Burgman-400 ten vitesliye geçmek istiyorum...
125'lik motor kullandım ama bu işi çok önemsediğim için Tekrar soruyorum???
Otomatik Burgman-400 'den 600 fazer'a geçersem eğer ;;;;;
çok mu sınıf atlamış olurum???
Burgman-400 ten vitesliye geçmek istiyorum...
125'lik motor kullandım ama bu işi çok önemsediğim için Tekrar soruyorum???
Otomatik Burgman-400 'den 600 fazer'a geçersem eğer ;;;;;
çok mu sınıf atlamış olurum???
Sonuçta Burgman da küçük bir motor değil. Motosiklet tecrübenin yeterli olduğunu düşünürsek, vitesli motor kullanmayı da biliyorsan eğer, bilinçli kullanımla, tek silindir 400cc' den 4 silindir 600cc' ye geçişin gayet yerinde olur bence.
Burgman kullanmakla trafik tecrübesi edinmişsiniz. 125cc kullanmışsınız , vitesli motoru da biliyorsunuz. Fazer'a , bilinçli kullanmak şartıyla geçmenizde sakınca yok. Bu da , altınızdaki motora alışma süresidir. Alışma süresince limitlerinizi bilmelisiniz. Eğer tam olsun diyorsanız , eğitim almanız yerinde olacaktır.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Sadece tarz değişikliğinden kısa bir süre bocalama olur sonrasında hiç sorun kalmaz diye düşünüyorum. Sonuçta burgman da zayıf bir motor değil. İyi olur derim.
daha çok yorum bekliyorum hiç tatmin etmedi maalesef :(
burgman400 150 kg bi alet sonuçta ,, denge tamam... trafik bilgiside tamam...
AMA vites geçişleri ve vites düşürmek, Ayrıca viteslideki sol debriyaj bana KAZA yaptırırmı ki??? ( ders al diceksiniz tabii, bu işi kendim çözebilirmiyim, deneyimli arkadaşlardan yorumlar lütfeen!! )
Kendimi örnek göstermek istiyorum ben cbr 125 i aldığımda henüz hiç vitesli motosiklet kullanmamıştım hatta evde pratik yaparken bile arabadam kalma olsa gerek debriyajı sıkıcam derken sol ayağımı harteket ettiriyodum ama sizin denge ve trafik deneyiminiz var ilk hafta trafiğe kapalı bir yerde pratik yaparsanız çok sorun olmaz ve ilk 2000 km de dikkatli olmakta fayda var..
Yalnız fazerın burgman kadar rahat olmayacağı kesin ve tarz değişikliğinden dolayıda vücudunuzun çeşitli bölgeleri(buraya uygun bir cümle kuramadım kusura bakmayın yani bilekleriniz, beliniz gibi bölgeler) daha fazla ağaracaktır..Tam anlatamadım ama yeniden kusura bakmayın..
bence güzel olur abi geçersen ne mutlu
Sen istiyor temiz bir yamaha ? Verecek 2.500 $ ..
tabiki kullanım acısından cok farklı motosikletler fakat editör ümüzünde söylediği gibi motor üstünde ne yapılıp ne yapılmaması gerektigini bilmeniz size önemli fayda sağlıyacaktır..ancak belli bi süre bocalamanız olucaktır bu süre içerisinde dikkat etmeniz gereken noktalar motorun ivmelemesini ezberlemek,frenlerini ezberlemek (alışmak)olucaktır..burgmana göre tabikide trafite iken yeri gelicek sol eliniz felç olucak debriyajı sıkmaktan,eger evli iseniz eşinizle rahat rahat geziceginiz zaten güzel bi motora sahipsiniz ama artık kesmiyo diyorsanız fazer yerinde tercih olucaktır.. ayrıca fazeri aldıktan sonra ortalama 1000 kmden sonra alışmış olucaksınız ve vitesler kendi kendine geciyor olucak ve bu noktada dahada dikkat etmeniz gerekicek nitekim ikarus sendromu artık sizin içinde var olan bi tehdit..
kendimden örnek veriiym..benzer konular..mesela sırf bu yuzden ben 150 zat ımı satmadım işe giderken sıkısık trafikte oluyorum ve gtr beni zorluyo ve rahat rahat gitmem için zat bile bana biçilmiş kaftan..
Ahmet93 anladım demek istediğini kardeşim...
sürüş zevki ve rahatlık açısından diyosun SAOL
kanımca çok zorlanmazsın. ama yine de dikkatlice ilkbaşta kendini motora alıştır sonra da motoru kendine alıştırman gerekli.
Mümkünse düşük cc viteslilerle biraz vakit geçirin-ki bunu yapmışsınız(bence 1 hafta haşırneşir olmak yeterlidir). Her nekadar trafik tecrübenizde olsa, kullandığınız motosikletiniz 400cc'de olsa, tecrübe etmek istediğiniz motosiklet üzerinde bir kaç stoplatma tadınızı kaçabilir!!! Sınıf atlama konusuna takılmayın sadece tarzı yadırgamanız olabilir. İlerleyen zamanlarda debriyaj eliniz için fizyoterapiste ihtiyacınız olabilir Alıştığınız motordan başka bir motora geçiş yapıldığı zaman küçük denge problemleri yaşıyor insan. Örneğin geçenlerde arkadaştan istediğim max scooter'a bindiğim zaman, bisiklete yeni binmişler gibi kullandım. Devamlı deponun bacaklarımız arasında olmasına alışınca frekanslar karışıyor Şunuda unutmadan belirtmek lazım; vitesli motosikleti kullandığınız zaman ona hükmettiğinizi anlıyorsunuz!!!! Velhasılkelam; tabiki yadırgayacaksınızdır ama o rüzgarı hissettikçe işler kendiliğinden oluverecektir
Şimdiden hayırlı olsun
hiçbişeycikler olmaz.yani bende yakında vitesliye geçeceğim kendi açımdan öyle düşünüyorum.gerçi ben 125cc den 250cc veya 500cc ye geçmeyi düşünüyorum.
fazerde ele atılcak bi motor değil arkadaşlar kuvvetli ama burgmanda öyle diyiceksiniz tmm ama arada dağlar kadar fark var bence çünkü biri otomatik biri vitesli bence ilk olarak 250 falan eğer bana sorarsan ama biliyosan al ne mutlu derim abi
[B][I]Dört teker bedenimi İKİ TEKER RUHUMU TAŞIR..!:[/I][/B] rahmetlinin sözü
Dayım Burgman 400'de 2-3 bin km yapıp BMW F650GS'e geçti, zorlanmadı. Ama Fazer Burgman'ın 3, GS'in 2 katı güçte. İlk başlarda ekstradan dikkatli olmanız gerekecektir.
güç faktörünü elinin altında tutabilirsen hayırlı olsun
burgmandaki gibi gaz açmaya çalışmadığın sürece problem olmaz
fakat mutlaka boş vakitlerde dönüşlere ve frenaja pratik yapmakta fayda var bu fonksiyonlar oturuş pozisyonu sebebiyle biraz farklı gelebilir
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
bence de ilk başlarda dikkatli olunursa sorun olmaz ama yinede içiniz rahat etsin isterseniz arkadaşın da dediği gibi fazer yerine biraz daha az güçlü bi 600cc makineye geçilebilir
Zaten sen eğer vites - debriyaj - arka fren uyumunu çözemezsen 125 lik motorda da kaza yaparsın.
Fazer'ın güçlü olması önemli değil. Neticede o gücün ne kadarını kullanacağına sağ elin karar verecek.
Fazer pek ağır bir motor değil. Esas sorunu 300 kg üstü cruiser bir makinada yaşarsın.
Sonuç : kendine fiziksel ve ruhsal açıdan güveniyorsan, Fazera geçebilirsin.
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
Zevk ve isteklerle ilgili bir durumdur ama evli yada sevgiliniz varsa bu durumu boykot edebilir burgmandaki rahatlık hic birinde yoktur hata icin icin siz bile pişman olurusunuzda söyleyemezsiniz imkanınız varsa burgmanı satmadan bir vitesli alınlı. Ben olsam burgmanla devam ederdim. Tamammen kişisel zevkler burda önemli. Sen neden değiştirmek istediğini iyi bilmelisin dağ bayır gezicekmisin yoksa otobanda sol benim olcakmı diyorsun?
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
otobanda sol benim olacak hehehe = R1
burgman da güzel makine ama fazer bambaşka yakın zamanda bende almayı düşünüyorum ama yakıt açısından biraz tereddütlerim var racing bir motor kadar yaktığı söyleniyor ama yinede fazer vazgeçilmezler arasında her açıdan kendine güvenen bir insana tavsiye edilebilecek güzel bir alet.. Hayırlı olsun tekeriniz düz bassın...
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
hocam napıcaksın fazeri al 650 lik burgman devam scooter dan şaşmıyıcaksın(en azından benim böyle)
Bianchi Falcon 125 41 N 3103
Hyosung MS3 250 35 AP 4831
Yeni bir gün, yeni bir savaş . . .
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)