Şimdi senin CBR ı geçmen için 270 basman lazım sana kolay gelsin
Şimdi senin CBR ı geçmen için 270 basman lazım sana kolay gelsin
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
bu işlem mondiale uygulanırsa motor ballow (dağılır dostum kısaca)
Böyle yaratıcı(!) ve zeka fışkıran(!) gençleri gördükçe kendime diyorum -"Oğlum ...... sen dünyaya sap gelmişsin, saman gideceksin"
Benim, gençliğimde, 18-19 yaşında iken Mobbylette HYDRO motorum vardı, 50 cc.lik.Ne modifiye yaptım, ne de yarış.Tıngır mıngır sağdan sağdan gittim geldim.
Başlığı okudum, okur okumaz "N'oluyor yaw" dedim, "Mondial ne yapmış böyle, 100 UKH, CBR 600RR'ye kafa tutuyor"
Şimdi ben Makina Bölümünde okuyorum ve 87.40 ortalama ile bölüm birincisiyim, böyle olduğu halde bazı konuları anlayamadım:
100 UKH'nin motoru NOS'a nasıl dayanır?
100 UKH'ye turbo nasıl takılır, hadi bir şekilde takıldı diyelim, o motorun neresine sığacak turbo aparatı?
100 UKH'nin silindir cidarı turboya ne derece dayanır?
100 UKH'nin şanzımanı ve dişlileri düşük devirlere göre imal edilmiştir ve maliyeti azaltmak için dişlilere ve krank miline en fazladan sementasyon yapılmıştır.
Sözün özü;
100 UKH'nin ciğeri turboya ve NOS'a dayanmaz.
Motor, kullananın altında patlar
Çelik piston yapacan ama 2-3 basışta piston gider hadi onu yaptın bu sefer yüksek devire çıktınmı subab keser yani anlayacağın o motora dişli küçültme gibi uygulama yaparsan ancak kaldırır o motorun hızı oyle modifiyelerle en fazla 120 dir nedeni motor yarış için tasarlanmamış yarış için tasarlanmış 125cclik 2 zamanlı motor 180 gidiyor nedeni 2 zamanlı ve yarış için üretilmiş olması
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
sen motora ne yaparsan yap o motor 600 cc yi hayatta geçemez bak dikkat ettiysen ne yaparsan yap dedim.100 cc mondial çatlasa bile 150 demez ne yaparsan yap ama CBR 600 adam bitiş çizgisnde seni beklerken çay kahve bile içer
adam aklıllı kullanın bu motorlarınızı bakın benim ehliyetim yok yarışmayın yarışıp ta elinize ne geçecek bi yere girecen sonra sewdiklerine yazık
yarış yapacağın motoru kendi sınıfında seçmelisin illede yarışacaksan 100 lük kesmedimi de 600lükle yarışıyon??????????
Bide 600 rr ın lastiği filan patlıyomuş tam komedi olur
Benzini bitiyormuş tam çizgiye 50 metre kalaBak aklıma fikir geldi Cbr 600 ün benzinini çek yada deposunu del yolda kalır zaten sen geçersin turboya gerekte kalmaz.
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
akşam akşam iyi eğlence oldu okuyup kafa dağıttım biraz konuyu açan arkadaşa teşekkürler....bu arada adam gerçekten hırs yapıp makinayı uçlara çıkartan bir tasarım yapıp hayabusayı bile geçermiş....
O KASKI Hemen Kafana Geçir.......
ksura bakmayın ama mondialin cbr600 ü geçebileceğini savunan bi insan akııllı olamass
bence cbr 2.vitese bile geçmeden bunu yenecek :d
sen bırak cbr 600 ile yarışmayı benim makina ile yarışsana
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
600lük keser mi seni yaa yemiyesin sen şimdi onu
bence haybusayla falan yap yaa
hangi 600RR, mondial 100 ukh'ın önünde duracakmış şaşarım
[I]" aşamadığım tek engel; [COLOR="Red"][B]ZAMAN[/B][/COLOR]... "[/I] :P
1. vites yeter ona ikiye takmaya gerek yok sen istediğini tak. sadece 1. vites
imza mimza yok bundan sonra parmak basıcam:cat::cat::cat:
arapmı ben japon olcam bee...
resmen benim motorla dalga geçiyo ark.kafada ya kayışı sıyırdı yada yatak sardı
kardeş kayış konusunda yardım ederim yataksa başkasına sor
hernevi END.,otomotiv ve MAK. kayışı bulunur
şerefsizim 1 de 100 yapar toza katarım
ulaş msn ekledim kabul edersin
Arkadaşlar, topiği açan da, yorum ekleyenlerde ÇOOK sağ olun. Akşam akşam keyifsiz bir şekilde bilgisayarın başındayken birden keyfim yerine geldi. Motorlar konusunda hemen hiç bilgim yok ama biraz fizik biliyorum (okul dolayısıyla ) Şu soru aklıma geldi: 94 kilogram bir motosiklet maksimum kaç yapmalı ki üstündeki her korumaya rağmen motosikletin üstünde kalabilsin?
Tabiki cevabını veremedim, bir de 600rr için aynı soruyu sorunca cevap vermek sıkıntı yaratmadı.
Yarışmacı arkadaşlara başarılar.
ilerleyen zamanlarda benzer topikler açılırsa arada sıkıntı atmak için iyi olur.
Zaten yakında bu arkadaş şöyle bir topic daha açar 600 rr kesmedi sıra 1000 rr da
güzel kardeşim bence yapabilecegın en guzel modifiye FİZİK KURALLARINI ORTADAN KALDIRMAK!
senin kafan iyi galiba
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)