yokuşta motor kaldırmak ????
Reklamlar
-
30 derecedir o da arkadaş kendi efsanesini kafasında yaratmış bir kere hadi 60 olsun. Mercedes Unimog askeri araçların yokuş çıkma açısı 72 derecedir.
Zemin çok önemli eğer kaymıyorsa yarım gaz aç debriyaja biraz acı çektirerek çok yavaş kaldır,arka freni tam deriyaj kavramasını hissettiğinde çek.
Ben de yeni öğendim vala 1.5 aylık motorcuyum
Reklamlar
-
motorhocası adlı üyeden alıntı
30 derecedir o da arkadaş kendi efsanesini kafasında yaratmış bir kere hadi 60 olsun. Mercedes Unimog askeri araçların yokuş çıkma açısı 72 derecedir.
Zemin çok önemli eğer kaymıyorsa yarım gaz aç debriyaja biraz acı çektirerek çok yavaş kaldır,arka freni tam deriyaj kavramasını hissettiğinde çek.
Ben de yeni öğendim vala 1.5 aylık motorcuyum
sağol hocam önerin için ama efsane değil. yokuşun açısını sizlere şöyle açayım, motorla yokuşun ortasına kadar geldim ve durdum ve o esnada ön freni sıktım. inanırmısın motor 1-2 sn. içinde yaklaşık 1m geri kaydı. yokuş bu kadar dikti, yoksa efsaneye kalsaydık derdim 89 derece,çıktım tek gazda
-
ben sürücü kursunda araba için rampa kalkışı diye öğrenmiştim ,gçen onu ybr mde denedim oldu bilenlerinizde vardır ama ben yine de söyleyeyim. rampadasın ; vitesi taktın, ayak arka frende yada el önde :D debriyajın yarısını bırak sonra freni de bırak hiç kaçırmadan kaldırırsın motoru ;) saygılar
If you want peace, prepare for war
-
Interceptor adlı üyeden alıntı
ben sürücü kursunda araba için rampa kalkışı diye öğrenmiştim ,gçen onu ybr mde denedim oldu bilenlerinizde vardır ama ben yine de söyleyeyim. rampadasın ; vitesi taktın, ayak arka frende yada el önde :D debriyajın yarısını bırak sonra freni de bırak hiç kaçırmadan kaldırırsın motoru ;) saygılar
ufak bir düzeltme yapalım interceptor
yokuş yukarı durduğunda ön freni sıkarsan işe yaramadığını göreceksin
yokuş yukarı durduğunda her zaman arka freni kullan
espiri kutusu arkadaşım
yav
bi yolunu bul da şu yokuşun kaç derece olduğunu ölç biç
işkembei kübradan sallamadan yaz da biz de ona göre yorumlayalım
ya da al bir arkadaşını
yokuşta iken yandan çeksin seni
yayınla o fotoyu bakalım bakalım kaç dereceymiş
-
Interceptor adlı üyeden alıntı
ben sürücü kursunda araba için rampa kalkışı diye öğrenmiştim ,gçen onu ybr mde denedim oldu bilenlerinizde vardır ama ben yine de söyleyeyim. rampadasın ; vitesi taktın, ayak arka frende yada el önde :D debriyajın yarısını bırak sonra freni de bırak hiç kaçırmadan kaldırırsın motoru ;) saygılar
hocam aslında bahsettiğin şey araçların kavrama noktası, arabayı kavramaya aldığın zaman ayağın frende olmasa bile araç geri kaçmıyor. aslında motorda da geçerlidir bu ama motorda kavramaya alırken fren hala ayağımda basılı tutuyorum, bırakınca da refleks olarakda eldeki debrajı veya gazıda hafiften bırakıyorum, o da stop olarak geri dönüyor. bu arada arkaaşlar ybr de viteste stop ettiğimde elimi debraja basarak çalıştıramıyorum, illa ayaktan vitesi boşa almam gerekiyor. bu diğer motorlarda da aynı mı? yoksa benim motor da benim gibi problemli mi?
ozan_bursa adlı üyeden alıntı
ufak bir düzeltme yapalım interceptor
yokuş yukarı durduğunda ön freni sıkarsan işe yaramadığını göreceksin
yokuş yukarı durduğunda her zaman arka freni kullan
espiri kutusu arkadaşım
yav
bi yolunu bul da şu yokuşun kaç derece olduğunu ölç biç
işkembei kübradan sallamadan yaz da biz de ona göre yorumlayalım
ya da al bir arkadaşını
yokuşta iken yandan çeksin seni
yayınla o fotoyu bakalım bakalım kaç dereceymiş
hocam zaten bu gidişle alıcam elime bir gönye ölçücem. bir fırsat bulduğumda hemen fotosunu çekmiye gidicem, vede sizlere göstericem.
-
-
espri kutusu adlı üyeden alıntı
sağol hocam önerin için ama efsane değil. yokuşun açısını sizlere şöyle açayım, motorla yokuşun ortasına kadar geldim ve durdum ve o esnada ön freni sıktım. inanırmısın motor 1-2 sn. içinde yaklaşık 1m geri kaydı. yokuş bu kadar dikti, yoksa efsaneye kalsaydık derdim 89 derece,
çıktım tek gazda
dostum sen ya hiç 60 derecenin ne olduğunu bilmiyosun yada biz çok gerilerde kalmışız..
bide avcılardasın bende avcılardayım senererce ve hiç 60 derecelik bir yokuş görmedim buralarda.en dik yokuş avcılarda sahilden çıkışlarda var deniz köşkler tarafında ama orası bile toplasan anca 20 dereceyi bulur bazı yerler bence sen azcık abartmışsın
ayrıca ön freni 10 derecelik yokuşta bile sıksan kayar geri motor sen gel bir akşam avcılar sahilde buluşalım da sen şu meşur 60 dereceyi bi göster bende sana nasıl kalkış yaparsın orda anlatayım
sahlde önünde ucanteneke yazılı CBF150 veyat super tenere görürsen çekinme gel o benim işte..
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
-
ucanteneke5 adlı üyeden alıntı
dostum sen ya hiç 60 derecenin ne olduğunu bilmiyosun yada biz çok gerilerde kalmışız..
bide avcılardasın bende avcılardayım senererce ve hiç 60 derecelik bir yokuş görmedim buralarda.en dik yokuş avcılarda sahilden çıkışlarda var deniz köşkler tarafında ama orası bile toplasan anca 20 dereceyi bulur bazı yerler bence sen azcık abartmışsın
ayrıca ön freni 10 derecelik yokuşta bile sıksan kayar geri motor sen gel bir akşam avcılar sahilde buluşalım da sen şu meşur 60 dereceyi bi göster bende sana nasıl kalkış yaparsın orda anlatayım
sahlde önünde ucanteneke yazılı CBF150 veyat super tenere görürsen çekinme gel o benim işte..
O çay bahçesinden yukarı çıkarkenki yokuş de mi, az nargile tüttürmedim orada Benim bildiğim de orası anca 20 derece
-
Ne dereceymiş be kardeşim ucanteneke bende avcılardayım nerelerde takılıyosun genelde? dediğin gibi denizköşlerdeki yokuşlar max 25 hadi kimsenin hatrı kalmasın 30 derece o bile olmaz.. cidden 60 derece yürüyerek çıkılmaz be... motor çıkmıyorsa normal değil mi bu?
[B][COLOR="Blue"]Eskiden Piyasa nerde biz orada, Artık biz nerede piyasa orda..[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Yüreklerde ünlem akıllarda soru işaretiyim anlayana çok anlamayana az gelirim..[/COLOR][/B]
-
bak arkadaşım türkiyede tarfikte 25 dereceden daha eğimli bir yol bulamazsın.. 60 dereceyi hayal ettin sanırısam yada çok ciddi bir hesap hatasındasın..
eğer kaldıramayacağın kadar dik bir yokuş varsa daha çok çalış..
ki inan 40 km değil 4000 km bile acemiliği atmak için yeterli değil. kim aksini iddia ediyorsa da ona yalan.. yalan söylüyorsun.. derim.. hemde en türk filmi sesimle..
ayrıca 25 derece araç tasarımı için bir kriter.. yani bizim yollar çok daha ama çok daha az eğime sahip..
-
-
Konuyu bende bir ekleme yapayım.. İlk olarak Amerikan ordusu için üretilen HAMMER jiplerin 60 derece tırmanabilme kabiliyeti vardır..
Üretici firmanın yalancısıyım
Korkarak yaşıyorsan eğer sende hayatı seyredenlerdensin..
-
Taner YILMAZ adlı üyeden alıntı
Konuyu bende bir ekleme yapayım.. İlk olarak Amerikan ordusu için üretilen HAMMER jiplerin 60 derece tırmanabilme kabiliyeti vardır..
Üretici firmanın yalancısıyım
hammerları felan bilemiyorum ama dediğim gib tırmansa bile ancak tank ve benzeri demir yığınları ama motosiklet yere çivilemediğin sürece tırmanamaz
-
espri kutusu adlı üyeden alıntı
hocam aslında bahsettiğin şey araçların kavrama noktası, arabayı kavramaya aldığın zaman ayağın frende olmasa bile araç geri kaçmıyor. aslında motorda da geçerlidir bu ama motorda kavramaya alırken fren hala ayağımda basılı tutuyorum, bırakınca da refleks olarakda eldeki debrajı veya gazıda hafiften bırakıyorum, o da stop olarak geri dönüyor. bu arada arkaaşlar ybr de viteste stop ettiğimde elimi debraja basarak çalıştıramıyorum, illa ayaktan vitesi boşa almam gerekiyor. bu diğer motorlarda da aynı mı? yoksa benim motor da benim gibi problemli mi?
bende öyle değil valla ,benim motorda çiçeği burnunda daha; ister boşa alıp ister elimi debriyaja atıp marş yapabiliyorum ,yani havada karada marş basıyor :D
If you want peace, prepare for war
-
-
espri kutusu adlı üyeden alıntı
ya tamam arkadaşlar niye kızıp bağırıyosunuz
60 olmadı bari 50 ye bağlayalım
tamam size fotosunu çekip koyucam buraya, belkide dediğiniz gibi ben çok büyütüyorum yokuşu.(çaylaklık ya
) bu arada o yokuş avcılarda değil fruzköyde.
avcılarda o kadar eğimli yokuşun olmadığını biliyorum çünkü okul dönemlerim hep orada geçti lise+önlisans. dediğiniz gibi en eğimli yok sahile inerken var. şu fotoyu bir çekeyimde
Dostum fotoyu çekerken fotoğraf makinesini su terazisiyle düzlemen lazım eğimi anlayabilmemiz için..
Korkarak yaşıyorsan eğer sende hayatı seyredenlerdensin..
-
siyahatmaca adlı üyeden alıntı
Zamanla motora alıştıkça, neyi?, ne zaman? ne kadar yapıyor?
İşte o zaman 90 derecede de motoru hiç kaydırmadan kaldırabilirsin...
zoru başarırız imkansız biraz zaman alır diyorsun, lakin hacı bu dediğin gerçekten imkansız..
-
60 derece ?
Volkswagen Touareg'ler 45dereceye kadar çıkabiliyor askeriye araçlarınında en çok 50ye kadar çıkabildiğini biliyorum.. 60 derecede motorun üzerinde durur vaziyette durabiliyorsan hemen NASA'ya git çünkü yerçekimine karşı koyabiliyorsun xD xD
-
ekuzdere adlı üyeden alıntı
60 derece ?
Volkswagen Touareg'ler 45dereceye kadar çıkabiliyor askeriye araçlarınında en çok 50ye kadar çıkabildiğini biliyorum.. 60 derecede motorun üzerinde durur vaziyette durabiliyorsan hemen NASA'ya git çünkü yerçekimine karşı koyabiliyorsun xD xD
eeuheuheuh
Güzel bir açıklama olmuş.
Önce emniyet, sonra hareket...
-
ekuzdere adlı üyeden alıntı
60 derece ?
Volkswagen Touareg'ler 45dereceye kadar çıkabiliyor askeriye araçlarınında en çok 50ye kadar çıkabildiğini biliyorum.. 60 derecede motorun üzerinde durur vaziyette durabiliyorsan hemen NASA'ya git çünkü yerçekimine karşı koyabiliyorsun xD xD
evet nasa ii fikir seni değerlendirsinler. onca türk bilimadamı var zaten bi tane de türk astronot olur. fena mı olur
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)