Nekadar rahatlar şunlara bak ya...diycek birşey bulamiyorum
Nekadar rahatlar şunlara bak ya...diycek birşey bulamiyorum
Milli mücadelelere şahsî hırs değil, milli ideal, milli onur sebep olmuştur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
bariyerler motosikletler için ölümcül ama gerçektende arabalar ve daha büyük araçlar için o yolda uygulanabilecek en uygun bariyer, ilk kez boğaz köprüsünde kullanıldı yuanılmıyorsam, az yer kaplıyor ve hafif olması seçim sebebidir, ve birde burda kaza yaptıysanız ve bariyere hasar verdiyseniz parası size ödetiliyor ve dehşet pahalı gerçektende..
Çok amatör bir cevap olmuş...
Bu cevabı yazan kişinin bilinçli bir yönetici olduğuna şüpheliyim...
(Gerçi bizi yönetenlerin hangisinde bilinç var ki? Millet Meclisinde Laptop dağıtılıyor ve daha açmayı bilmeyen insanlar var... Hata bizde sanırım iyi seçim yapamıyoruz)
Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize
1 ) Mimari projenin , Sisteminin Avrupa standardında olduğunu gösteren rapor, hangi uluslararası yetkili , ihtisaslı kurumdan alınmıştır. Rapor kamuoyuna açıklanabilir mi ?
2 ) Proje UYGULAMASININ , rapora ve mimari projeye uygunluğu, hangi bağımsız kurum tarafından denetlemiş ve onay verilmiştir ?
3 ) Projeyi, yapımcı firmalardan teslim alan belediye yetkili birimi, hatalı proje uygulamasından doğacak sorumluluklardan, SORUMLUMUDUR ?
4) Bitmemiş projenin, trafiğe açılmasından doğacak sonuçlardan, bireysel olarak kim sorumludur ?
5) Daha ilk bölümü bitmemiş ve bir sürü çarpıklığı varken ( Asfaltta ki demir çıkıntıları, hatalı şeritlendirmeler, acayip yamalar, bozuk asfalt vs,)) devamına başlanmasına ki ACİL sebep nedir ? Bitirilememesinde ki sebep PARA ise, neden ACİLEN ikinci bölüme başlanmıştır ?
Soru çok ,
İstanbulun trafik sorunu çok büyük , Eleştirmek te çok kolay denebilir. Sorun ile uğraşanlara allah kolaylık versin.
Ancak hiçbir neden, insan canından daha önemli değildir . Hem İNANCIMIZ bunu söyler, hem de moda olan (!) insan hakları bunu söyler.
Amacımız kimseyi şahsi konumundan dolayı eleştirmek değildir. Aklımızın erdiği kadar görülen yanlışı ifade etmektir.
Saygılarımla.
Yeni öğrendim
bu zihniyetin rahmetli olan arkadaşlarımzdan Kelle diye hitab etmemelerine şaşırdım
O bariyerlere otomobil ile de girseniz çok ciddi hasar alırsınız..
Klasik devlet cevabı vermişler..
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Bariyerler türkiye standartlarına göre kesin uygundur. Kaza yapan motosiklet sürücülerinin ölmeleri garantilenmiş olup hastane masraflarından kurtulması hedeflenmiştir. Boşuna yapılacak hastane masrafları toplanıp bir kurul oluşturulacak ve insanlara ne kadar zarar verileceği hakkında araştırma yapılacaktır. Bence cevap böyle olmalıydı çünkü zihniyet bunu göstermektedir.
ONUR SUAL... SENİ ASLA UNUTMAYACAĞIZ KARDEŞİM!!!
"ONUR"umuzu KAYBETMEYELİM..
Onların zihniyetine ben...
Avrupada otobanlarda aşağıdaki tipte bariyer kullanılmaktadır; kimsenin kafası kopmamaktadır... Anlayana tabi!
http://en.wikipedia.org/wiki/F-Shape_Barrier
Herşey yeniden yollarda olabilmek için...
2008 aralık tarihi itibari ile
Ehliyetli sürücülerin toplamı : 19.013.400 kişi.
Motorsiklet ehliyetine sahip olanlar : 578.351 kişi ( % 3 ü )
Trafikte ki araç sayısı : 13.741.427 araç
Trafikte ki motorsiklet sayısı : 2.171.145 araç ( % 15.8 i )
Bu duruma göre ehliyetsiz motor kullananların sayısı
Takribi : 1.592.794 kişi
Bu çok ama çok vahim.
Ancak bu büyük otantısızlığa rağmen 2008 yılında olan
trafik kazası: 1.232.144
bunun sadece : 22.256 sı motorsiklet kazası. ( oran % 1 . 82 si )
Yeni öğrendim
Bir bakan oglu ayni sekilde can verir ve bir gun sonrada o tum bariyerler degisir o gune kadar bizim canimiz o celik bariyerden daha ucuzdur. Bastaki hukumete ve onu buraya getirip bizim icin o giyotinleri hazirladiklari icin tessekurlerimi bir borc bilirim.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
............................
Ey Mehmed ! Ahmed-i Muhtar'ın Mucizeleriyle
Umarım Galip Olur Din Düşmanlarına Devletim "
F.S.M.HAN
Bu kadar bilgisiz cahil insanların bu mevkılerde olması cok uzucu !!
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
Verdikleri cevabın içeriği bir yana, şekli şemali zaten zihniyeti belli ediyor. Sanki 10 yaşında çocuğa yazdırmışlar, ne imla var ne de anlatmak istediği şey belli. Halkla ilişkiler depatmanı güya, yaptıkları her işin sallama olduğunu her şekilde belli ediyorlar.
motor sporları fedarasyonu yada motosiklet ile ilgilenen bir siviltoplum örgütünden bir avukat çıkacak ve bir kamu davası açacak
yoksa burada kendimiz çalar kendimiz oynarız misali sesimizi hiçkimseye duyuramayız duyursak da şekilde ki gibi keskelalaka bir cevap alırız
ya da
hiç istemiyorum ama ya oldukça nüfuzlu veya siyasi birisinin yakını trafik kazasına kurban gidecek ki konu hakkında etkili çözümler hayata geçirilsin
cümlemize geçmiş olsun ve kazasız belasız sürüşler
Bence bu konu tatlı dille konuşulup halledilmeli yoksa çok canlar alacak belki dünya standartlarında olabilir ama daha sağlıklı bir bariyer olabilir insan hayatından önemli değil.:(
Sövsem, söve söve delik deşik etsem,günaha girmem bencee....
[I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)