Belediyenin bariyer açıklaması!!!
Reklamlar
-
12 Nisan 2009, 00:14
#101
en az hasarmı ? Araçlar ikiye bölünüyo be !!!
İnanın Çocuklar! Güzel Günler Göreceğiz, Güneşli Günler, Motorları maviliklere süreceğiz.
Reklamlar
-
12 Nisan 2009, 00:15
#102
STeReO adlı üyeden alıntı
en az hasarmı ?
Araçlar ikiye bölünüyo be !!!
araçlar değil bariyerler en az hasar alacak şekilde yapılıyo bence ters mantık yani...
[B][COLOR="Blue"]Eskiden Piyasa nerde biz orada, Artık biz nerede piyasa orda..[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Yüreklerde ünlem akıllarda soru işaretiyim anlayana çok anlamayana az gelirim..[/COLOR][/B]
-
15 Nisan 2009, 10:49
#103
bariyerlerle ilgili mail atmıştım sanırım 1 ay oldu ya da olmadı
geşen mail şu şekilde
T.C.
ULAŞTIRMA BAKANLIĞI
Karayolları Genel Müdürlüğü
Sayı : B.11.1.TCK.0.15.02-42-461-1366 /10/4/2009
Konu : Otokorkuluklar
Sayın Aygül ALTINKESEN
ay_gul20@hotmail.com
Motosiklet sürücülerinin otokorkuluklara çarpması ve yaşamlarını yitirmesi konusundaki 10.03.2009 günlü e-posta dilekçeniz incelenmiştir.
Yapım ve bakımından sorumlu olduğumuz yollarda çeşitli çarpma testlerine tabi tutulmuş ve Avrupa Ülkeleri tarafından da uygulanmakta olan RAL-RG-620 standardında galvanizle kaplanmış (çelik ray, dikme ve takoz bileşenli) otokorkuluklar kullanılmaktadır
Ancak, motosiklet kazalarının oluştuğu noktaların Belediye Başkanlıklarının sorumluluğu altındaki yollarda olabileceği düşünülmekte olup, bu durumlarda ilgili Belediyelere başvurulması gerekmektedir.
Bilgilerini rica ederim.
imza
Mehmet PEKER
Genel Müdür a.
Genel Müdür Yardımcısı
-
15 Nisan 2009, 10:54
#104
DARKDIAMOND adlı üyeden alıntı
Bu cevaba yorum yapmıyorum.
zaten cevap prosedür gereği gibi, bence, cevap verildimi verildi işte avrupa standartıymış avrupada nerde var bu çelik halattan
Birde şikayet için nerden mail atıyorsunuz link verin arkadaşlar hepimiz atalım
-
15 Nisan 2009, 10:57
#105
SERKANS adlı üyeden alıntı
zaten cevap prosedür gereği gibi, bence, cevap verildimi verildi işte avrupa standartıymış avrupada nerde var bu çelik halattan
Birde şikayet için nerden mail atıyorsunuz link verin arkadaşlar hepimiz atalım
karayolları genel müdürlüğüne atmıştım ben
ankara ve istanbul bürolarına yanlış hatırlamıyorsam
-
15 Nisan 2009, 10:58
#106
AYGÜL adlı üyeden alıntı
bariyerlerle ilgili mail atmıştım sanırım 1 ay oldu ya da olmadı
geşen mail şu şekilde
T.C.
ULAŞTIRMA BAKANLIĞI
Karayolları Genel Müdürlüğü
Sayı : B.11.1.TCK.0.15.02-42-461-1366 /10/4/2009
Konu : Otokorkuluklar
Sayın Aygül ALTINKESEN
ay_gul20@hotmail.com
Motosiklet sürücülerinin otokorkuluklara çarpması ve yaşamlarını yitirmesi konusundaki 10.03.2009 günlü e-posta dilekçeniz incelenmiştir.
Yapım ve bakımından sorumlu olduğumuz yollarda çeşitli çarpma testlerine tabi tutulmuş ve Avrupa Ülkeleri tarafından da uygulanmakta olan RAL-RG-620 standardında galvanizle kaplanmış (çelik ray, dikme ve takoz bileşenli) otokorkuluklar kullanılmaktadır
Ancak, motosiklet kazalarının oluştuğu noktaların Belediye Başkanlıklarının sorumluluğu altındaki yollarda olabileceği düşünülmekte olup, bu durumlarda ilgili Belediyelere başvurulması gerekmektedir.
Bilgilerini rica ederim.
imza
Mehmet PEKER
Genel Müdür a.
Genel Müdür Yardımcısı
O "RAL-RG-620" dediği bariyer bu büyük ihtimalle;
Bu gene neyse ama metrobüsteki giyotinlerin Avrupada hiç bir ülkede kullanıldığını sanmıyorum. Değiştirileceğini de sanmıyorum. Taaa Avcılardan Söğütlüçeşmeye kadar bu bariyerlerden kullandılar. İnsan hayatına bu kadar önem verilmiyor ülkemizde malesef.
Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!
-
15 Nisan 2009, 11:09
#107
atlantic adlı üyeden alıntı
O "RAL-RG-620" dediği bariyer bu büyük ihtimalle;
Bu gene neyse ama metrobüsteki giyotinlerin Avrupada hiç bir ülkede kullanıldığını sanmıyorum. Değiştirileceğini de sanmıyorum. Taaa Avcılardan Söğütlüçeşmeye kadar bu bariyerlerden kullandılar. İnsan hayatına bu kadar önem verilmiyor ülkemizde malesef.
haklısın
insana, geleceğe bu kadar işte yetkililerin!!! verdiği değer
-
15 Nisan 2009, 11:29
#108
Arkadaşlar; devlet ve belediye gibi kurumlarda
işin niteliğine göre personel alınmaz. Personele göre iş ayarlanır.
bu örnekte incelemek üzere çok güzel.
1 - Konuyla ilgili standart ne demiş arkadaş "RAL-RG-620"
1' - Bakıyoruz standartlara; ilgili standart "EN 1317-2"
Karayaollarındaki arkadaşın standart diye verdiği veri ilgili Prins Dokkum diye bir firmanın ürün modeli.
Bu model için binek araçlar, otobüsler ve kısmen kamyonlar için olduğunu söylüyor.
2- Aynı firmanın başka bir standart altında bir üretimi daha var;
Modeli : Moto-Shield / standartı CCT RW 99
2' - Bu ürün içinde kaza yapan motorsiklet sürücüleri için Avrupa standartlarına
göre test edilmiş vs vs diyor.
Demekki neymiş;
İnsan hayatını doğrudan ilgilendiren işlerde çalışacak mühendislerin onun bunun akrabası olup olmadığına değil, kalifikasyonuna ve bilgi birikimine
bakılmalıymış.
-
15 Nisan 2009, 11:46
#109
muhozo adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar; devlet ve belediye gibi kurumlarda
işin niteliğine göre personel alınmaz. Personele göre iş ayarlanır.
bu örnekte incelemek üzere çok güzel.
1 - Konuyla ilgili standart ne demiş arkadaş "RAL-RG-620"
1' - Bakıyoruz standartlara; ilgili standart "EN 1317-2"
Karayaollarındaki arkadaşın standart diye verdiği veri ilgili Prins Dokkum diye bir firmanın ürün modeli.
Bu model için binek araçlar, otobüsler ve kısmen kamyonlar için olduğunu söylüyor.
2- Aynı firmanın başka bir standart altında bir üretimi daha var;
Modeli : Moto-Shield / standartı CCT RW 99
2' - Bu ürün içinde kaza yapan motorsiklet sürücüleri için Avrupa standartlarına
göre test edilmiş vs vs diyor.
Demekki neymiş;
İnsan hayatını doğrudan ilgilendiren işlerde çalışacak mühendislerin onun bunun akrabası olup olmadığına değil, kalifikasyonuna ve bilgi birikimine
bakılmalıymış.
SONUNA KADAR KATILIYORUM
ama maalesef ülkemizde arkabalık önemli
işten anlayıp anlamamak değil
-
15 Nisan 2009, 18:37
#110
bizim burda konuşmamız hiç bir işe yaramıyor bizler çünki idarecilerin gözünde birer kurbanlık koyundan başka hiç bişey değiliz kim bilir o bariyerlerin üzerinden ne kadar rant sağlandı nekadar kimlerin ceplerine milyarlar indirildi
sanıyormuydunuzki bizleri önemsesinler
belkide bizim istediğimiz bariyerler daha az maliyetli fakat rant sağlmak için bunlar şeçildi biri leri tarafından
ve u kadar ölümler bu kadar sakat kalmalar yaşanan ülkemizde federasyon neden bişey yapmıyor ne işe yarıyor bunlar neden bireyler tek başlarına bişeyler yapmaya çalışıyor fedarayon dururken bizden önce onların bişeyler yapması gerekmezmi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler