Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Rektefe'li motorlara neden işe yaramaz diyorlar.. :(

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    12 Şubat 2009
    arkadaşlar rektefeli motorlara işe yaramaz dedikleri doğru mu acaba
    peki rektefe olunca motora napılıyor ne degişiyorla motor ,şe yaramaz oluyor...

    yoksa rektefeli motorda işe yararmı..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Amaç nedir ,amacına göre cevap bol, yoksa kısıtlı.

  3. #3
    barrokas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    maxillofacialtrauma Hamamatsu
    öyle bişey var ama rektefiyenin nasıl yapıldığına bağlı,orjinal piston sekman silindir honlama v.s aslında şöyle söylemek lazım-l etmeyektir işin ehli yapmışsa hiç bir sorun teşkil etmeyecektir
    Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......

  4. #4
    raven71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    honda xl 200
    önemli olan rektefiyenin nasıl yapıldığıdır. ayrıca rektefiye gerektirecek durumun ne kadar ağır olduğu da önemli. rektefiye sonrası silindir çaplarındaki genişlemeye bağlı olarak yakıt artışı olacaktır. tabi en önemlisi rektefiyeyi yapan kişinin ne kadar ehil olduğudur. yoksa rektefiyeli otor kötüdür düşüncesi bilgiye değil sadece kulaktan dolma fikirlere dayanıyor maalesef.

  5. #5

    Üyelik
    05 Haziran 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBR 600 F di satıldı
    unutmayalım ki motor modifiyeli araçların hepsi rektefeden geçmiştir ))
    ::tutkuy::

  6. #6
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    rektefiyeli motor alınmaz die bişey yok aslında..
    internette ilanlara görürsünüz.. yzar hep motor u 0 yapıldı
    o derken?
    komplemi her parçası mı?
    bugün örneğin bir suzuki diyelim 600 lük, eski olsun 98 model..
    piston segman silindir sübaplar kayıtlar yaylar egsantirk miller zinciri paletleri gergisi kollar yataklar krank yağ pompası gibi paçaların tamamı değişicek ki motor sıfırlandı diyebilinsin..
    bahsettiğim parçalar aşşa yukarı 8 milyar gibi bi rakam tutuar..
    peki sizce ne kadar bu motorun 2. eli, kim yapabilir kim toplayabilir??
    tabiki yapılmıyor, herşey çakma uydurma vs..
    dediğim gibi alınmaz die bişey yok.. ii bakılması lazım, iy idinlenmesi lazım..
    aldığın motorda önemli tabi..
    unutmaki kimse motoru fabrika gibi toplayamaz?
    motosikletin üzerinde içinde gördüğün her vidanın bi sıkışma torku var, bunu içinde tork anahtarıyla servis manuelinde verilen nm öçlülerine uygun sıkılmalı..
    eğerki buna uygun bi motor toplayabilen biri varsa fabrikasyon gibi olur, beygirleri kaçmaz..
    ama türkiyede oldukça zor..
    GKN MOTORS

  7. #7
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    gkn a katılıyorum gözümün önünde işin ehli bir usta ktm lc4 motoru sıfırdan topladı tork anahatarı ile her parçasını sıktı... sonuç ilk günkü gibi

    not : uykum gelmiş ne yazdığımın farkında değilim :D
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)