hayırlı olsun .. çok güzel bir test olmuş bol resim için ayrıca teşekkürler
hayırlı olsun .. çok güzel bir test olmuş bol resim için ayrıca teşekkürler
günlerde kullanman dileği ile..motorun sorunsuz olması çok güzel,titreşim olayınında rahatsız etmemesi mükemmel..ama benzin göstergesi çok ilginç ben psikolojik olarak rahat edemem sürekli depoyu açıp açıp içine bakarım =) acaba sonradan taktırılmaz mı ki?
Motoru satan kişi dürüst bir şekilde, aletin tek eksiğinin dişlilerinin büyük olması demişti. Bu durumun negatif yanı ise performansı olduğunu belirtti.
Bu konuyu satıcıya bende sordum. Benzin göstergesi takılması işi epey detaylı ve maliyetli bir işmiş. Bu nedenle ayrıyetten gösterge takma işini düşünmedim. Kullanmaya başladıktan sonra alışıyorsunuz. Zaten depoda rezerv ayarı var. Bu nedenle benzin bitmek üzere iken motor duruyor ve siz rezerv ayarı ile tekrar yola koyulup benzinciye kolaylıkla ulaşıyorsunuz.
Ride the wild wind
hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileği ile.Kumanda kolları neredeyse birebir HD den alıntıdır.İlerleyen zamanlarda ayrıntıları bekliyoruz,mesela titreşim gibi.Çantaları dert etme biraz daha iyi paraya çok daha kalitelisini alabilirsin ama çantaları ayrı satması tamamen uyanıklık.Bence git iste yada efsane motora telefon aç,ilgilenirler.Çünkü kaliteli çanta aldığında bağlantı aparatları lazım olacak.Fiyatı bencede yüksek ben gv 250 yi 2800 km de 5500 e almıştım
Hayırlı olsun. Motorize 07 yede bekleriz..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
hayırlı uğurlu olsun
kazasız belasız sürüşler inşallah.
Motora bindiğim için farklı değilim! farklı olduğum için biniyorum...
Egzozları açıldığında derken tam olarak ne demek istedin? Özel bir işlem yapılarak açılması mı yoksa zamanla kendiliğinden olan bir durum mu acaba?
Teşekkürler. Uzun yol için biraz daha tecrübe kazanmam gerekiyor. Bir süre sonra sizlere katılmayı istiyorum.
Fiyat konusunda haklısın. Sınıfındakilere göre biraz daha pahalı. Araştırmalarım neticesinde Keeway Cruiser'i daha çok beğendiğim için, 500 - 600 ytl farkı pek dikkate almak istemedim.
Aslında teknik konularda eksik bir test oldu. Yine de teşekkürler.
Malesef halen Keeway Cruiser'i olup motoru hakkında yorum yapan başka kimse yok.
Ride the wild wind
Hayırlı olsun dostum, Allah kazasız belasız yüzbinlerce km nasip etsin
Tipini beyendiğim bir motosiklet. Motor konusunda ise gatyet başarılı bir motor, bu yüzden bir çok model ve firma kullanıyor bu motoru.
Benim ledow um lifan-bisan 250, keeway supershadow gibi.
Motora genel olarak baktığımda Keeway in eski modeli supershadowun makyajlısı olduğu belli aslında kontak anatarı bile aynı yerde
Arka fren disk olması ve daha kaslı duran apısıyla gerçekten dikkat çekiyor.
Özellikle dragstar tarzı ön camına hasta oluyorum
Bir sorum olacak arka taraftaki pistonun egzost bağlantısı, üstteki egzost mu yoksa alttaki egzostamı gidiyo, kısacası üstteki egzost süsmü yoksa çalışıyor mu?
Diğer tüm modellerde süs
34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
Kartal/İstanbul
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun... Kazasız Belasız Sürüşler dilerim arkadaşım.. Ben Bu motorun Ledow Tarzı olanının yani keewayin supershadow modelinin benzeri olan motorun kullanıcısıyım...
Öncelikle hepsinde kullanılan motorlar aynı..Yalnızca ufak tefek aparatlar farklı.İşte Vites Basamağıdır falandır filandır.. Ama Özünde motor aynı motor..
Savaş Abiye egzozzlar açılıyor mu diye sormuşsun.. Evet Egzozlar açılarak harika bir cruiser sesine sahip olabilirsin.. Sesinin iyi çıktıgını söylemişsin fakat o sesi duymadan bunu beğenmen normal..
Benim senden aslında bi isteğim olacak..
Çektiğin fotoraflarda arka dişli aksamını çekmemişsin..
Özellikle onu istiyorum acıkcası zahmet olmayacaksa motorun arka dişlisi göbekten kaplinli mi yoksa kaplin takozlu mu merak ediyorum... Bu büyük bir detay çünkü ..
PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
"www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR
Motorcu olup benzin göstergesine bakan kaç kişi vardır onu da merak etmişimdir hep.
Onun yerine daha faydalı bir aparat mesela alarm filan takılsa kesinlikle daha fazla işe yarar.
Motorda ne kadar gereksiz donanım varsa en çok onlar arıza yapar zaten.
Benzin göstergesi konusuna alıştım. Egsos süs mü değil mi bakar yazarım Dişlilerin ve diğer mekanik bölgelerin daha detaylı fotoğraflarını çeker koyarım. Bu arada egsos ile oynanması (delinmesi, perde alımı vs) motora zarar verir diye okumuştum. Bu konuda ne dersiniz?
Ride the wild wind
herkese iyi akşamlar.xenkos ne yaptın?binmeye devam mı?gruplar ile çıkıyor musun?biraz da motor ile ilgili seyir tecrübelerini aktarır mısın?bu arada herkese iyi bayramlar..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
ya bu motorla ilgili 3 başlık war..birleştirilse şunnar?
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
daha önce SL 150 im vardı. o sinyallerden acayip derecede şikayetçiydim. işin aslı şimdi 250cclik keeway için 5500 YTL vermezdim doğrusu..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)