İki motor da gideli 3-4 ay oldu
İki motor da gideli 3-4 ay oldu
arkadaşlar hornet 250 çok beğendiğim bir motor.gelse büyük ihtimal ilk fırsatta alırım
Horneti anladım, kendisi bir çıplak (naked).
Peki CBF 600 ve 1000'i neden aynı kategoride göstermişler?
Hornet'ten farklı tipte oldukları bence (göz var, nizam var) aşikar.
Ortada bir kavram karmaşası var.
= = = Be Aprilia racer! = = =
Hayır, aslında bir kavram kargaşası yok. Bu sizin çıplaklık algınıza göre değişir.
Örnek olarak; siz bikinili bir kadını çıplak sayarsınız ama bence bir kadının çıplak olması için tüm vucudunun apaçık ortada olması gerekir..
Motosikletlerde de NAKED (çıplaklık) kavramı buna benziyor. CBF600 ve 1000'de sadece basit kafa grenajları var. Tıpkı en ünlü naked'lerden biri olan Fazer'da olduğu gibi.. Sadece dış görünüm olarakta değerlendiremeyiz makinaları. Oturuş pozisyonundan tutunda; motor sistemine kadar hepsi genel kategorilendirmede pay sahibi.. Ama tabiiki önce görsellik.
Ne kadar [B]basit[/B]; o kadar [B]iyi[/B]... ::139::
Cbf 500'ü bilmiyorum ama cbf 250'yi büyük ihitmal enjeksiyonlu yapmak için geri çektiler.
Bu arada 80 milyonluk tüketici kitlesi karşılaştırmanızı yanlış buluyorum, evet 80 milyon civarı nufusumuz var ama bunun nekadarı motosiklet kullanıyor veya nekadarında motosiklet kullanma istegi var. Bunlarıda geçtim o avrupa ülkelerindeki insanların alım gücüne ve devletinin motosiklet üzerindeki vergisine bir bakın. O ülkelerle aramızdaki farkı görünce dispiritör frirmaların bazı modelleri getrimemesine hak vereceksiniz.
Durum böyleyken ülkemizdeki motosiklet satışları tabiki düşüyor bu düşüş nedeniylede firmalar ülkemize birçok modeli getirme cömertliğini gösteremiyor ve bunda haklılar. Sonuç olarak dispiritör firma modeleleri depolarında çürütmek için getirmiyor. Getirdiği modelin ülkede satılması gerekiyorki firmada o modeli getirmeye devam etsin.
Arkadaşlar hani nerde enjeksiyonlu model ya , tahminler pek tutmadı sanırım.
ben öyle düşünmüyorum bu konuda. neticede piyasada birçok cbf 250 satışta. bi tanesi alınıp kullanılabilir, baktığım kadarıyla temizleride var. kademeli olarak cc yükseltilecekse istenilen motora ulaşıncaya kadar hep sıfır makina alınırsa yeni ve sağlam bi motor parası ithalatçıya hediye edilmiş olmaz mı?
Ben aslında Hornet'in geleceğini düşünüyordum.Vede BBRR'ye sonuna kadar katılıyorum,pek bildikleri bişey yok sanırım.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
Sanırım düşük cc motorlarda çinli ürünlere bıraktılar piyasayı. Cruiserlar söz konusu oldukta da durum aynı. Yamaha Dragstar 650cc sitede yer almıyor.
Sanki iki seçenek bırakıyorlar bize: (1) Ya Çin malı düşük cc bir motosiklet al (2) Ya da Japon istiyorsan bastır parayı 1000 cc civarı bir motor al.
Ortası yok...
Halbuki yurtdışında 400 cc cruiser olsun başka modeller olsun seçenek sonsuz.
Motorları maviliklere süreceğiz.
Tüm ikitekerler kardeştir, bisikletler dahil.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)