benim boyum 1.88 virajda ayağımı pegden kaldırmam çünkü ne tarafa viraja girersen gir motoru bi anda kaldırıp fren koyman yada kompresyon yapman gerekebilir. eğer depoya dizlerini yapıştırmayı alışkanlık haline getirirsen bence daha iyi olur.
http://www.motosiklet.net/forum/fayd...ml#post1444099
deli_mavi senin için faydalı olabilecek bir başlık, bir göz at..
Ya arkadaşım; hadi kullanmayla alakalı eksikliklerin var ama hiçmi ss yarışları falan izlemedin!!! Kullandığın segmentteki motosikletlerde bahsettiğin gibi bir kullanım şekli yoktur. Şu ana kadar Allaha emanet gidiyormuşsun!!! Hani devamlı Supermoto kullanırsında sonra ss'e geçersin, gayri ihtiyari olur dicem ama öyle birşeyde yok!!! Yazık edersin kendine. Hemen hergün burdan otomobil kullanıcılarıyla alakalı veryansın ederken nedense kimse özeleştri yapmıyor
Bir an önce bacaklarının arasındaki depoyla bütünleşmeye bak derim yoksa aman derim!!!
dostum,
1.92 cm boyunda 100 kg yim. şu an vstrom kullanıyorum ancak cbr 600f le baya bi tecrübem oldu bahsettiğn hareketi 1 kere yapmadım yapacak cesaretim de yok, bırak bacağın yere sürtecek gibi olsun ama sürtme
Dizin depoya yapıştığı sürece boyun ne kadar uzun olursa olsun ne kadar yatarsan yat yerle ilk temas eden peg'lerdir peg'in ebatları rastlantısal ya görsel değildir, virajda arka tekerleğin yola tutunuş sınır noktasında peg yere temas eder ve seni uyarır bu noktayı da geçersen düşüş kaçınılmazdır şansın varsa lowside düşersin motor önde sen arkada kayarak durabilirsin.
Aydın,
vstrom 650 k7
Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
ben başka bi yorum getireyim. bence viraja girebileceğinden hızlı giriyosun ve de yeterince yatıramıyosun motorunu.
o kadar yatıyorum ki knee-down a yaklaşıyorum demişsin ama zaten o kadar yatabilsen ayağını pegden kaldırman mümkün olmaz. belki sen virajda asfalta çok yaklaştığını sanıyosun ama aslında kendini görüntületsen limitlerin çok uzağında olduğunu görürsün. çünkü limit virajda ayağını ileri uzatman fiziken mümkün değil.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
http://www.youtube.com/watch?v=zpHC8HQyKgE
bu linki tekrar koyuyorum izleyin lütfen
dünya moto yatırma açısı rekoru ayrıca ss e ait değil süpermoto sınıfına ait enteresandır
uzun boylulara da ss değil süpermoto öneriyolar belki kısalar süpermotoya hakim olamıyo diye olabilir
1.90 yukarısına belki ss küçük gelebilir
arkadaşlar yahu SS nere supermoto nere.. deli_mavi haspel kader yollarda o hareketiyle dengede kalıyor.. kaldı ki her supermoto dönüşünde ayak ileri atılmaz.. kontra dönüşünde powerslide anında (yani arka teker patinaj çeker fakat kontra dönüş devam eder) muhtemel bir lowside düşüşünde ayak ileri uzatılır ki motorun altında kalmayalım diye.. tamamen teknikten ötürü birşeydir.. ki arkadaşın ne tekniği ne de birşeyi var.. pratik pratik bol bol eğitim pratik..
@deli mavi
ortak sen bu ayak uzatma tekniğini kapmışken
sat hyo yu sana bi ktm alak
eger hyonun lastıklerıyle bole yatabiliyosan sana saygı duyarım lakın shınko lastıkle okadar yatıp kalkabileni gormedım ben
220kg'lik naked roadster bir makine, buyur ayak uzatmadan yatabiliyor.. çalışacak bol bol pratik yapacaksın..
SS makina da 2 metre de olsan sorun yok ama senin motorun oturma pozisyonu tam ss ler ile ayni degil. Hyosunglarin selesi alcak. Daha yuksek cc li profesiyonel bir makinaya binersen bu sorunu yasamayacagini kendin bizzat goreceksin
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
ben 1.93 boyumla dız verıyorum okadar yatırmama ragmen dızımı surtmeden kurtarabılıyorum senın dedıgın gıbı de denedım ama emın ol dız vermek daha kolay alıstıktan sonra
bır kursun kaleme benzer hayat tek eksıgı sılgıdır
bu arada ben hiç viraja yatmış ss görmüyorum. gördüklerimin hepsi starbucks önünde yan ayaklıkta duruyolar
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
DL650'de pegleri ve peg üstündeki botlarımı yere sürtebilecek kadar yatırıp hızlı virajlar aldım. Yalnız bunu yapmanın ne kadar tehlikeli olduğunu, sadece pist şartlarında yapılmasını gerektiğini deneyimlerimle anladım. Çok şükür bir kazam olmadı ama olabilirdi.
Motosikleti normal yol koşullarında, özellikle ülkemiz yollarında sınırlarına kadar zorlamak riske girip hayatımızı tehlikeye atmaktan başka bir işe yaramaz. Artık sınırları fazla zorlamadan sürüş yapmayı tercih ediyorum. Çünkü ülkemiz yollarında neyle karşılaşabileceğinizin listesini yapsam herhalde 4 sayfa yazı çıkar.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)