Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

93'viragomu 06'gv 250 mi?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    ledow 250ccV ile kıyasladımda performans olarak fark göremedim uzun yolda olsa kısa yolda olsa yüklüde olsa boş ta olsa çin malı 250 lik bir motor iyi bir rodajla o motoru harcar bence.
    O senin dediğin zor be arkadaşım sen o motorla 2. vitese atana kadar GV250 dönüp tekrar geçer Üstündeki şanzuman ve piston cruser e uygun diğil demişin buda onun bukadar hızlı olmasını sağlıyor.Bu kadar iddalı konuşmamın sebebi 250 cc truva motorla kalktık sonuç BBRR nin dediği gibi oldu, 250 cc de bu motora kafa tutacak tek makina KYMCO Venox dur.Bikere senin LEDOV kaç hp 18 mi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı Rakun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence eski motor ölü motor değildir, Bakınız vulcan 750a 94 model
    bu gün bile hiç bir motorla değişmem (1000cc altında)
    ama o viragonun 29000 km sinde hile olması çok büyük ihtimal
    129 yada 229 bile olabilir.

    İyi bir motor ustasına incelet tanıdık birine. Eğer sağlamsa virago derim.

    Sebep: Hyosung un motor teknolojisi ve (sözde) ar-ge çalışmaları.
    aynı motoru racing, enduro, cruser ve naked da kullanıyo.

    sizcede farklı amaçlara hitap eden araçların aynı motoru taşıması saçma değilmidir?
    GV 250 ve 650 kullanan arkadaşlar alınmasınlar lütfen ama hyosung 28 hp güç ürettiğini iddia ediyor ve fakat benim virago kopyası ledow 250ccV ile kıyasladımda performans olarak fark göremedim uzun yolda olsa kısa yolda olsa yüklüde olsa boş ta olsa çin malı 250 lik bir motor iyi bir rodajla o motoru harcar bence.

    üstündeki şanzıman ve piston yapısı cruser a uygun değil. (Kişisel görüşüm)

    birde sadece arka çamurluğun 580 ytl oldunu düşünürsek yedek parça konusu çok kasvetli.

    Virago parçasını keeway yada lifan dan alabilirsin. Zaten yamaha servisleri yüksek fiyat vermez.

    Tabi seçim senin gv250 yi bende çok inceledim 1 ay kadar önce ama ledow 250ccV aldım
    İNCELEMEKLE KULLANMAK AYRI ŞEY.
    öyle bir makineye, hele bir çinlinin onu harcayacağını söylemek ise başlı başına bence celecilikle yapılmış talihsiz bir açıklama olsa gerek.
    güç olarak üstün bir makine, sınıfının en iyisi. hele ki cruiser model bir makinadan hız beklemek de yanlış değil midir?
    gelelim şanzuman olayına, gt-gtr-gv modellerdeki ivmelenme ve tırmanış olarak çok farklı değil mi?
    ben gt ve gv kullandım ama bu kadar ne yücelttim ne de yerdim. bildiğim kadarını yazdım ve söyledim. zaten gs500 alamasaydım gt 250 alacaktım ben.
    parça fiyatına gelince, evet çok pahalı gelebilir ancak, çin değil de japon kullanan bir sürücü için ise yakıt ve parça olarak çok uygun olduğunu söyleyecektir.

    yani, kısaca diyeceğim şu ki;

    HERŞEYİ BİLMENE GEREK YOK, KENDİNİ BİL YETER
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  3. #23
    By_StaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2007
    Şehir
    TEkirdağ Muratlı DA
    Motosikleti
    Honda Nc700x
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İNCELEMEKLE KULLANMAK AYRI ŞEY.
    öyle bir makineye, hele bir çinlinin onu harcayacağını söylemek ise başlı başına bence celecilikle yapılmış talihsiz bir açıklama olsa gerek.
    güç olarak üstün bir makine, sınıfının en iyisi. hele ki cruiser model bir makinadan hız beklemek de yanlış değil midir?
    gelelim şanzuman olayına, gt-gtr-gv modellerdeki ivmelenme ve tırmanış olarak çok farklı değil mi?
    ben gt ve gv kullandım ama bu kadar ne yücelttim ne de yerdim. bildiğim kadarını yazdım ve söyledim. zaten gs500 alamasaydım gt 250 alacaktım ben.
    parça fiyatına gelince, evet çok pahalı gelebilir ancak, çin değil de japon kullanan bir sürücü için ise yakıt ve parça olarak çok uygun olduğunu söyleyecektir.

    yani, kısaca diyeceğim şu ki;

    HERŞEYİ BİLMENE GEREK YOK, KENDİNİ BİL YETER
    Valla güzel şeyler yazmışsın yürekçe.. Yalnız ben yazdıklarının bazılarına katılmadım... Ledowu Kullanmamış olabilirsin.. Belkide Görmemişte olabilirsin ama şunu söylemek isterim sana...Bizim Makinelerimizde İnan Traş Makineler değil.. (Lifan,keeway, hepsi bir fabrika malı)sitenin en çok kilometre yapan LEdowu bende suanda(14000 Lerde) Ve Ben bu Makine iLe Tekirdağdan Çanakkalesine de Gittim Yalovasınada... Fırsatım Olsun Yanına Adanaya bile Giderim.. Yani Sorunsuz bir MAkine.. Bu ARada Yazdıgın yazıda Hyoyu Japon gibi Anlatmış oldugunu anladım.. Umarım yalnış anlamışımdır....
    Hee Hyo LEdowu Geçmiş,Ledow hyoyu Geçmiş Ne Yazar.. Burada bzim kastettiğimiz Sağlamlık... Ayrıca konu sanırım başka yere sapar gibi oldu...

    Neticeye Gelir İsek;Yamaha Vİrago Alacaksan Makine iyidir.. yüksek model bir Virago ile Hyoyu Kıyaslama bile...Çünkü Bence 96 ve üstü bir viro İle Hyo yu kıyaslamak Viroya küfür etmek gibi bişey
    PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
    "www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR

  4. #24
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    GV250 derim.ikisinide kullandım.viragonun yAşlı ve üretimden kalkması olması en büyük dez avantajı.
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  5. #25
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    Traş olduğunu söylememiştir arkadaş.Ama Hyo ile viragoyu karşılaştırmak virogoya küfürse... Hyo ile lifan-keeway-bisan v.s karşılaştırmak gereksiz.Her motor nekadar iyi bakılırsa okadar uzun süre iyi hizmet eder bu çinli içinde öyle japon içinde madagaskarlı içinde.Ama şuda var ben 20000 km keeway sl150 kullandım,3000 kmde elektirik tesisatı yandı,civataları yitreşimden düştü,mafsal mili koptu, başka bir arkadaşımda 20000 km kullandı sadece yağ ve buji değiştirdi "TIK" demedi.Sanırım aynı marka ve model motorlar aynı kalitede üretilmiyor çinlilerce.Ayrıca HYO da okadar kötü bir marka değil,suzuki ye motor yapmış 30-40 senelik firma birde koredekilerin dekilerin çinliler gibi öğlen yemeğine çalıştığını sanmıyorum.

  6. #26
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı By_StaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla güzel şeyler yazmışsın yürekçe.. Yalnız ben yazdıklarının bazılarına katılmadım... Ledowu Kullanmamış olabilirsin.. Belkide Görmemişte olabilirsin ama şunu söylemek isterim sana...Bizim Makinelerimizde İnan Traş Makineler değil.. (Lifan,keeway, hepsi bir fabrika malı)sitenin en çok kilometre yapan LEdowu bende suanda(14000 Lerde) Ve Ben bu Makine iLe Tekirdağdan Çanakkalesine de Gittim Yalovasınada... Fırsatım Olsun Yanına Adanaya bile Giderim.. Yani Sorunsuz bir MAkine.. Bu ARada Yazdıgın yazıda Hyoyu Japon gibi Anlatmış oldugunu anladım.. Umarım yalnış anlamışımdır....
    Hee Hyo LEdowu Geçmiş,Ledow hyoyu Geçmiş Ne Yazar.. Burada bzim kastettiğimiz Sağlamlık... Ayrıca konu sanırım başka yere sapar gibi oldu...

    Neticeye Gelir İsek;Yamaha Vİrago Alacaksan Makine iyidir.. yüksek model bir Virago ile Hyoyu Kıyaslama bile...Çünkü Bence 96 ve üstü bir viro İle Hyo yu kıyaslamak Viroya küfür etmek gibi bişey
    haklısın, sanırım yanlış anlaşılacak cümlelerden dolayı yanlış anlaşılmış bu. ben hiç bir makinayaı küçümsemedim. hatta bende zealsun 125-6 ( mondial 125 kt muadili) bir makina vardı ve ben fazer ve tdm 900 lerle günde 600 km lere varan yolculuklar yaptım. bakımını iyi yaparsan her motorlar her yola çıkılabilir. ancak bir farkla, fazerlar, dragstarlar takar 3 e, tatlı tatlı rüzgarların, virajların, tırmanışların tadını çıkartırken ben 1-2-3-2-1-2-1 vitesle uğraşa uğraşa, devir tutturmaya çalışa çalışa giderdim. hyoyu aldım, aynı motorlarla aynı yollara çıktığımızda taktım 3 e ve aaaa bir de ne göreyim, manzara harika, rüzgar bir başka, bacak, bilek ağrısı yok, keskin dönüşlerde devir düşmesi yok ve o zaman tadını daha çok sevdim hyonun. ledow hakkında bir bilgi vereyim, kore ve çine sürekli giden bir abim suzuki fabrikalarında ledow üretildiğini görmüş. hatta şu anki motorunu da oradan kendisi direk alıp gelmişti. ancak yine de bir nüans farkı olduğunu kendisi de söylüyor. ledow'un sağlamlığına birşey diyemem ve geldiğim yerleri de unutamam. aksi halde mobylette'lere, peugeot'lara hatta ilk parça parça topladığım bisikletime hakaret olur. benim sözüm şu idi, gv nin hakkı yenmesin. ben yine alsam hyo alırım. neden mi? çünkü, kullandım ve özelliklerini biliyorum. denenmiş tecrübelerimi neden çöpe atayım ki. ayrıca, yıllardır sınıfının en iyisi, fiyat ve performans olarak da rakipsiz olduğunu tüm kamuoyu kabul etmişken amerikayı yeniden keşfetmenin anlamı yok.
    kısacası, her motosiklet güzeldir ve "at sahibine göre kişner"
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  7. #27
    emresarli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2006 Xmax / Piaggio Zip 100
    yamaha ii tabi ama eski alıp tamirleriyle ugrasmaktansa bence GV 250 dha mantıklı gibi duruo

  8. #28
    mirty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    kle 500
    virago 250'lik yazmayı unutmuşum ilk motosikletim olucağı için tanığım ve motoru gösterebileceğim bir ustada yok ankarada bana tavsiye edebileceğiniz motoru gösterebileceğim bir usta varmı??

  9. #29
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı mirty adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    virago 250'lik yazmayı unutmuşum ilk motosikletim olucağı için tanığım ve motoru gösterebileceğim bir ustada yok ankarada bana tavsiye edebileceğiniz motoru gösterebileceğim bir usta varmı??
    Merakın yoksa ve özellikle de ilk motorun olacağını belirtiyorsun Viragoya bulaşma GV250 temizse onu al...

  10. #30
    Rakun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ER6-F 2006 Siyah Kırmızı
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işte atmasyon bilgiye örnek ...

    ne kadar gv250 kullandın tecrüben ne bu motorla ..

    virago veya dragstar 250 kullandınmı... kıyasladığına göre engin tecrüben olmalı her 3 motorda..

    marmaris mt grubunda geçen sene her iki motorda vardı grupta her ikisinide hatta viragoyuda uzun kmler kullandım.. viragoda dragstarda gv nin acak stop lambasını görür...çinliler o stopuda göremez ... gv si olan bi arkadaşla şöle bi yan yana sür zaten vazgeçersin iddaalarından

    gv 250 nin tek ve en büyük hendikapı distrübütör firmadır... global çok iyibir şekilde götürüyodu..
    2000 km yaptım arkadaşımın motoruyla. (Gv250)

    senin gv 250 nin kadranında max 150 görebildim benim çinli şua haliyle 130 (henüz 1300 km de rodajı bitmedi ve sözde rodajı hızlandıran katkılar koymak bana sağlıklı gelmiyor)yapabiliyor. Stopu göremezsin derken?

    Parça sorunu yok diyorlar ama parça fiyatlarından pek söz edilmemiş.

    Plastik parçası arka tampon 580 ytl ye aldı bir arkadaşım, park halindeyken arkadan çarpmışlardı. servisten 700 ytl ye çıkabildi. (sinyaller stop lambası, tampon)

    1 Ay kadar önce motorumu değiştirdim temiz bulsam virago alacaktım. ama elle tutulur bişiy bulamadım. Şuanki çin malı virago kopyası motorumda virago kadar keyifli bir makine. Zaten viragoyla kıyasladığımda hangi motoru aldığımıda postumda yazmıştım... Dragstar kullanmamıştım zaten postumdada bahsetmedim.

    İnatla hyosung diyenler olabilir kendi kişisel görüşüm chopper ve cruser tarzı motorlar keyif motorlarıdır. Hızlı kullanıcak olan cruser almasın bir tavsiye.

    Ben 150 cc çin malı motorla balıkesire gittim. aynı yol arabayla 4 saatte gidiliyor. bense 5 saatte ve mola vererek gittim siz motoru üzmezseniz oda sizi üzmez.

    Kısaca özetlemek gerekirse GV si olan bir arkadaşla uzun yollar yaptım yanyana ve tercihim yinede virago kopyası olan çin malı bir motor oldu.

    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kısacası, her motosiklet güzeldir ve "at sahibine göre kişner"
    Çok doğru bir söz, kişisel kullanımımda benim motorum ile hyosung arasında bence bir fark yok. bu yüzden ona vereceğim paraya acırım. 2. el hyo parasına ben sıfır motor aldım.
    34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
    Kartal/İstanbul

  11. #31
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı Rakun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2000 km yaptım arkadaşımın motoruyla. (Gv250)

    senin gv 250 nin kadranında max 150 görebildim benim çinli şua haliyle 130 (henüz 1300 km de rodajı bitmedi ve sözde rodajı hızlandıran katkılar koymak bana sağlıklı gelmiyor)yapabiliyor. Stopu göremezsin derken?

    Parça sorunu yok diyorlar ama parça fiyatlarından pek söz edilmemiş.

    Plastik parçası arka tampon 580 ytl ye aldı bir arkadaşım, park halindeyken arkadan çarpmışlardı. servisten 700 ytl ye çıkabildi. (sinyaller stop lambası, tampon)

    1 Ay kadar önce motorumu değiştirdim temiz bulsam virago alacaktım. ama elle tutulur bişiy bulamadım. Şuanki çin malı virago kopyası motorumda virago kadar keyifli bir makine. Zaten viragoyla kıyasladığımda hangi motoru aldığımıda postumda yazmıştım... Dragstar kullanmamıştım zaten postumdada bahsetmedim.

    İnatla hyosung diyenler olabilir kendi kişisel görüşüm chopper ve cruser tarzı motorlar keyif motorlarıdır. Hızlı kullanıcak olan cruser almasın bir tavsiye.

    Ben 150 cc çin malı motorla balıkesire gittim. aynı yol arabayla 4 saatte gidiliyor. bense 5 saatte ve mola vererek gittim siz motoru üzmezseniz oda sizi üzmez.

    Kısaca özetlemek gerekirse GV si olan bir arkadaşla uzun yollar yaptım yanyana ve tercihim yinede virago kopyası olan çin malı bir motor oldu.



    Çok doğru bir söz, kişisel kullanımımda benim motorum ile hyosung arasında bence bir fark yok. bu yüzden ona vereceğim paraya acırım. 2. el hyo parasına ben sıfır motor aldım.
    doğru demişsiniz, hız yapacak olan crusier almasın. burada daha düşük devirde daha yüksek tork beklemek daha doğru olur kanımca.
    herneyse, arkadaş zaten yeni ve aklı iyice karıştı. şimdi gidip bir vtc 750 alırsa şaşmam
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  12. #32
    Rakun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ER6-F 2006 Siyah Kırmızı
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    doğru demişsiniz, hız yapacak olan crusier almasın. burada daha düşük devirde daha yüksek tork beklemek daha doğru olur kanımca.
    herneyse, arkadaş zaten yeni ve aklı iyice karıştı. şimdi gidip bir vtc 750 alırsa şaşmam
    Haklısın konu baya dağıldı
    34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
    Kartal/İstanbul

  13. #33
    mirty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    kle 500
    arkadaşlar ilginiz için teşekkürler. sonunda karar verdim ve viragoyu aldım, hepimizinde bildiği gibi birazda gönül işi benim aklım hep viragoda kalmıştı ve motoru alırken 3 senedir motosiklet kullanan bir arkadışımdanda yardım aldım ve motoru servisinede sordum hepsi onayladı ve arık bende aranıza katılmış bulunmaktayım. Senelerdir hayalini kurmuştum ve sonunda gerçekleşti yardımlarınız için sağolun

  14. #34

    Üyelik
    02 Kasım 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    DRZ400 SM
    Hayırlı olsun kardeşim. Güle güle bin.
    [B]J şimdi asker[/B]


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler