Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

F 650 CS Scarver

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    28 Ekim 2005
    BMW F 650 CS Scarver bildiğiniz üzere kayışlı tahrik mekanizmasına sahip...
    Acaba kayışlı olmasının ne gibi avantajları ve de dezavantajları var?
    Kopma yırtılma riski nedir?

    Ben en çok motor kültürü olmayan bir ülkede kendini bilmezlerin kayışı kesmelerinden korkuyorum!!! :(




    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul-G.O.Paşa
    Motosikleti
    ercüment erdun,benim kIrmIzI JInlun 250cc metal kIsragIm,oglumun 200 cc lIk yaban keçIsI sky team
    zincirli makinalara göre daha avantaşlıdır
    kullanma ömürü kayışın içinde örülü liflerden dolayı zincirden daha uzundur
    zincirin yıprandığını zincirin gevşemesiyle biraz zor anlaşılır
    bu kayış yıprandığını üstündeki çatlaklardan ve kenarlarından sarkan liflerle daha rahat anlarsın
    zincirir her 500 km de mazot veya gazyağınla temizleyip yağlamak zorundasın
    bu kayışta bakım gerekmiyor
    zinciri belli aralıklarda kontrol edip gevşediğinde gerdirmek zorundasın
    kayışta bu problem yoktur

    bunu kesecek adamıda kayışı keserkene yakalarsam onuda kayış yerine takıp kullanırım öyle yapana böyle yapılır

  3. #3

    Üyelik
    28 Ekim 2005
    peki kaç kilometrede yıpranır acaba???

    ne zaman değiştiririm???

    ayrıca aktarma hususunda zincire oranla bir zayıflık var mıdır??? esnemesi daha kolaydır diye düşündüm de....

    kesen adama ne yapılması gerektiği hususunda da iyi yazmışsınz

  4. #4

    Üyelik
    28 Ekim 2005
    arkadaşlar yok mu bilgi verecek???

  5. #5

    Üyelik
    30 Temmuz 2005
    Şehir
    ANTALYA
    ne yazık ki fazla bilgim yok.tek bildiğim bunun hayalimdeki makina olduğudur 16 milyar küsür fiyatlı canavar gibi bir bmw dir kendileri.windowsta desktop ımı geceleri de rüyalarımı süsler.asker dönüşü 125 cc den transfer olacağım makinadır.uzun lafın kısası BMW!

  6. #6
    SpearHEAD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW F650 Dakar
    hocam bmw alıyorsun aklın arkada kalmasın bir şeyler olmaz om kinaya ben ne kadar gidiyor bilmiyorum katış ama zincirden ucuzolduğunu biliyorum :D
    Born To be wild

  7. #7
    kasvet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    YAMAHA 535, SUZUKI GSR 600
    50 000 km de bir değişimi gerekiyo arkadaşlar bir zincirin seriliği şaftlı makinaların sessizliği bence kayışlı motorlar bi harika

  8. #8
    Süvarİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    TvS_ApAChE
    o kayışa bişey olmaz esnemez kesmekte hiçde kolay değildir (tabiiki özenle uğraşıp üşenmeden kesecek bir çok zihniyet var türkiyede) öyle kayışlar varki zincirin sağlamlığı konusunda şüphe düşürür aklınıza :D tabi bu marka bide bmw olunca lafım burda biter
    ..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..

    ..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..

  9. #9

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    bu motoru zincir'e çevirmek çokda zor olmasa gerek... zira hollandada geçen yıl gv650'nin zincire çevrilmişlerini sıkça gördüm. araştırmak lazım.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler