Keeway Superligt ile kaza yapıyorduk..
Reklamlar
-
Selam arkadaşlar, yağmurda hiç tecrübem yoktu superligt ile genelde scooter kullanırdım. Lastik havaları kitapçığında yazdığı gibi ön arka 26psi (1.8bar)
Yerler ıslak çıktık yola bugun 21.30 gibi, arkadaşla 50-60 km a kadar çıktım kasklarda var Allahtan, 4 şeritli ana yola çıkarken yavaşlamak için ön freni sıkıyım dememe kalmadı azcık sıkmamla ön teker kitlendi kaymaya başladık, freni hemen bıraktım arkayıda sıkmadım o anda ne olur ne olmaz diye hemen teker teker vites düşürerek 4 şeritli yoldan dümdüz karşıya geçtik. Eğer o anda araba geçseydi bize çarpabilirdi.
Scooter de ise yağmurda bile azcık ön freni sıkabiliyordum. Lastikleride bunların pek iyi değil galiba..
Yağmurlu havalar için 26 psi hava fazla mıdır kaç yapıyım ? Bide lastikleri değiştirsem bana kaça maal olur?
.
Reklamlar
-
Geçmiş olsun arkadaşım Motorunda yazlık lastik var büyük ihtimal.Ucuz atlatmışınız.
-
Geçmiş olsun, Allah beterinden esirgesin.
Önce emniyet, sonra hareket...
-
Saolun gerçekten ucuz atlattık.. Yağmurlu havalarda 24 psi ye düşürsem mi ?
Ve hem yazlık hem kışlık kullanabilceğim lastik önerebilir misiniz?? (Fiyatı nedir)
.
-
Geçmiş olsun ucuz atlatmışsıın.
-
Geçmiş olsun arkadaşım; yağmurlu havalara frenajı normalin yarısı kadar sertlikte kullanmaya özen göster ve özellikle iki freni aynı anda kullan yoksa kayıp kaza yapabilirsin.
Yağmurda tecrübem yok dediğin için bu videoyu öneriyorum sana izle en azından bir bilgin olur.Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
http://www.uzmantv.com/konu/yagmurlu...let-kullanilir
...dunpa55...Geology Engineer & Profession of Engineering Management
...55VATAN41MEKAN...
-
pirelli, metzeller, michelin, dunlop gibi yüksek kaliteli ve yüksek fiyatlı lastiklerin yerine orta kaliteli orta fiyatlı lastiklere bakmanı oneririm (sawa ve maxxis)
-
Tamam bi araştırıyım lastikleri. Yağmurlu havalarda 1-2 psi daha yüksek hava vurun diyor uzman tvde..
Normalde ön arka 26 psi olan tekerlere 27-28 psi hava vurursam daha çok kaymaz mı
Suyu daha çok attığından daha iyimiş. (uzman tv diyor ne yapıyım )
.
-
Büyük geçmiş olsun arkadaşım , ucuz atlatmışsınız gerçekten. Lastik havası olayına gelince de şöyle düşünün derim eliniz motosiklet olsun altında da lastiği temsil eden bir balon. Eğer az hava olursa elinizi sağa-sola oynattığınızda aksi yöne fırlayacaktır , inik lastikli bir motorla virajda olduğunuzu düşünün.. Kaldı ki ıslak zeminden bahsediyoruz..Saygılar..
Ridin' through this world, all alone. God takes your soul, you're on your own
-
geçmiş olsun biraz indir lastikleri değiştiremesende
[B][I]Dört teker bedenimi İKİ TEKER RUHUMU TAŞIR..!:[/I][/B] rahmetlinin sözü
-
scooter da ön ve ark ateker arası mesafe kısa olduğu için ön frene bastıktan oldukça kısa bir süre sonra ağırlık arkadan öne transfer oluyor
ama bu motorda bu transfer için biraz daha zaman ihtiyaç var
ne kadar bilemiyorum ama az biraz daha fazla
bunun için herzaman ama herzaman
ön fren
önce yavaşça sıkılır (bu esnada arka frende kullanılır) ağırlık öne aktarıldıktan sonra ise gittikçe artan bir kuvvetle ön fren sıkılır
yok eğer ön fren direkt sıkılırsa ağırlık ön tekere aktarılmadığı için kitlenir
-
Saolun arkadaşlar, önerilerinizi dikkate alacağım..
.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler