benden de ne astronot olur ya, önce motoru kullanalım da mekik kolay iş
bu arada nasa demişken başvuru formunu nerden doldurabilirim ayıptır söylemesi mekikle bir kaç tur atmışlığım vardır.
not: mekik kullanmayan arkadaşlar kıskançlıktan " hadi be nerden buldun da kullandın " demesinler. çünkü kıskançlığında bir sınırı var.
haklısın kıskançlık ta bi yere kadar..
ben 60 dereceyi yürüyemezken senin motosikletle zorlanarak çıkmanı okuyunca zaten yarıldı karnım hasetten
bu arada hacının biri bana ait olmayan biri bana aitmiş gibi yazmış.. olmuyor olmuyor.. dikkat muhterem dikkat.. o güzel şakanın sahibine haksızlık ediyosunuz
kardeş nasa.gov adresine gir, sağ alttaki linke tıkla. orada bi tarayıcı pencere açılacak.
pencere açılınca üstünde ne var ne yoksa çıkar (tarıyolar ya ondan)
start buttonuna bas, kendi etrafında yavaşça bi kaç kere dön..
onlar kontrolü bitirince hemen sana ulaşırlar zaten..
[QUOTE=asfalt meleği;1509568]haklısın kıskançlık ta bi yere kadar..
ben 60 dereceyi yürüyemezken senin motosikletle zorlanarak çıkmanı okuyunca zaten yarıldı karnım hasetten QUOTE]
hocam şu açı meselesini artık bıraksak, artık forumda herkes beni bu rezillikle tanıcak tamam tamam itiraf ediyorum...
açı: 59 dereceydi
cos 60= 1/2
sin 60 = kök 3/2
tan 60 = 1/kök 3
cot 60 = kök 3 /1
sec 60 = 2
cosec 60 = 2/kök 3
Unutmazsın artık :D
Tekbir R1 No1 Denizli. .
Sağ ayak sol el olayı motora zamanla iyice adapte olursun bu yazdıklarınada gülersin.
Kazasız belasız km.ler.
WwW.MoToSiKLeT.NeT
Tan30=cot60, cot30=tan60 Tan= karşı/komşu, Cot=komşu/karşı, Sin=karşı/hipotenüs... Sağamasını da yaparız
okadar yazıyı okuyamadım kusura bakma daha önce birisi söylediyse ama eger verdigin gazı kavramadan freni serbest bırakırsan stop eder ve dengen bozulabilir oyuzden freni hemen bırakma bence sebep bu olabilir.
[COLOR="Red"][B]
Önce Topraktım Simdi Agaç OLdum.
Derya DenizLer Gibi DaLgaLandım Simdi DuruLdum.[/B][/COLOR]
hocam vallahi 40 dan aşağı kurtarmıyo kurtarsa dükkan senin. bu arada bahsetmekle tehdit ettiğin o konularda ne oluyo bira yabancı geldide
önemli değil hocam. aynen dediğin gibi yapıyordum ama bi dahakine vericem gazı vericem gazı motoru şahlandırıcam, ondan sonrada yavaş yava sindire sindire ayağımın frenin üzerinden çekicem
[QUOTE=espri kutusu;1509646]hocam vallahi 40 dan aşağı kurtarmıyo kurtarsa dükkan senin. bu arada bahsetmekle tehdit ettiğin o konularda ne oluyo bira yabancı geldide
Gel şuna 35 derece diyelim de herkez hemfikir olsun.
Zemin kayar yukarsı kurtarmaz çünkü
Secant=cot/tan , Cosec=tan/cot
gerçekten 35'e bağlayın bitsin bu mesele(karıştığım için kusura bakmayın).
[QUOTE=motorhocası;1509658]tamam 35 senin güzel hatırın için. bu arada birde sayısal öğrencisiydim, tüüüü bana, birde matematikte 10 numara olmasamda 7 numarayım diyodum
estafurullah hocam ne karışması, bağladık 35 e, alanada satanada hayırlı olsun
ya iş çığrından çıktı
sen en iyisi çek şuranın fotosunu koy buraya bitsin bu olaylar yaw
20
estafurullah hocam ne karışması, bağladık 35 e, alanada satanada hayırlı olsun[/QUOTE]
Tamam 70 dereceyle de kakılır ama asfalt tam pütürlü resmen lastiğe yapışması lazım (sürtünme katsayısı çok yüksek olmalı).
Birkere debriyaj ayarın da motor stop edecek gibi tel gevşek - son anda kavrar konumda olmamalı.
Kavrama başlangıcı ile sonu arasındaki debriyaj kursu -aralığı idealde hatta uzunsa daha rahat kalkar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)