Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Belediyenin bariyer açıklaması!!!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    E.Gülbeyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Yazık !


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    05 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf 250
    Alıntı RECOKARAP adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbul Büyük Şehir Belediyesine Metrobüs bariyerileri ile ilgili attığım şikayet ve öneri maili için belediyenin bana gönderdiği yanıtı sizlere aynen iletiyorum...


    T.C.
    İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI
    Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Halkla İlişkiler Müdürlüğü
    BEYAZMASA

    Sayın RECEP KARAPELİT;
    İlgi : 26/01/2009 Tarih ve 475107 Nolu Başvurunuz


    BİZE YAPTIĞINIZ BAŞVURUNUZ : 22.01.2009 Onur Sual geçirdiği motosiklet kazası nedeni ile Bakırköy incirli mekiinde metrobüs bariyerleri yüzünden kafası koparak feci şekilde can verdi. 26.01.2009 Uğur Ezer Cevizlibağ-Zeytinburnu mevkiinde Geçirdiği motosiklet kazası nedeni ile kafası koparak fci şekilde can verdi. Sizce bı metrobüs bariyerleri ne kadar güzenli. Bir haftada iki can aldı.Ve tesadüf olmadığı bariz açık şekilde kazazedelrin kafaları kopmakta. Bu durum metrobüs bariyerlerinin ıslah olmaması durumunda devam edecek ve bariyerler bizim giyotinimiz olmaya devam edecek. Belediyeden dileğim seçim zamanı die çabuk çabuk metrobüsü bitirmeye çalışacaklarına daha güzeli şekilde yapılsın. İsan hayatı bu kadar ucuz değil. bu nasıl bir ölüm şeklidir kafa kopması ve bir haftada 2 tane ve aralarındaki mesafe 2 km Buna dur deyin lütfen

    BELEDİYENİN CEVABI

    İLETİNİZDE YER ALAN SORUN HAKKINDA İLGİLİ BİRİM İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ALT YAPI HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜN İLE YAPILAN GÖRÜŞME SONUCU ALINAN CEVAP AŞAGIDAKİ GİBİDİR :İLETİDEKİ KAZANIN TRAFİK KAZASI OLUP İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ALT YAPI HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ UYGULANMALARINDA HER HANGİ BİR HATASI BULUNMAMAKTADIR. MEVCUT KULANILAN BARİYER (ÇELİK HALATLAR)AVRUPA STANDARTLARINDADIR.ARAÇIN KARŞI ŞERİTE GEÇMESİNİ ENGELLE VEDE KAZAYI EN AZ HASARLA NOKTALANMASINI SAĞLAR. BARİYERLER DEĞİŞİK TESTLERDEN GEÇEREK ÖRGU SAYISI BELİRLENMİŞTİR. DARBE ANINDA ÇELİK HALAT BARİYETLERİN 30 DERECELİK EĞİMLİDİR.

    ALT YAPI HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
    İLETİŞİM NUMARASI 0212 449 41 41
    AYLİN HANIM İYİ GÜNLER DİLERİZ




    Çelik bariyerin teknik detayını istedim ben sanki. O bariyerler sadece metrobüsün E-5'e, E5-de seyreden aracında Metrobüs hattına, bir kaza sonucu girmesini engellemek için yapılmış. Bir motosiklet kazasında oluşabilcek durumlar hiç mi hiç düşünülmemiş varsa yoksa 4 teker güvenliği. Bizi trafikte adam yerine koyuyolarsa namerdim :( çok kötü yaaa
    Hadi halatlar Avrupa standartında peki yol ne standartlarında fazla ahkam kesmek istemem ama böyle bi rezalet bir otoyol dünyanın hiçbi yerinde yoktur.
    Biraz önce ahkam kesmek istemem demiştim fikrimi değiştirdim. Belediye İstanbula 1 milyon 10 milyon lale dikeceğine yoları düzeltsin.

    herkese kazasız sürüşler.

  3. #63
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı cousinecruis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kadir TOPBAŞ tanıyan bir kişi yok mu şu forumda? en azından bariyerlerin altı birşeylerle kapatılsın...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  4. #64
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Öncelikle hayatını kaybeden ( hayatları alınan ) kardeşlerimize allahtan rahmet diliyorum.
    Biz hata yaptık derse zaten birileri şeylerin altına gideceğini bildiği için ancak böyle şaçma ve katiyen kabul edilemez bazı laflar gevelemiş.....çıldırıyorum bunları okuyunca..insanlıkta ve vicdan dan yoksun.......
    Halatlar elbette avrupa standardına uygun olacak ya da TES her neyse.......
    Asıl ve önemli olan bu halatların TÜM trafik bireylerini korumaması!
    Demekki, Avrupa standardına sahip bu halatların Otobüs ve Otomobillerin içindeki insanların dışındakilerini öldürebilir...hiç önemli değil
    Saçmalığın daniskasını yapmış O zatı muhterem.
    Bence kesinlikle iyi düşünülmemiş ve sorulması gereken acil bir soru: Avrupanın kaç ülkesinde ve daha önemlisi nerelere uygulandığı?
    Mahkemeye gittiği taktirde bu halatlar %100 sökülecektir! yeter ki mahkemeye taşınsın.
    Son sözüm. Allah O sözde Belediye sözcüsüne aynı acıyı tattırmasın.
    İnsanların kendi kuyruğu sıkışmadıkça bazı konuları ( acıları) anlaması mümkün değil malesef.
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  5. #65

    Üyelik
    26 Eylül 2005
    Motosikleti
    Burgman 400
    Sayın yetkili,

    Sorun sadece bariyerler değil. Vasıtaların bariyerlere sıkışmasına neden olan,

    1 ) DARALTILMIŞ şeritler UYGULAMASI hangi avrupa standartlarına uymaktadır ?

    2 ) EMNİYET ŞERİTSİZ, emniyetli yol !!!! yol hangi avrupa standartlarına uymaktadır ?

    3) Gün içinde atıl kalan, sadece mesai satlerinin başlangııç ve bitiminde işe yarıyan metrobüs yolu, aynı sahilde ki gibi, yol durumuna göre, saat seçenekli yapılsa daha rantabl olmazmıydı ?

    4) Hangi avrupa ülkesinde ENGELLİ insanların kullanamadığı !!! bir metrobüs yolu var ?
    Yeni öğrendim

  6. #66
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  7. #67
    neveragain34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2007
    Şehir
    İSTANBUL/AVCILAR
    Motosikleti
    Gn125 34 BD 4673 calındı CBF 150 yollarda
    Acıklama yapan ve bu bariyerlerin tehlikeli olmadıgı iddaa eden makamlardaki kişileri motosiklet le E5 uzerinde sol seritte 90 km suratle seyehat ettirmek gerekiyor o bariyerlerin tehlikesini ancak o zaman anlarlar.

    Yazıklar olsun...
    ONCE CAN GUVENLIGI!!!

  8. #68
    arslanfb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    ktm 390 düke-kmcyo 250 xciting
    Söylemeye söz bulamıyorum

  9. #69

    Üyelik
    19 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    xx 12999,9rr cadı süpürgesi :P
    Alıntı platon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın yetkili,

    Sorun sadece bariyerler değil. Vasıtaların bariyerlere sıkışmasına neden olan,

    1 ) DARALTILMIŞ şeritler UYGULAMASI hangi avrupa standartlarına uymaktadır ?

    2 ) EMNİYET ŞERİTSİZ, emniyetli yol !!!! yol hangi avrupa standartlarına uymaktadır ?

    3) Gün içinde atıl kalan, sadece mesai satlerinin başlangııç ve bitiminde işe yarıyan metrobüs yolu, aynı sahilde ki gibi, yol durumuna göre, saat seçenekli yapılsa daha rantabl olmazmıydı ?

    4) Hangi avrupa ülkesinde ENGELLİ insanların kullanamadığı !!! bir metrobüs yolu var ?
    bu cevabı yazan biri senin şu öylediklerini düşünücek beyne sahipmidir ki?
    sorun aslında onların düşüne bilme yeterliliğinin olmamasında.... sorun onların bırak avrupa standardını, insan olma standartında olmamasında.... sorun başlarına gelmedikce durumun önemini algılıyamamalarında....
    [B]durmak yok... yola devam.....
    [/B]
    [COLOR="Red"][B][I]selam dünyalı ben dostum......::sapka::::151::[/I][/B][/COLOR]

  10. #70
    thelord - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i
    nasıl bır ulkede yasıyoruzzzz
    kımler nasıl yonetıyor bu vatanıı
    para kazanma hırsları bıtmeyecekmı
    yazıklar olsun.
    insana karsı deger verılmıyorr. komur dağıtmaya devam etsınler!

  11. #71
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    avrupa standardıymış yerim sizin standartınızı ne nasıl en ucuza yapılır devlet nasıl sögüşlenir bundan başka ne düşünürsünüz siz avrupa kim siz kim.....daha çok şey denir ama gerek yok olan olmuş......daha fazla konuşmaya gerek yok....

  12. #72
    carvalho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Şehir
    Küçükyalı-İST.
    Motosikleti
    suzuki intruder C800
    cevapta "kaza" denmiş. Sanırım araçları sadece 4 tekerleklilerden ibaret sanıyorlar. Motosiklet kazaları testinden geçmiş mi? Geçse kafalar kopmazdı...

    standartmış, hay standartınıza sizin!

  13. #73
    RECOKARAP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbl/Fatih
    Motosikleti
    Şuan TVS Apacahe
    Şimdi benim edindiğim bilgilere göre bu çelik halat bariyer olayı aslında işi ucuza kapatmak için yapılmış bi bariyer cinsi değil. Yani araç güvenliği için iyi bi bariyer bile sayılır (üzgünüm ama motosiklet hariç) yani bu çelik halat bariyerlerin diğer cins bariyerlere göre direnci daha sağlam ve daha pahalı bi sistem. Tek eksikliği bariyerlerin açıkta kalması ve biz motorcular için için tamamen güvensiz olması. EYY YETKİLİ BARİYERLERİNİZ STANDARDINI FALAN BİLMİYORUM AMA NEDEN BİZİ ANLAMAK İSTEMİYOSUNUZ. SORUN MOTOSİKLET KULLANICILARI İÇİN BU BARİYERLERİN ÖLÜMCÜL TEHLİKE İHTİVA ETMESİ. BARİYERİN KENARINI PLASTİK VEYA SAC BİR MALZEM İLE KAPATIN LANET OLSUN NE KADAR KALIN KAFALISINIZ. HALA BARİYERİN TEKNİK DETAYINI ANLATIYORSUNUZ

  14. #74

    Üyelik
    08 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Motosikleti
    Honda CBR 125 idi ;( yine olacak..
    Küfür edicem nefesime yazik, yorum yapıcam kime yapıcam karşımda insan değil canlı yok !! Bu ülkede fıttırmamak içten değil .. Bir halt olmaz hiçbirşey değişmez bu ülkede hiçbirşey....

  15. #75

    Üyelik
    04 Mayıs 2008
    Şehir
    Mecidiyeköy
    Motosikleti
    BEVERLY 250
    Yazık gerçekten çok yazık ve bu kişiler İstanbul'u yönetiyorlar ve bizler de bunlara oy veriyoruz, başımıza getiriyoruz. Sonrasını anlatmaya gerek var mı arkadaşlar ? İşte birilerinin yakını olması nedeniyle oraya oturtulmuş bir zatı muhteremdir, ne bekliyebilirsin ki ?
    Saygı görmek istiyorsan Saygı göster :bounce:

  16. #76
    serkanzat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    zeytinburnu
    Motosikleti
    zat
    Arkadaslar boyle durumlarda hic bir kurum sucu kabullenmez.yollarda coook araclar kazilmis cukurlara dustu.hatta insanlar kazilmis ve yagmur nedeniyle ici su dolu cukurlara dusup yasamini yitirdi.kos koca mahhallenin yolu cokmustu.ayni biriside cikip bu bizim ihmalimiz sonucu olmustur.ozur dileriz.vs dememisir.o kurum ona atar o belediye biz o isi su tasaron firmaya vermistik onlar sorumlu der.yanii olen olduguyle kalir.
    Bu memleketin yollarinin vs yapiminda benim verdigim vergi ile yapiliyorsa.motorumu kullana bilmem icin benim de can guvenligimi dusunmeliler.
    AGLARSA ANAM AGLAR GERISI PLAYBACK YAPAR,,,

  17. #77

    Üyelik
    26 Eylül 2005
    Motosikleti
    Burgman 400

    Yorumsuz !

    Topbaş'a Sayıştay şoku

    'Belediye 11 milyon 547 bin TL’lik zarara uğratıldı'

    Göz ‘boyama’da zarar

    Sayıştay denetçileri, İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin yasaya aykırı biçimde kent genelinde köprü, alt ve üçgeçitler ile yaya korkuluklarının bakım onarım ve boyanması işini arttırarak kamunun zarara uğratıldığını vurguladı.

    Cumhuriyet gazetesinin haberine göre, Sayıştay, Kadir Topbaş yönetimindeki İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin kent genelindeki köprü, alt ve üstgeçitler ile yaya korkuluklarının bakım, onarım, yapım ve boyanması işinde 11 milyon 547 bin 841 TL’lik “kamu zararı” saptadı. Belediyenin sözleşmeye esas proje kapsamında olmayan işlerinin Kamu İhale Sözleşmeleri Yasası hükümlerine aykırı biçimde arttırıldığı vurgulandı.

    Sayıştay denetçileri, İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin ihalelerindeki ödeme emirleri ve belgelerini inceledi. Yapılan çalışma sonunda, İstanbul genelindeki köprü, alt ve üstgeçitler ile yaya korkuluklarının bakım, onarım, yapım ve boyanması işinde “iş artışı için gereken şartları taşımadığı halde iş artışına gidildiği, bazı iş kalemlerine revize birim fiyat uygulanmadığı”nın tespit edildiği vurgulandı.

    8 kez iş arttırıldı

    Kamu İhale Sözleşmeleri Yasası’nı anımsatan Sayıştay, belediyeden açıklama isterken zarara ilişkin şu belirlemeleri yaptı:

    “İstanbul genelindeki köprü alt ve üstgeçitler ile yaya korkuluklarının bakım, onarım, yapım ve boyanması işi 23 Aralık 2004 tarihinde 47 milyon 921 bin 369 YTL bedelle İSTON AŞ’ye ihale edilmiştir. Söz konusu işle ilgili olarak 2007 yılı sonuna kadar 8 defa iş artışına gidilmiş ve mukayeseli keşifte işin toplam bedeli 57 milyon 487 bin 252 TL’ye ulaşarak yüzde 20’ye yakın oranda iş artışı olmuştur. Ancak artışa konu iş kalemleri incelendiğinde, tüz solüsyonu (1.5 milyon TL), kon konveyörü (2 milyon 487 TL), panel tel çit yapımı (1 milyon 320 bin TL), fiziki engel yapımı (945 bin TL) , gibi köprü, alt ve üstgeçitler ile yaya korkuluklarının bakım, onarım, yapım ve boyanması işleri ile ilgisi bulunmayan ve sözleşmeye esas proje kapsamında olmayan işler dahil edilerek yasa hükmüne aykırı iş artışı yapılmıştır. Bu itibarla İstanbul genelindeki köprü alt ve üstgeçitler ile yaya korkuluklarının bakım, onarım, yapım ve boyanması işinde şartları oluşmadığı halde iş artışına gidilmesi neticesinde 11 milyon 287 bin 742 YTL kamu zararına sebebiyet verilmesinin izahı....”

    Yapılan incelemede, iş kalemi miktarının da değiştiği belirlendi. İş kalemlerindeki artış miktarının sözleşmede yer alan miktarların yüzde 20’sini ve artış tutarının sözleşme bedelinin yüzde 1’ini geçtiği halde revize birim fiyatı uygulanmadığına işaret eden Sayıştay, “Oysa sözleşme hükümlerine göre yüzde 20’den fazla artan miktarlara revize birim fiyatın uygulanması gerekmektedir. Bu itibarla bakım onarım işinde yer alan bazı iş kalemlerine revize birim fiyat uygulanmaması neticesinde toplam 260 bin TL kamu zararına sebebiyet verilmesinin izahı”nı istedi.

    Sayıştay’ın sorgusuna göre bakım onarım ve boya işi nedeniyle toplam 11 milyon 547 bin 841 TL kamu zararı oluştu. Sayıştay, belediye genel sekreter yardımcılarından kontrol mühendislerine kadar 16 görevliyi kamu zararının sorumlusu olarak gösterdi.

    Kaynak :

    http://haber.gazetevatan.com/Topbasa...20646/1/Gundem

    29.01.2009 Perşembe 09:26
    Yeni öğrendim

  18. #78
    OGLUMVE BEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2008
    Şehir
    3. gün fatih 5 gün dolapdere
    Motosikleti
    var bi yeşil fıstık
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşte boydan boya; komple kapatılamıyor mu acaba bütün bunların üzeri
    o kadar paraları yokmuş emrecim kapatamıyorlar birde avrupa standardı buymuş
    cerrahi sana teşekkür ederim bana hayatımın süprizini yaptın:

  19. #79
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    istanbul florya
    Motosikleti
    yamaha süper tenere 1200cc ZE
    ölen oldü kalan saglar bizimdir mantıgı gömün a...a k...yım bu cevap daha iyi yaskısırdı ama olmamış secim var yoksa vevap bile vermezlerdi motosiklet arac degil zaten arabalar için yormayın kendinizi gevşeyin rahatlayın sıkmayın canınızı olur böyle kazalar direk bunu diyorlarda siz anlamıyorsunuz
    Ben dostlarımı ne kalbimle nede aklımla severim
    Olurya kalp durur..Akıl unutur...Ben dostlarımı ruhumla severim O ne durur ne de unutur....(MEVLANA)

  20. #80
    PANDERMOS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2005
    Şehir
    İSTANBUL - KADIKÖY
    Motosikleti
    MARAUDER 800
    Gerçekten çok üzücü bir durum. Burada dilegetirdiğimiz söylemlerin ne kadar faydalı olduğu konusunda pekde iyimser değilim. Ancak herkesi, varlığımızı ve iki teker üzerinde duranlarında yaşamayı hakettiği konusunu insanların suratına vurmak adına mitingte burda ki coşku ile görmek isterim

    Motoron dergisinin aralık 2008 sayısının 36. sayfasını okumanızı öneririm, gerçektende kötü bir rastlantı olmuş.

    Saygılar
    CHOPPER "V" OLMALI


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler