Arkadaşlar bu soruların cvplarını merak ediyorum!
Reklamlar
-
Reklamlar
-
1) lastik havalarını benzin almaya gittiğinde zamanın olduğunca kontrol etmen sanırım en hayırlısı olacaktır. inik lastikler daha fazla sürtünme yaratacağından daha fazla yakıt masrafı anlamına gelir. km başına 1-2 ykr senin için çok önemli değilse canın ne zaman isterse o zaman kontrol et
2) sana bu konuda ehliyet kursumdaki motor hocasının beynime kazınmış sözlerini aynen yazıyorum: "bazı salaklar var motoru açacam die basıyolar da basıyolar. beyinsizler. göya motoru açacaklar ama motoru öldürüyolar haberleri yok. (not: bunu araba motoru için söylemişti lakin motosiklette dfe pek bişey değişeceğini sanmıyorum.) unutma adamlar yıllarca kafa patlatıp mühendis olup bu motorları üretiyolar sonra da rodaj süresince basmayın diyolarsa Bİ BİLDİKLERİ VARDIR!
3) ne kadar pahalıysa o kadar kalitelidir savı her zaman tutmaz. bazen parayı markaya verdiğmiz de olur. o yüzden alacağın ekipmanların CE onaylı korumaları olmasına dikkat et. cebine hangisi uyuyosa git onu al.
umarım biraz olsun işe yarar bişeyler yazmışımdır
Hayliden hayli kalınlaştı yobazlık yeniden, Softalık zorlu anırtı ile aldı yürüdü.
Kara bir kinle taassub pusudan çıktı yine, Yurdu şâhâne cehâlet yeni baştan bürüdü. (Neyzen Tevfik)
-
Teşekkür ederim arkadaşım bilgilendirdiğin için...
-
Başka cvp yazacak olan yokmu?
-
-
kankavi® adlı üyeden alıntı
1) lastik havalarını benzin almaya gittiğinde zamanın olduğunca kontrol etmen sanırım en hayırlısı olacaktır. inik lastikler daha fazla sürtünme yaratacağından daha fazla yakıt masrafı anlamına gelir. km başına 1-2 ykr senin için çok önemli değilse canın ne zaman isterse o zaman kontrol et
2) sana bu konuda ehliyet kursumdaki motor hocasının beynime kazınmış sözlerini aynen yazıyorum: "bazı salaklar var motoru açacam die basıyolar da basıyolar. beyinsizler. göya motoru açacaklar ama motoru öldürüyolar haberleri yok. (not: bunu araba motoru için söylemişti lakin motosiklette dfe pek bişey değişeceğini sanmıyorum.) unutma adamlar yıllarca kafa patlatıp mühendis olup bu motorları üretiyolar sonra da rodaj süresince basmayın diyolarsa Bİ BİLDİKLERİ VARDIR!
3) ne kadar pahalıysa o kadar kalitelidir savı her zaman tutmaz. bazen parayı markaya verdiğmiz de olur. o yüzden alacağın ekipmanların CE onaylı korumaları olmasına dikkat et. cebine hangisi uyuyosa git onu al.
umarım biraz olsun işe yarar bişeyler yazmışımdır
Cok aciklayici olmuş umarim anlamişsindir
Ölüm, ölü için bir çözüm değildir.!
-
kankavi® adlı üyeden alıntı
1) lastik havalarını benzin almaya gittiğinde zamanın olduğunca kontrol etmen sanırım en hayırlısı olacaktır. inik lastikler daha fazla sürtünme yaratacağından daha fazla yakıt masrafı anlamına gelir. km başına 1-2 ykr senin için çok önemli değilse canın ne zaman isterse o zaman kontrol et
2) sana bu konuda ehliyet kursumdaki motor hocasının beynime kazınmış sözlerini aynen yazıyorum: "bazı salaklar var motoru açacam die basıyolar da basıyolar. beyinsizler. göya motoru açacaklar ama motoru öldürüyolar haberleri yok. (not: bunu araba motoru için söylemişti lakin motosiklette dfe pek bişey değişeceğini sanmıyorum.) unutma adamlar yıllarca kafa patlatıp mühendis olup bu motorları üretiyolar sonra da rodaj süresince basmayın diyolarsa Bİ BİLDİKLERİ VARDIR!
3) ne kadar pahalıysa o kadar kalitelidir savı her zaman tutmaz. bazen parayı markaya verdiğmiz de olur. o yüzden alacağın ekipmanların CE onaylı korumaları olmasına dikkat et. cebine hangisi uyuyosa git onu al.
umarım biraz olsun işe yarar bişeyler yazmışımdır
aynen katılıyorum ehliyet kursundada aynı şeyleri duymuştum alıntı yaptığım için pardon bu arada bu saatde aynılarını yazmak zor geldi
[B][I]DENGESİZ MOTORA BİNMEK ORGANLARINI BAĞIŞLAMAK DEMEKTİR...[/I][/B]
-
Hava değişiminden dolayı lastik havası inmez. Eğer siz lastikler sıcakken hava basmışsanız, ertesi gün soğumuş lastiklerin havası inik olacaktır. En doğrusu yola çıkmadan en yakın bir yerden lastiğe gerekli olan doğru havayı lastik soğukken basmaktır. İşin doğrusu budur.
-
düşük hava basınçlı lastikler benzin sarfiyatının yanı sıra, düşük lastik basınçlı motorunun üzerine bindiğinde lastik milimetrikte olsa daha fazla ezileceğinden ve çapı küçüleceğinden dolayı hızını ve çekişini de düşürür, bunu iki kişi binince daha da fazla hissedersin.. benim daha önceki motorum mondial 150 hs scooter dı.. bu konudaki deneyimim çok fazla..
-
cewap 1: motosiklet.net de biraz arama yaparsan bulursun
cewap 2: motosiklet.net de biraz arama yaparsan bulursun
cewap 3: motosiklet.net de biraz arama yaparsan bulursun
-
Selam Arkadaşım.....
Bu Site Herzaman En Sağlıklı Cvpları Alabiliceğin Bir Site Buna Emin Oll!!!!
çünkü Bukadar Kapsamlı Bir Site Yok şu Anda Türkiyede... Ben 2005'ten Beri Biniyorum Motora... Belki Daha çömez'iz Tabiki Ama öğrendik Az çok Bişi...
1- ısınmış Lastiği şişirme Tabiiki, Kışın Tahta Gibi Birşeylerin üzerinde Muhafaza Et,,, Soğuk Taş üzerinde Lastik Iniyor Ben Denedim Doğru... Ayrıca Bir Lastikçiye Uğra , Lastiğin Cant Kenarlarına Reçine Gibi Bişi Sürüyolar Dubles Lastikler Kenarından Hava Kaçırıyormuş Bunu önlersin En Azından... Olmadıysa Lastiğinde Belki Küçücük Bir Patlak Bile Olabilir!!!
2- Rodaj Konusunda En Sağlıklı Bilgiyi Sana Servis Verebilir... Motorun Markası Ne Bilmiyorum.. Bu Kadar çaresiz Kaldıysan ..sen Heralde çin Malı Kullanıyosun??? Pardon Ama ???
3- Donanım Konusunda Bence Feyizoğlundan Veya Başka Dükkanlardan önce Sahibinden.com'a Bir Bak 2.inci El Süper Ilanlar Oluyo... Siteye ücretsiz üye Ol Satıcıyla Telefonda Anlaş Ve Git Al... Acayip ürünler Var Gerçekten 2'inci El ) Ben Aldım Da Sattım Da ))
-
Mersin İl Temsilcisi
herkes doğru yazmış.. katılıyorum. uygula...
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler