Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 456

Belediyenin bariyer açıklaması!!!

    REKLAM ALANI
  1. #101
    STeReO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2007
    Şehir
    Zeytinburnu/İstanbul
    Motosikleti
    -
    en az hasarmı ? Araçlar ikiye bölünüyo be !!!
    İnanın Çocuklar! Güzel Günler Göreceğiz, Güneşli Günler, Motorları maviliklere süreceğiz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102

    Üyelik
    18 Aralık 2008
    Motosikleti
    My Kawa..
    Alıntı STeReO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en az hasarmı ? Araçlar ikiye bölünüyo be !!!
    araçlar değil bariyerler en az hasar alacak şekilde yapılıyo bence ters mantık yani...
    [B][COLOR="Blue"]Eskiden Piyasa nerde biz orada, Artık biz nerede piyasa orda..[/COLOR][/B]

    [B][COLOR="Red"]Yüreklerde ünlem akıllarda soru işaretiyim anlayana çok anlamayana az gelirim..[/COLOR][/B]

  3. #103
    AYGÜL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2008
    bariyerlerle ilgili mail atmıştım sanırım 1 ay oldu ya da olmadı
    geşen mail şu şekilde

    T.C.
    ULAŞTIRMA BAKANLIĞI
    Karayolları Genel Müdürlüğü

    Sayı : B.11.1.TCK.0.15.02-42-461-1366 /10/4/2009

    Konu : Otokorkuluklar




    Sayın Aygül ALTINKESEN
    ay_gul20@hotmail.com



    Motosiklet sürücülerinin otokorkuluklara çarpması ve yaşamlarını yitirmesi konusundaki 10.03.2009 günlü e-posta dilekçeniz incelenmiştir.

    Yapım ve bakımından sorumlu olduğumuz yollarda çeşitli çarpma testlerine tabi tutulmuş ve Avrupa Ülkeleri tarafından da uygulanmakta olan RAL-RG-620 standardında galvanizle kaplanmış (çelik ray, dikme ve takoz bileşenli) otokorkuluklar kullanılmaktadır

    Ancak, motosiklet kazalarının oluştuğu noktaların Belediye Başkanlıklarının sorumluluğu altındaki yollarda olabileceği düşünülmekte olup, bu durumlarda ilgili Belediyelere başvurulması gerekmektedir.

    Bilgilerini rica ederim.




    imza
    Mehmet PEKER
    Genel Müdür a.
    Genel Müdür Yardımcısı

  4. #104

    Üyelik
    23 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600 RR
    Alıntı DARKDIAMOND adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu cevaba yorum yapmıyorum.
    zaten cevap prosedür gereği gibi, bence, cevap verildimi verildi işte avrupa standartıymış avrupada nerde var bu çelik halattan
    Birde şikayet için nerden mail atıyorsunuz link verin arkadaşlar hepimiz atalım

  5. #105
    AYGÜL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2008
    Alıntı SERKANS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten cevap prosedür gereği gibi, bence, cevap verildimi verildi işte avrupa standartıymış avrupada nerde var bu çelik halattan
    Birde şikayet için nerden mail atıyorsunuz link verin arkadaşlar hepimiz atalım
    karayolları genel müdürlüğüne atmıştım ben
    ankara ve istanbul bürolarına yanlış hatırlamıyorsam

  6. #106
    atlantic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2008
    Şehir
    IsταηвuL
    Motosikleti
    SYM Adx 125
    Alıntı AYGÜL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bariyerlerle ilgili mail atmıştım sanırım 1 ay oldu ya da olmadı
    geşen mail şu şekilde

    T.C.
    ULAŞTIRMA BAKANLIĞI
    Karayolları Genel Müdürlüğü

    Sayı : B.11.1.TCK.0.15.02-42-461-1366 /10/4/2009

    Konu : Otokorkuluklar




    Sayın Aygül ALTINKESEN
    ay_gul20@hotmail.com



    Motosiklet sürücülerinin otokorkuluklara çarpması ve yaşamlarını yitirmesi konusundaki 10.03.2009 günlü e-posta dilekçeniz incelenmiştir.

    Yapım ve bakımından sorumlu olduğumuz yollarda çeşitli çarpma testlerine tabi tutulmuş ve Avrupa Ülkeleri tarafından da uygulanmakta olan RAL-RG-620 standardında galvanizle kaplanmış (çelik ray, dikme ve takoz bileşenli) otokorkuluklar kullanılmaktadır

    Ancak, motosiklet kazalarının oluştuğu noktaların Belediye Başkanlıklarının sorumluluğu altındaki yollarda olabileceği düşünülmekte olup, bu durumlarda ilgili Belediyelere başvurulması gerekmektedir.

    Bilgilerini rica ederim.




    imza
    Mehmet PEKER
    Genel Müdür a.
    Genel Müdür Yardımcısı
    O "RAL-RG-620" dediği bariyer bu büyük ihtimalle;



    Bu gene neyse ama metrobüsteki giyotinlerin Avrupada hiç bir ülkede kullanıldığını sanmıyorum. Değiştirileceğini de sanmıyorum. Taaa Avcılardan Söğütlüçeşmeye kadar bu bariyerlerden kullandılar. İnsan hayatına bu kadar önem verilmiyor ülkemizde malesef.
    Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!

  7. #107
    AYGÜL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2008
    Alıntı atlantic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O "RAL-RG-620" dediği bariyer bu büyük ihtimalle;



    Bu gene neyse ama metrobüsteki giyotinlerin Avrupada hiç bir ülkede kullanıldığını sanmıyorum. Değiştirileceğini de sanmıyorum. Taaa Avcılardan Söğütlüçeşmeye kadar bu bariyerlerden kullandılar. İnsan hayatına bu kadar önem verilmiyor ülkemizde malesef.
    haklısın
    insana, geleceğe bu kadar işte yetkililerin!!! verdiği değer

  8. #108

    Üyelik
    26 Ağustos 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fz6 satıldı
    Arkadaşlar; devlet ve belediye gibi kurumlarda
    işin niteliğine göre personel alınmaz. Personele göre iş ayarlanır.
    bu örnekte incelemek üzere çok güzel.

    1 - Konuyla ilgili standart ne demiş arkadaş "RAL-RG-620"

    1' - Bakıyoruz standartlara; ilgili standart "EN 1317-2"

    Karayaollarındaki arkadaşın standart diye verdiği veri ilgili Prins Dokkum diye bir firmanın ürün modeli.
    Bu model için binek araçlar, otobüsler ve kısmen kamyonlar için olduğunu söylüyor.

    2- Aynı firmanın başka bir standart altında bir üretimi daha var;
    Modeli : Moto-Shield / standartı CCT RW 99

    2' - Bu ürün içinde kaza yapan motorsiklet sürücüleri için Avrupa standartlarına
    göre test edilmiş vs vs diyor.

    Demekki neymiş;

    İnsan hayatını doğrudan ilgilendiren işlerde çalışacak mühendislerin onun bunun akrabası olup olmadığına değil, kalifikasyonuna ve bilgi birikimine
    bakılmalıymış.

  9. #109
    AYGÜL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2008
    Alıntı muhozo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar; devlet ve belediye gibi kurumlarda
    işin niteliğine göre personel alınmaz. Personele göre iş ayarlanır.
    bu örnekte incelemek üzere çok güzel.

    1 - Konuyla ilgili standart ne demiş arkadaş "RAL-RG-620"

    1' - Bakıyoruz standartlara; ilgili standart "EN 1317-2"

    Karayaollarındaki arkadaşın standart diye verdiği veri ilgili Prins Dokkum diye bir firmanın ürün modeli.
    Bu model için binek araçlar, otobüsler ve kısmen kamyonlar için olduğunu söylüyor.

    2- Aynı firmanın başka bir standart altında bir üretimi daha var;
    Modeli : Moto-Shield / standartı CCT RW 99

    2' - Bu ürün içinde kaza yapan motorsiklet sürücüleri için Avrupa standartlarına
    göre test edilmiş vs vs diyor.

    Demekki neymiş;

    İnsan hayatını doğrudan ilgilendiren işlerde çalışacak mühendislerin onun bunun akrabası olup olmadığına değil, kalifikasyonuna ve bilgi birikimine
    bakılmalıymış.
    SONUNA KADAR KATILIYORUM

    ama maalesef ülkemizde arkabalık önemli
    işten anlayıp anlamamak değil

  10. #110
    slyscorp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2008
    Şehir
    EDİRNE
    Motosikleti
    suzuki srad 750cc
    bizim burda konuşmamız hiç bir işe yaramıyor bizler çünki idarecilerin gözünde birer kurbanlık koyundan başka hiç bişey değiliz kim bilir o bariyerlerin üzerinden ne kadar rant sağlandı nekadar kimlerin ceplerine milyarlar indirildi
    sanıyormuydunuzki bizleri önemsesinler
    belkide bizim istediğimiz bariyerler daha az maliyetli fakat rant sağlmak için bunlar şeçildi biri leri tarafından
    ve u kadar ölümler bu kadar sakat kalmalar yaşanan ülkemizde federasyon neden bişey yapmıyor ne işe yarıyor bunlar neden bireyler tek başlarına bişeyler yapmaya çalışıyor fedarayon dururken bizden önce onların bişeyler yapması gerekmezmi


6. sayfa BirinciBirinci ... 456

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler