Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Kawasaki er-6n ABS Vs. Yamaha XVS 650A DragStar

Katılımcı sayısı
23. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Kawasaki er-6n ABS

    21 91.30%
  • Yamaha XVS 650A DragStar

    2 8.70%
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Kawasaki Er-6n ABS Vs. Yamaha XVS 650A DragStar

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    13 Temmuz 2008
    Şehir
    Antalya
    Bu iki karşılaştırma pek de uygun bir karşılaştırma değiller biliyorum ama bu iki motor arasında kaldım. ekim-kasım 2009 tarihinde bu iki motordan birisini tercih edeceğim ama hangisini ? alacağım motor 2. el olacak.

    aradığım özellik : sürücü ve artçının kullanım esnasında rahatlığı, uzak mesafe titreşim azlığı, kısa mesafede yakıt ekonomisi, antalya için yedek parça çokluğu, ucuzluğu, bulunabilirliği, teknik servis güvenilirliği, kalitesi

    Kullanım aralığım : hafta içi günlük 10 km şehir içi artçılı / artçısız, haftasonu günlük 100-200 km artçılı, senede 15-20 günlük yıl sonu tatili için günlük 100-200 km anadolu turu şeklinde olacak.

    Kullanım şeklim : yolculukların %98 'i asfalt üzerinde olacak, %1 'i stabilize yollarda olacak, %1 'i toprak yolda olacak.





    Kawasaki ER-6n ABS







    ER-6n / ER-6n ABS TEKNİK ÖZELLİKLER

    MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,Paralel Çift silindir
    SİLİNDİR HACMİ : 649 cc
    SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 83 x 60 mm
    SIKIŞTIRMA ORANI : 11.3:1
    SÜBAP SİSTEMİ : DOHC,8 Sübap
    MAKSİMUM GÜÇ : 72 PS / 8500 rpm
    MAKSİMUM TORK : 66 N.m (6.7 Kgf.m)/7000 rpm
    KARBURATÖR : Full enjektör
    ATEŞLEME : Dijital TCBI
    MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
    ŞANZIMAN : 6 - vites
    ŞASİ TİPİ : Yüksek Gerilimli Çelik
    KASTER / TRAIL : 24.5' / 102 mm
    SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm Teleskopik çatal
    SÜSPANSİYON ARKA : Ön yükleme ayarlı çift
    LASTİK ÖN / ARKA : 120/60-17 / 160/60-17
    FREN ÖN : Çift Disk 300 mm,Çift piston kaliper
    FREN ARKA : Tek disk 220 mm
    TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 130 mm
    BOYUTLAR UxGxY : 2100 x 760 x 1095 mm
    AKS AÇIKLIĞI : 1405 mm
    SELE YÜKSEKLİĞİ : 785 mm
    YAKIT KAPASİTESİ : 15.5 Lt
    KURU AĞIRLIK : 174 Kg
    İMALAT YERİ : Japonya


    YAMAHA DRAGSTAR XVS 650A DragStar









    YAMAHA DRAGSTAR XVS 650A - Ayrıntılı Teknik Özellikler
    Motor tipi : V2 silindirli, 4 zamanlı, SOHC, 4 supap, hava soğutmalı
    Silindir hacmi : 649 cc
    Çap x Strok : 81 X 63 mm
    Kompresyon oranı : 9.0 : 1
    Maks. gücü : 40 HP-6.500 devirde
    Maks. Tork : 5.1 kg-m-3.000 devirde
    Yağlama : Islak karter
    Yakıt sistemi : Mikuni BDS28/2 Karbüratör
    Debriyaj tipi : Islak, çok diskli
    Ateşleme : TCI
    İlk Çalıştırma : Elektrik marşlı
    Vites kutusu : 5 vites
    Tahrik : Şaftlı


    Şase
    Ön süspansiyon : Teleskopik çatal
    Arka süspansiyon : Maşa
    Ön teker hareket mesafesi : 140 mm.
    Arka teker hareket mesafesi : 98 mm.
    Ön fren : Çift disk, f 298 mm.
    Arka fren : Tambur, f 200 mm.
    Ön lastik : 130/90-16 M/C 67S
    Arka lastik : 170/80-15M/C 77S

    Boyutlar (UxGxY) : 2.450 x 930 x 1.105 mm.
    Sele yüksekliği : 710 mm.
    İki teker arası mesafe : 1.625 mm.
    Min. Yerden yükseklik : 145 mm.
    Ağırlık : 229 kg.
    Yakıt kapasitesi : 16 litre (3 litre yedek)
    Yağ kapasitesi : 3.2 litre


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı R3N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2006
    Şehir
    istanbul
    yanıt veriyorum hiçbiri şundan dolayı;

    sürücü ve artçının kullanım esnasında rahatlığı gorece olarak dragstar ,
    uzak mesafe titreşim azlığı kesinlikle er6n ,
    kısa mesafede yakıt ekonomisi er6n,
    antalya için yedek parça çokluğu, ucuzluğu, bulunabilirliği tabiki dragstar, teknik servis güvenilirliği antalyaya bağlı ,
    kalitesi ikiside kalitesiz olsa bu kadar çok kullanılmaz

    ilk önce tarzını gözden geçirsen daha iyi olur sanki, daha önce kruyzır kullanmış mıydın? oturusu sürüşü keyifli miydi

  3. #3

    Üyelik
    13 Temmuz 2008
    Şehir
    Antalya
    crusier in artçısı olarak 3 ay seyahat etmiştim 1999 yılında alanyada arkadaşımın kullandığı motorlar sa yamaha virago 250, suzuki vl 250 idi. artçı olarak rahattım ancak şehir içi kısa mesafelerde.

  4. #4
    Marv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul/beykoz
    Motosikleti
    600f
    titreşim istemiyorsan er6 dan uzak dur derim.özellikle artçı titreşimden çok rahatsız oluyor.ama yakıt ekonomisi dedinmide sınıfında en iyisi.
    Drift Religion

  5. #5

    Üyelik
    13 Temmuz 2008
    Şehir
    Antalya
    oturumu hangisinde rahat. ybr'de uzun yolculuklarda bel ağrısı derdim var. uzun boyumdan dolayı

  6. #6
    Rigel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Xmax
    Birbiriyle hiç ilgisi olmayan motosikletlerin nesini karşılaştırıyoruz ki....
    Üç boyoz bir kola

  7. #7

    Üyelik
    13 Temmuz 2008
    Şehir
    Antalya
    topic'in başında belirttim bu iki motordan birisini alacağım diye. sizin tavsiyeniz ne olurdu diye. bu iki motor tipinin birbirine hiç benzemediğini çok iyi biliyorum. varsa tavsiyeniz dinlemeye hazırım.

    saygılar

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı R3N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2006
    Şehir
    istanbul
    Alıntı Marv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    titreşim istemiyorsan er6 dan uzak dur derim.özellikle artçı titreşimden çok rahatsız oluyor.ama yakıt ekonomisi dedinmide sınıfında en iyisi.
    dragstardaki artcı titreşimin er6 dakinden fazla olduğu konusunda osman tanburacı ile iddia ya girerim, kaybetsem bile bıyığına küfrederim hiç olmadı

  9. #9

    Üyelik
    13 Temmuz 2008
    Şehir
    Antalya
    Alıntı R3N adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dragstardaki artcı titreşimin er6 dakinden fazla olduğu konusunda osman tanburacı ile iddia ya girerim, kaybetsem bile bıyığına küfrederim hiç olmadı




  10. #10
    Marv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul/beykoz
    Motosikleti
    600f
    Alıntı R3N adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dragstardaki artcı titreşimin er6 dakinden fazla olduğu konusunda osman tanburacı ile iddia ya girerim, kaybetsem bile bıyığına küfrederim hiç olmadı
    dragstardaki titreşimi bilmem ama 4 silindirli bi makinaya göre er6 nın titreşimi çok çok fazla.


    oturuş pozisyonu güzel ama sele çok rahatsız bence.
    Drift Religion

  11. #11
    Rigel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Xmax
    Alıntı Marv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dragstardaki titreşimi bilmem ama 4 silindirli bi makinaya göre er6 nın titreşimi çok çok fazla.


    oturuş pozisyonu güzel ama sele çok rahatsız bence.
    Kawa ER6'lar 2 silindirli...
    Üç boyoz bir kola

  12. #12
    Marv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul/beykoz
    Motosikleti
    600f
    Alıntı Rigel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawa ER6'lar 2 silindirli...
    hadi ya ben 1.5 senedir kullandığım motorumu 4 silindir biliyordum
    Drift Religion

  13. #13
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    Alıntı Marv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dragstardaki titreşimi bilmem ama 4 silindirli bi makinaya göre er6 nın titreşimi çok çok fazla.


    oturuş pozisyonu güzel ama sele çok rahatsız bence.
    Alıntı Rigel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawa ER6'lar 2 silindirli...
    Alıntı Marv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hadi ya ben 1.5 senedir kullandığım motorumu 4 silindir biliyordum

    yanlış anlaşılma olmuş olabilir

    Selim yoksa bizden 2 silindirini saklıyormusun
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  14. #14
    Marv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul/beykoz
    Motosikleti
    600f
    Alıntı VaScO1925 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanlış anlaşılma olmuş olabilir

    Selim yoksa bizden 2 silindirini saklıyormusun
    yakalandımmmm
    Drift Religion

  15. #15

    Üyelik
    13 Temmuz 2008
    Şehir
    Antalya
    peki bel ağrısı sorunumu hangi motor çözer. ybr de uzun yolculuklarda bel ağrısı sorunu çakiyorum. 4 dilim baklava (adı her ne ise işte) takmama rağmen hemde

  16. #16
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    naked model de cruiser da sonuçta uzun yol motoru değil elbette her ikisinde de otoruş pozisyonu itibariyle biraz yoruculuk olacaktır. uzun yolda en rahat tercih doğal olarak endurolar.
    amma pekala bi nakedla da uzun yol yapılır. sonuçta keyifli bi yolculuk için enduro da kullansak max. 150 km de bi mola vericez. bu şekilde bi kullanım da uzun yolda naked hiç de yorucu olmuyo bence. tek sakıncası bu iki motorda da rüzgarın sersemletici etkisi.
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  17. #17

    Üyelik
    13 Temmuz 2008
    Şehir
    Antalya
    biraz önce 2007 model 14.100 km devirmiş bi dragstar kullanma şansım oldu 300-400 mt kadar yavaş seyirde. yavaş kullanımda yamaha virago nun verdiği devrilme hissini dragstar da göremedim. oturuş pozisyonu da tam istediğim gibi zaten makam odamdaki koltukta da o şekilde akşama kadar oturabiliyorum yorulmadan. bi de titreşimi yüksek devirlerde fazla değilse ve kawasakiden de test için onay alıp da o nu test edebilirsem daha doğru karar verebileceğimi umuyrum. kısa mesafe kullandığım için yüksek devirlere çıkamadım. düşük devirde her motorda olduğu gibi titreşimi hissediyosun. istediğim 5.000-6.000 devir aralığındaki titreşim azlığı

  18. #18
    Whitehair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/Levent
    Motosikleti
    CBF 600 SA
    Yanlış hatırlamıyorsam "Motoron" dergisiydi , Diğer 3 firma (Honda, Suzuki,Yamaha) ile yapılan testde Kawa için artçı konforu çok kötü çıkmıştı. (Üstün olduğu pekçok yönleride bulunmaktadır).

  19. #19

    Üyelik
    13 Temmuz 2008
    Şehir
    Antalya
    ----------------------güncel---------------------

  20. #20

    Üyelik
    07 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul-pendik
    Motosikleti
    tvs apache
    Alıntı atos0707 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki bel ağrısı sorunumu hangi motor çözer. ybr de uzun yolculuklarda bel ağrısı sorunu çakiyorum. 4 dilim baklava (adı her ne ise işte) takmama rağmen hemde
    .. henüz bel ağrılarını iyileştiren bi motor icat olunmadı diye biliyorum senin bel ağrını iyi bir ortopedi doktoru muayenesi çözer sanıyorum arkadaşımm şifayı yanlış yerlerde arıyosunnn
    ....paranoyak olman takip edilmediğin anlamına gelmez:cherry:...


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)