motorum en fazla70 basıyo sorun nerde
Reklamlar
-
arkadaşlar 2006 model scooterim var 150 cc düz yolda en fazla 70 basıyo sorun nerde olabilir burda ustada yok hava filtersi yeni takıldı yağı değiştirildi karbiratör benzin kaçırıyodu sıkılandı ama düzlükte max 70 basıyo napmam gerekir sorun scooterimin nersesinde neden motorumun çekiş gücü az nasıl ve neresine bakım yaptırayım anlayan varmı aranızda pistonlar aşınmış olabilirmi
Reklamlar
-
kardes motor siboplarını bi ayar cek derim bn
-
Bence bi servise götür...Yeni motorda dil herhal Rodaj zamanıda dil...Hava filtreside takıldı yeni diosun o zaman ne olmalı?
myspace.com/pashakzlrecordz
Tıkla dinle
-
gaz manetinde bi sorun yok dimi gazı verince devirleniyor yani motor bi yerde takılmıyor yani telde belki bi sorun olabilir ama büyük ihtimal sorun karbüratör ayarlarında bence gidip bi göster hava yakıt karışımı uygun değil bence kalkışı iyi sonradan kesiliyorsa felan hava yetersiz kalıyordur muhtemelen
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
yok kalkış yavaş sonradan daha iyi
-
Bence Hava Flitresini bi daha kontrol et Çünkü Kelepçe atıo bazen...Çıkmıştır yada tam oturmamıştır..
myspace.com/pashakzlrecordz
Tıkla dinle
-
Yanlış anlama ama bence 70' ten yukarı çıkmaman sağlığın için daha iyi. Scooterların ne zaman ne yapacağı belli olmuyor.
GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...
-
rapertuar adlı üyeden alıntı
Bence Hava Flitresini bi daha kontrol et Çünkü Kelepçe atıo bazen...Çıkmıştır yada tam oturmamıştır..
hava filtremde kelepçe yokki
-
karbüratör ayarı bozulmuş olabilir motor da tekleme falan var mı?
-
resimdeki makina ise 70 normal
-
sibob ayarı bence bi bakıtsan iyi olur. belki biraz saldırabilirsin (eğer sıkı ise)
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
-
kartezyenx adlı üyeden alıntı
yok kalkış yavaş sonradan daha iyi
karbüratör ayarını yeniden yaptır arkadaşım sonra bir bak düzelme varmı
rapertuar adlı üyeden alıntı
Bence Hava Flitresini bi daha kontrol et Çünkü Kelepçe atıo bazen...Çıkmıştır yada tam oturmamıştır..
bu çin malı scooterlarda kelepçe yok hemde hortum yerinden çıkmış olsa motorun daha rahat gitmesi ve hızlanması gerek nedeni ise motorun daha rahat nefes alabilmesidir filtre hava akımının hızını kestiği için belli oranda hızı ve gücüde etkiler neden spor hava filtreleri ince sert ve havayı daha iyi geçirebiliyor sanıyorsun?
Sadık1453 adlı üyeden alıntı
Yanlış anlama ama bence 70' ten yukarı çıkmaman sağlığın için daha iyi. Scooterların ne zaman ne yapacağı belli olmuyor.
iyide bu motor şu anda olduğundan daha çok benzin yakıyor bence fazladan yakacağı benzini siz koymuyorsunuzki yanlış yönlendirme yapmayalım lütfen hemde uzun vadede motorun ömrünüde bitiriyor bu şekilde...
ROCCO_MCT250 senin yorumun içinde geçerli bu ilk zamanlarda 120 belki 130 görebileceğin bir makina(sadece ibrede) sonraları 100
ROCCO_MCT250 adlı üyeden alıntı
resimdeki makina ise 70 normal
teknoali adlı üyeden alıntı
sibob ayarı bence bi bakıtsan iyi olur. belki biraz saldırabilirsin (eğer sıkı ise)
sipbob ayarından kastın nedir acaba süpap olmasın???
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler