sonunda motorlandım?cam siperlik lazımmmm..!
Reklamlar
-
tibet kardeşim hayırlı olsun kazasız keyifli sürüşler dilerim ama sadobey kardeşimin dediği doğru gazete,birde naylon yağmurluklar var kapşonsuz alttan giyeceksin üzerine kazağını yada ne giyiyorsan giyeceksin zımba gibi olur ankaranın soğuğunu iyi bilirim keskin keskin girer insan vücuduna u arada kasksız sakın sakın sakın
SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.
Reklamlar
-
Arkadaşlar ben de siperlik taktırttım fakat ilk gün düşen bir civatanın ardından iki gün geçti ve başka bir civata daha düştü. Hani zamanla gevşeyebilir bunu anlıyorum fakat iki günde bir civatanın yolda giderken düşmesi normal midir? Eğer bu kadar dertli bir aksesuarsa sökeceğim de...
Motorları maviliklere süreceğiz.
Tüm ikitekerler kardeştir, bisikletler dahil.
-
kaliteli ve korumulı bi mont alsan??????
Orgazma Dudak Büktürür
-
hayırlı olsun motorun ama sperlik bir işe yaramaz ankara soğuğuna...
-
huceyn adlı üyeden alıntı
kaliteli ve korumulı bi mont alsan??????
Korumalı montum var fakat yine de bu siperliğin bu kadar hassas olması normal mi onu merak ediyorum
Motorları maviliklere süreceğiz.
Tüm ikitekerler kardeştir, bisikletler dahil.
-
-
bayılıyorum böyle hortlara yaw
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
katip adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ben de siperlik taktırttım fakat ilk gün düşen bir civatanın ardından iki gün geçti ve başka bir civata daha düştü. Hani zamanla gevşeyebilir bunu anlıyorum fakat iki günde bir civatanın yolda giderken düşmesi normal midir? Eğer bu kadar dertli bir aksesuarsa sökeceğim de...
motora her binişte elle kontrol etmeni öneririm. benimde sürekli vidaları gevşiyor ve kontrol etmeme ragmen düşüyor. nede olsa hem rüzgar hemde vibrasyon çok fazla. kontra somun önerilebilir. yani üst üste iki somun
-
Bu konuyu acan arkadasın motorunun durumu ne acaba? 2005 yıllında acılmış :S
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
chopperrider adlı üyeden alıntı
bayılıyorum böyle hortlara yaw
farkedemedim yoksa yazmazdım valla.
-
arkadaşı tebrik etmeklazım iyi hortlamış yaw 2005 yılındaki konuyu nasıl buldun
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:
-
hortlatan ı gördüm de bu kadarına iilk defa rastladım.
tebrik etmek lazım 2005 de yazılanlar hala duruyormuş demekki geniş bir arşivi var sanırım sitenin
-
Sanırım hortlatan kişi bu durumda ben oluyorum.
Bu arada forum jargonuna yabancı biri olarak hortlatmak tabirini de sözlüğüme katmış bulunuyorum
Arkadaşlar aslında yeni bir başlık açmaya çekindim. Yeni bir başlık açsaydım "niye arayıp taramadan yeni başlık açtın? Zaten aynı konuda açılmış bir başlık vardı" diye düşünülebilir sandım.
gupilya adlı üyeden alıntı
motora her binişte elle kontrol etmeni öneririm. benimde sürekli vidaları gevşiyor ve kontrol etmeme ragmen düşüyor. nede olsa hem rüzgar hemde vibrasyon çok fazla. kontra somun önerilebilir. yani üst üste iki somun
Kontra somun önerini uygulayacağım. Teşekkürler.
Motorları maviliklere süreceğiz.
Tüm ikitekerler kardeştir, bisikletler dahil.
-
01 Ağustos 2011, 18:28
#34
Google dan cam siperlik diye arattığımda çıkan bu topiği 3 yıl sonra yeniden hortlattım
CİHAN ÜRÜT / BURSA / B Rh + ** YAMAHA DRAGSTAR CLASSIC 650 cc. **
BURSA CHOPPERS CLUB ASSOCIATION
http://www.facebook.com/BursaChoppers / www.bursachoppersclub.com.tr
-
01 Ağustos 2011, 19:30
#35
Tebrikler baya hortlak bir topic olmuş
-
01 Ağustos 2011, 20:16
#36
cihanne adlı üyeden alıntı
Google dan cam siperlik diye arattığımda çıkan bu topiği 3 yıl sonra yeniden hortlattım
Bari motorun durumu nasıl?
Çok sorun çıkardımı ne maceralar yaşadın? onları anlat.
-
02 Ağustos 2011, 00:47
#37
Evet o kadar yıl olmuş baya tecrübe olmuştur
dolar 10 lirayı geçecekmiş.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler