olur
olur ama biraz uğraştırır
yeteneğine bağlı
olmaz
kesinlikle olmaz
kaybol gözüm görmesin
yüzde 40 yeteneğine bağlı çıkmış istatistik. harbiden katlolmuş topik. yeteneğini 600lük bi makineyle denemeyi mantıklı bulan bütün arkadaşları tebrik ediyorum. zaten bu eftelyayı sewmemiştim, genç kardeşlerime bıcır tayfası gibi sewimli! bi sıfat yakıştırmıştı. babasının arkadaşlarıda getiriyolarmış çeşit çeşit motor. seçsin işte bıcır görünmeyeninden bi tane. bak yine bozuldu asaplarım.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
bu iş tabiki kas değil yetenek işidir yoksa yarışçılar o boy ve kilolarda o aletleri nası kullansınlar.burda vurgulamaya çalışılan ilk kez motor kullanmaya başlayan biri için 600 cc bir motorun fazla olacağı.ha bu asla olamaz anlamına gelmez.tabi ki de kullanabilir.fakat motosiklet tecrübesi olmayan birisi direk lap diye 600 lük makinaya bindiğinde tehlike 125-250 cc gibi motorlara göre oldukça artacaktır.biraz küçük cc lerde alıştıktan sonra geçmek çok daha güvenli ve doğru olur bence.
uzun boylusun - olur
parça sorunu var - eh işte
tarznı belirledikten sonra yavaş satarsın-eh işte
ama ben de seviyorum bu makineyi fakat bu saydıklarım engelliyor beni.
ama ben senin yerinde olsam şimdilik bir cbf 250 ya da twister alırdım. şehir içi kullanımda ve uzun yolda harika bir makine.
tarzını belirle ve atılımını o zaman yap ;)
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
söz konusu sensen olur
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
Desteklememek elde değil.
Eftelya yetenek , hırs falan durumlar nedir bilmiyorum sende ama yakışacağı kesin.
Kendinden eminsen başkalarının olumsuz laflarından da ürkme fazla. Kulak ver, dinle ama hemen benimseyip kabul etme kötü eleştileri. Yetmediğini düşündüğün yerde uğraşırsan azmedersen hiç bir problem olmaz bence.
Baştan biraz göz gezdirdim şimdi yazılanlara. Kadın erkek ayrımı gene başlamış...
Kas kilo tamamiyle önemli değil demem ama ondan öncelikli bir şey var bence. Ayağın yere basıyor mu?
Eğer fiziksel bir özellik aranıyorsa en başta buna bakılmalı , ağır bir motosiklet kullanmak istiyorsan. (İstisnalar kaideyi bozmaz tabiki, hele f800gs kullananlar hiç bozmaz)
Kadınmış erkekmiş, kaslıymış , çelimsizmiş bence pek bir önemi yok.
Ağırlık konusunda, motosiklet durduğu zaman en tehlikeli halini alır, herkesin bildiği gibi. Ayağınız tam bassın yeter.
Gerektiği yerlerde etraftaki centilmen, kaslı(!) erkeklerden motoru hafif eğimli bir yoldan biraz geri geri çıkarmanısı istersen hiç bir problem olmaz.
Zaten bunu da başlarda tecrübesizlikten yaşarsın ağır motorda.
Mesela ilk öğrendiğim şey kesinlikle hafif eğimli bir yolda, önünde bir engel varken moto park etme . Önce döndür motorunu, arkası engelin (kaldırım , araba, levha vs.) olduğu yere yanaşsın.
Ağırlık konusuna da bir örnek vereyim;
Benim tosun yaklaşık depo doluyken 210 kg. Topcase vardı 45 lt'lik. Pazardan aldıklarımla birlikte topcase ağırlığını da eklersem 230 kg falan olmuştur ( ki motosikletin en arka uç kısmındaki 20 kg'lık bir ağırlık , motorun dengesini ne kadar etkiler siz düşünün.). Bu halde biraz sorun yaşadım ama ağırlık dengesini ve motorun tepkisini kavrayınca sorun kalmadı 1km falan sonra.
Kadın ya da erkek ol, 180 kiloluk bir motosikleti, ayağın yere bastığı ve yeteneğin olduğu sürece kullanabilirsin bence.
Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.
Şöyle bir göz gezdirdim de konuya, sanki küçük cc bir makine ile başla diyenler er6n in parasını kendileri verecekleri için küçük al diyorlarmış gibi bir hava takınanlar olmuş sanki...
Bugun yarın " Eftelya kaza geçirdi, durumu ciddi" gibi bir başlık görmek istemediğimiz için yazıyoruz oysa bunları. Yoksa motorun parasını da ben vermiyorum, trafikte ben kullanmayacağım, kaza olursa ben tamir etmeyeceğim ve son olarak zarar gören benim bedenim olmayacak.
Ha şimdi bunların farkında olmayanlar artık farkındalar. Sormak istiyorum yarın böyle bir başlık görürseniz 2 gün önce keşke al yada alma demek yerine en azından sussaydık da belki bunlar olmazdı der misiniz ? Konuşurken acaba farkındamısınız aslında yorum yaparken sorumluluk aldığınızın ?
Allah korusun ama kötü bir senaryo gerçeğe dönerse vicdanı olan arkadaşlar yarın çok üzülmeyecekler mi ? Olmayanlar için birşey demeye gerek yok nasıl olsa istanbulda milyarlarca insan var 1 eksik 1 fazla fark etmez demek çok zor olmasa gerek.
Daha Onur kaza yapalı ne kadar oldu ki ? Ki kendisi eski kurt olmasa da üç günlük motorcu değildi.
Bana da " Abartma birader, felaket tellalı mısın? " diyenler olabilir. Ben vicdanımı bunları yazarak susturdum. Okuyarak ayırdığınız zaman için teşekkürler
★★ ----- Decaying organic matter ----- ★★
Benim Demek Istediğimde Tam Olarak Buydu R6 Gibi Bir Makineyi Kullanmak En Azından Tecrübe Ister
Allah kimsenin basına vermesin ama kaza yapıpo vefat edenlerde hep eski kurtlar dimi en son kim hatırlıosun 600cclk motorla basladı ogrenmeye oldu die en fazla kolunu bacagını kırar yada motora zarar verir hee ufak ccyle baslasa aynı sey olmazmı bnce oda olur eger olucaksa dimi
ayrıca basından beri al al die ısrar edio gibi gozukuyorum ama bn sadece istedigi motor er-6 oldugu için diorum eger deseki 600cc ss bnde hayır derdim yada baska yuksek cc bisey
fakat yine soyluyorum bn 600ccyle motora baslama taraftarı diilim ama eftalyanın sordugu motor er-6n bn bu motorla baslanır diorum sadece
ayrıca insanlara genel olarak onerilen hyosung gt 250 150kg bi mak ve onunla baslasa kimsenin sesi cıkmaz dimi sırf 25kilomu bukadar buyutulen sey
hala diorum er-6 ustune oturdugunuzda kus kadar hafif bi mak cok dengeli cok guzel bi kullanım sekli olan hatayı cok guzel kaldıran bi motor bnce baslanır!!!
true love..
Drift Religion
Şu hale bak kürt çalıyo çingen oynuyo. Her kafadan ayrı bir ses.
Benim düşünceme gelince beni yormadan yukarda yazılanları mantıklı bir şekilde okursan doğru yolu bulucağına eminim.
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
Kafana göre takıl. Aynı motordan veya eş değer bir motor bul. 3-4 saat kullan. ilk bir saati müsait bir alanda dur-kalk, vites yükseltme-düşürme, ani gaz tepkilerine frenaja falan çalış biraz. Diğer geriye kalan saatlerdede şehir'de dolaş. Böylelikle az'da olsa motorun nasıl bir şey olduğunu, senin motora yeterlimi olduğunu, yoksa bu motor seni aşıyormuymuş anlamış olursun.
Bu şahıs sürüyor ben niye süremiyim düşüncesi ile olmaz bu işler.
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
haklısınız ama bnm motor aldıgım insan banditi 2sene kullanmıs ve 120yi gecmedim zevk için bindim dedi ama bn cogu cbr125 kullanıcısının 140hatta 150 yapmak için nekdr tehlikeli işler yaptıgınıda biliyorum
burdaki soru baslangıc motoru olurmuydu bn olur al gazı dibine kdr cevirde demedim adam gbi kullanırsan soz dinlersen gayet guzel olur dedim
true love..
Drift Religion
eyvallah
@mhrrmkpnr
600cc ile başladı öldü haberinin çok olmayışının sebebi acaba bizim gibi uyaran insan sayısının fazla olması olabilir mi ?
Hem 25 kg da nedir ki bir bayan için?
Maksimum Güç 29
MAKSİMUM GÜÇ : 72
Maksimum Tork 21.2 Nm / 7000 rpm
MAKSİMUM TORK 66 N.m (6.7 Kgf.m)/7000 rpm
GT 250 ile başlarsa kimsenin ses çıkarmayışının sebebi de bu değildir herhalde?
Her neyse akşamın bu saatinde kimse ile tartışmaya girmeye gerek yok. Yorumlar okunur herkes kararını verir.
Bize sadece uyarmak düşer
★★ ----- Decaying organic matter ----- ★★
yaaa arkadaşlar iyi hoş güzelde kız buraya soruyu sordu ortadan kayboldu ne iş
biz hala tartışıyoruz
hadi bakalım yarın bu saatten sonraki yorumları okumaya devam edicem bakalım başka neler yazılacak
hepinize hayırlı geceler..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)