çok güzel değil ama hayabusa dan güzel
çok güzel değil ama hayabusa dan güzel
ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın
Obez yaw bu alet.
çok güzellerde ben süremem gücümün yeteceğini sanmıorum
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
Motorlarda hesaplayabilmek için motorun sürtünme katsayısı ve ağırlığını bilmek lazım. Profil alanı(m^2)*sürtünme katsayısı(k)*ağırlık*hızın karesi ((m/sn)^2)=newton olarak güç gibi bir formülü vardı hesaplamanın.saykoshey adlı üyeden alıntı
Off, buna geçersem herhalde uçarım.
bu makına hayabusaya rakıp zaten olmaz cuku kulvarları farklı bırısı 1300cc bırısı1400 cc hayabusada buna rakıp olmaz kesınlıkle bence karsılastırma yapılmammalı
motorcusun dediler kız vermediler
NE diyon baba sen???.....
Yaw n'olur artık biraz mantıklı yazalım şu foruma...Nasıl kulvarları farklı...Senin dediğin şey asya 125 t ile uğur 150 rt nin aynı kasaya sahip olmasına rağmen ayrı sınıfta olması gibi birşey...Saçmalamayalım artık....Bilgisi olan yazsın...Olmayan ise okusun......Bunun için bu forum...
Olayi daha net anlamak istiyorsan ve ingilizcen varsa su sayfaya hepsini yazmisdim.Khutuck adlı üyeden alıntı
http://www.e31.net/luftwiderstand_e.html
HER TÜRK ASKER DOĞAR
Hala bıkmadınız şu "şu şundan daha iyi" muhabbetlerinden yaw...
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Hayabusa misyonunu tamamladı artık arkadaşlar Suzuki nin yenilik yapması gerekiyor ama gsxr1000 var deli alet standart 178 hp yeter de artar bile
ne kadar rakip ve hangisinin daha iyi olduğunu kapıştıklarında anlarız artık
ayrıca suzukinin K modellerinin şimdilik yeterliolduğunu düşünüyorum bende..
@Peril
Valla bu tür motorların hangisinin daha iyi olduğunu kapıştıklarında anlamak pek mümkün değil. Belli bir süratten sonra sürücü deneyimi çok daha fazla önem kazandığından kimse şu motor daha iyidir diyemez. Hatta bununla ilgili bir video vardı Johny ??? Orada iki sürücü iki motoru da test ediyor. Sonra puanlamaya bakıyorsunuz, biri birine diğeri diğerine daha yüksek puan vermiş. Bu iş tamamen zevk meselesi...ne kadar rakip ve hangisinin daha iyi olduğunu kapıştıklarında anlarız artık
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Sildim ben onu kamyon seyretmeyi sevmiyorum diye....
Biri BMC Profesyonel, diğeri Dodge AS 900
bence güzel bi makine ama 4 beden büyük ama yinede güzel motosiklet
Bu alet gelmemişmi halakullannalar varsa görüllerini yazarsa seviniriz
lezzet gider,mesuliyet kalır...
bu alet geldi türkiyeye bayilerde sergileniyu şu anda ama bayi daha hiç satışının olmadığını söyledi türkiyeede hatta bana sen alırsan bi tek sen olcak dedi
alin size güzel bir video. zzr1400 (ninja 14) giderken (!!!) gaza asildiginizda yerde iz birakiyor. giderken beyler, kalkista felan degil!!!
5th GEAR'dendir bu arada ...
efendy_iso
O bayi birazcık kafasından atmış...
Burada birkaç tane var... Adanada olmayabilir ama , bilemem.
Geçen bir tanesi geliyordu E-5'de arkamdan... Ben tabi ıkına ıkına 145 gidiyorum... Adam utanmasa motor üzerinde kahve içecek
Aynadan ilk gördüğümde maxi-scooter sandım. Çünkü kafa grenajı çok büyük. Sonrasında anladım , yol verdim. Adam uzadı tabi.
Ben Kawasaki'yi gerçekten motorları konusunda takdir ediyorum.. Eğer kawasaki ; kawasaki-turkiye olarak gelseydi , yani distributor olarak değil , honda'ya gerçekten çok büyük bir rakip çıkardı diye düşünüyorum.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
dört büyükler bende yavas yavas söyle bir imaj birakmaya basliyor:
HONDA: herkesin motosikleti. adamlar en genis kitleye ne hitap ediyorsa onu yapiyorlar. CBR600RR ve CBR1000RR gibi motosikletleriyle superbike/supersport sinifindaki en iyi motosikletler arasinda yerlerini aliyorlar. kesinlikle cok kaliteli ve cok olgun ürünler sunuyorlar.
SUZUKI ve YAMAHA: özellikle göze hitap eden motosikletler yapiyorlar. ikisinin de tasarimlari her zaman cok sIk ve dikkat cekici. onlar da iyi motosiklet yapmasini biliyorlar. özellikle YAMAHA sürücüyü elektronik yardimcilarla desteklemeyi seviyor (YCC-I, YCC-T, yari-otomatik vites) - genel olarak biraz pahali. SUZUKI cilgin fiyatlara (hesapli) cilgin performans sunuyor.
KAWASKI: tasarima en az önem veren sirket. onun yerine varlarini yoklarini M-O-T-O-S-I-K-L-E-T yapmaya veriyorlar. cesitli tasarim akimlarina zaman zaman zit bile gidebiliyorlar (600cc supersportlar hafiflerken zx-6r hala 201kg). sert motosiklet, yer yer rakiplerine göre daha zor kullanilan motosikletler yapiyorlar. kawasaki ile motosiklet kullanilmasi ögrenilmiyor - ilk önce honda veya suzuki ile ilk adimlar atiliyor. harbi motosiklet arandiginda kawasaki'ye geciliyor (... bu biraz abarti tabii ...)
kaliteleri bence hepsinin cok iyi. HONDA'nin dünyanin en büyük motosiklet üreticisi olarak tabii ki bazi avantajlari var ve özellikle fren konusunda kesinlikle en iyileri.
suzuki = kawasaki honda=yamaha asya=mondial kanuni=ramzey
harley = 1 kanun bu abicim ister inanın ister inanmayın fakat yanlış anlamayın ben harleyleri sevmem ama o abicim
Honda Hayat Onda , No more :cat:
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)