26 Ekim Vatan34'de yer alan MONDİAL haberi!!!
Reklamlar
-
Bugünkü Vatan gazetesinde Mondiallerle ilgili yer alan haber.Ahmet Vardar gene döktürmüş.Umarım Türk tüketicisi zamanla daha bilinçlenir de pazardaki kalite artar ve fiyatlar ucuzlar ama bu gibi vakaların da yeni motosiklet kullanıcılarını motordan soğutmasınsdan korkmuyor diilim açıkçası...
http://www.vatan34.com.tr/root.v34?e...aid=2&hid=7006
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
Reklamlar
-
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
mondial ciyiz ama bakalım sonu nolcak...............???
-
gereken tepkiler başlıyor bence
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
-
-
zühtüpaşa yazıya çok tepki göstermiş gördüm seni, ben bir asya kullanıcısı olarak derimki 2000 ytl alınan makinadan ne beklenecekki ha asya ha mondial ha ramzey ve diger 2000 ytl civarı olan motorlar hepsi bir hiç farkı yok,iddaa eden ya motordan anlamıyor yada makinasına toz kondurmuyordur bide şu çinin en kaliteli malı mondial diye yazma ayıp insanlar güler çinde kalite ne arar,yan sanayi işte o kadar.
[SIZE="2"][B][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Red"]gerçekleri [/COLOR][COLOR="Yellow"]tarih [/COLOR][COLOR="Red"]yazar[/COLOR],[COLOR="Yellow"]tarihi [/COLOR][COLOR="Red"]galatasaray[/COLOR] [COLOR="Yellow"]yazar[/COLOR][/FONT][/B][/SIZE]
-
Bizimkide çin malı ama gene parçası servisi var...
KANUNI [COLOR="Red"]POWER[/COLOR]
-
popcorn 90 senin istanbulda kaçtane servisin var, diger markaların mondial,asya ramzey ve digerleri hepsinin servsisi var servisi olmayam motoru alan herhalde aklından biraz zoru vardır,böyle şacma şey olurmu.
[SIZE="2"][B][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Red"]gerçekleri [/COLOR][COLOR="Yellow"]tarih [/COLOR][COLOR="Red"]yazar[/COLOR],[COLOR="Yellow"]tarihi [/COLOR][COLOR="Red"]galatasaray[/COLOR] [COLOR="Yellow"]yazar[/COLOR][/FONT][/B][/SIZE]
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
Sevgili kahraman kardeşim
butun görüşlerine sonsuz saygı ama bu konuda hala yanlıs anlasılmaktan bıktım. Ben çin mallarının kaliteli oldugunu sölemiyorum..Çinlilerin içindeki en iisi mondial diorum. Yoksa ha ali veli ha veli ali..ok??
-
Bilindik markalar fiyatları yukarda tutuğu için malesef bunlar hep olacak..
-
bu fıyatlara alınacak en ıyı motordur kardesım mondıal benım motor 1300 km oldu ufak tefek problem dısında sorunsuz abartıya gerek yok....
-
arkadaşlar bende modial 125 mt kullanıcısıyım. ancak servislerin yetersizliği konusunda hemfikirim. zira gittiğim 2 ayrı srvisten de memnun kalmadığımı belirtebilirim. tavsiye edilen yere 3. kez servise götüreceğim. bakalım bu sefer ne söylenecektir. sonuçtan sizleri de haberdar edeceğim.
-
Dikkatli olalım..
Arkadaşlar ; herşeyin başı bizim gümrükte yaşanan problemler.
Batıda satılan aynı araba daha yüksek fiyatla ülkemizde
satılıyor.Türkiye'de üretilen araba , yurt dışına çıktığı zaman buradan daha ucuza satılıyor.
Daha önce forum larda tartışılan aksesuar (kask,gözlük,eldiven,mont) lar da aynı problemden dolayı yüksek fiyatta.
Bilinen motosiklet firmaları da aynı sorundan yakınıyor.
Bundan dolayı "ÇİN" fiyatı ucuzlatmak için ; kullanılan malzemelerde minimum kalite ve minimum işçilik yapıyor.Bu sayede 1.000 YTL ye ürettiği malı , 1.500 YTL ye ve Türkiye'de 3.000 YTL ye satıyor.Hem kar ediyor.Hem uluslar arası ticaret.
Tabi satan memnun ama alan değil...
Tabiki vatandaşın suçu yok.Ama alırken iyice düşünmesi gerekiyor.Mesela şu anda kullandığımız motosikletlerin(scooter için) hepsi doğuda üretiliyor.Ama doğuda üretimin de iyi ve kötüsü var.
Mondial alan şikayetçi ama Kanuni alan değil???
Bu bilgileri DIŞ TİCARET te okuyan arkadaşım anlattı. Yanlışmız varsa düzeltin...
-
-
mondıal de gercekten parca sıkıntısı yok servıs SEVPA'da dıs grenajın butun parcaları dahı mevcut (butun renkler dahıl) bunlar marka motorların yaptıgı duzmeceler... yapsınlar bu fıyata alalım yaptılar da almadık mı......
-
Ben gördüğümü aktarayım. Adana Mondial servisi tamamen kitlenmiş durumda adamlar nereye yetişeceğini şaşırıyor. Parça bekleyen motorlarda var. Arkada bir oda var motor dolu. Kanuni'nin parça stoğu iyi. Ayrıca servis'e verilen eğitimleride iyi. Eğitim belgesiz Kanuni servis elemanı görmedim. Ama diğer firmaların da böyle bir eğitim verdiğini duymadım, belgesini de görmedim. Ustalarla konuşuyorum Mondial a servis vermek istemiyor adamlar. Durum ortada.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
-
mondialde parça sorunu diye birşey yok olduğunu söyleyen yalan söyler yalnız üç kağıtçı servisler var ama işini layığıyla yapanda var her işte olduğu gibi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler