ben zaten 2010da motosikleti bırakıcam jübüle yapmayı düşünüyorum sorun yok o açıdan
ben zaten 2010da motosikleti bırakıcam jübüle yapmayı düşünüyorum sorun yok o açıdan
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
Benzin Deposu !!!
Fren hidroliği cevabını aldıktan sonra sıklıkla şu soru geliyor;
Neden orda, çok çirkin, başka yere koyamamışlar mı?
Başka yere koymuyorlar çünkü bunlar çok seri aletler ve durması için birincil görev mutlak çalışır durumda olması gereken ön frene düşüyor.
O küçük kutucukta yağ olmaması büyük ihtimalle sizinde bundan sonra varolmayacağınız anlamına geliyor.
Bu sebeple özelikle SS olmak üzere bir çok motosikletteki en önemli gösterge sağ elciğe kelebek konmuş gibi duran ön fren hidrolik kutusudur.
Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.
arkadaşım bence soru sormak için bir süre düşünmelisin...
( 54 BSA )
Yanıldığım nedir onu anlamadım, fren mekanizmasının çalışma şekliyle yazdığımın ne alakası var?
Dediğiniz şekilde çalışır evet doğrudur, ama bu şekilde yerleşebilecek binlerce yer bulunabilecekken bu hidrokik kutusunun sağ gidona konmasının aynı zamanda fren yağ göstergesi vazifesi görmesi dışında hiç bir sebebi yoktur.
İsterseniz bir üreticiye mail yazarak aynı cevabı alabilirsiniz.
Örnegin arka frende itici piston pedalın dibindeyken yağ kutusu daha farklı bir yerdedir ve bir hortumla pistona bağlanır.
Üreticiler isterlerse ön frenin hidrolik kutusunuda daha gizli bir bölmeye alabilirler.
Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.
Ön fren hidroliğinin gidondaki yani ön fren kolunun üstündeki yeri tesadüf yada yağın önemi, frenin tutmaması riski değil, sadece ve sadece akışkan mekaniği ile açıklanabilir, eğer o yağ kutusu ön fren kolundaki silindirin üzerinde olmaz ise fren hidrolik yağını basınçlandırmak için ayrı bir üniteye daha ihtiyaç duyarsınız ki bunu hiç bir üretici yapmaz. Haliyle kutunun mevcut konumu hem fren hidroliğinin hava yapmaması hemde az da olsa basınç yapabilmek amacı ile fren kolundaki veya arka fren pedalındaki silindirden yer çekimine göre daha yukarda bir pozisyonda yerleştirilmesi gerekir.
Sanırım kutu fren kolunun yanında olamaz bu durumda.
Peki neden eskiden anamin kullandigi plastik solmus sari rengi olan; cicekleri sularken, utu yaparken kullanilan fisfisa benziyor?
Mavi veya kirmizi yapamazlar miydi su mereti. Butun karizmayi ciziyor
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Dogru sölüyosun valla bütün tasarım karizma mükemmeliyet kayboluyo R1 e 1000 rr ye 1098r ye yakısır firen hidrolik kutusu istiyoruzzzz....
Ewt bu topic yararlı olmaya basladı o konum karizmayı cizsede hem hidroligin basıncla gitmsini saglıyor hemde göz önünde oldugu icin olası firen faciasını önlüyor...
:cat: Kendi Kader Taininde Her İnsan Bir Kumarbaz :cat:
:bounce: [COLOR="Red"]DRFİRARİ:[/COLOR][COLOR="DarkGreen"]SINAVA KALEMSİZ GİREN COCUK[/COLOR]
kanuni türk kahvesi yapan motor piyasa surceklermıs hazır olun
Herkeste cevaplamış..bize ekmek kalmamış..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)