S&t Kanuni Gt250r sorunlarım
Reklamlar
-
öncelikle merhabalar ben ankaradan 07.05.2008 tarihinde 4.44 motordan s&t kanuni gt250r
bir motor aldım,motoru aldığım gün arka yolcu ayağı kırıldı,ilk haftası FAR DÜĞMESİ bozuldu, İkinci Hafta motorun yanlarında bulunan STİCKERLAR kavlamaya başladı,üçüncü haftasında nersesinden geldiği tespit edilemeyen ve inanılmaz rahatsız edici ses gelmeye başladı ve benzin göstergesi tam manasıyla çalışmamaya başladı ve son olarakta KONYA SEYAHATİMDE KONYAYA 35 KM KALA YOLDA KALDIM..!!!
yetkili servis beni çekici ile aldı ve ne yazık ki BİR AYINI HENÜZ DOLDURMAMIŞ ARACIMIN MOTORU OLDUĞU GİBİ SÖKÜLDÜ..!!!!!
sökülme neticesinde MOTORUN KENDİNİ KİLİTLEDİĞİ KRANK KOLUNUN DEĞİŞECEĞİ VE BAZI PARÇALARINDA DEĞİŞEBİLECEĞİ SÖYLENDİĞİNDE ŞOK OLDUM...!!! VE MALESEF PARÇA GEREKTİĞİNDEN MOTORUMU KONYADA BIRAKARAK ANKARAYA DÖNMEK ZORUNDA KALDIM....
NETİCEDE BİR AYLIK SADECE BİR AYLIK MOTORUMUN AÇMADIĞI ARIZA KALMADI. motosikletim fabrikada yapılmak üzere istanbula gönderildi orada tam olarak 20 gün sonra motor aksamı tümüyle değişti ve motorumu fabrikada değişmiş olarak konyada yetkili servisinden teslim almaya gittim ve birde baktım ki motorun üstündeki bloklarda çizilmedik yer kalmamış ve aynı gün ankara ya yola koyuldum ve 150 km sonra yine aynı arızayı verdi şu anda motorum fabrikada ve 25 gündür arızası giderilmeye çalışılıyor aradığımda motorun arızası giderildiği ve bu seferde başka arıza çıktığından dolayı motorun bir süre daha fabrikada kalacağı söylendi.ben bu motorla hayatımı kazanan eşime ve çocuğuma bu motorla ekmek götüren bi işte çalışıyorum,durumum müsait olmadığı halde işime devam etmek için hergün 25 ytl verip motor kiralıyorum,neredeyse bütün maaşımı o motora veriyorum,elektrik-su-telefon-kiramı ödeyemez oldum,beni bu hallere düşürenleri allaha havale ediyorum.
BEN DÜŞÜP YANILDIM Bİ S&T KANUNİ 250 R ALDIM SAKIN AMA SAKIN SİZDE BENİM GİBİ YANILMAYIN...BENİM NE YAPMAM GEREKİYOR _?
Reklamlar
-
Keşke başınıza iş gelmeden önce foruma üye olsaydınız da bilgi alsaydınız. Öyle zannediyorum ki siz motorun devir kesiciye sahip olmadığından bi haber asıldıkça asıldınız sesi çıksın diye Sonra da beklenen sonuç oldu, "krank kitlendi".
Birçok Hyosung sahibinin yaptığı hayatı yapmış gibi görünüyorsunuz. Geçmiş olsun.
Sticker kavlaması, ayaklık kırılması, far düğmesi bozulması ise enteresan. Yani hepsinin sizde yaşanması enteresan. Daha önce aynı problemleri yaşayan bir kullanıcı görmemiştim açıkçası. Ben de Hyosung GT250R kullandım bir dönem. 22.000 KM'de olmasına rağmen en ufak bir sorunla karşılaşmadım açıkçası.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
-
Bir kanuni klasiği........................
-
Süper Moderatör (BBRR)
Hyosung değil procan ... arada dağlar kadar fark var .. S&T Kanuni.. kesinlikle aynı mal değil ...
fikir beyan edeceklerin karalamaya yönelik bir yazı olabilme ihtimalinide göze alarak yorum yapmalarını rica ederim
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
Prometheus adlı üyeden alıntı
Keşke başınıza iş gelmeden önce foruma üye olsaydınız da bilgi alsaydınız. Öyle zannediyorum ki siz motorun devir kesiciye sahip olmadığından bi haber asıldıkça asıldınız sesi çıksın diye
Sonra da beklenen sonuç oldu, "krank kitlendi".
Birçok Hyosung sahibinin yaptığı hayatı yapmış gibi görünüyorsunuz. Geçmiş olsun.
Sticker kavlaması, ayaklık kırılması, far düğmesi bozulması ise enteresan. Yani hepsinin sizde yaşanması enteresan. Daha önce aynı problemleri yaşayan bir kullanıcı görmemiştim açıkçası. Ben de Hyosung GT250R kullandım bir dönem. 22.000 KM'de olmasına rağmen en ufak bir sorunla karşılaşmadım açıkçası.
biraz şans işi olsa gerek ama üretici firma bu motora beni bindirmeye ısrarlı malesef :(
-
BBRR adlı üyeden alıntı
Hyosung değil procan ... arada dağlar kadar fark var .. S&T Kanuni.. kesinlikle aynı mal değil ...
fikir beyan edeceklerin karalamaya yönelik bir yazı olabilme ihtimalinide göze alarak yorum yapmalarını rica ederim
nasıl fark var arada, aynı malzeme değil mi?
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
BBRR adlı üyeden alıntı
Hyosung değil procan ... arada dağlar kadar fark var .. S&T Kanuni.. kesinlikle aynı mal değil ...
fikir beyan edeceklerin karalamaya yönelik bir yazı olabilme ihtimalinide göze alarak yorum yapmalarını rica ederim
14 yıldır motosiklet sürücüsü olarak karalama derken_?
yaşadığım sıkıntıyı anlatmak başka arkadaşları uyarmak bu konuda karalamaysa beni siteden atabilirsiniz
-
capicino adlı üyeden alıntı
14 yıldır motosiklet sürücüsü olarak karalama derken_?
yaşadığım sıkıntıyı anlatmak başka arkadaşları uyarmak bu konuda karalamaysa beni siteden atabilirsiniz
yanlış anladın, zamanında marka karalama adına asılsız çok konular açıldı..
-
10 Temmuz 2008, 01:01
#10
capicino adlı üyeden alıntı
14 yıldır motosiklet sürücüsü olarak karalama derken_?
yaşadığım sıkıntıyı anlatmak başka arkadaşları uyarmak bu konuda karalamaysa beni siteden atabilirsiniz
senin kişiliğine ait bi saldırı yok ortada capicino sadece bi tedbir onu da almak zorundalar sen takma kafanı ;)
-
10 Temmuz 2008, 01:02
#11
eğer karalamaysa benide atabilirsiniz.burda olmamış bişey olmuş gibi gösterip kimseye çamur atmıyoruz.1 aylık motor bu hale geliyosa burda bi sorun vardır saygılarımla
-
10 Temmuz 2008, 01:07
#12
s3ns4t10n adlı üyeden alıntı
yanlış anladın, zamanında marka karalama adına asılsız çok konular açıldı..
ya mutlaka öyledir hak veriyorum ancak benim amacım arkadaşlarımı uyarmak çektiğim acıları paylaşmak bunun içindir ki resim koyduk,
dedim ya ben 14 yıldır motor üstündeyim
-
10 Temmuz 2008, 01:08
#13
@X__utku__X;
yukaridaki fotolar st&kanuniyemi ait.. Işin içinde kanuni olunca şu anki manzarayı çok normal karsılıyorum. Kafamı karıstıran tek nokta ise bu mallar koreden s&t motorsdan gelmedimi... Yani bu kadar sorun cıkması enteresan, kanuni bi haltlar karıstırmıyodur umarım.. Bizim semtte 2 tane st&kanuni gt250r sahibi var, rast gelirse fikirlerini alıp paylaşcam..
-
10 Temmuz 2008, 01:11
#14
s3ns4t10n adlı üyeden alıntı
@X__utku__X;
yukaridaki fotolar st&kanuniyemi ait.. Işin içinde kanuni olunca şu anki manzarayı çok normal karsılıyorum. Kafamı karıstıran tek nokta ise bu mallar koreden s&t motorsdan gelmedimi...
evet 20 günlük s&t kanıni motora ait resimler halen koreden geliyor
-
10 Temmuz 2008, 01:12
#15
Yaa sımdı dırek ınfazında anlamı yok sankı daha once olmadı hıc Hyo kullananlarda tabırı caizse ( affedın ) Kucaklarına almadılar mı bu motorları ?? Tamam yok ayaklık yok benzın gostergesı vs vs bıraz fazla olmus ama bu krank meselesı eskıden berı var bu makınaları Redline sokmyacaksınız bu kadar basıt...SIzıde anlıyorum cok kotu bır durum gecmıs olsun ınsanın cok moralını bozar..Haklısınız...
Ancak eklemek ıstedıgım son seyse yukarda gorulen servıs tam bir Çin malı motor tamirhanesı gıbı ya az bıraz Prof olunur ya su manzaraya bak resmen daha gecen Kanunı nın Çın mallarını tamır edenler sımdı ST lere anahtar vurur olmuslar...
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
10 Temmuz 2008, 01:14
#16
Hastasıyım Kanuni'nin Üç ayda Korelileri de kendilerine benzetmişler galiba
-
10 Temmuz 2008, 01:18
#17
arkadaslar bende cbr satıp sıfır st kanunı alacaktım vaz gectım tesekkurler ALLAH razı olsun bılgıler ıçın
-
10 Temmuz 2008, 01:19
#18
Süper Moderatör (BBRR)
procan aynı mal değil derken .. şikayetleri göz önüne aldım .. sen kendin o kadar kullandın , en azından forumları kontrol ettin .. hiç etiketi kavlanan veya rengi solan bir hyo gördünmü veya bu konudan şikayet eden kullanıcı .. comette arkama 80-90 kg kişiler bindi, ayaklık kopmadı.. far düğmesinde en ufak sorun olmadı..
şimdi bu aynı malmı... daha piyasaya girerken enjeksiyonlu olcak , gaz kesici olacak dediler .. noldu şimdi ...
arkadaşım dediğin doğru ise motoru değiştirmek zorundalar .. garanti şartlarında yazanları oku .. servis 1 yılda 30 iş gününü geçemez diye biliyorum ..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
10 Temmuz 2008, 01:21
#19
BBRR adlı üyeden alıntı
procan aynı mal değil derken .. şikayetleri göz önüne aldım .. sen kendin o kadar kullandın , en azından forumları kontrol ettin .. hiç etiketi kavlanan veya rengi solan bir hyo gördünmü veya bu konudan şikayet eden kullanıcı .. comette arkama 80-90 kg kişiler bindi, ayaklık kopmadı.. far düğmesinde en ufak sorun olmadı..
şimdi bu aynı malmı... daha piyasaya girerken enjeksiyonlu olcak , gaz kesici olacak dediler .. noldu şimdi ...
arkadaşım dediğin doğru ise motoru değiştirmek zorundalar .. garanti şartlarında yazanları oku .. servis 1 yılda 30 iş gününü geçemez diye biliyorum ..
Bende katılıyorum Barış Abiye bence bu ayıplı bi mal kesınlıkle kabul etme sıfırdan degısım ıste tuketıcı hakları mahkemesıne basvur derım ben..
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
10 Temmuz 2008, 01:21
#20
nitrious81 adlı üyeden alıntı
Ancak eklemek ıstedıgım son seyse yukarda gorulen servıs tam bir Çin malı motor tamirhanesı gıbı ya az bıraz Prof olunur ya su manzaraya bak resmen daha gecen Kanunı nın Çın mallarını tamır edenler sımdı ST lere anahtar vurur olmuslar...
+1, Bide atıp tutuolardı servis konusunda..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler