Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

drag starın hava sogutmalı olması

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    08 Haziran 2008
    Şehir
    ŞehRüL Emİn _ İSTANBUL
    Motosikleti
    150 ZC
    düz mantık drag star lar bugüne kadar dava soğutması nedeniyle kaç kere geri dönüşümü olmuş biliyosunuz ki böyle aksaklıklar
    biz motorcular arasında kulaktan kulağa çok cabul yayılabiliyor, yeterli olduğunu düşünmeseler sistemi çoktan değiştirirlerdi ztn mesele soğutma sistemi olmsasın
    sen önce almak istediğin motoru belirle. . benim patronum da vardı drag star
    o zaman kuyumcuda çalışıyodum motoru çalıştırdığında vitrin sallanıyodu on numara ses


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    arkadaşlar koskoca yamahnın mühendistleri bu motoru ne kadar düşünüpte piyasa ya sürüyorlar . boşuna bu muhabbetler
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  3. #23
    Rigel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Xmax
    Alıntı mondializzet100 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1670 cc Yamaha MT03'te hava soğutmalı.

    İzzet biraz karıştırmışsın. MT03 660 cc/tek silindirli ve su soğutmalı, MT01 Vtwin ve hava soğutmalıdır.
    Üç boyoz bir kola

  4. #24
    karmacoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2007
    Şehir
    35
    Alıntı mondializzet100 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1670 cc Yamaha MT03'te hava soğutmalı.
    1670 cc mt01
    klavye sürçmüş olmalı

  5. #25

    Üyelik
    16 Ağustos 2008
    Motosikleti
    KAWASAKİ 2007 VN 900 ve MONDİAL RF 150
    şimdi asıl sorun ...bu üç motordan hangisi daha avantajlı olur yani hızlanma sürat tork yada nebilim yol tutuşu fakat ilk beni düşündüren su yada hava sogutmalı olmasıydı onun için bu topigi açtım..kullanan yada kullanmayıpta bilgisi olan arkadaşlara sormak istedim yardımlar için çok teşekkürler herkese

  6. #26

    Üyelik
    01 Ekim 2006
    2 senedir kullanıyorum hava soğutma olmasından dolayı ne şehir içinde(adana) nede uzunyolda hiç bir şekilde problem olmadı.

  7. #27

    Üyelik
    11 Ekim 2008

    taşekkür ederim

    Alıntı Rakun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında çalışır durumda park halinde bırakmama durumu motorsikletler için geçersiz sanırım.

    verilen f1 aracı örneğinde dikkatimizi şuraya vermemiz gerek sanırım.
    f1 aracı hız için tasarlanmıştır. dolayısıyla yüksek devir = yüksek tork ve hp
    ancak aynı zamanda yüksek ısı demektir.
    bu yüzden rölanti devrinde bile motor yakabilirsiniz.
    Ama bir chopper için yanlış bir düşünce, netekim bu güe kadar hava soğutmalı 250cc üstünde motorların performans problemi olduğunu gören var mıdır?

    150 cc Jinlun ile 340 km yalnızca gidiş yolu yaptım hava sıcaklığı öğle saatlerinde 42 dereceydi

    Tabiki performans düştü ciddi derecede.

    ama 650 yamaha ile 150 1 silindir çin malı motoru kıyaslamak saçma olur

    Lu an 250cc çin malı v motor bir makinem var kız arkadaşımla henüz 1000 km sini doldurmadan adapazarına gidip geldim. Toplam 300 km daha rodajın başlangıcınde olmasına rağmen motorum beni hiç üzmedi ve yaklaşık saatte 100km ortalama ile sürdüm.

    Şimdi birde 650 dragstar ı düşünün
    banada bir motor kullanıcısı söylemişti ama sende bu açıdan abkınca aklıma yattı doğrusu teşekkür ederim verdiğin bilgiler için

  8. #28
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Bugün şunu anladım ki arkadaşalr, Su soğutmalı motorun sorunu büyük oluyor.

    Geçen hafta su kaçağı için söktüğümüzde sanki çamaşır makinası sökmüş gibi olduk. Bu zamana kadar antifrizsiz kullanımdan dolayı kireç ve pas oluşmuş. BEnimde ilk su soğutmalı motosikletim olduğu için tam konudan anlamıyordum. Netekim tekrar toplarken mili kırdık. Aşağıdaki tablo ortaya çıktı. Çıkma satanlar komple sisteme fiyat çekiyor tek satmıyorlar. Bu sebepten ortada kaldım

    Pervane mili = 36 € (TR de yok 5 haftada geliyor)
    Keçe = 10 €
    Devirdaim keçe = 21 €
    Devirdaim kapak= 87 € (TR de yok 5 haftada geliyor) Antifrizsiz su çürütmüş.
    Pervane = 23 € (Neyseki tornacı içinde kalan mili çıkarttı)

    Geçen seneki gezimden geri dönerken dragstarlı bir arkadaşımda Antalyaya gaz açtı. o sıcakta sorunsuz gidip geldi.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)