bu kadar kalabalıkken nasıl birşey yapamıyoruz.. neden kullanmıyoruz bu gücü.. her türlü eyleme hazırım.. yönlendiren biri olsun ve yapalım yapılması gerekeni.. gerçekten küçümsenmeyecek kadar kalabalığız...
bu kadar kalabalıkken nasıl birşey yapamıyoruz.. neden kullanmıyoruz bu gücü.. her türlü eyleme hazırım.. yönlendiren biri olsun ve yapalım yapılması gerekeni.. gerçekten küçümsenmeyecek kadar kalabalığız...
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
yazılı tepki yada protestoları pek tınlıyacaklarını sanmam, günün en yogun saatlerinde trafiğin en yogun oldugu yerlerde 1 er dakika kontak kapama eylemi yapsak ve bu sorunumuz çözülene kadar bu eylemi sürdürsek? gerekli basıl yayın organlarınada haber versek?
1.2.2009 YAPILAN KAZLI ÇEŞMEDEKİ MİTİNG
Motorculardan ‘kafa kopmasın’ eylemi
2 motosiklet sürücüsünün, metrobüs hattının çelik halatlarına çarpması sonucu kafasının koparak ölmesi protesto edildi. Kazlıçeşme’de eylem yapan motorseverler, sac ve çelik halatlara önlem alınmasını istedi
Zeytinburnu’nda toplanan binlerce motosikletli, 2 motosiklet sürücüsünün kafasının koparak ölmesine neden olan metrobüs bariyerlerine tedbir alınmasını istedi.
Motosikletli Kuryeler Derneği’nin dün Kazlıçeşme Meydanı’nda düzenlediği “Yollarda ölmek istemiyoruz. Motosikletleri fark edin” eylemine binlerce motorsever katıldı.
Protesto gösterisine, metrobüs hattının bariyerlerine çarparak ölen kurye Onur Sual’in babası da katıldı. Baba Muhsin Sual, “Böyle bir olay Onur’umun başına geldiği için çok üzgünüm. Mahkeme sonucunda alınacak olası tazminatla Onur adına dernek kuracağız. Eskiden emniyet şeridi vardı. Metrobüs açıldıktan sonra yol daralınca kazalar arttı. Benzeri acılar yaşanmaması için kafa kopmasına neden olan çelik halatlar bir şekilde kapatılmalı” dedi.
‘Tamponlar yerleştirilmeli’
Kazalardan sac ve çelik halatlı bariyerleri sorumlu tutan Motosikletli Kuryeler Derneği Divan Kurulu Başkanı Hasan Güreler ise, “Sac bariyerler bir bıçak, çelik halatlar ise giyotin gibi. Halat bariyerlerin dışına esnek ve dayanıklı PVC borular, sac bariyerlere ise süspansiyonlu tamponlar yerleştirilmeli” diye konuştu.
Motor tutkunu gazeteci Ahmet Utku da, “İstanbul’dan Avustralya’ya kadar motosiklet seyahatleri yaptım. Buralarda anladım ki, Türkiye’de motosiklet kültürü yerleşmemiş” şeklinde konuştu.
AGLARSA ANAM AGLAR GERISI PLAYBACK YAPAR,,,
Ben kayıtsız kalalım demiyorum ki , bende elimden geleni yapıyorum bir sürü yere yazdım ve telefon ile kontaga geçtim...Ama durum bunu gösteriyor.
Devlet hiç bir zaman kurulu düzeni bozmaz motorsiklet sürücüleri için birşey yapacagını sanmıyorummmm. üzülerek söylüyorumm... İlerde benim bile başıma gelebilir ama elden birşey gelmeyince kabullenmek lazım..
Bedenimdeki Ruhun ^3^ günlük sahibiysem istedigim gibi yaşarım.
Bu açılan başlık 2 gün sonra anasayfadan düşecek, 2 hafta sonra da unutulacak.Benim kast ettiğim şey, ne yapılması gerektiği konusunda ortak karar alınarak bu konunun aynı haber başlıkları gibi sürekli ana sayfada (ve mümkünse uzunca bir süre en üstte) durmasıdır.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
Dilekce formati hazirlayin bunu herkez ayni olarak gondersin. Tek dil olsun
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
kesinlikle tek yaptıgımız burada görüşler belirtmek başka birşey değil
ama bi eylem yapalım desek istanbul da o kadar motorcu var ya haberleri olmuyo yada işleri oluyor katılım cokcokcok düşük
biz kendimiz için yapacagımız birşeye vakit ayırmıyorsak kimse de bizi düşünmez
Benim fikrimde şu ; kendimiz plaka gibi bir malzemeden şu bariyerlerin altına Avrupada konan malzemeden 1 adet yapalım ve törenle bu aparatı otobanda uygun bir yerde bir bariyerin altına monte edelim yani sembolik olarak takalım .Üstünede ölmek istemiyoruz asalım kalabalıkta olursak baya bir ses getirir hemde yetkililerin bu bariyer altına konan malzeme için biraz olsun akıllarına bir şeyler gelir en sonundada açıklamada bariyerlerin altına bu malzemeler döşenmden bu belediyeye oy vermeyeceğimizide belirtelim.En azından seçim yatırımıda olsa yoğun yerlere e-5 gibi bu malzemeleri takarlar.
Ne dersiniz?
BENCE MANTIKLI?
BAŞKA ÖNERİN VARMI AYGÜL?
http://www.kgm.gov.tr/fr5.asp?tt=1303
POSTA YAZIŞMA ADRESİ
ANKARA
Karayolları Genel Müdürlüğü
info@kgm.gov.tr
İnönü Bulvarı 06100
Yücetepe / ANKARA
ANADOLU YAKASI
1. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Küçükyalı/İSTANBUL 216 - 489 39 00 ( 20 hat )
bol01@kgm.gov.tr
AVRUPA YAKASI
17. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Zincirlikuyu/İSTANBUL 212 - 274 68 00 ( 20 hat ) bol17@kgm.gov.tr
AGLARSA ANAM AGLAR GERISI PLAYBACK YAPAR,,,
Arkadaşlar, tamam yazalım gönderelim tabiki ama siz inanıyor musunuz o bariyerlerin değiştirileceğine? Kilometrelerce o bariyerlerden kullandılar. Alelacele bir şekilde, seçimlere yetiştirebilmek pahasına, can güvenliğini tınlamadan, şeritleri dünya standartlarından çok daha dar hale getirerek ve çoğu yerde emniyet şeridini iptal ederek metrobüs dedikleri zırtapoz icadı bir toplu taşıma sistemi kurdular güzelim İstanbuluma. Plansızca programsızca çalıştılar, tek maksatları işi yetiştirmek, seçimlerde kendilerine reklam malzemesi çıkarmaktı. Şimdi bizim bir mektubumuzla bunların tamamını değiştirecekler öyle mi? Hiç sanmıyorum... Ama yine de @zeda3000 arkadaşımızın dediği gibi, standart bir format hazırlayalım. Hepimiz bunu gönderelim... Umarım faydalı olur ve umarım ben yanılırım...
Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!
bende mail attım posta ile de göndereceğim
başka önerim olsa ortaya atarım
demek istedigim bu degil diger kaybettıgımız arkadaslarımızdan sonrada bu konusmaları hep yaptık biz zaten kendimiz dikkatli olunmasını gerektigini biliyoruz
ama birkaç gun sonra unutuyoruz bunları ben bunu demek istemiştim yanlış anlaşıldıysam özür dilerim
ben hala eylemden yanayım.tabi valilik ve emniyetten izin alarak yapılması şartı ile.aynı anda bütün şehirlerde eylem yaparsak gerçekten birileri duyar sesimizi.tabi medya desteği şart.
2 teker tek ruh tek yol.
Ben aynen bunu yolladım kara yollarına.kısaca altta belirtiğim gibi
MOTOSİKLET SÜRÜCÜLERİ KENDİ HATALARI SONUCU ,YADA KENDİ İSTEMLERİ DIŞINDA BAŞKA ARAÇLARIN SIKIŞTIRMALARI SONUCU DÜŞEBİLİR.ÖNEMLİ OLAN YERE DÜŞTÜĞÜNDE VE DÜŞÜRÜLDÜĞÜNDE O SÜRATLE KAYARAK BARİYERLERİN ALTINDAKİ AÇIK KALAN KESKİN DİREKLERE ,VEYA ÇELİK TELLERE,ÇARPMAMASI GEREKİR
ORASI KORUMALIKLI OLSA BELKİ UZUV KOPMALARI,VE ÖLÜMLER %90 ORANINDA UFAK KIRIKLAR VEYA SIYRIKLAR İLE ATLATILABİLİR,
Ne yapılabilir?
bariyerler Tamponlar yerleştirilebilir
Kazalarda sac ve çelik halatlı bariyerler bir bıçak, çelik halatlar ise giyotin gibi. yapılması gereken Halat bariyerlerin dışına esnek ve dayanıklı PVC borular, sac bariyerlere ise süspansiyonlu tamponlar yerleştirilmelidir.
motosiklet sürücüleride bu toplumun insanları ve devlete vergilerini veren birer mükellefler,sürücülerin can güvenliğinin arttırılmasını istemeleri en doğal haklarıdır. yukarıda belirttiğim önlemler alınabilir.hiç bir şey insan canından daha kıymetli değildir.maliyeti ne olursa olsun yapılabilicek bir işlem sonuçta kara yolları bunu yapabilecek güce sahip bir birim.
biraz kaba olmuş olabilir,ama isyanımızı anlasınlar artık
şu an mevcut olan bariyerlerin altına birer sıra daha monte etsinler,var olanı sökmeden,altı kapanmış olur bizde vergi veriyoruz bu devlete.
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.asp...liyet_anasayfa
beton bariyerler ve altına kadar kapalı bariyerler hakkında geçmiş bir haber
http://www.antonbeton.com/faaliyet_n...ey_yurtici.php
örneklerini bu firmada gördüm.
AGLARSA ANAM AGLAR GERISI PLAYBACK YAPAR,,,
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)