arkadaşlar rektefeli motorlara işe yaramaz dedikleri doğru mu acaba
peki rektefe olunca motora napılıyor ne degişiyorla motor ,şe yaramaz oluyor...
yoksa rektefeli motorda işe yararmı..
arkadaşlar rektefeli motorlara işe yaramaz dedikleri doğru mu acaba
peki rektefe olunca motora napılıyor ne degişiyorla motor ,şe yaramaz oluyor...
yoksa rektefeli motorda işe yararmı..
Amaç nedir ,amacına göre cevap bol, yoksa kısıtlı.
öyle bişey var ama rektefiyenin nasıl yapıldığına bağlı,orjinal piston sekman silindir honlama v.s aslında şöyle söylemek lazım-l etmeyektir işin ehli yapmışsa hiç bir sorun teşkil etmeyecektir
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
önemli olan rektefiyenin nasıl yapıldığıdır. ayrıca rektefiye gerektirecek durumun ne kadar ağır olduğu da önemli. rektefiye sonrası silindir çaplarındaki genişlemeye bağlı olarak yakıt artışı olacaktır. tabi en önemlisi rektefiyeyi yapan kişinin ne kadar ehil olduğudur. yoksa rektefiyeli otor kötüdür düşüncesi bilgiye değil sadece kulaktan dolma fikirlere dayanıyor maalesef.
unutmayalım ki motor modifiyeli araçların hepsi rektefeden geçmiştir ))
::tutkuy::
rektefiyeli motor alınmaz die bişey yok aslında..
internette ilanlara görürsünüz.. yzar hep motor u 0 yapıldı
o derken?
komplemi her parçası mı?
bugün örneğin bir suzuki diyelim 600 lük, eski olsun 98 model..
piston segman silindir sübaplar kayıtlar yaylar egsantirk miller zinciri paletleri gergisi kollar yataklar krank yağ pompası gibi paçaların tamamı değişicek ki motor sıfırlandı diyebilinsin..
bahsettiğim parçalar aşşa yukarı 8 milyar gibi bi rakam tutuar..
peki sizce ne kadar bu motorun 2. eli, kim yapabilir kim toplayabilir??
tabiki yapılmıyor, herşey çakma uydurma vs..
dediğim gibi alınmaz die bişey yok.. ii bakılması lazım, iy idinlenmesi lazım..
aldığın motorda önemli tabi..
unutmaki kimse motoru fabrika gibi toplayamaz?
motosikletin üzerinde içinde gördüğün her vidanın bi sıkışma torku var, bunu içinde tork anahtarıyla servis manuelinde verilen nm öçlülerine uygun sıkılmalı..
eğerki buna uygun bi motor toplayabilen biri varsa fabrikasyon gibi olur, beygirleri kaçmaz..
ama türkiyede oldukça zor..
GKN MOTORS
gkn a katılıyorum gözümün önünde işin ehli bir usta ktm lc4 motoru sıfırdan topladı tork anahatarı ile her parçasını sıktı... sonuç ilk günkü gibi
not : uykum gelmiş ne yazdığımın farkında değilim :D
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)