Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Suzukı 650 Bandit Nasıl Bilirsiniz

    REKLAM ALANI
  1. #1
    xterkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    suzuki 1000 gt
    selam arkadaşlar, suzukı bandit 650s ,motorları nasıl bilirsiniz, kullananınız yada bilgisi olan arkadaşlar varsa, almayı düşünüyorum, yorumlarınızı bekliyorum, avrupa da, amerika da ,tutulan model ama, TÜRKİYE de piyasası, baya az, sebebi nedir? bilen varmı arkadaşlar.......


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    erdemed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Motosikleti
    cx125 95 model' x9 500 piaggio
    bildigim kadarı ıle tourıng motor ,race kadar hızlı tourıng kadar rahat naked oldukca ıyı bır secım bence

  3. #3
    xterkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    suzuki 1000 gt
    kardeş motoru tanıyorum sağol ben mt de varmı hiç kullanan diye bilgi almak istedim ama gerçekten az kullanan var

  4. #4
    mhrrmkpnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul/maltepe
    mekanik soruyosan buyur ama illa 650s diosan arkadaşlar gorunce cvp verirler
    true love..

    Drift Religion

  5. #5
    xterkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    suzuki 1000 gt
    mekanik olarak sorunu varmı onuda soruyorum

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Falla piyasası bozuk.98-99 modelleri 7.000-8.000 liradan satılıyo.Ancak 25.000-60.000 km arası var.2004 modelleri de 30.000 km'de 9.000 lira civarı.2006-2007 modelleri de 11.000-13.000 lira arası.

    Sen en iyisi bi fazer al.Onun piyasası sağlam.

  7. #7
    xterkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    suzuki 1000 gt
    Alıntı kingman30 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Falla piyasası bozuk.98-99 modelleri 7.000-8.000 liradan satılıyo.Ancak 25.000-60.000 km arası var.2004 modelleri de 30.000 km'de 9.000 lira civarı.2006-2007 modelleri de 11.000-13.000 lira arası.

    Sen en iyisi bi fazer al.Onun piyasası sağlam.
    kardeş eski motorlarımdan 2 si fazerdı zaten biraz daha fiyatı uygun geldi ama açıkcası çokda fiyatı uygun değil en büyük derdide satmaya kalksan çok zorlanırsın xt660x vardı yamaha 1 senede zor satabildim oda takasla ancak verebildim ben gene bilindik makinelere bakayım kolay gelsin sağol kardeş

  8. #8
    printman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Motosikleti
    BMW R 1100 GS
    Ben bir seneyi aşkındır 650 SA Abs'li modelini kullanıyorum.
    Aldığımda 6.000 km'de idi, şu an 22.500'de (2007 model)
    Şu ana kadar rutin bakımları dışında hiç bir masraf çıkartmadı.
    Geçen yaz İzmir Çeşme'ye kadar gittim. Sıcak havada su soğutma olmadığı için sorun çıkarmı diye düşünüyordum. Bu yolculuk tüm teretdütlerimi yok etti.
    Genel olarak motor gayet başarılı. Ben melez bir motor diyorum; yarı race gibi, yarı sport turing, yarı naket bir motor.
    Karbüratörlü olması, çok yakıt tüketir gibi düşünülüyor ama uysal bir kullanımda çok da yakmıyor. Çok yüksek devirli ve çok hızlı kullanımda biraz yaktığı bir gerçek ama bu tür kullanımlarda bir çok motor fazla yakıt harcamıyor mu?
    Benim en çok beğendiğim yanı ABS olması. Ben sakar bir sürücü olarak panik frenleme ile ön veya arka tekeri kilitleyip çok düştüm, Bandit'te ise daha siftahım yok, olmasınıda istemem
    Suzuki'nin en başarılı motorlarından biri bence. Her ne hikmetse birçok ülkede çok tutulan bu model Türkiye'de pek rağbet görmüyor. Bu yüzden fiyatıda makul sevilerde. Bu tarz bir motor size uygunsa hiç tereddüt etmeyin alın derim. Fiyat ve performans oranı mükemmel.
    Ben 1.90 boyunda ve 113 kiloyum ve iri bir Enduro motor istiyorum ama hala bu motorun verdiği zevki tatmayı bırakamadım

  9. #9
    mhrrmkpnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul/maltepe
    bandit 2.el piyasası olmayan motor ama alırsanda olduremezsin mekanik olarak..
    true love..

    Drift Religion

  10. #10
    xterkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    suzuki 1000 gt
    Alıntı printman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben bir seneyi aşkındır 650 SA Abs'li modelini kullanıyorum.
    Aldığımda 6.000 km'de idi, şu an 22.500'de (2007 model)
    Şu ana kadar rutin bakımları dışında hiç bir masraf çıkartmadı.
    Geçen yaz İzmir Çeşme'ye kadar gittim. Sıcak havada su soğutma olmadığı için sorun çıkarmı diye düşünüyordum. Bu yolculuk tüm teretdütlerimi yok etti.
    Genel olarak motor gayet başarılı. Ben melez bir motor diyorum; yarı race gibi, yarı sport turing, yarı naket bir motor.
    Karbüratörlü olması, çok yakıt tüketir gibi düşünülüyor ama uysal bir kullanımda çok da yakmıyor. Çok yüksek devirli ve çok hızlı kullanımda biraz yaktığı bir gerçek ama bu tür kullanımlarda bir çok motor fazla yakıt harcamıyor mu?
    Benim en çok beğendiğim yanı ABS olması. Ben sakar bir sürücü olarak panik frenleme ile ön veya arka tekeri kilitleyip çok düştüm, Bandit'te ise daha siftahım yok, olmasınıda istemem
    Suzuki'nin en başarılı motorlarından biri bence. Her ne hikmetse birçok ülkede çok tutulan bu model Türkiye'de pek rağbet görmüyor. Bu yüzden fiyatıda makul sevilerde. Bu tarz bir motor size uygunsa hiç tereddüt etmeyin alın derim. Fiyat ve performans oranı mükemmel.
    Ben 1.90 boyunda ve 113 kiloyum ve iri bir Enduro motor istiyorum ama hala bu motorun verdiği zevki tatmayı bırakamadım
    sağol abi kullanıcı olarak yazmışsın bildiklerinini bir tane vardı ama fiyatta anlaşamadık biraz daha inseydi olurdu motorun sahibide haklı ama 2. eli olmayan motoruda değerinde almak veya satmak mantıksız çünkü acil paraya sıkışınca ölününde ölüsüne vermek zorunda kalınacak neyse uygun fiyata bulursam alırım zaten acelemde yok shadow um duruyor elimde 1.2 ay sonra bakarız artık duruma göre

  11. #11
    ÜmitDURA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    İSTANBUL/EYÜP
    Motosikleti
    GSX1300 R HayabusA
    Bandit 650 karbüratörlü değil enjeksıonlu olması lazım
    Ben 600S sahibiyim karbüratörlü.Tek masrafım WD40-yağ-yağ filtresi. 16000km.kullandım bi 50000 daha kullanırım

  12. #12
    printman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Motosikleti
    BMW R 1100 GS
    Alıntı ÜmitDURA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bandit 650 karbüratörlü değil enjeksıonlu olması lazım
    Vallahi benim motorun her silindir üzerinde bir karbürator var, 4 tane yani.
    Her sabah çalıştırırkende jikleyi çekmeden ve ısınmasını beklemeden yola çıkamıyorsun.




    Herhalde Gsx 650 F modeliyle karıştırdın. Aynen Bandit'in kasası alınmış, yan grenajlar ilave edilmiş ve kafa grenajı race modellerindeki takılmış bu motora.
    Su soğutma ve enjeksiyon olmasına rağmen ABS konulmamış.


  13. #13

    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    yok
    Printman yakıt olarak fazla değil demişsiniz.Yaklaşık olarak nedir abi 100 km'si.

  14. #14
    printman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Motosikleti
    BMW R 1100 GS
    Alıntı onuray adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Printman yakıt olarak fazla değil demişsiniz.Yaklaşık olarak nedir abi 100 km'si.
    Benim hesaplamalarıma göre:

    Normal sakin bir kullanımda; 100 km'de 5 litre.
    Buna şehiriçi kullanımda dahil.

    Yüksek devir ve aşırı süratli kullanımda: 100 km'de 8.5 litre yaktım.

    Bu veriler belki birçoğumuz için fazla gelebilir ama bence bu motorun hakkı bu.
    Ortalama 5.5 litre yakması benim için normal.
    Siz ne düşünürsünüz bilemem.

  15. #15

    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    yok
    Alıntı printman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim hesaplamalarıma göre:

    Normal sakin bir kullanımda; 100 km'de 5 litre.
    Buna şehiriçi kullanımda dahil.

    Yüksek devir ve aşırı süratli kullanımda: 100 km'de 8.5 litre yaktım.

    Bu veriler belki birçoğumuz için fazla gelebilir ama bence bu motorun hakkı bu.
    Ortalama 5.5 litre yakması benim için normal.
    Siz ne düşünürsünüz bilemem.
    Eğer böyle ise süper abicim. Bir kaç yerde motorun sakin kullanımda 6-7 litre, sert kullanında ise 10 litre yaktığı söylenmişti. O yüzden merak edip, size sordum.Teşekkürler.

  16. #16
    UKYO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2005
    Motosikleti
    motozeus ms100
    kısmet olursa almak istediğim motosikletlerden biri.şu an siyah bir bandit 600 N (yuvarlak farlı)resmi duvarımı süslüyor ama inşallah bir gün sahibi olurum.Allah herkesin gönlüne göre versin.

  17. #17
    harved - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Abs
    Diğer Bandit başlığınada yazdım,tekrar burayada yazayım arkadaşlar.
    Öncelikle sormak ve öğrenmek istediğim...Yada şöyle söyleyeyim,Memleketim insanı Motosiklet olsun, dört tekerlekli kafes olsun neden 2 veya 3 yıl geçmeden elindeki motosikletini veya aracını değiştirmeye kalkar?
    Beğenerek aldığı aracını elinden çıkartmaya çalışır (Extrem ve acil durumlar harici) bu kadar zamanda Yeni motosiklet almaya çalışırken verdiği ücret farklarını Korumasına,eğitimine ve ya seyehatlerine harcasa olmazmı.

    aşağıda yazdıklarım diğer başlıktan alıntıdır.

    Bandit ( Haydut ) avrupada yıllardır kendi klasmanında yok satan,karaborsa olmuş bir motosiklettir.Bizim memlekette kimse yüzüne bakmaz veya bilmez.Hala brodvay lara kuşlara istenen rakamlara bakarsanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.

    Uzun yıllar 600 S kullanmış biri olarak onun hakkında söyleyebileceğim tek şey var Verdiğiniz her bir kuruşun hakkını sonuna kadar veren ender makinalardan olmasıdır.

    Şehir içinde yırtsanız,çarpıp bölseniz 100 km de 7 litrenin üzerine çıkartamazsınız.( sakın çok yakıyor demeyin O BİR HAYDUT ) ozaman 125-250 cc aralığında bir şey alacaksınız 600 cc değil.

    Şehir içinde hantal kaldığını pratik olmadığını söyleyenler,söylediklerini tekrar düşünsünler lütfen.hangi 250 cc scoter den veya 500 cc üzeri motosikletten daha geniş? ( Tecrübe ve eğitim ile alakalı olduğunu söylemek daha doğru olur bence)

    30.000 km (race'ler ) hariç touring ve enduro makinalar için hiçbir şeydir.Bu tarz makinalar 15000 km civarlarında kendilerini bulurlar.Bakımı düzenli ve bilinçli bir şekilde yapıldığında 100.000 leri kolayca devirirler( Yine bize has düşük km hastalığı burada devreye giriyor)

    Bakımını yapar ve ya serviste yaptırırsınız ve marşa basar güzel, güzel binersiniz.bu sınıfta ve kendi klasmanında tekrar söylüyorum TEK GEÇERİM
    LÜTFEN SOKAKLARA TÜKÜRMEYİN , ETRAFIMIZDA SURATINA TÜKÜRÜLECEK OKADAR ÇOK YÜZSÜZ VARKİ

  18. #18
    xterkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    suzuki 1000 gt
    Alıntı harved adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Diğer Bandit başlığınada yazdım,tekrar burayada yazayım arkadaşlar.
    Öncelikle sormak ve öğrenmek istediğim...Yada şöyle söyleyeyim,Memleketim insanı Motosiklet olsun, dört tekerlekli kafes olsun neden 2 veya 3 yıl geçmeden elindeki motosikletini veya aracını değiştirmeye kalkar?
    Beğenerek aldığı aracını elinden çıkartmaya çalışır (Extrem ve acil durumlar harici) bu kadar zamanda Yeni motosiklet almaya çalışırken verdiği ücret farklarını Korumasına,eğitimine ve ya seyehatlerine harcasa olmazmı.

    aşağıda yazdıklarım diğer başlıktan alıntıdır.

    Bandit ( Haydut ) avrupada yıllardır kendi klasmanında yok satan,karaborsa olmuş bir motosiklettir.Bizim memlekette kimse yüzüne bakmaz veya bilmez.Hala brodvay lara kuşlara istenen rakamlara bakarsanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.

    Uzun yıllar 600 S kullanmış biri olarak onun hakkında söyleyebileceğim tek şey var Verdiğiniz her bir kuruşun hakkını sonuna kadar veren ender makinalardan olmasıdır.

    Şehir içinde yırtsanız,çarpıp bölseniz 100 km de 7 litrenin üzerine çıkartamazsınız.( sakın çok yakıyor demeyin O BİR HAYDUT ) ozaman 125-250 cc aralığında bir şey alacaksınız 600 cc değil.

    Şehir içinde hantal kaldığını pratik olmadığını söyleyenler,söylediklerini tekrar düşünsünler lütfen.hangi 250 cc scoter den veya 500 cc üzeri motosikletten daha geniş? ( Tecrübe ve eğitim ile alakalı olduğunu söylemek daha doğru olur bence)

    30.000 km (race'ler ) hariç touring ve enduro makinalar için hiçbir şeydir.Bu tarz makinalar 15000 km civarlarında kendilerini bulurlar.Bakımı düzenli ve bilinçli bir şekilde yapıldığında 100.000 leri kolayca devirirler( Yine bize has düşük km hastalığı burada devreye giriyor)

    Bakımını yapar ve ya serviste yaptırırsınız ve marşa basar güzel, güzel binersiniz.bu sınıfta ve kendi klasmanında tekrar söylüyorum TEK GEÇERİM
    bakalım kardeş alıcaz gibi ama biraz bekleyelim bakalım

  19. #19
    ÜmitDURA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    İSTANBUL/EYÜP
    Motosikleti
    GSX1300 R HayabusA
    Alıntı harved adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Diğer Bandit başlığınada yazdım,tekrar burayada yazayım arkadaşlar.
    Öncelikle sormak ve öğrenmek istediğim...Yada şöyle söyleyeyim,Memleketim insanı Motosiklet olsun, dört tekerlekli kafes olsun neden 2 veya 3 yıl geçmeden elindeki motosikletini veya aracını değiştirmeye kalkar?
    Beğenerek aldığı aracını elinden çıkartmaya çalışır (Extrem ve acil durumlar harici) bu kadar zamanda Yeni motosiklet almaya çalışırken verdiği ücret farklarını Korumasına,eğitimine ve ya seyehatlerine harcasa olmazmı.

    aşağıda yazdıklarım diğer başlıktan alıntıdır.

    Bandit ( Haydut ) avrupada yıllardır kendi klasmanında yok satan,karaborsa olmuş bir motosiklettir.Bizim memlekette kimse yüzüne bakmaz veya bilmez.Hala brodvay lara kuşlara istenen rakamlara bakarsanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.

    Uzun yıllar 600 S kullanmış biri olarak onun hakkında söyleyebileceğim tek şey var Verdiğiniz her bir kuruşun hakkını sonuna kadar veren ender makinalardan olmasıdır.

    Şehir içinde yırtsanız,çarpıp bölseniz 100 km de 7 litrenin üzerine çıkartamazsınız.( sakın çok yakıyor demeyin O BİR HAYDUT ) ozaman 125-250 cc aralığında bir şey alacaksınız 600 cc değil.

    Şehir içinde hantal kaldığını pratik olmadığını söyleyenler,söylediklerini tekrar düşünsünler lütfen.hangi 250 cc scoter den veya 500 cc üzeri motosikletten daha geniş? ( Tecrübe ve eğitim ile alakalı olduğunu söylemek daha doğru olur bence)

    30.000 km (race'ler ) hariç touring ve enduro makinalar için hiçbir şeydir.Bu tarz makinalar 15000 km civarlarında kendilerini bulurlar.Bakımı düzenli ve bilinçli bir şekilde yapıldığında 100.000 leri kolayca devirirler( Yine bize has düşük km hastalığı burada devreye giriyor)

    Bakımını yapar ve ya serviste yaptırırsınız ve marşa basar güzel, güzel binersiniz.bu sınıfta ve kendi klasmanında tekrar söylüyorum TEK GEÇERİM
    Söylediklerinizn her kelimesine katılıyorum.Ben 5-5,5 litre ortalaması ile kullanıyorum.ortalama 6500dd kullanırım genelde.


    buda benim banditim

    Acaba 650s in kuyruğu 600s cuk oturur mu?Şase çok benzer görünüyor

  20. #20
    barismert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2006
    Şehir
    sarıyer
    Motosikleti
    honda cbr 600f 2006
    bende banditin üzerinde 10.000 km devirmiş biri olarak (99 model bandit 600n-65.000 km naked tarzı) bandit= enduro kadar yüksek ve dayanıklı,tuning kadar rahat, racing kadar hızlı ve race makilardan çok çok çok dengeli ve yol tutuşu çok çok iyi ben burdayım demiyen ağır abi makinası :D (forumlarda bandit hakkında pek bilgi yok ben düşündümde sanırım banditi olanlar sürekli geziyolar yazmaya vakitleri yok :D)
    Korkarak Yaşıyorsan Hayatı Seyredersin (Cambaz)


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)