Motosikleti Sattıran Etken Servismidir?
Reklamlar
-
15 Ağustos 2008, 16:59
#1
Arkadaşlar Motosiklet Alırken Servisini Gözönünde Bulundururmusunuz? Servis Motosiklet Satışlarını Etkilermi?
Motosiklet Alırken Servisini Ve Parçasını Gözönünde Bulundururmusunuz?
Parça Fiyatları Ve Bakım Fiyatları Etkilimidir,bakım Fiyatlarının Nekadar Olması Sizi Memnun Eder?
Bakımlarda Ne Gibi Işlemlerin Yapılması Gerekir?
Servis Ortamı,çalışanların Kılık Kıyafeti Nasıl Olmalıdır?
Nasıl Karşılanmak Istersiniz?
V.s V.s Kısacası Nasıl Bir Servis Istersiniz?
Reklamlar
-
16 Ağustos 2008, 02:45
#2
Süper Moderatör (BBRR)
motoru sattıran hatta yaktıran servistir..
nasıl bir servis isterim ..
Valla marmaris honda servisi gibi .. güleryüzlü ufak tefek işlere para dahi almayan işin olduğunda motoru gelip iş yerinin önünden teslim alan yine işyerine teslim eden ...
yedek parça fiyatları yamaha gibi olan ...(hatta mümkünse dahada ucuz honda pahalı çünki)
bu kadar yeter bence
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
16 Ağustos 2008, 02:48
#3
-
16 Ağustos 2008, 03:07
#4
abi servis dediğin hem kullanıcı dostu olucak hemde mesafeli olmalı..sanırım servis açıcaksınız yada açtınız nasıl daha cok verim alabilirim diye düşünüyosunuz??
servis elemanlarının nasıl giyineceginie biz karar veremeyiz ama sevis elamanları adam gibi adam olmak zorunda neden; bir müşteri motorunu bi servise bıraktıgında aklı acaba benziinmden çalmışlarmıdır acaba benim götürdüğüm yagı koymuşlarmıdır gibi düşünceler içerisinde olmamalıdır servis müşteriye güven vermedir...ithalatcı firmalar motorlarını satmak ve güven vermek için nasıl garanti veriyosa ve o ürünü alan müşteriyi herhangi bir servisle muhatap ediyosa o servisinde o görevi layıkıyla yerine getirmesi gerekir aksi takdirde sadece bi müşteriye bi kere bakar...
bbrr ye katılıyorum ufak tefek işlerden ücret almıyacak ve esaslı olucak neyse o olucak...
sizlere bugun başıma gelen bir olayı anlatmak ihtiyacı duydum bu konudan sonra...
motorum otomatik vites ve debriyajında sorun vardı kendi kendine gidiyodu ışıklarda durmak bnm için kabustu... bugun izinliydim ve her zamanki servisime gittim baktım bizim usta baska bi şubeye geçmiş yerine gelen elemana durumu izah ettim ve ne kadar süre içinde yaparsın dedim abi 1 saatte en fazla2 saatte işim biter dedi...tamam dedim bn 2 saat sonra gelirim abi eğer işin yoksa başımda dur dedi neden dedim çünkü bn kendimi rahatsız hissediyorum zan altında kalıyorum dedi tamam ozaman kalıyım işim yok nasıl olsa hemde izlemiş olurum dediim arkadasımla beraberim bu sırada kendisi seyahate çıkıcak akşama dogru her neyse işimiz bitti arkadasıma bilet almak için bi bilet noktasına gttik eve döndüğümüzde arkadasımın telefonunun olmadıgını farkettik hemen servisi araadım dedim abi baksana oralara telefon varmı diye düşürmüş olabiliriz baktı falan burda yok dedi bilet noktasına falan gittik burdamı dedik hayır cevabı aldık her neyse
aradan 2 saat gecti servis aradı adamın söylediği şuydu abi merak ettimde telefonunuzu buldunuzmu?? inanın cok mutlu oldum adam bizi aramak zorunda değil ama arıyo.... bu kadar yeterli sanırım herkese selamlar ve kazasız belasız sürüşler...
-
16 Ağustos 2008, 04:29
#5
servisiniz siz olmak zorundasınız
malesef ülkemizde büyük cc de motorların parça stokları tutulmuyor bu nedenle beklemek zorundasınız hangi motor markası olursa olsun parça yok stok yok büyük cc den bahsediyorum
-
16 Ağustos 2008, 09:49
#6
gokhan150zat adlı üyeden alıntı
abi servis dediğin hem kullanıcı dostu olucak hemde mesafeli olmalı..sanırım servis açıcaksınız yada açtınız nasıl daha cok verim alabilirim diye düşünüyosunuz??
servis elemanlarının nasıl giyineceginie biz karar veremeyiz ama sevis elamanları adam gibi adam olmak zorunda neden; bir müşteri motorunu bi servise bıraktıgında aklı acaba benziinmden çalmışlarmıdır acaba benim götürdüğüm yagı koymuşlarmıdır gibi düşünceler içerisinde olmamalıdır servis müşteriye güven vermedir...ithalatcı firmalar motorlarını satmak ve güven vermek için nasıl garanti veriyosa ve o ürünü alan müşteriyi herhangi bir servisle muhatap ediyosa o servisinde o görevi layıkıyla yerine getirmesi gerekir aksi takdirde sadece bi müşteriye bi kere bakar...
bbrr ye katılıyorum ufak tefek işlerden ücret almıyacak ve esaslı olucak neyse o olucak...
sizlere bugun başıma gelen bir olayı anlatmak ihtiyacı duydum bu konudan sonra...
motorum otomatik vites ve debriyajında sorun vardı kendi kendine gidiyodu ışıklarda durmak bnm için kabustu... bugun izinliydim ve her zamanki servisime gittim baktım bizim usta baska bi şubeye geçmiş yerine gelen elemana durumu izah ettim ve ne kadar süre içinde yaparsın dedim abi 1 saatte en fazla2 saatte işim biter dedi...tamam dedim bn 2 saat sonra gelirim abi eğer işin yoksa başımda dur dedi neden dedim çünkü bn kendimi rahatsız hissediyorum zan altında kalıyorum dedi tamam ozaman kalıyım işim yok nasıl olsa hemde izlemiş olurum dediim arkadasımla beraberim bu sırada kendisi seyahate çıkıcak akşama dogru her neyse işimiz bitti arkadasıma bilet almak için bi bilet noktasına gttik eve döndüğümüzde arkadasımın telefonunun olmadıgını farkettik hemen servisi araadım dedim abi baksana oralara telefon varmı diye düşürmüş olabiliriz baktı falan burda yok dedi bilet noktasına falan gittik burdamı dedik hayır cevabı aldık her neyse
aradan 2 saat gecti servis aradı adamın söylediği şuydu abi merak ettimde telefonunuzu buldunuzmu?? inanın cok mutlu oldum adam bizi aramak zorunda değil ama arıyo.... bu kadar yeterli sanırım herkese selamlar ve kazasız belasız sürüşler...
verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim gerçekten çok yararlı olacak bana
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)