttiği gibi, çene açılır bir kaskla, çene açık pozisyonda giderken aslında yarım kask kullanıyorsunuz. Bu şekilde daha rahat ediyorsanız kullanın o kaskı, hiç takmamanızdan iyidir. Ancak bir kazaya karıştığınızda açık kalan kısımdan da darbe alabileceğiniz ihtimalini aklınızdan çıkarmayın.

    Ve seçiminizi "tavizsiz güvenlik" ve "az taviz+konfor" ekseninde kendi gereklerinize göre yapın.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)