Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

drag starın hava sogutmalı olması

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    16 Ağustos 2008
    Motosikleti
    KAWASAKİ 2007 VN 900 ve MONDİAL RF 150
    arkadaşlar merak ettigim için ve bu aralar en 500 ü satıp büyük bi makina almayı düşünüyorum şimdi honda şadow yada drag star ama drag starın hava sogutmalı olması nasıldır beni biraz düşündürüyo hani yani kullanan lar bana bi yardım ederse nemutlu bana tabi vulcan 800 ü de katalım hangisi daha avantajlı olur bu 3 arsında şimdiden teşekkürler....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    07 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    valla bende aynı dertten muzdaribim.dragstar ve shadow hakkında bi topic buldum bu sitede.orayı oukumanı tavsiye ederim.kullanıcılarından yeterince bilgi aktarılmış.
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...xvs-650-a.html
    unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Şubat 2008
    Şehir
    Küçükyalı
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS 650
    hava sogutma olmasının hiçbir eksi tarafı yok çok araştırdırdım ve emin olun hava soğutma olmaması size ne kadar sorun çıkartacaksa ,shadowun hava soğutma tertibatıda o kadar sorun çıkartır.

  4. #4
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Soner-kep hava soğutma kötü birşey değildir, niçin kafana takıldığını anlamadım. Belki bazı motordan anlamayan kişiler aklını karıştırmış olabilir. Düşük devirle çalışan bu tip motorlar için su soğutma, gereksiz ağırlık, masraf ve makineyi komplikeleştirmekten başka bir işe yaramaz.
    GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!

  5. #5

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    1670 cc Yamaha MT03'te hava soğutmalı.

  6. #6
    pierid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Nisan 2008
    Şehir
    izmir
    düşündüğün motorlar keyif motorudur...hava soğutma ya da su soğutma olmasının pek önemi yok bence... tavsiyem klasiklerin klasiği drag star

  7. #7
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    hiç bir sorun olmaz dostom. en baba motor harley davidsonun bile bir çok motoru hava soğutmalıdır.yamaha dragstarda harleyin veli ahtıdır...
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  8. #8
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı soner_kep adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merak ettigim için ve bu aralar en 500 ü satıp büyük bi makina almayı düşünüyorum şimdi honda şadow yada drag star ama drag starın hava sogutmalı olması nasıldır beni biraz düşündürüyo hani yani kullanan lar bana bi yardım ederse nemutlu bana tabi vulcan 800 ü de katalım hangisi daha avantajlı olur bu 3 arsında şimdiden teşekkürler....
    yuhh be daha bunu alalı kaç ay oldu ki hemen atlıyorsun Dragstarın hava soğutmalı olmasının bir dezavantajı yok. hem shadow hemde dragstar ile tabi benim mct ile :D marmoka gittiğimizde problemsiz yolculuğumuzu yaptık. shadow ve dragstarın hangi versiyonunu düşündüğün önemli vt600 shadow bana göre güzel makina beşiktaş samandıra arasında test etme imkanım oldu. ivmelenmesi senin altındaki en500 kadar hızlı değil ama 140 km civarına çok rahat çıkabiliyor. VT750 shadow sürmedim fakat bekleneni vermediği hususunda yargılar duydum piyasada. Dragstar kullanan arkadaşlarım genel anlamda memnunlardı motorlarından. Bana göre su soğutma arıza halinde biraz can sıkabiliyor. Genel düşüncem bence biraz daha en500 e takıld erim ben. vn800 ün V&H egzos takılıyken çıakrdığı ses muhteşem. Ama sıkışık trafikte vt600 yada dragstar sport kadar rahat hareket edemeyebilirsin. Tabi altındaki en500 gibide gidebilmen zor olur.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  9. #9
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    Su soğutması harareti önlemede elbette hava soğutmasından daha başarılıdır. Ancak hava soğutmalı motosikletlerin bizden çok daha sıcak iklimlerde başarıyla kullanıldığını da unutmayın. ABD de California Teksas Florida gibi güneyde yer alan eyaletlerde hava soğutmalı Harley modelleri yaygın olarak kullanılmakta. Su soğutmalı sistemin parça sayısı daha fazla olduğu için arıza ihtimali de daha fazladır. Su soğutmalı sistemde meydana gelebilecek basit bir termostat arızası farkedilmezse çok büyük motor sorunlarına yol açabilir.
    Yamaha Dragstar 650 ve honda Shadow 750 arasında kalmanı anlıyorum. İkiside sınıfındaki en güzel motorlar ve ikiside marka güvenilirliği açısından kendini kanıtlamış motorlar.
    Seçim yapacak olsam dikkate alacağım bir husus daha olurdu. O da Yamahanın vergi avantajı. 250-650 cc için vergi miktarlarıyla 650-1200 cc için olan vergi miktarı arasında 2 katından fazla bir fark var. 2008 için bu oran Dragstarda yıllık 139 ytl iken Shadow da 351 ytl olmaktadır.

  10. #10
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Hiç sorun yaşamazsın, hatta memnun bile olursun

  11. #11
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    yaw benim gs 500 de hava soğutmalı. ustaya bunu söylediğimde, koskoca japon mühendisler milyarlar yatırıp bu modelleri yapmış ve satıyor, dert etme. bu makinalar da ona göre yapılıyor demişti. içim rahat şimdi...
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  12. #12
    cemal yortanlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    b.çekmece-istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT
    dünyanın en pahalı spor araçlarında porche de hava sogurmalıdır belki bu kafanızdaki düşünceleri dağıtır.hoşca kalın
    2014 YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT

  13. #13
    muratgergerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    Konuya üye olayım..

    Sonra baştan aşağı okurum..
    Şimdi işim çıktı..
    İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
    ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.

  14. #14

    Üyelik
    16 Ağustos 2008
    Motosikleti
    KAWASAKİ 2007 VN 900 ve MONDİAL RF 150
    lafım arbetusa ...yaw en 500 kalacak heralde satmam seriligi falanda çok hoşuma gidiyo ve daha 7 binde memnunum.. yani alırsam büyük makina alcam 3 motor olacak anlıcan ama çok istiyorum napıyım ve bu üçü arasında gidip geliyorum ve çok kararsızım drag mı vn 800 mü sadow mu...yardımlarınız için çok ama çok teşekkürler...

  15. #15
    caracalstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2008
    Şehir
    normalde izmirim tam 35 şimdilik istanbul...
    Motosikleti
    honda cbf 1000fa
    porche nın hava sogutmalı oldugunu bılmıyodum ilginç...

  16. #16
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    900 cc Ducati monster hava sogutmali , motor kukruyo ama bir gun bile sorun yapmadi Hava sogutma motosikletlerde tercihtir ozelikle grenaji olmayan her model icin cok iyi bir tercihtir.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  17. #17

    Üyelik
    11 Ekim 2008
    sevgili arkadaşım ben başka bir motorsiklet formunda bu konu ile ilgili bir konu açtım kullanan abiler ve teknik elemanlar şunu söyledi ki formula araçlarıda dahil ahava soğutmalı ancak aracı haraket halinde bırakmadığın sürece bir sorun olmuyormuş dragstar gibi bir makinada hele hiç sanmıyorum burda bu konularda çok tecrübeli yıların motor kullanıcıları var sana yardım edeceklerdir ki ben motor almaya bu yıl karar verdim bu site bana bir kaç ayda neler kazandırdı inanamazsın

    cümle düşük olmuş özür dilerim aracı çalışır durumda park halinde bırakmadığın sürece olacaktı

  18. #18
    caracalstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2008
    Şehir
    normalde izmirim tam 35 şimdilik istanbul...
    Motosikleti
    honda cbf 1000fa
    bide hava sogutmalı motorlara şöle bi çamur atıyolar arkadakı silindir zamanla yermiş kendını ama alakası yok öndekı ne kadar hava alıyosa arkadakıde bi okadar hava alır bence çünkü öndekını ellıyorum aynı sıcaklık arkadakını de ellıyorum oda aynı sıcaklıkta bence saçma bi düşünme öle düşünen arkadaşlar için

  19. #19
    Rakun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ER6-F 2006 Siyah Kırmızı
    Alıntı taştan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgili arkadaşım ben başka bir motorsiklet formunda bu konu ile ilgili bir konu açtım kullanan abiler ve teknik elemanlar şunu söyledi ki formula araçlarıda dahil ahava soğutmalı ancak aracı haraket halinde bırakmadığın sürece bir sorun olmuyormuş dragstar gibi bir makinada hele hiç sanmıyorum burda bu konularda çok tecrübeli yıların motor kullanıcıları var sana yardım edeceklerdir
    cümle düşük olmuş özür dilerim aracı çalışır durumda park halinde bırakmadığın sürece olacaktı
    Aslında çalışır durumda park halinde bırakmama durumu motorsikletler için geçersiz sanırım.

    verilen f1 aracı örneğinde dikkatimizi şuraya vermemiz gerek sanırım.
    f1 aracı hız için tasarlanmıştır. dolayısıyla yüksek devir = yüksek tork ve hp
    ancak aynı zamanda yüksek ısı demektir.
    bu yüzden rölanti devrinde bile motor yakabilirsiniz.
    Ama bir chopper için yanlış bir düşünce, netekim bu güe kadar hava soğutmalı 250cc üstünde motorların performans problemi olduğunu gören var mıdır?

    150 cc Jinlun ile 340 km yalnızca gidiş yolu yaptım hava sıcaklığı öğle saatlerinde 42 dereceydi

    Tabiki performans düştü ciddi derecede.

    ama 650 yamaha ile 150 1 silindir çin malı motoru kıyaslamak saçma olur

    Lu an 250cc çin malı v motor bir makinem var kız arkadaşımla henüz 1000 km sini doldurmadan adapazarına gidip geldim. Toplam 300 km daha rodajın başlangıcınde olmasına rağmen motorum beni hiç üzmedi ve yaklaşık saatte 100km ortalama ile sürdüm.

    Şimdi birde 650 dragstar ı düşünün
    34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
    Kartal/İstanbul

  20. #20
    agokce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    ankara-adana
    Motosikleti
    yamaha dragstar 650 classic
    2.5 senedir hiçbir sorun yaşamadım.Kullandığım yerlerden biri de yaz mevsimi Adanaydı.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)