Anket: Kawasaki er-6n ABS Vs. Yamaha XVS 650A DragStar
- Katılımcı sayısı
- 23. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
Kawasaki er-6n ABS
-
Yamaha XVS 650A DragStar
Kawasaki Er-6n ABS Vs. Yamaha XVS 650A DragStar
Reklamlar
-
Bu iki karşılaştırma pek de uygun bir karşılaştırma değiller biliyorum ama bu iki motor arasında kaldım. ekim-kasım 2009 tarihinde bu iki motordan birisini tercih edeceğim ama hangisini ? alacağım motor 2. el olacak.
aradığım özellik : sürücü ve artçının kullanım esnasında rahatlığı, uzak mesafe titreşim azlığı, kısa mesafede yakıt ekonomisi, antalya için yedek parça çokluğu, ucuzluğu, bulunabilirliği, teknik servis güvenilirliği, kalitesi
Kullanım aralığım : hafta içi günlük 10 km şehir içi artçılı / artçısız, haftasonu günlük 100-200 km artçılı, senede 15-20 günlük yıl sonu tatili için günlük 100-200 km anadolu turu şeklinde olacak.
Kullanım şeklim : yolculukların %98 'i asfalt üzerinde olacak, %1 'i stabilize yollarda olacak, %1 'i toprak yolda olacak.
Kawasaki ER-6n ABS
ER-6n / ER-6n ABS TEKNİK ÖZELLİKLER
MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,Paralel Çift silindir
SİLİNDİR HACMİ : 649 cc
SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 83 x 60 mm
SIKIŞTIRMA ORANI : 11.3:1
SÜBAP SİSTEMİ : DOHC,8 Sübap
MAKSİMUM GÜÇ : 72 PS / 8500 rpm
MAKSİMUM TORK : 66 N.m (6.7 Kgf.m)/7000 rpm
KARBURATÖR : Full enjektör
ATEŞLEME : Dijital TCBI
MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
ŞANZIMAN : 6 - vites
ŞASİ TİPİ : Yüksek Gerilimli Çelik
KASTER / TRAIL : 24.5' / 102 mm
SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm Teleskopik çatal
SÜSPANSİYON ARKA : Ön yükleme ayarlı çift
LASTİK ÖN / ARKA : 120/60-17 / 160/60-17
FREN ÖN : Çift Disk 300 mm,Çift piston kaliper
FREN ARKA : Tek disk 220 mm
TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 130 mm
BOYUTLAR UxGxY : 2100 x 760 x 1095 mm
AKS AÇIKLIĞI : 1405 mm
SELE YÜKSEKLİĞİ : 785 mm
YAKIT KAPASİTESİ : 15.5 Lt
KURU AĞIRLIK : 174 Kg
İMALAT YERİ : Japonya
YAMAHA DRAGSTAR XVS 650A DragStar
YAMAHA DRAGSTAR XVS 650A - Ayrıntılı Teknik Özellikler
Motor tipi : V2 silindirli, 4 zamanlı, SOHC, 4 supap, hava soğutmalı
Silindir hacmi : 649 cc
Çap x Strok : 81 X 63 mm
Kompresyon oranı : 9.0 : 1
Maks. gücü : 40 HP-6.500 devirde
Maks. Tork : 5.1 kg-m-3.000 devirde
Yağlama : Islak karter
Yakıt sistemi : Mikuni BDS28/2 Karbüratör
Debriyaj tipi : Islak, çok diskli
Ateşleme : TCI
İlk Çalıştırma : Elektrik marşlı
Vites kutusu : 5 vites
Tahrik : Şaftlı
Şase
Ön süspansiyon : Teleskopik çatal
Arka süspansiyon : Maşa
Ön teker hareket mesafesi : 140 mm.
Arka teker hareket mesafesi : 98 mm.
Ön fren : Çift disk, f 298 mm.
Arka fren : Tambur, f 200 mm.
Ön lastik : 130/90-16 M/C 67S
Arka lastik : 170/80-15M/C 77S
Boyutlar (UxGxY) : 2.450 x 930 x 1.105 mm.
Sele yüksekliği : 710 mm.
İki teker arası mesafe : 1.625 mm.
Min. Yerden yükseklik : 145 mm.
Ağırlık : 229 kg.
Yakıt kapasitesi : 16 litre (3 litre yedek)
Yağ kapasitesi : 3.2 litre
Reklamlar
-
-
crusier in artçısı olarak 3 ay seyahat etmiştim 1999 yılında alanyada arkadaşımın kullandığı motorlar sa yamaha virago 250, suzuki vl 250 idi. artçı olarak rahattım ancak şehir içi kısa mesafelerde.
-
titreşim istemiyorsan er6 dan uzak dur derim.özellikle artçı titreşimden çok rahatsız oluyor.ama yakıt ekonomisi dedinmide sınıfında en iyisi.
-
oturumu hangisinde rahat. ybr'de uzun yolculuklarda bel ağrısı derdim var. uzun boyumdan dolayı
-
Birbiriyle hiç ilgisi olmayan motosikletlerin nesini karşılaştırıyoruz ki....
Üç boyoz bir kola
-
topic'in başında belirttim bu iki motordan birisini alacağım diye. sizin tavsiyeniz ne olurdu diye. bu iki motor tipinin birbirine hiç benzemediğini çok iyi biliyorum. varsa tavsiyeniz dinlemeye hazırım.
saygılar
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
Marv adlı üyeden alıntı
titreşim istemiyorsan er6 dan uzak dur derim.özellikle artçı titreşimden çok rahatsız oluyor.ama yakıt ekonomisi dedinmide sınıfında en iyisi.
dragstardaki artcı titreşimin er6 dakinden fazla olduğu konusunda osman tanburacı ile iddia ya girerim, kaybetsem bile bıyığına küfrederim hiç olmadı
-
-
R3N adlı üyeden alıntı
dragstardaki artcı titreşimin er6 dakinden fazla olduğu konusunda osman tanburacı ile iddia ya girerim, kaybetsem bile bıyığına küfrederim hiç olmadı
dragstardaki titreşimi bilmem ama 4 silindirli bi makinaya göre er6 nın titreşimi çok çok fazla.
oturuş pozisyonu güzel ama sele çok rahatsız bence.
-
Marv adlı üyeden alıntı
dragstardaki titreşimi bilmem ama 4 silindirli bi makinaya göre er6 nın titreşimi çok çok fazla.
oturuş pozisyonu güzel ama sele çok rahatsız bence.
Kawa ER6'lar 2 silindirli...
Üç boyoz bir kola
-
Rigel adlı üyeden alıntı
Kawa ER6'lar 2 silindirli...
hadi ya ben 1.5 senedir kullandığım motorumu 4 silindir biliyordum
-
Marv adlı üyeden alıntı
dragstardaki titreşimi bilmem ama 4 silindirli bi makinaya göre er6 nın titreşimi çok çok fazla.
oturuş pozisyonu güzel ama sele çok rahatsız bence.
Rigel adlı üyeden alıntı
Kawa ER6'lar 2 silindirli...
Marv adlı üyeden alıntı
hadi ya ben 1.5 senedir kullandığım motorumu 4 silindir biliyordum
yanlış anlaşılma olmuş olabilir
Selim yoksa bizden 2 silindirini saklıyormusun
-
VaScO1925 adlı üyeden alıntı
yakalandımmmm
-
peki bel ağrısı sorunumu hangi motor çözer. ybr de uzun yolculuklarda bel ağrısı sorunu çakiyorum. 4 dilim baklava (adı her ne ise işte) takmama rağmen hemde
-
naked model de cruiser da sonuçta uzun yol motoru değil elbette her ikisinde de otoruş pozisyonu itibariyle biraz yoruculuk olacaktır. uzun yolda en rahat tercih doğal olarak endurolar.
amma pekala bi nakedla da uzun yol yapılır. sonuçta keyifli bi yolculuk için enduro da kullansak max. 150 km de bi mola vericez. bu şekilde bi kullanım da uzun yolda naked hiç de yorucu olmuyo bence. tek sakıncası bu iki motorda da rüzgarın sersemletici etkisi.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
biraz önce 2007 model 14.100 km devirmiş bi dragstar kullanma şansım oldu 300-400 mt kadar yavaş seyirde. yavaş kullanımda yamaha virago nun verdiği devrilme hissini dragstar da göremedim. oturuş pozisyonu da tam istediğim gibi zaten makam odamdaki koltukta da o şekilde akşama kadar oturabiliyorum yorulmadan. bi de titreşimi yüksek devirlerde fazla değilse ve kawasakiden de test için onay alıp da o nu test edebilirsem daha doğru karar verebileceğimi umuyrum. kısa mesafe kullandığım için yüksek devirlere çıkamadım. düşük devirde her motorda olduğu gibi titreşimi hissediyosun. istediğim 5.000-6.000 devir aralığındaki titreşim azlığı
-
Yanlış hatırlamıyorsam "Motoron" dergisiydi , Diğer 3 firma (Honda, Suzuki,Yamaha) ile yapılan testde Kawa için artçı konforu çok kötü çıkmıştı. (Üstün olduğu pekçok yönleride bulunmaktadır).
-
----------------------güncel---------------------
-
....paranoyak olman takip edilmediğin anlamına gelmez:cherry:...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)