Çin malı motoru olanlar icin bir servis uyarısı!!
Reklamlar
-
sedat_57 adlı üyeden alıntı
düşüncen cok güzel al bi 2004 -2005 ybr herneyse 300 ytl masraf yap canavar gibi motora bin ben o paraya ybr ye komle rektefiye yaptiiririm balatalara kadar degiştirirm tabi yan sanayi
evt arkadaşım birde biz işe en kötü yönünden bakıyoruz
normal olarak bakarsan ne 300 ne 200 ne yüz hiç masrafa bile gerek yok
ya ben 2,500 ytl windy e verim
zaten 2,500 ytl ye internette peynir ekmek gibi (hataız....çiziksiz ) ybr 125 var
sen yeterki 2,500 ytl ver inan kiloyla ybr satarlar adama
Allah uyanamayanları uyandırsın
..::Bu Vatanın Gücü Ne Parasıdır Ne Tankları , Bu Vatanın Asıl Gücü İnanmış Evlatlarıdır::..
Reklamlar
-
Daha kötüsü de olabilirmiş..
"O parçanın fiyatı 1300 ytl. Bize gelen fiyat bu!"
"Hayır ben fotosunu cektim ama fotoyu bulamıyorum"
"Ustamız 160 cc yapacaktı normalde. O da 3000 ytl tutuyor. Bizdeki fiyat bu napalım"
"Arkadaş geldiginde benzini bitmisti. Benzin koyduk 900 ytl o tuttu"
"Hepsinin fotografı var, kasamda duruyor"
"Kasayı bulamıyorum suan"
"Patrona sordum yazma dedi artık yazmıyorum bişey. Bb"
"Kasayı buldum bu arada! Ama patron açma dedi."
-
toomuchcc adlı üyeden alıntı
Daha kötüsü de olabilirmiş..
"O parçanın fiyatı 1300 ytl. Bize gelen fiyat bu!"
"
Hayır ben fotosunu cektim ama fotoyu bulamıyorum]"
"Ustamız 160 cc yapacaktı normalde. O da 3000 ytl tutuyor. Bizdeki fiyat bu napalım"
"Arkadaş geldiginde benzini bitmisti. Benzin koyduk 900 ytl o tuttu"
"Hepsinin fotografı var, kasamda duruyor"
"Kasayı bulamıyorum suan"
"Patrona sordum yazma dedi artık yazmıyorum bişey. Bb"
"Kasayı buldum bu arada! Ama patron açma dedi."
Süpersin
[B]Her beden üzerinde % 5o ölüm ihtimali ; % 5o yaşam ihtimali taşır... [/B][COLOR="Red"][b]!!!!!--HyO--!!!!!:queen:[/b][/COLOR]
-
Evet arkadaşlar . gerçek Suçlu bulunmuştur.hiçç öyle servise çamur felan atmayın.
Aslında her türlü bilgi ve belgenin olduğu ne hikmetse internete bağlanabildiği halde resim atmama gibi extra bir özelliği bulunan o bilgisayar ahanda bu bilgisayar.
Herşey ortada , bu yüzden servis faturası bir türlü gelemiyor. servisin kedisi anakart, harddisk bırakmamışki ne bulduysa yemişşşşş. ( artık yersen )
-
kalles kedi ne olcak.(Tabi yersen)
-
Arkadaşlar biraz kendinize gelin tüm yazılanları okudum ve şaşırmadım desem yeridir. Öncelikle ne mağdur olduğunu belirten arkadaşı ne de servisi ve aygül hanımı tanımıyorum bunu belirtmek isterim. Bana göre burda üslup yanlışlığı seviyesizlik ve hakaret hat safhada önceden buraya üye olan aygül hanım sırf o serviste görevli olduğu için ilk etapta iyi niyetiyle cevap vermiş görünüyor barış arkadaşımız ise olayı tam anlamıyla araştırıp sorgulamadan direk sahtekar damgasını yapıştırarak konu açıyor. Arkadaşlar motoru alıp üstüne binmekle motorcu olunmuyor ne yazıkki ya da 2 usta çalıştırıp vergi levhası asmakla da servis olunmuyor. Bakıyorum 125 cclik yada 150 cclik scooter kullanıcılarının çoğu altında sanki 600 cclik racing makine varmışcasına motorlarını kullanıyorlar sonunda sıkıntı çıkınca da rahatlıkla bu mal kalitesiz firma ve/veya servis yetersiz gibi hakarete varacak şekilde konuyu forumlara yada başka ortamlara aks ettiriyorlar. Alınan motorun kullanım amacı nedir bilinmesi gerekli bence bu motora yakın özelliklerde olan motorla türkiyeyi dolaşan ümmet abi gibi kişiler var onlar neden bu tarz sorunlar yaşamıyor. motoru aldıktan sonra değil bence motoru almadan önce bu tarz faydalı sitelere üye olmak lazımki ne nedir iyice bilinsin kavransın. Bence ne barış arkadaşımızın hatası da burada bilinçsiz tüketici olduğu için belki de servis yüksek fiyattan parça satmış olabilir. sonuçta servis buna serbest piyasa da diyebilir. Ayrıca 15 ytl lik parçayı 150 ytl ye de satıyorum kimseye zorla satmıyorum diyebilir bu noktada karşı çıkmamız da saçmalık olur yada fahiş fiyattan sattığı düşünülüyorsa o parçayı almadan önce ya da aldıktan hemen sonra şikayet edilirse parça geri alınıp para iadesi olur. Ama herşey bittikten sonra aradan uzunca zaman geçtikten sonra kim nederse desin sonuç değişmez. Bu nedenle birilerini alaştirirken düşünmek gerekir ve bu eleştri seviyeli olmalıdır. Barış beye yaşadıklarından ötürü geçmiş olsun dileklerimi sunarken Aygül hanıma yapılan eleştrilerin de bulunmuş olduğu konumla ilgili olarak yersiz, haksız ve hatta yer yer seviyesiz olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Sonuç itibariyle barış beyin yaşamış olduğu bu olay bir çoğumuza ders olmuştur. Bundan sonra kullanmış olduğumuz makineleri kullanım amcına uygun olarak kullanıp araştırma yapmadan bilmediğimiz işlemlerin yapılamasına biraz daha temkinli ve eleştirel gözle yaklaşmamız gerekliliğini unutmamalıyız diyorum. Herkese iyi günler
-
Bu başlığın ana fikri 15 ytl lik parçanın yerine müşteriye 115 ytl lik parçanın satılması değil. servis tarafından 15 ytl bedeli olan parçanın yerine 115 ytlik parçanın motor sahibine bilgi verilmeksizin takılması.müşteriye 15 ytlik parçanın olmadığını yerine 115 ytl lik parça takılacağı bilgisi verilse müşteride onay vermiş olsa zaten mesele yok. servis bu özürünü bastırabilmek için türlü türlü bahaneler üretiyor. bunca insanında tepkisi neden motorsiklet sahibine danışılmadan bu parça takıldı yönündedir..ayrıca takılan parçanın ,parça kodu verilmediğinden dolayıda 115 ytlik bedelli takılan parçanın başka servislerde ne kadar bedel ile takıldığı konusu halen açıklık kazanmadı.
Sevgili Engin , biz zaten kendimizdeyiz. artık olay o kadar traji komik bir hal aldı ki artık işi konu ile alakalı esprilere vurmaya başladık. profil bilgilerinize göre eskiden bir motorunuz varmış. örnek biraz absürt olacak ama benzeri bir olay sizin başınıza gelse mesela , 15 ytlik bir far ampulu taktırmak için servise motorunuzu bıraksanız serviste size sormada xenon taksa ve sizden 150 ytl tahsil etse ve siz bunun sonradan farkına varsanız ne yapardınız ?
-
-
ENGİN adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar biraz kendinize gelin tüm yazılanları okudum ve şaşırmadım desem yeridir. Öncelikle ne mağdur olduğunu belirten arkadaşı ne de servisi ve aygül hanımı tanımıyorum bunu belirtmek isterim. Bana göre burda üslup yanlışlığı seviyesizlik ve hakaret hat safhada önceden buraya üye olan aygül hanım sırf o serviste görevli olduğu için ilk etapta iyi niyetiyle cevap vermiş görünüyor barış arkadaşımız ise olayı tam anlamıyla araştırıp sorgulamadan direk sahtekar damgasını yapıştırarak konu açıyor. Arkadaşlar motoru alıp üstüne binmekle motorcu olunmuyor ne yazıkki ya da 2 usta çalıştırıp vergi levhası asmakla da servis olunmuyor. Bakıyorum 125 cclik yada 150 cclik scooter kullanıcılarının çoğu altında sanki 600 cclik racing makine varmışcasına motorlarını kullanıyorlar sonunda sıkıntı çıkınca da rahatlıkla bu mal kalitesiz firma ve/veya servis yetersiz gibi hakarete varacak şekilde konuyu forumlara yada başka ortamlara aks ettiriyorlar. Alınan motorun kullanım amacı nedir bilinmesi gerekli bence bu motora yakın özelliklerde olan motorla türkiyeyi dolaşan ümmet abi gibi kişiler var onlar neden bu tarz sorunlar yaşamıyor. motoru aldıktan sonra değil bence motoru almadan önce bu tarz faydalı sitelere üye olmak lazımki ne nedir iyice bilinsin kavransın. Bence ne barış arkadaşımızın hatası da burada bilinçsiz tüketici olduğu için belki de servis yüksek fiyattan parça satmış olabilir. sonuçta servis buna serbest piyasa da diyebilir. Ayrıca 15 ytl lik parçayı 150 ytl ye de satıyorum kimseye zorla satmıyorum diyebilir bu noktada karşı çıkmamız da saçmalık olur yada fahiş fiyattan sattığı düşünülüyorsa o parçayı almadan önce ya da aldıktan hemen sonra şikayet edilirse parça geri alınıp para iadesi olur. Ama herşey bittikten sonra aradan uzunca zaman geçtikten sonra kim nederse desin sonuç değişmez. Bu nedenle birilerini alaştirirken düşünmek gerekir ve bu eleştri seviyeli olmalıdır. Barış beye yaşadıklarından ötürü geçmiş olsun dileklerimi sunarken Aygül hanıma yapılan eleştrilerin de bulunmuş olduğu konumla ilgili olarak yersiz, haksız ve hatta yer yer seviyesiz olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Sonuç itibariyle barış beyin yaşamış olduğu bu olay bir çoğumuza ders olmuştur. Bundan sonra kullanmış olduğumuz makineleri kullanım amcına uygun olarak kullanıp araştırma yapmadan bilmediğimiz işlemlerin yapılamasına biraz daha temkinli ve eleştirel gözle yaklaşmamız gerekliliğini unutmamalıyız diyorum. Herkese iyi günler
Arkadaşım biz burda kim hatalı tartışmasını bitirdik zaten.Kazık yiyen arkadaşımızın motorunu nasıl kullanması gerektiği,kendini ilgilendiren bir konudur.İster temiz kullanır,ister parçalar.Ama servisin onu kazıklaması için bir sebep değildir bu.Benim önceki yazılarımı okuduysanız,servise ilk hak verenlerden biriydim ve kimseye hakaret etmedim.Servisin iyi olup olmadığı da bizi ilgilendirmiyor artık.Bizim tek beklentimiz,servisin "Evet biz bir hata yapmışız ve çok özür dileriz" diyip,arkadaşın zararını telafi etmesi.Ama onlar zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalıştıkça konu buralara geldi.Siz de bilip bilmeden bize kendinize gelin diyorsunuz.Yazınızı okuduktan sonra acaba Güler Satıral adlı servisle bir ilişkiniz varmı diye düşünmekten kendimi alamadım açıkçası.Biz burda tüketici haklarını korumaya çalışıyoruz.Siz de düşüncelerinizde özgürsünüz ama kimseye kendinize gelin deme hakkınız yok.Saygılarımla.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)