nouma, bakın aynı şeyi anlatmaktan bıktım anlayan anlar 125 cc derbi cpr 32 beygir güç üretiyor vede 170 km hız yapabiliyor bu sizin tavsiye ettiğiniz motor
650 gs bmw son hızıda bu civarda kaldıki kullanan bilir racing te yatarak kullanırsınız ama enduroda dik oturma pozizyonu ile yani 650 gs kullanmak 125 derby kullanmaktan kolaydır.
dengede tutmakta kolaydır pozisyon gereği 650 gs te ağırlık merkezi tam oturduğunuz yeri,n altıdır ama sport modellerde dengede durmak için önce (dumak için fren yaparken) oturur pozisyona geçip öyle durmalısınızki ağırlık merkezini dengeleyebilin
ve şu 125 cc tavsiye etmek kimin başının altından çıktı bilmiyorum ama bir ara bu kervana bende katılmışım ama hata insanlara mahsus iddaa ediyorum 650 gs le motora başlanır eğitimini aldıktan sonra hiç de zor olmaz ne bu istanbul trafiği meselesi ya yani motoru marmariste dengede tutan istanbulda tutamazmı yol şartları nasılsa ona göre kullanılır yoğun trafikte ona göre kullanırsın arazide ona göre kullanırsın motorcular genelde dengeli bilinçli sürücülerdir nerde nasıl kullanıcağını ayarlar geçenlerde bir başlık vardı adamlar mobiletlerin üzerine yatmış resmen yatmış 120-130 yapmayı deniyolar hemde trafikte şimdi bu adama ne diyelim veya bu dallamaları örnek alıp aman arkadaşlar 125 cc y le başlayın demenin ne alemi var .