Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

1 AYLIK ASYA PASLANMAYA BAŞLADI

    REKLAM ALANI
  1. #1
    TOSE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    ASYA 150 TI
    1 Ay önce Asya 150 T1 aldım henüz 700 km de ama eksozunun alttarafından paslanmaya başlamış normalmidir bilmiyorum ama baya moral bozucu bu garanti kapsamına girermi ?
    Birde benzin deposunun yedeği yarı yarıyamı çünkü ilk benzin aldığımda 30 YTL sonrakilerde 15 YTL ye fulleniyor

    ******************************************
    + Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
    Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.
    + Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
    + Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
    + Şikâyetler için... info@motosiklet.net
    *********************I*********************


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    federal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul / Kızıltoprak
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650 S
    asya abi, nedesem boş, burda daha iyi bilen arkadaşlar var, kara bi kedi var çok çirkin, birazdan attlar cırmalar buraları, ona sor....
    Tribünlerde, Hep Dillerde Bu Sevda Bitmez Gönüllerde
    Dar Ağacında Olsak Bile Son Sözümüz FENERBAHÇE !!!

  3. #3

    Üyelik
    26 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul/avrupa yakası
    pas yapması normal aslında çünü devemlı olarak ısı değişimi geçiriyo üzerindeki kaplama dayanmaz dayananların fiyatıda kaliteside ortada ama iskeletteki metal aksamda şimdiden pas yapacağını sanmıyorum büyük bi sorun değil bence
    ´´Tek bir hayatiniz var ve bir gün sona eriyor.. Umarim her gününüzü değerlendirirsiniz..\"
    A Rh +


  4. #4

    Üyelik
    30 Haziran 2005
    tetenoz aşısını yaptır motorun kesinlikle

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı zuhtupasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2005
    Şehir
    Ist-Kadıkoy
    Motosikleti
    Burgman 400 K7
    aynen katılıom..zamanında en kaliteli çinli muhabbetlerinde konusanlar hade bakalım nerdeler...

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı mertmertmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Avrupa Yakası
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    bu konuda önlem babında ; pas önleyiciler iş yaparmı acaba ????

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı zuhtupasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2005
    Şehir
    Ist-Kadıkoy
    Motosikleti
    Burgman 400 K7
    wd 40 diom baska bişi demiom..

  8. #8

    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Alıntı HEKTOR adlı üyeden alıntı
    pas yapması normal aslında çünü devemlı olarak ısı değişimi geçiriyo üzerindeki kaplama dayanmaz dayananların fiyatıda kaliteside ortada ama iskeletteki metal aksamda şimdiden pas yapacağını sanmıyorum büyük bi sorun değil bence
    Tamamen katılıyorum.
    Sen yinede DİKKATLİ incele :

    <<Paslanma hangi bölgelerde başlamış?>>

  9. #9
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    benimki 1000 i devirdi, ne eksozda ne de başka bi yerde tek pas görmedim.Zat almadan evvel gittiğim Asya Bayisindeki tüm 150 t ve t1 ilerin eksozu paslıydı...Gene ii dayanmış seninkisi
    Herkes hakettiğini yaşar.

  10. #10

    Üyelik
    09 Kasım 2005
    motoru kalitesine bisey diyemiyecegim ama motorun manifolt cıkısından itibaren eksozda pas cok normal. korkunc ısınıyo motoru park ettıgındede hızla sogumaya baslıyor eeee buna ne kaplama ne boya dayanır bu arada bızım arabadada aynı sey dıkkatımı cekmıstı ılk alındıgından 2 ay sonra manıfold cıkısı belırlı 1 yere kadar paslanmıstı sordum normal dedıler ama bunu engellemenınde yolu kesın vardır ama tuzluya patlar bu kaplamalar yanı kullan paslansın delınınce yenısını alırsın daha karlı olur gıbıme gelıyor ve kolay kolay da delınecegını sanmıyorum.

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı mertmertmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Avrupa Yakası
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Asya larda patlamalar başlıyor sanırım arkadaşlar yavaş yavaş kışın gelmesiyle.......

  12. #12
    nvd27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2005
    Şehir
    ist-tuzla
    Motosikleti
    saLcano yy150-t4
    asya kullanıcısı olarak olaya el koymak orunda hissettim kendimi benmde motorum 1 ay sonra egsozt değilde ikelajlı bölgeler paslanmaya yüz tutmuştu.. üzerinde su damlaları leke bırakıyor ve çıkmıyordu.. sanayide bi arkadaşımın tavsiyesi üzerine "kavil"(yanlış yazmış olabilirim)denen bi madde kullandm ve inanın eskisinden güzel oldu.. pırıl pırıl parlıyo.. tawsiye ederm..

  13. #13
    ohyeah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    BMW F 650 GS DAKAR
    ben bazen mazotla her tarafını siliyorum metal parcaların. Yağlı olduğu için hava ile teması kesiyor. Hatta motoru yıkadıktan sonra jantın tellerini iyice kurutuyorum ardından telleri tek tek mazotla silip parlatıyorum. Tavsiye ederim fena olmuyo
    Bizim devlet idaresinde takip ettiğimiz prensipleri, gökten indiği sanılan kitapların dogmalarıyla asla bir tutulmamalıdır. Biz, ilhamlarımızı, gökten ve gaipten değil, doğrudan doğruya hayattan almış bulunuyoruz
    M.Kemal ATATÜRK

  14. #14
    Guclu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Egzoz dökümünde demir maddeside ciddi miktarda kullanılıyor maliyeti düşürmek için , demirinde malesef pas direnci çok çok düşük , o yüzden genellikle bu tip düşük fiyatlı motorlarda önce egzoz paslanıyor , tabi bu kadar az km'den sonra böyle bir pas görüntüsünün oluşması oldukça can sıkıcı .
    Caffe La Notte / Suadiye Çınarlı Sokak

  15. #15
    kahraman34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2005
    Şehir
    içmeler köprüsünden aşagı in tersaneleri geç işte ben ordayım(tuzla)
    Motosikleti
    bir adet 2005 model kırmızı düldül(as150t)
    potenza nedemek istiyorsun yani tüm asya motorların ekzos'u paslımı, e benimki 2,500 km'yi geçti tek pas yok,zühtüpaşa sende asya'yı eleştirmek için en ufak bi haber çıksada laf atsak durumundasın,bu arada 100 bin motorun içinde %1 oranında problemli motor çıkması normaldir.iyikide varsın asya yoksa bu fiyata gidipte nereden motor alacaktık,bi ara kazaylan mondial bayisini gitmiştim,zor kurtarmışız paçayı yoksa mondial elimizde patlayacaktı.
    [SIZE="2"][B][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Red"]gerçekleri [/COLOR][COLOR="Yellow"]tarih [/COLOR][COLOR="Red"]yazar[/COLOR],[COLOR="Yellow"]tarihi [/COLOR][COLOR="Red"]galatasaray[/COLOR] [COLOR="Yellow"]yazar[/COLOR][/FONT][/B][/SIZE]

  16. #16
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Valla benim gördüklerimin hepsi paslıydı.Yoksa evimin dibinde Asya bayii var,ne gideyim uzaklara mondial aramaya.Valla gördüğümü söylüyorum ben sana,Allah'tan bende Asya almamışım,çokta memnunum Zat tan.%1 dediğin töleransı ancak İtalyan yada Japonlar yakalar çok abarttın.Sen bi ara git bi Nazilli de gör asya ile Mondial farkını bence.Ben iş için gittiğimde bayaa bir imkanım oldu,oranın yerel halkı daha iyi biliyor sahiplerini de tanıdıkları için.Asya daha kendi yuvasında satılmıyor ki,buralarda şansı olsun.Hatta ben sadece burda araştırmadım bu iki markayı.İnternette haojin ve jincheng i de çok okudum,ne yaptıklarını geçmişte...Sende oku.
    Ben motorumu satsam bile yeni alacaklara gene Mondial tavsiye ederim...Çünkü arkasında Uğur var..
    Uğur...sütçü yada yumurtacı değil
    Herkes hakettiğini yaşar.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler