Yazık !
Hadi halatlar Avrupa standartında peki yol ne standartlarında fazla ahkam kesmek istemem ama böyle bi rezalet bir otoyol dünyanın hiçbi yerinde yoktur.
Biraz önce ahkam kesmek istemem demiştim fikrimi değiştirdim. Belediye İstanbula 1 milyon 10 milyon lale dikeceğine yoları düzeltsin.
herkese kazasız sürüşler.
Öncelikle hayatını kaybeden ( hayatları alınan ) kardeşlerimize allahtan rahmet diliyorum.
Biz hata yaptık derse zaten birileri şeylerin altına gideceğini bildiği için ancak böyle şaçma ve katiyen kabul edilemez bazı laflar gevelemiş.....çıldırıyorum bunları okuyunca..insanlıkta ve vicdan dan yoksun.......
Halatlar elbette avrupa standardına uygun olacak ya da TES her neyse.......
Asıl ve önemli olan bu halatların TÜM trafik bireylerini korumaması!
Demekki, Avrupa standardına sahip bu halatların Otobüs ve Otomobillerin içindeki insanların dışındakilerini öldürebilir...hiç önemli değil
Saçmalığın daniskasını yapmış O zatı muhterem.
Bence kesinlikle iyi düşünülmemiş ve sorulması gereken acil bir soru: Avrupanın kaç ülkesinde ve daha önemlisi nerelere uygulandığı?
Mahkemeye gittiği taktirde bu halatlar %100 sökülecektir! yeter ki mahkemeye taşınsın.
Son sözüm. Allah O sözde Belediye sözcüsüne aynı acıyı tattırmasın.
İnsanların kendi kuyruğu sıkışmadıkça bazı konuları ( acıları) anlaması mümkün değil malesef.
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
Sayın yetkili,
Sorun sadece bariyerler değil. Vasıtaların bariyerlere sıkışmasına neden olan,
1 ) DARALTILMIŞ şeritler UYGULAMASI hangi avrupa standartlarına uymaktadır ?
2 ) EMNİYET ŞERİTSİZ, emniyetli yol !!!! yol hangi avrupa standartlarına uymaktadır ?
3) Gün içinde atıl kalan, sadece mesai satlerinin başlangııç ve bitiminde işe yarıyan metrobüs yolu, aynı sahilde ki gibi, yol durumuna göre, saat seçenekli yapılsa daha rantabl olmazmıydı ?
4) Hangi avrupa ülkesinde ENGELLİ insanların kullanamadığı !!! bir metrobüs yolu var ?
Yeni öğrendim
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
Acıklama yapan ve bu bariyerlerin tehlikeli olmadıgı iddaa eden makamlardaki kişileri motosiklet le E5 uzerinde sol seritte 90 km suratle seyehat ettirmek gerekiyor o bariyerlerin tehlikesini ancak o zaman anlarlar.
Yazıklar olsun...
ONCE CAN GUVENLIGI!!!
Söylemeye söz bulamıyorum
bu cevabı yazan biri senin şu öylediklerini düşünücek beyne sahipmidir ki?
sorun aslında onların düşüne bilme yeterliliğinin olmamasında.... sorun onların bırak avrupa standardını, insan olma standartında olmamasında.... sorun başlarına gelmedikce durumun önemini algılıyamamalarında....
[B]durmak yok... yola devam.....
[/B]
[COLOR="Red"][B][I]selam dünyalı ben dostum......::sapka::::151::[/I][/B][/COLOR]
nasıl bır ulkede yasıyoruzzzz
kımler nasıl yonetıyor bu vatanıı
para kazanma hırsları bıtmeyecekmı
yazıklar olsun.
insana karsı deger verılmıyorr. komur dağıtmaya devam etsınler!
avrupa standardıymış yerim sizin standartınızı ne nasıl en ucuza yapılır devlet nasıl sögüşlenir bundan başka ne düşünürsünüz siz avrupa kim siz kim.....daha çok şey denir ama gerek yok olan olmuş......daha fazla konuşmaya gerek yok....
cevapta "kaza" denmiş. Sanırım araçları sadece 4 tekerleklilerden ibaret sanıyorlar. Motosiklet kazaları testinden geçmiş mi? Geçse kafalar kopmazdı...
standartmış, hay standartınıza sizin!
Şimdi benim edindiğim bilgilere göre bu çelik halat bariyer olayı aslında işi ucuza kapatmak için yapılmış bi bariyer cinsi değil. Yani araç güvenliği için iyi bi bariyer bile sayılır (üzgünüm ama motosiklet hariç) yani bu çelik halat bariyerlerin diğer cins bariyerlere göre direnci daha sağlam ve daha pahalı bi sistem. Tek eksikliği bariyerlerin açıkta kalması ve biz motorcular için için tamamen güvensiz olması. EYY YETKİLİ BARİYERLERİNİZ STANDARDINI FALAN BİLMİYORUM AMA NEDEN BİZİ ANLAMAK İSTEMİYOSUNUZ. SORUN MOTOSİKLET KULLANICILARI İÇİN BU BARİYERLERİN ÖLÜMCÜL TEHLİKE İHTİVA ETMESİ. BARİYERİN KENARINI PLASTİK VEYA SAC BİR MALZEM İLE KAPATIN LANET OLSUN NE KADAR KALIN KAFALISINIZ. HALA BARİYERİN TEKNİK DETAYINI ANLATIYORSUNUZ
Küfür edicem nefesime yazik, yorum yapıcam kime yapıcam karşımda insan değil canlı yok !! Bu ülkede fıttırmamak içten değil .. Bir halt olmaz hiçbirşey değişmez bu ülkede hiçbirşey....
Yazık gerçekten çok yazık ve bu kişiler İstanbul'u yönetiyorlar ve bizler de bunlara oy veriyoruz, başımıza getiriyoruz. Sonrasını anlatmaya gerek var mı arkadaşlar ? İşte birilerinin yakını olması nedeniyle oraya oturtulmuş bir zatı muhteremdir, ne bekliyebilirsin ki ?
Saygı görmek istiyorsan Saygı göster :bounce:
Arkadaslar boyle durumlarda hic bir kurum sucu kabullenmez.yollarda coook araclar kazilmis cukurlara dustu.hatta insanlar kazilmis ve yagmur nedeniyle ici su dolu cukurlara dusup yasamini yitirdi.kos koca mahhallenin yolu cokmustu.ayni biriside cikip bu bizim ihmalimiz sonucu olmustur.ozur dileriz.vs dememisir.o kurum ona atar o belediye biz o isi su tasaron firmaya vermistik onlar sorumlu der.yanii olen olduguyle kalir.
Bu memleketin yollarinin vs yapiminda benim verdigim vergi ile yapiliyorsa.motorumu kullana bilmem icin benim de can guvenligimi dusunmeliler.
AGLARSA ANAM AGLAR GERISI PLAYBACK YAPAR,,,
Topbaş'a Sayıştay şoku
'Belediye 11 milyon 547 bin TL’lik zarara uğratıldı'
Göz ‘boyama’da zarar
Sayıştay denetçileri, İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin yasaya aykırı biçimde kent genelinde köprü, alt ve üçgeçitler ile yaya korkuluklarının bakım onarım ve boyanması işini arttırarak kamunun zarara uğratıldığını vurguladı.
Cumhuriyet gazetesinin haberine göre, Sayıştay, Kadir Topbaş yönetimindeki İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin kent genelindeki köprü, alt ve üstgeçitler ile yaya korkuluklarının bakım, onarım, yapım ve boyanması işinde 11 milyon 547 bin 841 TL’lik “kamu zararı” saptadı. Belediyenin sözleşmeye esas proje kapsamında olmayan işlerinin Kamu İhale Sözleşmeleri Yasası hükümlerine aykırı biçimde arttırıldığı vurgulandı.
Sayıştay denetçileri, İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin ihalelerindeki ödeme emirleri ve belgelerini inceledi. Yapılan çalışma sonunda, İstanbul genelindeki köprü, alt ve üstgeçitler ile yaya korkuluklarının bakım, onarım, yapım ve boyanması işinde “iş artışı için gereken şartları taşımadığı halde iş artışına gidildiği, bazı iş kalemlerine revize birim fiyat uygulanmadığı”nın tespit edildiği vurgulandı.
8 kez iş arttırıldı
Kamu İhale Sözleşmeleri Yasası’nı anımsatan Sayıştay, belediyeden açıklama isterken zarara ilişkin şu belirlemeleri yaptı:
“İstanbul genelindeki köprü alt ve üstgeçitler ile yaya korkuluklarının bakım, onarım, yapım ve boyanması işi 23 Aralık 2004 tarihinde 47 milyon 921 bin 369 YTL bedelle İSTON AŞ’ye ihale edilmiştir. Söz konusu işle ilgili olarak 2007 yılı sonuna kadar 8 defa iş artışına gidilmiş ve mukayeseli keşifte işin toplam bedeli 57 milyon 487 bin 252 TL’ye ulaşarak yüzde 20’ye yakın oranda iş artışı olmuştur. Ancak artışa konu iş kalemleri incelendiğinde, tüz solüsyonu (1.5 milyon TL), kon konveyörü (2 milyon 487 TL), panel tel çit yapımı (1 milyon 320 bin TL), fiziki engel yapımı (945 bin TL) , gibi köprü, alt ve üstgeçitler ile yaya korkuluklarının bakım, onarım, yapım ve boyanması işleri ile ilgisi bulunmayan ve sözleşmeye esas proje kapsamında olmayan işler dahil edilerek yasa hükmüne aykırı iş artışı yapılmıştır. Bu itibarla İstanbul genelindeki köprü alt ve üstgeçitler ile yaya korkuluklarının bakım, onarım, yapım ve boyanması işinde şartları oluşmadığı halde iş artışına gidilmesi neticesinde 11 milyon 287 bin 742 YTL kamu zararına sebebiyet verilmesinin izahı....”
Yapılan incelemede, iş kalemi miktarının da değiştiği belirlendi. İş kalemlerindeki artış miktarının sözleşmede yer alan miktarların yüzde 20’sini ve artış tutarının sözleşme bedelinin yüzde 1’ini geçtiği halde revize birim fiyatı uygulanmadığına işaret eden Sayıştay, “Oysa sözleşme hükümlerine göre yüzde 20’den fazla artan miktarlara revize birim fiyatın uygulanması gerekmektedir. Bu itibarla bakım onarım işinde yer alan bazı iş kalemlerine revize birim fiyat uygulanmaması neticesinde toplam 260 bin TL kamu zararına sebebiyet verilmesinin izahı”nı istedi.
Sayıştay’ın sorgusuna göre bakım onarım ve boya işi nedeniyle toplam 11 milyon 547 bin 841 TL kamu zararı oluştu. Sayıştay, belediye genel sekreter yardımcılarından kontrol mühendislerine kadar 16 görevliyi kamu zararının sorumlusu olarak gösterdi.
Kaynak :
http://haber.gazetevatan.com/Topbasa...20646/1/Gundem
29.01.2009 Perşembe 09:26
Yeni öğrendim
ölen oldü kalan saglar bizimdir mantıgı gömün a...a k...yım bu cevap daha iyi yaskısırdı ama olmamış secim var yoksa vevap bile vermezlerdi motosiklet arac degil zaten arabalar için yormayın kendinizi gevşeyin rahatlayın sıkmayın canınızı olur böyle kazalar direk bunu diyorlarda siz anlamıyorsunuz
Ben dostlarımı ne kalbimle nede aklımla severim
Olurya kalp durur..Akıl unutur...Ben dostlarımı ruhumla severim O ne durur ne de unutur....(MEVLANA)
Gerçekten çok üzücü bir durum. Burada dilegetirdiğimiz söylemlerin ne kadar faydalı olduğu konusunda pekde iyimser değilim. Ancak herkesi, varlığımızı ve iki teker üzerinde duranlarında yaşamayı hakettiği konusunu insanların suratına vurmak adına mitingte burda ki coşku ile görmek isterim
Motoron dergisinin aralık 2008 sayısının 36. sayfasını okumanızı öneririm, gerçektende kötü bir rastlantı olmuş.
Saygılar
CHOPPER "V" OLMALI
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)