Ankara'dan İstanbul'a motosiklet getirme...
Reklamlar
-
24 Ağustos 2008, 01:16
#41
abi selam tekear, çok parlak bir fikrim var. ankaraya git, motoru almayacağını söyle, sonra gel buradan sana bir twister alalım, bugun yine bindim cbf250 ye, hayatımda ilk defa bir motora bindiğimi anladım, yok böyle bişey, gazı açtınmı fırlıyor motor, ayrıca 120 bin lira yakıyor.4000 e var, 5000 e var, sen boşver o ispanyol motorunu, 2 zamanlı motorlar tarih oldu, bugun senin düşüncen, şurdan şuraya giderim yeter şeklinde ama, bu düşünce zamanla değişince, tecrübe sahibide olunca, pişmanlık fayda verirmi bilmem. Saygılar
Reklamlar
-
24 Ağustos 2008, 01:18
#42
mhyen adlı üyeden alıntı
İstanbul'daki tüm motorlara baktım ArdaArda.Hepsi demesem bile 10'undan 9'unda yanlarda sorun vardı.Bunun farkındayım.Ama motorun tipine, sesine, exup'ı açtığında uzamasına bayılıyorum.Bu arada bu motorların fazla satılmaması sebebi -benim gördüğüm kadarıyla- çoğu kazalı
Hayırlısı ile alıp da İstanbul'a getirebilirsem o kadar sevineceğim ki...
Bu arada Ankara'dan İstanbul-Ankara otobanına girsem yol üzerinde benzinlik vs gibi yerler var değil mi?Yoksa her benzin lazım olduğunda otobandan çıkıp herhangi bir şehre girip sonra tekrar otobana mı gireceğim?1 saat yol + yarım saatlik dinlenme ile bu yolu toplamda 7.5 saat gibi bir sürede yaya yaya gelmeyi düşünmeye başladım eğer kargo ya da demir yolu olmazsa...
Önceleri 1 saat mola iken, üçüncü ya da dördüncü moladan sonra 1 saatler uzun gelmeye başlayacak ne yazık ki. O yüzden iyimser bir rakam olmuş 7.5 saat.
Dün Renault 11 ile 5.5 saatte geldik biz
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
24 Ağustos 2008, 01:18
#43
Manyak güçlü bişey ya, 1. viteste 70 yaptım ama sonra durmam gerekti, mesafe kısaydı. Müthiş bir torku var... mono-shock arka amörtisör sayesinde istediğin çukura gir, ön maşa 120 cm esniyor, dylanda ise 80 cm diye biliyorum. fark ortada. dylan da yine, arka amörsitör çift salıncak ve kazık gibi (galiba)
-
24 Ağustos 2008, 01:20
#44
Prometheus adlı üyeden alıntı
Önceleri 1 saat mola iken, üçüncü ya da dördüncü moladan sonra 1 saatler uzun gelmeye başlayacak ne yazık ki. O yüzden iyimser bir rakam olmuş 7.5 saat.
Dün Renault 11 ile 5.5 saatte geldik biz
Ne yapiyim abi sen söyle?Almayayım mı bu motoru
Mikuni adlı üyeden alıntı
abi selam tekear, çok parlak bir fikrim var. ankaraya git, motoru almayacağını söyle, sonra gel buradan sana bir twister alalım, bugun yine bindim cbf250 ye, hayatımda ilk defa bir motora bindiğimi anladım, yok böyle bişey, gazı açtınmı fırlıyor motor, ayrıca 120 bin lira yakıyor.4000 e var, 5000 e var, sen boşver o ispanyol motorunu, 2 zamanlı motorlar tarih oldu, bugun senin düşüncen, şurdan şuraya giderim yeter şeklinde ama, bu düşünce zamanla değişince, tecrübe sahibide olunca, pişmanlık fayda verirmi bilmem. Saygılar
Aga cbf'i sevmiyorum.Hyosung gt 250 comet ya da R alacaktım ama onun da ne olduğu belli değil.Baktığım motorlarda da iş yoktu.Ayrıca cbf'i de pek sevmiyorum.Şu an zaten pek yol yapacak durumum yok.Ancak ileride o tarz alırım.Şu an ss olsun, tipi olsun, sesi olsun bunlar önemli
Bu arada motoru alamayacağımı söylemek için taa Ankara'ya niye gidiyorum abi
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
-
24 Ağustos 2008, 01:24
#45
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
24 Ağustos 2008, 01:24
#46
bin gel o arada rodajınıda tamamlamış olursun
-
24 Ağustos 2008, 01:26
#47
abi hyosung motorunu kawasaki üretiyor diye dedikodular vardı bu forumda. Benim arkadaşta comet var, işyeri arkadaşım. 10.000 km de şuan, her hafta ankaraya gidiyor, hala motorda bir sorun çıkmadı... ilk aldığından beri. Gtr yi bilmem ama çok güzel bir görüntüsü olduğu kesin, bir karizman olur genelde.
-
24 Ağustos 2008, 01:30
#48
Prometheus adlı üyeden alıntı
Ben olsam GT250r alırdım ki, imzama bakarsan öyle de yaptım bir süre önce
Derbi'de arkada sele diye koydukları ufacık bir sünger parçası var ki, artçı bile alamazsın
Ha inadım inat dersen de, bir nakliyeci ile anlaşmak en iyisi. Aracın arkasını yüksekçe bi yere getirir, rahat yüklersiniz.
Abi ben 176 boyunda kantarın topuzunu 55 kiloda bile zor tutan bir çöp adamım.Zaten ilk istediğim hyosung gt250r idi.Fakat motorun üzerinde resmen kayboluyordum ve kötü gözüküyordu.Ama bu derbilere bayıldım.Motor hayatıma başladığımdan beri almayı en çok istediğim motordu.Fani dünya zaten.İçimde ukde kalarak gitmeyeyim.Ha diyelim aldım 5'e çok mu kötü oldu 4'e hadi onu bırak 3'e satarım artık.Aradakine de zarar demem zevkimdi derim.
Dediğim gibi hyosung'lar cidden çok sağlam olsa ve ben de az daha kalıplı olsam alacağım makineydi
EA-Bolu adlı üyeden alıntı
bin gel o arada rodajınıda tamamlamış olursun
Motor 4800 km'de rodaj mı kalmış hocam
Ayrıca hemen hemen bulabileceğim en düşük km'deki motor
Mikuni adlı üyeden alıntı
abi hyosung motorunu kawasaki üretiyor diye dedikodular vardı bu forumda. Benim arkadaşta comet var, işyeri arkadaşım. 10.000 km de şuan, her hafta ankaraya gidiyor, hala motorda bir sorun çıkmadı... ilk aldığından beri. Gtr yi bilmem ama çok güzel bir görüntüsü olduğu kesin, bir karizman olur genelde.
Yukarıda da dediğim gibi azcık kalıplı olsam bu makinelerden alırdım abi
Ama hyosung motorunu kawasaki'nin üretmesi garip geldi
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
-
24 Ağustos 2008, 01:39
#49
Senin kafana yattiysa , + larini - lerini biliyorsan , sadece goruntusune, sadece sesine kanmadiysan hayirli olsun diyelim
Simdi, ankaradaki otobus firmalarini tek tek ariyorsun, ve bagajda motosiklet tasiyip tasiyamayacaklarini ogreniyorsun. Bazi firmalar getir abi aliriz diyor.
Onemli olan otobuslerinin ne oldugu. Bagaj hacmi cok onemli.
Fiyat olarak genellikle 50-150 ytl arasi bir fiyat cekiyorlar.
Pamukkale turizm ve Truva motosiklet tasidigim bazi firmalar.
Yine de havalar sicak , kar yok yagmur yok. Binip gelmende yarar var , bir de arkadas bulursan keyfinden gecilmez...
Bu arada ben de 57 kiloda 1,75 civarlarindayim. Fakat neredeyse her tur motosikleti kullandim. Bu sana bir bahane olmasin.
-
24 Ağustos 2008, 01:47
#50
Teşekkürler Görkem.Sormak istediğim bu otobüslerin bagajında motosiklet zarar görmez değil mi?Hani onca ağırlığı oraya nasıl koyuyorlar onu da merak ediyorum.Bir grenajı çatlasa Allah göstermesin çok üzer insanı.
Alacağım motorun da artılarını, eksilerini biliyorum.Uzunca zamandır düşünüyordum zaten.
Bu arada ben kiloya takıyorum nedense.Çünkü kendime o motorun üstündeyken dışarıdan baktım şöyle de bende çok büyük durdu.Artı onu park edip kaldırması çok çok zor.Hafif motor lazım bana.Cbr 125'i de düşündüm ama dylan'dan sonra bu motor gitmiyor dememek için eledim.En uygun seçimi yaptığıma inanıyorum
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
-
24 Ağustos 2008, 02:13
#51
bende de 1,5 sene evvel gpr125 vardı ilk üzerine oturduğumda bir tırstım sonra bir tur attım alıştım ancak alışamadığım yerleride vardı yarım saat sonra bilek ve bel ağrısından duramıyordum.Yani ankara - istanbul arası kullanırsın kullanmasına ama vücudun alışkın olmadığı için bilek ve sırt ağrından duramazsın...tavsiye etmiyorum.Hani iki kişi gidin biri kullanıtken öbürü dinlensin diyeceğim ama o motora artçı olarak binmek işkence (satma sebebimdi,kız arkadaşım arkamda işkence çekiyordu.)Birde kafama şu soru takıldı ya ankaradaki motorda temiz çıkmazsa?Telefonda adam der şöyle kefilim böyle kefilim ama ustaya götürdün mü olay değişir kaldı ki ankaradaki ustaları tanıyor musun?Bence sen bekle istanbuldan mutlaka temiz bir tane çıkar.Acele etme derim ama sen bilirsin.
Boy ve kilo olarak bu motora çok uygunsun,ben 1,85 boyunda 90 kiloydum gpr125im varken.Altımda mobilet gibi duruyordu ama severdim.
-
24 Ağustos 2008, 02:14
#52
-
24 Ağustos 2008, 02:35
#53
Bin gel.Belki amacın bu motorla hiçbir zaman uzun yol yapmak değil ama kişisel fikrim güzel bir tecrübe olacağı yönünde.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
24 Ağustos 2008, 03:17
#54
Mikuni adlı üyeden alıntı
Manyak güçlü bişey ya, 1. viteste 70 yaptım ama sonra durmam gerekti, mesafe kısaydı. Müthiş bir torku var... mono-shock arka amörtisör sayesinde istediğin çukura gir, ön maşa 120 cm esniyor, dylanda ise 80 cm diye biliyorum. fark ortada. dylan da yine, arka amörsitör çift salıncak ve kazık gibi (galiba)
cbf 250 ilemi 1, viteste 70 yaptın...ben yapamamıştım,ee sürücü farkı
-
24 Ağustos 2008, 08:26
#55
superzzt adlı üyeden alıntı
bende de 1,5 sene evvel gpr125 vardı ilk üzerine oturduğumda bir tırstım sonra bir tur attım alıştım ancak alışamadığım yerleride vardı yarım saat sonra bilek ve bel ağrısından duramıyordum.Yani ankara - istanbul arası kullanırsın kullanmasına ama vücudun alışkın olmadığı için bilek ve sırt ağrından duramazsın...tavsiye etmiyorum.Hani iki kişi gidin biri kullanıtken öbürü dinlensin diyeceğim ama o motora artçı olarak binmek işkence (satma sebebimdi,kız arkadaşım arkamda işkence çekiyordu.)Birde kafama şu soru takıldı ya ankaradaki motorda temiz çıkmazsa?Telefonda adam der şöyle kefilim böyle kefilim ama ustaya götürdün mü olay değişir kaldı ki ankaradaki ustaları tanıyor musun?Bence sen bekle istanbuldan mutlaka temiz bir tane çıkar.Acele etme derim ama sen bilirsin.
Boy ve kilo olarak bu motora çok uygunsun,ben 1,85 boyunda 90 kiloydum gpr125im varken.Altımda mobilet gibi duruyordu ama severdim.
Ne zamandır motor arıyorum.İstanbul'da zaten temiz yok.Bu motoru da sahibi 400 km ancak kullanmış.Üstüne basarak söylüyor.Belirttiğim şeyler dışında beğenmezsen seni havaalanına ben götüreceğim diyor.Ayrıca anlattığına göre Bilkent mezunu, kendi şirketi olan bir mühendismiş.Hani telefonda konuşurken bile insan biraz karşısındakini tanıyabiliyor
Artı bugün Rancorider gidip motora biraz bakacak.Hani en azından dışarıdan belli olacak bir şey varsa illaki anlar, ben de ona göre hareket ederim
Mikuni adlı üyeden alıntı
cbr125 düşün biraz.
Yok abi.Sevmiyorum cbr125.İlk makinem olsa güzel gelir kullanırdım da.Dylan'dan sonra ona binersem gitmiyo bu derim heralde
Shrieker adlı üyeden alıntı
Bin gel.Belki amacın bu motorla hiçbir zaman uzun yol yapmak değil ama kişisel fikrim güzel bir tecrübe olacağı yönünde.
Açıkcası ben de tecrübe kazanmak istiyorum.Motoru aldığım zaman şöyle 1-2 saat alışmaya çalışacağım bakalım.Eğerki aklım keserse basar gelirim
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
-
24 Ağustos 2008, 09:01
#56
Motoru almaya karar vermişsin Adam da kendinden bukadar emin demekki bence motor temiz.
Birde motosikleti ankaradan sürerek getirirsin her önüne gelen istasyonda mola verirsin dinlenirsin sonuçta acelen yok insan mecbur kaldığında hereşyi başarır yeterki sen çık bir yola.
-
24 Ağustos 2008, 11:09
#57
-
24 Ağustos 2008, 11:18
#58
2 t kalmadı atık yağ derdi filan zor iş sanırsam bunları otobanada almıyorlar diye biliyorum 2 zamanlı olduğundan ama anlamazlar gerçi tipi 2 zamanlı gibi durmuyor
-
24 Ağustos 2008, 11:29
#59
Mobileti belki almazlar doğrudur da bunları almayacaklarını sanmıyorum.Ayrıca atık yağ gibi bir durum pek söz konusu değil bildiğim kadarıyla
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
-
24 Ağustos 2008, 12:52
#60
Hayırlı olsun diyelim. tipi güzel ama 2t olması kötü. Yakıt sarfiyatı fazla ve egzoz dumanı nasıl çıkacak bir düşün.
YBR125 de olabilir.
Not: Bu arada YBR250 9 bin ytl 'miş. Yamaha kafayı yedi herhalde.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)