Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

1.000 TL lik koruma paketi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    16 Şubat 2009
    Yakın zamanda maxi scooter kullanıcısı olarak satın aldığım ekipmanlar
    Lazer (beyaz) Granville çene açılır kask : 300 TL Anes Motor
    Bering STEEL ROADSTER mont: 290 TL Motomax
    Revit Nitro Eldiven: 90 TL Anes Motor

    Kaskın SHARK testlerinden 4 yıldızı var. 5 yıldızı olanlar Schubert C2 ve BMW System5


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    koruma işinde zaten bi standart var.. kaskların üstünde bu standartlar belli harflerle gösterilmiştir.
    ...
    1 ) çeneden açılır olsun
    2) illaki ekstra güneş vizörü olsun (bunun faydasını kulanınca anlayacaksın)
    3) içi çıkıp yıkanabisin ki en az 3-4 yıl kullanabilesin
    ...
    o verdiğin linklerde ki ile aynı standartlara sahip içide çıkıp yıkanabiliyo al

    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=44780
    mis gibi kask ...
    ha paravar huzur var diyosan nolan n103 derim tabiki
    ...
    Herkes kendi kaskını beğenir tavsiye eder. bu normal ama ben COX kullanıyom tavsiye etmiyom daha ucuzu olan ls2 bence daha iyi
    Bende hem LS2 Delta hem de Lazer Vertigo var. LS2'yi yazın şehir içinde, Lazer'i soğuk havada ve uzun yolda takıyorum. LS2'nin kullanışlılığı konusunda BBRR'la hemfikirim. Özellikle iç kaplamasının çıkartılabilmesi ve dahili güneş vizörü çok güzel. Yanız 80km/sa üstü hızlarda fazla rüzgar sesi alıyor, hele 130'dan sonra kulak tıkaçsız kullanmak mümkün değil.

    Ayrıca LS2'nin ilginç bir özelliği, hıza göre kaskın çenesinin kapanması Kask çenesi açıkken dengesiz duruyor, başın öne eğilmesine sebepp oluyor. Duruyorken veya yavaş giderken sorun değil, ama 40'ı geçince rüzgar yüzünden kaskı kapatma ihtiyacı duyuyorsunuz, ki bence bu güzel bir olay. Hele 70-80'den sonra kask açık gitmek çok zor. Ayrıca içteki güneş vizörü sayesinde sıcak günlerde asıl vizör açık, güneş vizörü kapalı biçimde serin serin yol almak da mümkün.

    Bütçeniz elveriyorsa Nolan gibi daha üst markalara bakmanızı tavsiye ederim, yok eğer "ben 100'ü geçmem, şehir içinde takılırım zaten" diyorsanız LS2 görevini yapan bir kask.

  3. #63
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Bende NOLAN N61 kask var ve çok memnunum
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  4. #64

    Üyelik
    09 Mart 2009
    Şehir
    BALIKESİR
    Motosikleti
    DADYDD250E-9
    Koruma Ile Ilgili Verdiğin Bilgilerin Doğruluğuna Katılıyorum Sayın Balıkesirli ,
    Bende Balıkesirliyim Dd250e-9 Motorsikletim Var Memurum,balıkesirli Olarak Sizin Online Durumunda Olduğunuzu Görünce Duramadım Bende Görüşlerinize Katılıyorum Selamlar,iyi Günlerde Motorunuzu Sürmek,kazasız Belasız Sürmek Nasip Eylesin.

  5. #65

    Üyelik
    05 Mart 2009
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    bak sen istanbulda oturuyon. bizim öle imkanımız yok. çık bi gün boş vakitte. git bu motor dükkkanlarını gez. hangisi kafana uyarsa onu giyersin. bu kadar lafa gerek yok. internet sanaldır ama kaza gerçektir. bunun için lcd ve crt ekranlardan bi ürünü tam inceleyemezsin. en temizi gez pc başında geçirdiğin vakitten daha faydalı olduğunuı görürsün. hem pazarlık die bişi var. ben korumlarımı internet fiyatının çok altına almıştım. ucuza geliyo baya. sen burda 1200 hesaplarsın o sana 950 yaparlar

  6. #66
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Neyse yarın tüm korumalarımı alıp yazacağım buraya.Bilgiler için teşekkürler..

  7. #67
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kasklar hakkinda genis bir bilgiyi derleyip, foruma asmistik.
    Faydali Bilgiler forumunda bulabilirsiniz.

    Kisaca ozetlemek gerekirse, pahali kask en iyi koruyan kask demek degildir.
    Fiyati belirleyen unsurlar, kullanilan malzemenin kalitesi, konfor ve hatta uzerindeki boya gibi seylerdir.

    Eger guvenlik sertifikasina sahip bir kask alirsaniz,sizi en pahali kask kadar koruyacaktir.
    Geri kalani hurafedir.

    Motosiklet hayatimda, çenesi açilir kaskla kaza yapip zarar goren bir motosikletçiye rastlamadim.
    Yani çenesi açilir kask yeterince korumaz, cumlesi bir sehir efsanesidir.
    Ustelik scooter ile çene ustu dusmek de ozel yetenek isteyen bir konudur.
    Fakat en garantili kask tam kapali kasklardir.
    Fakat aradaki kuçuk farki onemli hale getirecek buyuklukte bir kaza yapmaniz durumunda, yasaminiza kaldiginiz yerden devam etmenizi saglamak için kask yeterli olmayacaktir.

    Motosiklet dusmek için degil, kullanmak için alinir.
    Bu nedenle dusmeye degil, kullanmaya odaklanin.

    Oncelikle kendinize su soruyu sorun.
    Bu motosikleti, nerede ve nasil, hangi sartlarda kullanacagim?
    Bu onemlidir.
    Sehir içinde ve surekli kaskini çikarip takmak durumunda olan bir surucu için tam kapali kasklar, bir iskence haline gelebilir.
    Bu iskence bir zaman sonra kasktan sogumaniza ve hatta tamamen birakmaniza neden olabilir.
    Bu nedenle bu tur bir kullaniciysaniz, çenesi açilan kasklar sizin için iyi olacaktir.


    Kask zaten sart.
    Fakat vucudumuzu da korumamiz gerekiyor.
    Her motora bindigimizde kaza yapmiyoruz.
    Yani vucudumuzu sadece kazadan degil, diger etkenlerden de korumamiz gerekiyor.
    Bu nedenle yagmur ve ruzgardan korunabilecegimiz,dusersekte, dirsek, omuz ve sirt bolgemizi koruyacak sekilde dizayn edilmis herhangi bir mont isimizi gorecektir.

    Scooter da ayrodinamik gibi problemleriniz olamayacagi için, uzun enduro tipi mont almanizi tavsiye ederim.


    Bir diger ihtiyaciniz da eldivendir.
    Bu aparati da dusersek diye degil, soguk ve ruzgarin ellerimize yaptigi iskenceleri onlemek için alacagiz.
    Parmak eklem yerlerinizin dis tarafini ve avuç içinizi koruyabilecek herhangi bir eldiven isinizi çok rahat gorecektir.

    Scooter için yaris tipi eldiven gereksiz bir masraftan baska bir sey degildir.

    Ayaklariniz onde bitisik olacagi için, scooterlarda hiyarin birinin uzerinize kapi açip, dizinizi kirma ihtimali yoktur.
    Fakat duserseniz, diziniz aciyacaktir.
    Temkinli olmak lazim diyorsaniz, dizlik de alabilirsiniz.
    (Ben olsam almazdim)

    Bot konusu da ihmal edilebilir.
    Gunluk hayatinizi kolaylastirmak için aldiginiz, motosikletin hayatinizi zorlastirmamasi için dikkatli kararlar vermek onemlidir.
    Ayagim da korunsun diyorsaniz, yarim bot seklinde olanlar, gunluk kullanima da uygun oldugundan, sizin için biçilmis kaftan olacaktir.

    Sonuçta pistlere çikip, Rossi'ye kafa tutmak için degil, gunluk hayatinizi kolaylastirmak için bir motosiklet aliyorsunuz.
    Abartmamak hem sizin için, hem de butçeniz için yararli olacaktir.
    Bu nedenle ilk harcamalarinizi kisitli tutmanizi oneririm.
    Zamanla kullandikça; ne eksikse
    kalan parayla tamamlar, ya da memnun olmadiginiz bir esyayi yenisi ile degistirme imkanina sahip olursunuz.

    PS: Kask hakkinda onemli bir uyari daha.
    Insan kafa yapisi çesit çesittir.
    Yani burada marka model tavsiyeleri bir yere kadar faydali olacaktir.
    Fakat kaskta en onemli unsur, kafaya tam oturmasidir.
    Her markanin kalibi farklidir.
    Bu nedenle kask almadan once kafaniza uygunlugundan emin olmalisiniz.
    Bunu ihmal ederseniz, alacaginiz en kral kask bile hiçbir ise yaramayacaktir.


    Kask hakkinda daha detayli bilgiyi,


    surdan


    bulabilirsiniz.
    Yuh diyorum başkada bişi demiyorum

    bu kadar iyi anlatılabilirdi ancak
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  8. #68
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neyse yarın tüm korumalarımı alıp yazacağım buraya.Bilgiler için teşekkürler..
    Efendim konuyu açalı aylar olmuş..
    o zamanlar civciv bir motorcuyken şimdi en azından yarısından çoğu uzun yolda yapılmış 4000 km lik bi ferik motorcu olmuşum

    Başlğın amacına ulaşması manasında;
    Biraz da geç olsa da,

    1.000 TL lik koruma paketi mi açıklıyorum



    1) Nox N683 Fullface Kask 120 €

    Sonradan bunalınca kendimce çok iyi bir tercih olan şu alttaki;


    2) Zeus ZS 3000A Fiber Glass Moduler Kask 340 TL


    3) Bering Eldiven 70 TL


    4) Scoyco Dizlik 50 TL

    (Foto Bulamadım)
    5) Wintex Tenere Mont(Kevlar korumalıymış) 350 TL



    Toplam ne etti;

    Kask (en son aldığım): 340 TL
    Eldiven: 70 TL
    Dizlik: 50 TL
    Mont: 350 TL

    Toplam: 810 TL
    Eksik ama acil olmadığını düşündüğüm üç şey kaldı:
    - Sırtlık (Mont koruması bir yere kadar idare edebilir)
    - Bot (Tabanı kalın var aslında kullandığım)
    - Pantolon

    Koruma düşünen arkadaşlara faydalı olur düşüncesiyle hortlattım aslında..

  9. #69
    anılyuksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Şehir
    izmit/kandıra/cebeci
    Motosikleti
    Bianchi Falcon 125 (2006) Hyosung MS3 250 (2010)
    varsa özür ama ucuz ama önemli korumalardan biride yağmurluk düşmesek bile yağmurlu havada ıslanıp zatürre olduğumuz zaman vay halimize korumasız kaza yapmaktan kötü bi durum
    Bianchi Falcon 125 41 N 3103
    Hyosung MS3 250 35 AP 4831
    Yeni bir gün, yeni bir savaş . . .

  10. #70
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı anılyuksel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    varsa özür ama ucuz ama önemli korumalardan biride yağmurluk düşmesek bile yağmurlu havada ıslanıp zatürre olduğumuz zaman vay halimize korumasız kaza yapmaktan kötü bi durum
    Hep aklımda aslında ama her seferinde de unutuyorum
    Bilhassa benim gibi yazlık eldiven alanlar için su geçirmeyen kılıf gibi eldivenlerden de şart..

  11. #71
    anılyuksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Şehir
    izmit/kandıra/cebeci
    Motosikleti
    Bianchi Falcon 125 (2006) Hyosung MS3 250 (2010)
    Alıntı osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hep aklımda aslında ama her seferinde de unutuyorum
    Bilhassa benim gibi yazlık eldiven alanlar için su geçirmeyen kılıf gibi eldivenlerden de şart..
    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=44894 bu linkteki korumayı incele zaten incecik bişey motorunda hep dursun yağmur başladığında hemen giy eline devam yoluna hatta montun cebine bile koysan sırıtmaz
    Bianchi Falcon 125 41 N 3103
    Hyosung MS3 250 35 AP 4831
    Yeni bir gün, yeni bir savaş . . .

  12. #72
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    önemli detay
    bilgi olsun diye yazıyorum.çeneden açılır kaskları alırken birşeye çok dikkat edin arkadaşlar:çene kısmının kapanmasını sağlayan yerdeki tırnak metalden yapılmış olmalıdır(sağlamlık açısından).mesela benimde kullandığım CABERG'de olduğu gibi,COX'ta da bu tırnak metaldir.bilmediğim başka markalar olabilir.yine mesela LS2 de plastiktir.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  13. #73
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    önemli detay
    bilgi olsun diye yazıyorum.çeneden açılır kaskları alırken birşeye çok dikkat edin arkadaşlar:çene kısmının kapanmasını sağlayan yerdeki tırnak metalden yapılmış olmalıdır(sağlamlık açısından).mesela benimde kullandığım CABERG'de olduğu gibi,COX'ta da bu tırnak metaldir.bilmediğim başka markalar olabilir.yine mesela LS2 de plastiktir.
    Bu mevzu hakkında çok okudum abi..
    O parça plastik te olsa ki benimkinde çelik..O mekanizmayı kıracak kadar bir darbe alındığında zaten boyun kırılması yaşanmış oluyor..
    Tek dezavantajı açık halde motor kullanmak ki o da sürücü kusuru..
    Ama açık söyliyim ilk başta flip-up kask almamakla hata etmişim..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:42 PM ----------

    Alıntı anılyuksel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=44894 bu linkteki korumayı incele zaten incecik bişey motorunda hep dursun yağmur başladığında hemen giy eline devam yoluna hatta montun cebine bile koysan sırıtmaz
    o eldiven için kullanımı sıkıntı yaratıyor diye yorumlar okuduydum..hani 3 parmak bir arada duruyor diye..

  14. #74
    CBR- KADİR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    istanbul - beykoz
    Motosikleti
    honda cbr 125r repsol idi..
    kadıköy stadın karşısındaki yerdenmi aldın aynı ürünleri ben oradan aldım hala sorunsuz kullanıyorum zamanında yazmışım bilgilerini... güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle..
    motorumla hayatımı çeyrek mil yaşıyorum

  15. #75
    baklawah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650A Classic "Custom"
    güzel seçimler. bana bayaa bir faydalı olacak gibi, teşekkürler.

  16. #76
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    @ osbourne
    Ama açık söyliyim ilk başta flip-up kask almamakla hata etmişim..
    Aklın yolu bir .. aynen bende bu yaşıma kadar yaptığı kazada kafasında flip-up olupta extra yara alan çenesini kıran birine hiç denk gelmedim .. hani korumaz hemfikir değilim takımı elbette bu tip kazalara şahit olmuşlardır . bizlerle paylaşırlarsa bu deneyimlerini veya duyumlarını bizde aydınlanırız dimi ama efem
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  17. #77
    extreme1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    Tam 35(!)
    Motosikleti
    Yamaha X Max250 & Yamaha Cygnus X
    Alıntı hao_asakura adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zmn git bi lazer vertigo(siyah gözlükle beraber) al 330 kağıt
    sonra bi daniese, revit 450 kğıt
    son en alpine star 120 dizlik
    kalan paraya da bi yazlık bi kışlık eldiven al.

    hacı senin para bol heralde iyi para ayırmışın kenan sofu oğul bile bu kadar bütçe ayırmıyo.
    motorun 600 lük ya da 1000dir inşş ,
    yoksa scooter alcam demee
    ,o zmn al kasımpaşa, üstü şeşhane olursun gülerler valla.
    sen dandik bi bisiklet al bunla bin. hemen tv ye çıkarsın. anahaberlerde.
    korumanın anlam ve önemini kavrayamadıgın için bu başlıga cevap yazmasaydın keşke...
    cıktıgın sürat degil çarpışma anında senin ve karşındakinin sürati önemli olan.sen 50km hızla giderken adam sana karşıdan 150 km hızla çarparsa ne olacak ???

    herkes ekonomik şartlarının el verdigince kaliteli kask-mont-eldiven almaya calışmalı
    Tüketici yaşamak iyi değildir. Üretici olalım Mustafa Kemal ATATÜRK

  18. #78
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çeneden açılır kask asla önermem. Çenen açık giderken kaza yapar ve açık olan kısımdan darbe alırsan çenene ve dişlerine elveda de.

    "Tam kapalı kask yazın bayar, kasktan soğutur" görüşüne katılmıyorum. Bütün yaz tam kapalı kaskımla dolaştım durdum asla soğumadım kasktan. Biraz daha terlemek çeneme alacağım bir darbeye kıyasla her zaman daha iyidir.
    ha işte bi örnek ver ya şu olaya .. böle bi kaza yok ama lafı var.. dişi eline alırsın dişçimisin böle bi kaza sonrası hastamı geldi nerden biliyonuz bnları .. anlatın ya bizde bilelim cahal kaldık burada
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  19. #79
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    En önemli nokta flip-up ı taktığında iki taraftan da klik sesinin gelerek kilitlendiğine emin olmak..
    Yoksa çok rahat kapattınız sanarak yola devam edebiliyorsunuz..
    En iyisi duru vaziyette çeneliği kapatmak ve o kilitlenme sesini duymak..Sürüş anında tam kapanmayabiliyor..

  20. #80
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ha işte bi örnek ver ya şu olaya .. böle bi kaza yok ama lafı var.. dişi eline alırsın dişçimisin böle bi kaza sonrası hastamı geldi nerden biliyonuz bnları .. anlatın ya bizde bilelim cahal kaldık burada
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kazalarda kaska gelen darbelerin istatistiksel dağılımı.


    Şimdi buna da "Birileri foruma ne idüğü belirsiz bir resim koymuş, sen de hemen atlayıp alıntılamışsın, nerden bilelim o resimdeki gibi olduğunu" dersin diye aşağıdaki detayları kastım. Umarım bu sefer yeteri kadar tatmin edici bulursun

    O resimde görülen yüzdeler Dıetmar Otte denen bir amcanın araştırmasını temel almış.

    http://www.ircobi.org/council/otte.htm

    IRCOBI "INTERNATIONAL RESEARCH COUNCIL ON BIOMECHANICS OF INJURY" yani Uluslararası “Yaralanma Biyomekaniği” Araştırma Konseyi demek oluyormuş. Bu amca da o konseyin bir üyesiymiş.

    Dietmar Otte Hannover Medikal Üniversitesi (sanırım tıp fakültesi olarak tercüme etmek daha mantıklı) “Kaza Araştırma Birimi teknik şefi”, “biyomekanik ve kaza analizi” , “araç mühendisliği” uzmanı, aynı zamanda da Berlin Bilimler Üniversitesinde (bu da teknik üniversite olacak sanırsam ) “kazaların yeniden canlandırılması ve biyomekaniği” profesörüdür.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)