Tebrik ediyorum arkadaşım.Bende 2006 Model Hyosung motosikletime parça bulamıyorum.Global bu kadar tüketiciyi yüzüstü bıraktı.
Tebrik ediyorum arkadaşım.Bende 2006 Model Hyosung motosikletime parça bulamıyorum.Global bu kadar tüketiciyi yüzüstü bıraktı.
Born To Be wild,Live to Ride...
1 sene süren mahkemeden sonra sıfır bir motor teslim edilmesi kararı ne kadar saçma.Adam motor almış.Aldığına bin pişman olmuş.Sonra aynı motorun sıfırını ne yapsın adam.Ben olsam elimi bile sürmeden satardım.
ne alırsanız alın 30 gun ıcınde arıza tamır edılemezsse yenısını fırma vermek zorunda bu yasalarda yazıyor o yuzden surprız olmayan bır sonuc her zaman tüketici haklarınızı savunun arkasında durun tüketici derneklerine basvurun..
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
HELAL OLSUN BEAAAA
[COLOR="Red"][I][U][B]::shhh::ÖLMEKTEN DEĞİL UNUTULMAKTAN KORKARIM::shhh::[/B][/U][/I][/COLOR]
Helal olsun wallaa keşke herkes sizin gibi olabilse...
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
Dava'yı kazandığınıza sevindim. Geriye kalan işlemlerin sorun çıkartmamasını diliyorum. Avukat tutmayarak dava kazananlardan biride benim Babam'dır. Renault Megane marka otomobilimizde aldığımızdan beri bir sorun vardı. Sorun giderilemedi ve ayıplı mal olarak dava açmıştı.
Her neyse konuyu değiştirmiyeyim. Azminizden dolayı sizi kutlarım.
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
Başlığı yeni gördüm, ve inanın çok sevindim.
Yılmadan verdiğiniz mücadele için tebrikler.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
Tebrikler ..
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
Darısı benim başıma
Sonuç ne oldu?
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
Hayırlı olsun en kısa zamanda motoruna kavuşman dileğiyle...
İmzamı? Bilmiyorum! Parmak bassam olmazmı? :cat: :P :mrgreen:
HYOSUNG marka motor almayı düşünen arkadaşların önemle dikkatine
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1FpMUUnTn
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
Haklı davanın peşini bırakma.. Her ne kadar yorucu ve yıldırıcı olsada kazanılan davadan sonra yaşanan hazzın bir benzeri yoktur kanımca.
Yalnız bir sorum olacak. Aynı sorunlarla yine karşılaşsaydın ve bu sefer karşında global motor değilde hyo'nun şimdiki satıcısı s&T kanuni olsaydı acaba onlar nasıl bir zorluk çıkartırlardı sana? yoksa tam tersimi?
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
Sonuc ne oldu hocam bır gelısme varmı merak ettım.
Valla gecmıs olsun Yasadıkların kötü. Böle satıcılar ve firmalar günümüzde olduğunu görmekte çok kötü. Başına gelen tatsızlıklar kolay değil okadar para verip sıkıntı çekmek. İnsallah çözümün bulunmustur. Bende nokia samsung gibi telefon markalarında bu tarz şeyleri yaşayanları cok görüyorum (genelde satan bayi üstüne düşmüyor üst servisler vs de sonuc cıkana kadar 30 iş günü süresini aşabiliyor).
Bildiğim kadarıyla yenisini yada istemezsen fatura tutarını ödemek zorunda bırakıyor tüketici hakları. Senin durumunda fatura bedelini almayı düşünmedinmi yada vermedilermi.
Suan türkiyede nice büyük firmalarda bile bu olay söz konusu ise bundan sonra hyosung markasını getirip satamayacak olan firmanın da bunları yapması garip gelmiyor malesef ki.
Bende hyosung kullanıyorum allaha şükür seninki gibi büyük bir problemim olmadı insallah da olmaz. Ben mi şanslıyım krank olayı başına gelenlermi şanssız bilmyorum ama gercekten samimi olarak ben bu motordan memnun kaldım,
helal olsun baya can sıkıcı şeyler
Helal olsun. Haklı mücadelende bol şans diliyorum
Wanna see my Bannnnnnnkai?!?!!!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)