Boy / Kilo - motor seçimi
Reklamlar
-
Reklamlar
-
-
Hoşgeldin önceliğin eğer bulabilirsen temiz bir Japon bak model önemli değil, olmadı V motorlu 250cc Lifan-Bisan da problem çıkartacak makine değildir.
-
-
Çinin 1 kalite cruiser ı Regal Raptor a bakabilirsin.Fuarda gördüm 3600
a sıfırı bulunabiliyor OTV indirimi sonrası.
Yada Taiwan lı Hysoung Aquila 250 yada Kymco Venox 250 ikinci elde değerlendirilebilir.
İşi çok iyi bilmiyorsan Japon bile olsa 3-5 yaşın üsütnde motor alma o hacimlerde son kullanıcısı olursun.
Yine dehiç motor tecrübeniz yoksa en az 6 ay 5000 km kadar küçük hacimli bir commuter yada scooter ile acemiliğinizi atmanızı şiddetle tavsiye derim.
Yok bunun için vakit vs yoksa da ehliyetinizi üstüne bu işin ehli bir Sürüş Akademisinde eğitim almanız olacaktır.
-
Hoşbulduk öncelikle..
@motorhocası
hocam bisan ın lifan modeli yokmudur artık yoksa başka ismimi var..birde 2007 modeleri 2.5-3 bin liradan gördüm çin malı değil bunlar değilmi?
@pampi
motor kullanmayı biliyorum sadece vitesli kullanmadım daha önce..denge vs. sorunlarım yok yani..japon bile olsa 3-5 yaş üstü japon da ne sıkıntı var anlamadım..250 cc zaten motor ne olabilirki..o sıfır çinliler daha ataktır benim dediklerimden diye düşünüyorum..
-
osbourne adlı üyeden alıntı
Hoşbulduk öncelikle..
@motorhocası
hocam bisan ın lifan modeli yokmudur artık yoksa başka ismimi var..birde 2007 modeleri 2.5-3 bin liradan gördüm çin malı değil bunlar değilmi?
@pampi
motor kullanmayı biliyorum sadece vitesli kullanmadım daha önce..denge vs. sorunlarım yok yani..japon bile olsa 3-5 yaş üstü japon da ne sıkıntı var anlamadım..250 cc zaten motor ne olabilirki..o sıfır çinliler daha ataktır benim dediklerimden diye düşünüyorum..
Sırf bütcene uyuyor diye japon alıp 2 sene sonra hacim yükseltmeyi düşündüğünde satamama riskinide göze al.
2-3 yaşında 20 bin altında bir motorun 50bini devirmiş 10 yaşında ki bir motora göre satılma ve takas olasılığı her zaman yüksek olacaktır.
-
Lifan da Çinli ama gerek malzeme kalitesi gerekse Bisan'ın güvencesinde olması diğerlerinden farkı. Arkadaşın dediği gibi de eğer Japon bulursan da, tam
bilmiyorsan bize danış, böyle bir durumda özel mesajdan ulaşabilirsin
-
pampi adlı üyeden alıntı
Sırf bütcene uyuyor diye japon alıp 2 sene sonra hacim yükseltmeyi düşündüğünde satamama riskinide göze al.
2-3 yaşında 20 bin altında bir motorun 50bini devirmiş 10 yaşında ki bir motora göre satılma ve takas olasılığı her zaman yüksek olacaktır.
sırf bütçeme göre olan bir durum değilki: 3ooo yada 35oo e zaten hali hazırda 2-3 yaşında şuanda gözde olan sürüyle çinli var..
ben tam tersi düşük model japonları elden çıkarmanın zor olmadığını düşünüyorum ki zaten merakım elden çıkarma durumum değil...bir de 50000 lik japon yok zaten piyasada yada çok yok benim bahsettiğim fiyat aralığında olan japon motorlar 10000-20000 arasında da bulunuyor..ilk mesajda yazdıklarıma bakın lütfen..
@motorhocası
hocam bisan ın çinlisimi raptor mu derim o halde
-
Bu boy ve kilo ile endurodan baska motor sirtarir emin olabilirsin buna kardesim.(enduro olmayan uygun motorlarda var fakat el yakar malum touring ler yada cok büyük cruiserlar) benim boyum 186 kilo ise 85 90 arasi seyreder herzaman. Ama fazer bile ciliz kaliyormus altimda, görenler öyle söylüyor ve bende ayni fikirdeyim artik. En kisa zamanda enduroya gecis yapmak icin caba sarfediyorum . Birde senin dedigin motor yere yakin bi motor, gerek oturus pozisyonu bakimindan diz kapaklarin deponun üst hizasini birhayli gecer görüntü olarak güzel olmayabilir.
Uzun lafin kisasi parasal yönden biraz zorla, acele etme. Cruiser da inatci degilsen enduro düsün derim inan pisman olmassin... klr ler xt ler 10 numara
-
valla ayak koyma yeri uzun olanından bulurum vb. ama kesin olan birşey var o da cruiser dan başkasına binmem
-
rman adlı üyeden alıntı
Bu boy ve kilo ile endurodan baska motor sirtarir emin olabilirsin buna kardesim.(enduro olmayan uygun motorlarda var fakat el yakar malum touring ler yada cok büyük cruiserlar) benim boyum 186 kilo ise 85 90 arasi seyreder herzaman. Ama fazer bile ciliz kaliyormus altimda, görenler öyle söylüyor ve bende ayni fikirdeyim artik. En kisa zamanda enduroya gecis yapmak icin caba sarfediyorum . Birde senin dedigin motor yere yakin bi motor, gerek oturus pozisyonu bakimindan diz kapaklarin deponun üst hizasini birhayli gecer görüntü olarak güzel olmayabilir.
Uzun lafin kisasi parasal yönden biraz zorla, acele etme. Cruiser da inatci degilsen enduro düsün derim inan pisman olmassin... klr ler xt ler 10 numara
aynen katılıyorum..
ben de ebat olarak rman ile aynıyım.. fakat touring kullanıyorum, birçok motor kullandım, fakat oyuncak gibi kalıyorlar altımda.. motorun kaslı ve yerden yüksek birşey olması gerekiyor ki ayaklar yere sağlam basabilsin rüzgar koruması tam olsun..yoksa ya ayaklar ya gövde bir yerden daima rahatsız eden eksikler oluyor seni.. en büyük zorluk alçak motorlarda ayağını yere koymak oluyor.. ya dizini incitirsin ya da bileğini burkarsın motorun dengesini kaybettiğin sırada.. cruiser'da ısrarcıysan bütçeni artırmak için biraz bekle, ya da idareten cbf150 ya da ybr125 lerle hem motora alış hem de para biriktir derim ben.. motosikletler sandığın kadar kolay satılamıyor çünkü.. elinde kalma ihtimalini göz ardı etme..
-
rebel lerin popo mesafesi viragolara oranla çokmu yerlerde sürünür acaba..
yav bi virago binicisi bulaydık..
-
bencede uzun boylular icin touring 1 numara.
-
__bakteri__ adlı üyeden alıntı
bencede uzun boylular icin touring 1 numara.
iyi de cruiser diyorum yahu.. hey allah
-
Osbourne merhaba, hoşgeldin.Rebel kullanmış biri olarak sana şu tavsiyeyi verebilirim ki, o makine senin altında kaybolur.Boyum 187 cm ve aynı sıkıntıyı bende yaşadım.Rebel ile Virago arasında fark yok.Bütçeme ve boyum en uygun motosikletin HYOSUNG GV 250 olduğuna karar verdim ve aldım.Kesinlikle bir japon değil ama çinlilerin çok ötesinde.
!! DİKKAT !! EJDERHA ÇIKABİLİR
-
R_E_B_E_L adlı üyeden alıntı
Osbourne merhaba, hoşgeldin.Rebel kullanmış biri olarak sana şu tavsiyeyi verebilirim ki, o makine senin altında kaybolur.Boyum 187 cm ve aynı sıkıntıyı bende yaşadım.Rebel ile Virago arasında fark yok.Bütçeme ve boyum en uygun motosikletin HYOSUNG GV 250 olduğuna karar verdim ve aldım.Kesinlikle bir japon değil ama çinlilerin çok ötesinde.
gv 250 kore malı ve japonlar kadar kaliteli. gv250 yorumlarını okuyup anlayabilirsiniz.
-
Evet gv 250 olabilir kardeslerine oranla biraz daha kasli yapiya sahip..
Japonlar kadar kaliteli degildir malesef. Ama bir cinliylede kiyas edilmesi mümkün degildir, cinlilere oranla cok cok kalitelidir yakindan uzaktan alakasi yoktur.
-
Al benden de Gv 250
-
şimdi şöyle bir yönlenme yaşıyorum regal raptor hyosung tan dahamı cüsseliir..zira hyosung benim bütçeyi zorlar..şuanda bulduğum en ucuzu 4000 tl..ama regal raptor daha uygun gibi..özetle cüsseme uygun mudur regal raptor? birde çinliler arasında hafif sıyrılıyor gibime geldi..tabii mu mesajlarımı 1 haftadır deliler gibi forum vs. okuyan biri gibi düşününün..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)