Arkadaşlar emektar ama çok sevdiğim bir bisikletim var Bu bisikletin rengi siyah,ben bu bisikleti oto boyası yapan biryerde boyatmak istiyorum.En kral boya,en kral işcilik ne kadara patlar sizce.Daha sonra ledler,akü vb. ışıklandırma yapıcam.
Arkadaşlar emektar ama çok sevdiğim bir bisikletim var Bu bisikletin rengi siyah,ben bu bisikleti oto boyası yapan biryerde boyatmak istiyorum.En kral boya,en kral işcilik ne kadara patlar sizce.Daha sonra ledler,akü vb. ışıklandırma yapıcam.
97 model bisan efes diye bi harika.Gezmediğim yer kalmadı.Orjinal şamreli durur daha üstündedağa çıktım düştüm.En son arkadaşım direğe çarptı ön maşa yamuldu abi zımparayı kendin atmak derken zor birşeymidir?
Boyayı bilmem ama bende motorumu alana kadar bisikletimleyim yeni bakıma soktum.:D Dağ taş toprak çamur demiyorum geziyorum.
arkadasım bence o kadar pahalı yapmana gerek yok kücük kardesimin bi bisikleti vardı mavi renkte yere düsüre düsüre astarı görünüodu beyaz onu güzel bi zımparaladım sonra marshall boya var 10 ytl ye aldm siyah boyaladım simdi cam gibi ne parlıo be kardesim bana sükredio keyfi gelio )) istersen yarına resmini cekim gndrm.
AMMA VELAKİN, HER ŞEY NASİP
Benimde var bir emektar 93 model bianchi. Bende kaportayı boyamak istiyorum , birazda bakım yapacam ama yaza. Kaportacı arkadaşım var ona götürecem. Boya ve işcilik dedikleri gibi 70 80' i bulur bana göre de. Vaktin varsa kendin zımparala ama işi ehline bırakmak bence daha iyi olur.
fırın boya atan biryere zımparalama işleminden sonra götür.. renk önemli değilse ilk arabanın yanında şunada bi fıslatınde at bi ellilik yaparlar ...ama zımparala işi sana kalır ..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Arkadaşım zımparayla uğraşma derim ben. Polisan'ın REMOVER adlı boya sökücü bir ürünü var. Herhangi bir nalburdan temin edebilirsin. Boza kıvamındadır.Fazla kalın olmayan bir fırça vasıtasıyla uygula. Boyanın kabardığını göreceksin. Bulaşık teliyle bir kaç kere ovala.Bulaşık süngeriyle karıştırma sakın Hem boya şasinin üzerinden arınır , hem de yeni boyanın tutunması için gerekli olan pürüzlü yüzeyi yaratmış olursun , kolay gelsin. Saygılar.
Ridin' through this world, all alone. God takes your soul, you're on your own
way be,97 yılında bizde kardeşlerimizle boyardık kendimiz.önce 3 kardeş zımparalardık detaylıca sonra abim boyardı..birtanesinide ford tanus boyasıyla boyatmıştık kaportacıya.kendi boyama işide çok güzel becerebilirsen hem kendi emeğin olur baktıkça hoşuna gider.hala 3 tane bisiklet durur bodrumda kulanan yok =/
philetoaster a katılıyorum bu sekılde daha guzl olur cunku,
zımpara yapınca kı anladıgım kadarıyla bu konuda acemısın şasideki astarı ve sasıyı cızersın boya atılıncada o cızıkler bıyaın altında sırıtır ve boya duzgun sekılde durmaz sen boyayı kaldır fazla bastırmadan bulasık yumusak telle kazı sonradan da ben olsam boyayı kendım yaparım boyayıda yıne ben olsam hazır almam sperye bastırırım ıcınede bıraz yaldız ve bırazda cıla cok harıka olur
BİR İNSAN KENDİNİ NASIL BİLİYORSA KARŞISINDAKİNİDE ÖYLE ZANNEDER:cat:
anaaam:D ya gaza gelirim amabu arada bi proje vardı.Mobylette motoru takmak gibi ustaların hiçbiri yanaşmıo.düşünsenize bi 15 kg bi 3 hp makne cub motorlarla gider yaw bu arada yorumlarınız için sağolun peki ben bunun herbişeyini boyacıya bıraksam? çamurlukta bi ezik var bide(metal orjnl çamurluk)bunun gibi ezikleride düzeltirmi? o zaman ne kadara patlar ki?
arkadasım resmi yükledm ksr bakma biraz gec oldu ama )) bn boyaladım bisikleti aradan bi saat gecti bn carsıya gitmstm kck kardesm dayanamamıstı kullanmıstı o yzden bazı yerleri kalkmıs yapıstırma fln vurmustu sonradan kalktıgından boyada kalkmıs. ama sen iyice kurumasını bekle...
jantları bn yapmadım artan boyayla o kardesim yapmıs.
AMMA VELAKİN, HER ŞEY NASİP
arkadaşlar bisiklet boyucaksanız önce ıslatılmış zımparayla zımparalar sonra casatı sprey alıp kapalı alanda boyayabilirsiniz.
Motosikletçilerde tüpte motosiklet sprey boyaları var,metalik kırmızı-mavi-gümüş,siyah. Fiyatını sormadım ama tahmini 10-15Tl'dır.
Benim sana önerim, bisikletinin sökülen parçalarını söküyorsun sadece kadro kalacak, kadroyu su zımparası ile ( 220 veya 240 no) bol su kullanarak zımparalıyorsun orjinal boyasını tamamen çıkarmana gerek yok, iyice tozunu aldıktan sonra piyasada bulunan akçalı marka sprey boyanın parlak olan modelinden alıyorsun 7 ila 9 liradır bir kat akma yapmayacak şekilde boyuyorsun çünki yuvarlak satıhlarda boya çok kolay akar..
İkinci aşama boyadığın kadroyu tekrar su zımparası ile zımparalıyorsun bol su ile, bu sefer sadece 240 no zımpara ile, boyanın en iyi görünümü vermesi için alt zeminin kusursuz olması gerekir, kaymak gibi pürüzssüz bir satıh elde ediyorsun, ve rüzgarsız ve tozssuz bir ortamda hiç akma yapmayacak şekilde boyuyorsun,
Benimde bir bisikletim var italyan pinarello binlerce kilometre yol yaptım onunla ve hala saklıyorum 1981 de almıştım boyası çok orjinal bir tonda olduğu için dokunamıyorum, satmayada kıyamıyorum, bundan böyle antika olarak elimde olacak..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)