Sektöre rağbet tepe zirvede
-
Admin
Motosiklet sektöründe irili ufaklı pek çok firma faaliyet gösteriyor. Kanuni, Asya Motor, Mondial motosikletlerin ithalatçısı Uğur Dondurma, Yamaha’nın ithalatçısı Beldeyama, Honda, Motana, Suzuki, Ferco, Borusan, Motomax, Vespa, Piaggio, Bisan, Peugeot, Kawasaki, Ducati, KTM, Ramzey, Derbi, Harput, Kymco’nun ithalatçısı Silkar Otomotiv sektörün önemli aktörleri olarak dikkat çekiyor. Motosiklet kullanımında dünyada son sıralarda yer alan Türkiye’de Konya liderliği kaptırmıyor. Konya’yı Antalya ve Alanya izliyor. Türkiye’de motor kullanıcılarının yüzde 10’unu kadınlar oluşturuyor. Kadınların tercihi kullanım kolaylığıyla dikkat çeken scooter.
Reklamlar
-
abi kış geldi...satışlar düşer...peşin fiyatına 10 taksit kampanyaları başlar...çin malı motor sahipleri ölü eşşek fiyatına motorlarını satar...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
sektorun gelişmesinin hekese faydası olur
-
Sektör geliştikçe kalitenin artacağı inancındayız...
-
-
hocam bence o sıralamaya düzceyi koymayı unutmuşlar konya gitmedim ama antalyada çok buludum düzceli olarak türkyede hiç biryerde nüfüs motorsiklet oranı düzce kadar olamaz tabi bunu nedeni ekonomik durumdan dolayı düzcedeki motorların çoğunu ruhsatsız ve küçük makinelerolmasından kaynaklanıyor düzceli varsa hak vercektir bana
-
evet spearhead mobiletler sayılmıyo galiba motordan çünkü memleketimizdeki kasabalarımızda veya köylerimizde o kadar çok varki onlardan herkesin kapısında ve bahçesinde birer mobilet cinsi motorlar genelde
-
Zongshen markası da unutulmuş. İthalatçısı Mototurka ve Düzce'de.
SpearHEAD hemşeri miyiz?
Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen
-
bence motorlar bu sene başlangıç yapdı seneye daha kalabalık olur yada oluruzmu demeliyim artık herkezde motor var araba ehliyeti alan yanında motor ehliyetinide hemen almaya başlatılar
-
sektörün gelişmesi firmaların artması kaliteyi arttırmasının yanı sıra rekabeti de artıracağı için fiyatlarında düşmesi gerekir (economy 1)
ama Türkiye garip bi ülke olduğu için fiyatlara bu şekilde bi yansıma olmaması gayet normal (economy 2)
-
dünyanın en pahalı benzininin satıldığı ülkemizde geç kalınan bi durum.bıçak kemiğe dayandıkça,benzine habire zam yapıldıkça motosiklete olan ilgi arttı.bu durum devam ettikçede ilgi artacaktır.aslında motora zoraki bi geçiş gibi geliyo,diğer akaryakıt fiyatlarının düşük olduğu ülkelerde hobi amaçlı kullanılan motosiklet,bizde tasarruflu ulaşım aracı olmasının dışında pek bişe ifade etmiyo.yani motosiklet.net üyeleri hariç
ilerki senelerde büyük motosiklet üreticilerinin atılım yapacağına kesin gözüyle bakıyorum.bu potansiyeldeki bi pazarı boş bırakcaklarını sanmam.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler