Vitesli ilk motor olaraktan hiç sanmıyorum bir ömür yeteceğini.O da bi piston,sekman yer artık
Vitesli ilk motor olaraktan hiç sanmıyorum bir ömür yeteceğini.O da bi piston,sekman yer artık
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
30 bin ytl den bahsediliyor burda ne aprillası yzf si 30 milyar diyor bu yaww en kral racing motor alınır o para ile bence çok akıllı düşün ve oyle davran
30 milyara git bir 600 lük al paranın üstüyle de bana vitesli bişeyler daha verin de.para üstüyle aldığın ufaklığın canına okuyuncaya kadar kullan.sonra da 600 lüğün canına oku ama dikkat et 600lük senin canına okumasın şakası olmaz onun
[QUOTE=ketchup;1222733]dikkatli okursan görürsün, ben bu motoru ne şekilde tavsiye etmişim? tekrar oku..
ya da sen zahmet etme ben tekrar anlatayım;
Bu motorda bir exup sigortası var. bu sigortayı çıkarttığınız zaman motorun exup sistemi devre dışı kalıyor ve motor yaklaşık 15 beygire düşüyor. bu durumda da yzf125'le aynı güçte oluyor. bunlara motorun hafifliği de eklendiğinde ilk motor için gayet uygun oluyor.
Acemiliğini atıp da yeni bir motor istediğinde ise, exup sigortasını takıp motoru 34 beygire çıkartması mümkün. önce yzf125 alıp, ardından onu satıp 30+ beygir bir makineye geçmektense bu yöntem daha makul geldi bana.
bunun nesine saldırıyorsunuz ki? amaç nedir?
Saldırı niyetiyle yazmadım.İlk yazdığında bu motorun 15hp olduğuyla ilgili beyanın bulunmuyor.Sonradan düzelttin.Motomax'in sitesinde 28hp standart gücü yazılı bu makinanın.Senin ifadelerindeki hiç bir güç değeri sitede bulunmamakta.Gerçekten yazdığın gibiyse bilgi amacıyla yararlandığın kaynağıda belirtmende fayda var.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
98 yılına kadar üretilen aprilia rs125 ler 33hp gücündeydi daha sonraları standartlara uygun olarak hpsi 28e düşürüldü.
Aynı 2005 ybrlerin 12hp yenilerin 10 hp olması gibi (buda sadece karbüratörden kaynaklanıyor aslında )
Ama birde şu var ki apriliada exup sigortası bulunmuyor bence vitesliye geçiş için iyi bir seçim değil
En akıllıcası Hyosung gt250r olur
Aprilia gilera derbi gibi iki zamanlılar zevk makinasıdır herkes yürütemez
Hergün binmeye gelmez..
Kaldı ki şuan derbiler sorunsuz gidiyorlar hala ama 1-2 yıl sonra onlarda başlar para harcatmaya
Kaldı ki kullanıcıların çoğu bunun dilinden anlamayıp görünüş uğruna alıyorlar
Sonrası malum piston krank
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
Burada uzun süredir bulunuyorum nasıl bir yer olduğunu gayet iyi biliyorum. Ama tespitlerine katılmadığımı belirtmek isterim. Ayrıca nasıl davranacağımı senden öğrenecek değilim.[/QUOTE]
ya bana artis artis konusma cok duydum senın gıbı laf dıenlerı
::winkwink[B]zeki çevik ve ahlaksızım beni böle seven manitanın hastasıyım::winkwink[/B]
Yukarıdaki mesajda Extrema'nın belirttiği üzeree.. görüyoruz ki rs125 de benim bahsettiğim exup sigortası bulunmuyor =) Yani motor herdaim 30 beygir. yani yeni başlayan birisi için uygun değil. Aslında aklı başında bir kullanıcı için uygun ama tavsiye etmiyorum yine de. Darkdiamond kusura bakma, çok özür dilerim.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
aynı derbi GPR125 gibi al bence alanlar memnun sende hiç kaçırma
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
Amaç motosikleti övmek veya kötülemek değil kalite olarak bir japona yetişemeyeceği ortada bakınız(kawasaki made in japan). Fiyat+performans oranına dikkat edilmelidir. Darılma ama yeni başlayan birine de böyle bir motosiklet tavsiye etmek cahilliğin daniskasıdır canım kardeşim. Ayrıca yarışma senin tabirinle kapışmanın yeri pist olmalıdır.
Bu forumda son zamanlarda körler ve sağırlar birbirini ağırlar misali birbirini tutmalar da görüyorum. Bu da yanlış bence saygılar..[/QUOTE]
Bir japon acaba bir italyana ne zaman yetişecek merak ediyorum
İtalyanlar kuyruk altı eksozdan vazgeçmeye başladıklarında japonlar daha yeni kuyruk altı eksoz piyasaya sürüyorlardı
v2 motorla sıralı 4 japona kafa tutanda bir italyandır..
Marka fanatikliği yapmıyorum ama kawasaki performans açısından aprilia ile bir tutulamaz
Görünüşü söylemiyorum bile çünkü kawasakinin italyana yetişmesi için aradan bikaç yıl geçmesi gerek
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
Bir japon acaba bir italyana ne zaman yetişecek merak ediyorum
İtalyanlar kuyruk altı eksozdan vazgeçmeye başladıklarında japonlar daha yeni kuyruk altı eksoz piyasaya sürüyorlardı
v2 motorla sıralı 4 japona kafa tutanda bir italyandır..
Marka fanatikliği yapmıyorum ama kawasaki performans açısından aprilia ile bir tutulamaz
Görünüşü söylemiyorum bile çünkü kawasakinin italyana yetişmesi için aradan bikaç yıl geçmesi gerek[/QUOTE]
Extrema slm, dizayn olarak yetişemeceği zaten su götürmez bir gerçek italyanların dizaynlarını da bayılırım
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)