Başlangıç İçin yardm ltfn
Reklamlar
-
herkese mrblr,daa önce motor deneyimim olmadı ve şu anda yıllardır içimde varolan bu isteği gerçekleştirmek istiyorum inş. yalnız ben motorda ses olmazsa ondan keyif alabilceğmden emin değilim vede istedğm gibi seside 600cc lerde gördm orjinal haliyle,diyeceğim o ki başangç için zzr600 gibi bir motor nasıl olr? kullanımı zormudur motoru, ayrıcada cbr 125 vb motorlarda da kendimi düşünemiyorum 1.85 boyum 90 da kilom vr çocuk gibi durmak istemem.samimane duygularım bunlar yardımlarınızı bekliyorum tşekkürler şimdiden
Reklamlar
-
yo yo boşver sen 600 cc yi bi tane hayabusa al 1300cc deneyime onla başla
-
başlığı açtığına pişman olacaksın ; ne geyikler döner şimdi burda...
adminler moderatörler dahil
-
Cruiser al, hem daha yavaş hem de altında kalırsan acı çekmeden gidiyorsun
-
Merhabalar, bu tip konular oldukça fazla açmadan önce keşke biraz araştırma yapsaydın fakat ben yinede kendi fikirlerimi paylaşayım seninle. Hiç bir motor deneyimi olmadan öyle bir makinayla başlaman elbetteki çok sakıncalı ve ölümcül sonuçlar doğurabilir. Siz ilk önce 250cc bir makina kullanmayı deneyin böylece fikirlerimiz uyuşmaya başlayacak ve sizi tatmin edeceğini göreceksiniz. Şunuda eklemek isterimki her kullanıcı bir değildir. Kimin ne kadar sürede neyi süreceği hiç belli olmaz fakat yine üsteyerek söylüyorum hiç bir deneyiminiz olmadan bu tip araçları kullanmaya kalkmanız, kazaları kaçınılmaz hale getirebilir. Motoru alıp, sürebilmek bir yana. Bu işte refleksler ve ani kararlar çok önemli. Yani motor üstünde rahat olmanız lazım. Hız almış giderken önünüze bir çocuk çıktıgında ve duramadığınızda o çocuğun ailesine nasıl hesap vermeyi düşünüyorsunuz ? Üzgünüm ama her ihtimali değerlendirerek karar vermek zorundasınız. Sonuçta bahsettiğiniz racing tipi makinalarla kaza yapmak, bisiklet ile kaza yapmaya benzemez bunuda belirtmek isterim.
Ses olayına gelince içinizdeki o isteği tahmin edebiliyorum fakat herşeyin yeri ve zamanı var, yeterli tecrubeye eriştiğinizde, doğru kararıda zaten kendi başınıza alabileceksiniz. Ama önce tecrube !
Motor önerime gelincede size boyunuza uygun Hyosung Gt250r' ı önerebilirim. Motor üstünde kalıcı olmak istiyorsanız, yadıklarımı göz ardı etmeyin lütfen. Saygılarımla.
Önce emniyet, sonra hareket...
-
ses istiyosan harley davidson sportster883 tavsiye
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
125 de alsan kaza yapacan
600 veya 1000 de alsan kaza yapacan
maddi durumuna bak ona göre davran
ben 1000 rr den başladım vurmadığım yer kalmadı bi ton param gitti.
-
en iyisi bi tane öküz al üstüne bin. üstünde de küçük ve komik durmazsın..
arkadaşım süs satmak için motosiklet kullanacaksan lütfen başlıklarına asfaltmeleği girip yorum yazmasın yaz. ben de kazaara girip vaktimi kaybetmeyeyim böyle.. yok keyif için kullanacağım diyorsan inan boyun çok önemi yok. küçük bişi al önce kullanmayı öğren düzgünce.. sonra gerisine kendin karar verirsin olgunlaşınca..
-
Arkadaşın durumu farklı.. Bu boy posla geniş bi alete binmem lazım diyor
O zaman HYO GT250R tavsiye ederim.. 600'lük ebatlarında 250 cc motor.. Ben memnunum..
Korkarak yaşıyorsan eğer sende hayatı seyredenlerdensin..
-
Hayellerle Gercekler Aynı Değildir Benımde Hayellerımde Bmw 1200gs Var Boyumda Kılomda O Motor Icin Iyi Param Yok Iyi Değil Fakat Paramda Olsa Gider F 650 Gibi Birşey Alırım Sonra Evet Sonra Hayellerıme Tecrübemle Ulasırım.
-
öncelikle teşekkürler herkese ama şunu ekliim süs için değil keyif ve istediğim için motor istiyorum değerli vaktiniz için k.bakmayın,motorun tadının apayrı olduğunu düşünüyorum tabiki sizler daha ii bilirsiniz.başlıkta geyik dönsün önemli değil bana yol göstercek birileri olsa yeter sorularımı sorabileceğim bi yer olaraka gördm burayı ayrıca teşekkürler.peki hyo değilde başka bişi olabilirmi çünkü 250 cc bi motora o paraı bayılmak istemem işin açığı,birde cidden mrk ettiğim bişi daha arka teker kalınlığı arttırılabilirmi
Taner hocam saolasın anlamışsın beni bide hyo nun sesi fln nası veya artı eksi ne diyebeilirsin? hayallerimde çok farklı şeyler olmakla birlikte eet yani brz haddimi bileyim diyorum öğrenciyim<=)
-
Bence bu kadar sert tutum almayın sürekli böyle oluyor ve konu açan arkadaşla dalga geçiliyor.(kİMSE YANLIŞ ANLAMASIN MOTOR KONUSUNDA ÇOK BİLGİLİ DEĞİLİM AMA EN AZINDAN SİTEYE YENİ ÜYE OLMUŞ BİRİNİ HEMEN SİTEDEN SOĞUTMAMAK GEREK)
Arkadaşım bencede 600le bile başla sonuçta motor deneyimin yok ve 600cc gerçekten büyük hemde racing.CBR 125 küçük olur dersen hyosung gt250r al.
-
öncelikle 125cc lik bi motor al yamaha ybr 125,honda cbf150 gibi...
ve o motorla azami 30000 km yapman lazım çünkü motora kullanmaya alışman
lazım bi motor alıp 5000-10000 km yapıp daha büyük bi
motora geçersen olmaz çünkü sen 5000-10000 km de kullandığın o motora
alışmış olursun ama senin motor kullanmaya alışman lazım.
ses meselesi 125cc bi motor alıpta egzos taktıra bilirsin.
bilmem ne kadar yardımcı olabildim.
-
merhaba ilk önce...baştan söliyim iyi cesaret var sizde.. hiç motor deneyimim olmadı diyorsunuz 600 cc diyorsunuz...o makinayı aldığınızda vitesleri giderken vitesimi öğrenciksiniz,dengenizi korumayımı,yoksa motorun gaz açtıgınızda altında durmasınımı (ortalama 100 bg lik bi makinadan bahsediosunuz)) tamam onla başlayabilirsiniz fakat kaza kaçınılmaz olacaktır..Madem bu işi seviyorsunuz başınızı ağrıtıp bu güzel işten soğumayın..size tavsiyem bi tane düşük fiyatlı vitessiz hafif parçaları ucuz olan bi motor almanız 125-150 lik bi scooter onunla başlayarak gaz-fren kavramı denge viraja giriş çıkış durma gibi..kendinizi hazır iyi hissettikçe motor hacmini zevkinize görede motor tipinizi değiştirirsiniz..ucuz yollu olsun ve parçaları ucuz olsun diyorum çünkü onlada bi düşme olacaktır...açıklayıcı olmuşumdur umarım aklınıza takılan sorular olursa sorabilirsiniz...
[B][COLOR="Red"]Ne EvLi Ne İLişKide 7/24 ÇeLişKide[/COLOR][/B] :P
-
cevapların bu kadar çabuk vede açıklayıcı olması çok sevindirdi beni beklemiyodum tekrardan teşekkürler teknik olarak yani gücünü ve ağırlığını arabayla kıyasalayabiliorm vede bundan seviorm.tehlikesinide o yüzden sordum.aslında sıkıntım şu 250lik motora bindiğimde istediğim ses çıkmıyacak bilmiorm egsozla ne kdr olr bende keyif alamam diye korkuyorum..
buna binanen 1.sorum egsoz durumu ne kdr değiştirir
2.sorumda arka lastik kalınlaştırılablirmi cidden mrk ediorm
-
Egzozu dert etme önce kulanmayı öğren sonra büyütürsün.
-
--) e@e (-- adlı üyeden alıntı
cevapların bu kadar çabuk vede açıklayıcı olması çok sevindirdi beni beklemiyodum tekrardan teşekkürler
teknik olarak yani gücünü ve ağırlığını arabayla kıyasalayabiliorm vede bundan seviorm.tehlikesinide o yüzden sordum.aslında sıkıntım şu 250lik motora bindiğimde istediğim ses çıkmıyacak bilmiorm egsozla ne kdr olr bende keyif alamam diye korkuyorum..
buna binanen 1.sorum egsoz durumu ne kdr değiştirir
2.sorumda arka lastik kalınlaştırılablirmi cidden mrk ediorm
bu sorunun cevabını almak için önce motosikletini belirlesen daha iyi olur,ona göre sorular sorarsın
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
-
hyosung Gt 250 R senin için en mantıklı seçenek
fazla para vermek istemiyorum dersende zaten ilk motorum olacak diyorsun
2.el 2007 ve üstü bir model seçmen mantıklı olacaktır.
arka lastik hakkında sormuşsun.
bu konunun normalin üstünde kalın olması virajlarda dengeyi bozuyor şeklinde açıklandığını hatırlıyorum.
-
--) e@e (-- adlı üyeden alıntı
öncelikle teşekkürler herkese ama şunu ekliim süs için değil keyif ve istediğim için motor istiyorum değerli vaktiniz için k.bakmayın,motorun tadının apayrı olduğunu düşünüyorum tabiki sizler daha ii bilirsiniz.başlıkta geyik dönsün önemli değil bana yol göstercek birileri olsa yeter sorularımı sorabileceğim bi yer olaraka gördm burayı ayrıca teşekkürler.peki hyo değilde başka bişi olabilirmi çünkü 250 cc bi motora o paraı bayılmak istemem işin açığı,birde cidden mrk ettiğim bişi daha arka teker kalınlığı arttırılabilirmi
Taner hocam saolasın anlamışsın beni
bide hyo nun sesi fln nası veya artı eksi ne diyebeilirsin? hayallerimde çok farklı şeyler olmakla birlikte eet yani brz haddimi bileyim diyorum öğrenciyim<=)
hyo sana masraf çıkarabilir. zaten öğrenciyim diyorsun..
ilk tavsiyem üstüne oturmadığın motosiklete boşuna bakma.. önce otur kendini bir tart, ben bunu kullanabilir miyim diye.. rahatmıyım üstünde diye. eğer azıcık tereddütün varsa boşver.. motosiklet küçüldükçe kontrol etmen, beladan kurtulman kolaylaşır.
önce motosikleti nerede kullanacağına karar ver. caddeden ayrılmam diyorsan çakma ss olur çakma chopper olur.. azıcık çıkarım toza toprağa dağa taşa dalarım diyorsan küçük crosslar olur endurolar olur. boyun da problem olmaz diğer motosikletlerde olduğu gibi..
cbf250 lilere bakmanı tavsiye ederim. hyo ile kıyaslanmayacak kadar daha sağlamdırlar en azından.
burda birçok arkadaşın yaptığı hataya düşme.. inan bir kere yolda kaldın mı motosiklet sevdası eziyete dönüşüyor..
çektiğin rezilliğin haddi hesabı olmaz sorunlu bir alete rastlarsan da..
bu motosiklet.. araba gibi değil. atladın mı nereye istiyorsan gidebilmelisin yolda kalırım belde kalırım diye düşünmemelisin. araban bozulursa çeker yatarsın içinde en kötü ihtimalle ama motosiklet öyle değil.
güvenilir bişi al ki. iki gün sonra ne elinde patlasın ne seni yarıl yolda bıraksın nede sağı solu elinde kalsın.
tabi bunlar benim düşüncelerim..
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)