.
DANTEL gibi narin ve ince işlenmiş bir konu....
Emeğine sağlık Coq Hocam..
.
.
DANTEL gibi narin ve ince işlenmiş bir konu....
Emeğine sağlık Coq Hocam..
.
İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.
@coq bu yazıyı başka bir sitede daha okumuştum ve devamı da vardı galiba DOT ve SNELL tartışmasını yapıp, Snell2in firmaları gereksiz bir şekilde sert kask üretmeye zorladığını anlatıyordu, bunu da eklersen Bir cruiser sürücüsü olarak fazla hız sevmediğim için Açık kaskı seviyorum tarz meselesi diyen olabilir, korumasını tam yapmıyor diyen olabilir bunu başka bir başlıkta tartışmıştık, tekrarlamamıza gerek yok . Sonuç olarak tam ekipmanlı olmalıyız (korumalar, ceket ve dizlikler ). Ben şehir içi kısa gezintilerimde açık kask takarken ( aslında vizörlü pilot kaskı da diyebilirsiniz ) Uzun yolculuklarımda mutlaka kapalı kask takıyorum. Ve tüm kasklarımda açık veya kapalı farketmez SNELL ve DOT sertifikası ararım. Ama o yazının devamını okudukça kafam karıştı. Adamalr Z1R gibi ucuz bir örneğin, en kaliteli kasklar kadar koruması testler sonucunda çok ilginçti. Bu kask konusunun iyice irdelenmesi tartışılması gerekiyor. Ama diğer başlıkta ki gibi açık kask , kapalı kask kavgasına nolur girmeyelim
Kaskı merak edenler için, benimkinin örneğini bulamadım ama bunlara benziyorlar
Abi emeğine sağlık çok faydalı olmuş kafama oturduğunu sandığım kaskın oturmadığını anladım
Esir iken mümkün müdür ibadet,yatıp kalkıp Atatürk'e dua et..Senin gibi dürzülerin yüzünden,dininden de soğuyacak bu millet.İşgaldeki hali sakın unutma,Atatürk'e dil uzatma sebepsiz.sen anandan yine çıkardın ama,baban kimdi bilemezdin .erefsiz.
emegine saglık coq gerçekten çok degerli bilgiler
[B]durmak yok... yola devam.....
[/B]
[COLOR="Red"][B][I]selam dünyalı ben dostum......::sapka::::151::[/I][/B][/COLOR]
paylaşım için tşkler.
On numara yazı, teşekkürler coq.
Çok faydalı bilgiler.Eline sağlık.
Peugeot 103-Honda kinetic-Asya 150 T1-Vespa ET 150-Şu an ybr 125...
Sizlerde sağolun arkadaşlar.
Ben bu yazıyı 2005 yılında Fransızca hazırlamıştım.
Testler ile ilgili kaynak aldığım ve linkini verdiğim site daha sonra içeriği geliştirmiş ve daha detaylı bilgiler vermiş olabilir.
Yazının çoğu benim orada yazılanlardan anladıklarım olduğu için fazla detaya giremedim.
Fakat testlerin yapılışı ilgili elimde döküman var.
Onları da bir ara anlatmaya çalışırım.
Bu arada Gergerli hocam.
Dantel güzelmiş hakikaten.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Ellerine saglık.
güzel iş çıkartmışsınız. bu kadar uzun metni okuyacak sabrım yoktur genelde, bu istisna oldu, tebrikler.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
Draggy,
yazdığın metni es geçmişim.
Kusura bakma.
Kask konusu tartışılmalı tabii.
Zaten konuyu bunun için açtım.
Fakat senin önerdiğin şekilde tartışmayı bu gün için faydalı bulmuyorum.(Dikkat; yanlış demiyorum)
Motosiklet kullanırken kendimizi güvende hissetmek, dikkatimizi trafiğe verme açısından çok önemli.
Bu nedenle motosiklet kullanıcısının bu ve buna benzer takıntılar içerisinde olmaması gerekir diye düşünüyorum.
Yazıda belirttiğim gibi, güvenlik sertifikası almış bir kask yeterlidir.
Daha fazla işin cıncığını çıkarırsak(cıncık ne demekse?) bütçesi zaten içler acısı olan Türk Motosiklet kullanıcısını tedirgin ederiz.
Benim varmak istediğim hedefin en önemli noktası, motosiklet kullanıcısının zaten kısıtlı olan bütçesini kafasını koruyabilecek bir kaska ayırmasıdır.
Yani yazıyı okuyan bir adam, kask almaya giderken güvenlik sertifikasına baksa, yazı amacına ulaşmış demektir.
Geri kalan konuları da dilim döndüğünce anlatmaya çalıştım zaten.
Vakit ayırıp, yazdıklarımı okuyan herkese çok teşekkür ederim.
Daha önce de yazdığım gibi içerik genişletilebilir.
Vakit buldukça tamamlamaya çalışırım.
Sizlerin katkısı da bu topiğin değerini arttıracaktır...
Kazasız belasız günler dilerim.....
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
üşenmedim okudumgerçekten faydalı bilgiler paylaşım için teşekkürler hocam
::xrock::"No Matter What You Ride, it's All The Same Wind."::xrock::
Paylaşım için teşekkürler.
Tecrübeli ya da tecrübesiz herkesin bu yazıya göz atması gerektiğine inanıyorum.
= = = Be Aprilia racer! = = =
hocam tebrıkler...çok guzel bir yazı.aslında ben sızın yazılarınızı okuyorum genelde..hep teknık, tecrübe...cok guzel anlatıyorsunuz.
takip ediliyorsunuz..
Düş kurmaya cesaret edenler,onları gerçekleştirmeye de cesaret eder
Emeğine sağlık hocam.
Faydalı bir yazı olacaktır "kask neymiş?" diyenler için.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
Konu dediğin işte budur! Kaliteli bir kaska sahip olduğum ve hayatımı kurtardığı için bir çırpıda okudum, yalayıp yuttum. Ellerine sağlık horoz.
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
..ilkdefa sana yüzdeyüz katılıyorum coq..
enerjine sağlık ..
....paranoyak olman takip edilmediğin anlamına gelmez:cherry:...
Emeğiniz için teşekkürler.Gerçekten önemli bilgiler.
Motosiklet Misyoneri Etrafımda motosiklet ve motosiklet sürücülerine karşı cephe almış, sığ görüşlü veya olumsuz düşünen her tipteki insan itinayla bastırılır, yıldırılır, görüşlerinin olumlu yönde değişmesi için var güçle konuşulur.
güzel olmuş eline sağlık... ancak ülkemiz ekonomik ve sosyal koşullarını düşündüğümüzde, kask seçiminde genelde ÇİN MALI kasklar (10-50 YTL) büyük pazar payına sahip... tabi bu söylediklerim uzun yol gidenler ve racing çiler için değil
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)