Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

S&t Kanuni Gt250r sorunlarım

    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    04 Şubat 2007
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Honda CBR1100xx - Kymco Agility 125
    Sen benim soruma cevap versene önce.
    [COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Wee-Strom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2006
    Şehir
    Ankara
    Merhaba arkadaşlar,

    Birçoğunuz beni biliyorsunuz, bilmeyenler için ben Ankara S&T bayisi 4-44Motor'dan Tolga. Birkaç soru işaretine cevap vermeye çalışacağım.

    Öncelikle üzerinde en çok yorum yapılan konu:

    S&T Kanuni motosikletler Güney Kore'de S&T holding'e ait Hyosung fabrikasında üretilmektedir. Motorlar bayiye kadar fabrikada kapatılmış kasalarda gelir. Kuralkan A.Ş. nin bu süreçteki tek rolu ithalattır. Ne üretimde ne montajda şu ana kadar hiçbir payı yoktur.

    Arkadaşımızın yaşadığı probleme gelince:

    Motosikleti Konya'ya 35km kala (muhtemelen aşırı zorlama yüzünden) arızalanmıştır. Ancak buraya yazmayı uygun görmediği birkaç şeyi de yazmak zannediyorum bana kaldı:

    - Motosiklet Konya yakınında arızalandıktan sonra bir saat içerisinde konya servisi acil yardım aracıyla kendisini ve motoru alıp servise götürdü.

    - Durum Kuralkan'a bildirildi ve motosikletin komple motor bloğu aynı gün içerisinde yetkili serviste sökülüp, tamir edilmesi ve aynı problemden başka kullanıcılarında etkilenmemesi için incelenmek üzere istanbul'a gönderildi.

    - İstanbul Kuralkan tesislerinde motorun tüm iç aksamı acil olarak uçakla kore'den getirilen komple yeni aksamla değiştirildi, yapılan inceleme ve tamiratın raporları Kore'ye gönderildi. Haftası dolmadan motor kullanıcıya teslim edildi. Yapılan her işlem garanti kapsamında değerlendirildi ve kendisinden hiçbir ücret talep edlmedi.

    - Bu süreç içerisinde hiçbir kanuni zorunluluğumuz olmadığı halde tamamen ahlaki sorumluluk ve iyi niyetle 4-44Motor olarak elimizde bulunan ikinci el bir gt250'yi kullanıcının işinden geri kalmaması ve mağdur olmaması için kendisine tamamen ücretsiz olarak tahsis ettik.


    Mekanik arızalar her zaman her marka ve her modelde çıkabilir. Burada önemli olan ithalatçı firmanın verdiği garantinin arkasında durması, problemi çözmesi, bayininde elinden geldiği şekilde yardımcı olmasıdır. Bu şanssız olayda hem ithalatçı hem bayi olarak bizler tüm yasal gerekliliği yerine tam olarak getirdiğimiz gibi, fazlasınıda sadece iyi niyetimizle yaptık. Soruyorum hangi bayi / hangi marka bir motosiklet garanti dahilinde tamir edilirken ve hiçbir mecburiyeti yokken kullanıcıya yedek motor emanet ediyor?

    Arkadaşımızın yaşadığı sıkıntılar doğrudur ancak hem ithalatçının hem de bayi olarak bizlerin, problemi çözmek ve kendisinin mağdur olmaması için hiçbir özveriden kaçınmadan uğraşımızı buraya yazmayı "unutması" çok acıdır.

    Vaktinizi aldım ama anlatmadan geçemedim.

    Saygılarımla,
    Tolga Yurtören.
    How I wish...
    How I wish you were here.

  3. #63
    superzzt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    BWS 135 + GT650 Comet
    Motor hakkında bilgim olmadığını ve okumam gerektiğini söylüyorsun bende neleri tavsiye ediyorsun diye soruyorum ve bilmediğimi varsay anlatmanı rica ediyorum.Unutmamak lazım ki motor okumak sadece cehaleti alır gerisi bakii kalır sevgili arkadaşım.

  4. #64
    crayzboyone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2006
    Alıntı Wee-Strom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Birçoğunuz beni biliyorsunuz, bilmeyenler için ben Ankara S&T bayisi 4-44Motor'dan Tolga. Birkaç soru işaretine cevap vermeye çalışacağım.

    Öncelikle üzerinde en çok yorum yapılan konu:

    S&T Kanuni motosikletler Güney Kore'de S&T holding'e ait Hyosung fabrikasında üretilmektedir. Motorlar bayiye kadar fabrikada kapatılmış kasalarda gelir. Kuralkan A.Ş. nin bu süreçteki tek rolu ithalattır. Ne üretimde ne montajda şu ana kadar hiçbir payı yoktur.

    Arkadaşımızın yaşadığı probleme gelince:

    Motosikleti Konya'ya 35km kala (muhtemelen aşırı zorlama yüzünden) arızalanmıştır. Ancak buraya yazmayı uygun görmediği birkaç şeyi de yazmak zannediyorum bana kaldı:

    - Motosiklet Konya yakınında arızalandıktan sonra bir saat içerisinde konya servisi acil yardım aracıyla kendisini ve motoru alıp servise götürdü.

    - Durum Kuralkan'a bildirildi ve motosikletin komple motor bloğu aynı gün içerisinde yetkili serviste sökülüp, tamir edilmesi ve aynı problemden başka kullanıcılarında etkilenmemesi için incelenmek üzere istanbul'a gönderildi.

    - İstanbul Kuralkan tesislerinde motorun tüm iç aksamı acil olarak uçakla kore'den getirilen komple yeni aksamla değiştirildi, yapılan inceleme ve tamiratın raporları Kore'ye gönderildi. Haftası dolmadan motor kullanıcıya teslim edildi. Yapılan her işlem garanti kapsamında değerlendirildi ve kendisinden hiçbir ücret talep edlmedi.

    - Bu süreç içerisinde hiçbir kanuni zorunluluğumuz olmadığı halde tamamen ahlaki sorumluluk ve iyi niyetle 4-44Motor olarak elimizde bulunan ikinci el bir gt250'yi kullanıcının işinden geri kalmaması ve mağdur olmaması için kendisine tamamen ücretsiz olarak tahsis ettik.

    Mekanik arızalar her zaman her marka ve her modelde çıkabilir. Burada önemli olan ithalatçı firmanın verdiği garantinin arkasında durması, problemi çözmesi, bayininde elinden geldiği şekilde yardımcı olmasıdır. Bu şanssız olayda hem ithalatçı hem bayi olarak bizler tüm yasal gerekliliği yerine tam olarak getirdiğimiz gibi, fazlasınıda sadece iyi niyetimizle yaptık. Soruyorum hangi bayi / hangi marka bir motosiklet garanti dahilinde tamir edilirken ve hiçbir mecburiyeti yokken kullanıcıya yedek motor emanet ediyor?

    Arkadaşımızın yaşadığı sıkıntılar doğrudur ancak hem ithalatçının hem de bayi olarak bizlerin, problemi çözmek ve kendisinin mağdur olmaması için hiçbir özveriden kaçınmadan uğraşımızı buraya yazmayı "unutması" çok acıdır.

    Vaktinizi aldım ama anlatmadan geçemedim.

    Saygılarımla,
    Tolga Yurtören.
    Yu be kardesım hanı 25 YTL ye kıralamıstın barı atıyorsun yavas at be... Hem motorun anasını aglatıyorsun hemde yalan atıyorsun Eger Tolga beyın dedıklerı dogruysa Yuh sana Ayıp Ayıp ne dıyılebılırkı...

  5. #65
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Mart 2008
    Şehir
    tokat istanbul bingöl denizli mardin ordu van
    Motosikleti
    regalraptor 250e-9
    tolga yurtören bey burda şikayet edilen sizin bayiniz deyil st-kanuni dir.bu mal ayıplı mal deyilmidir.siz değiştiremezsiniz bu motoru tamam siz bayisiniz.ama koskaca kanuni malının arkasonda neden durmaz.bu mal ayplı maldır belki benelde böyle sorun olmaya bilir ama bu motorda var.belkide üretim hatası.koskoca st-kanuni bu motorun arkasında dursaydı emin olun abimizde burada kimseyle derdini paylaşmıcaktı.şahsen ben kesin dava açardım ve daha fazla yerde yaşadığım sorunları dile getirirdim.neden 1 ay önce aldığı motorun motoru içine çıkmış şekilde kabul edelim deyilmi.şunuda unutmayın motor seyehat ederken böyle büyük bi arza vermiş ve belkide abimizin hayatına sağlığına zarar gelmesine sebep olabilirdi.saygılarımla.kalın sağlıcakla.

    Alıntı crayzboyone adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yu be kardesım hanı 25 YTL ye kıralamıstın barı atıyorsun yavas at be... Hem motorun anasını aglatıyorsun hemde yalan atıyorsun Eger Tolga beyın dedıklerı dogruysa Yuh sana Ayıp Ayıp ne dıyılebılırkı...
    asıl sana ayıp.ilk önce sorsana kaç günlüğüne motor verdiniz.motoru kaç gün serviste kaldı diye.kiralamadığını nerden biliyosun.

  6. #66
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Alıntı Wee-Strom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Birçoğunuz beni biliyorsunuz, bilmeyenler için ben Ankara S&T bayisi 4-44Motor'dan Tolga. Birkaç soru işaretine cevap vermeye çalışacağım.

    Öncelikle üzerinde en çok yorum yapılan konu:

    S&T Kanuni motosikletler Güney Kore'de S&T holding'e ait Hyosung fabrikasında üretilmektedir. Motorlar bayiye kadar fabrikada kapatılmış kasalarda gelir. Kuralkan A.Ş. nin bu süreçteki tek rolu ithalattır. Ne üretimde ne montajda şu ana kadar hiçbir payı yoktur.

    Arkadaşımızın yaşadığı probleme gelince:

    Motosikleti Konya'ya 35km kala (muhtemelen aşırı zorlama yüzünden) arızalanmıştır. Ancak buraya yazmayı uygun görmediği birkaç şeyi de yazmak zannediyorum bana kaldı:

    - Motosiklet Konya yakınında arızalandıktan sonra bir saat içerisinde konya servisi acil yardım aracıyla kendisini ve motoru alıp servise götürdü.

    - Durum Kuralkan'a bildirildi ve motosikletin komple motor bloğu aynı gün içerisinde yetkili serviste sökülüp, tamir edilmesi ve aynı problemden başka kullanıcılarında etkilenmemesi için incelenmek üzere istanbul'a gönderildi.

    - İstanbul Kuralkan tesislerinde motorun tüm iç aksamı acil olarak uçakla kore'den getirilen komple yeni aksamla değiştirildi, yapılan inceleme ve tamiratın raporları Kore'ye gönderildi. Haftası dolmadan motor kullanıcıya teslim edildi. Yapılan her işlem garanti kapsamında değerlendirildi ve kendisinden hiçbir ücret talep edlmedi.

    - Bu süreç içerisinde hiçbir kanuni zorunluluğumuz olmadığı halde tamamen ahlaki sorumluluk ve iyi niyetle 4-44Motor olarak elimizde bulunan ikinci el bir gt250'yi kullanıcının işinden geri kalmaması ve mağdur olmaması için kendisine tamamen ücretsiz olarak tahsis ettik.


    Mekanik arızalar her zaman her marka ve her modelde çıkabilir. Burada önemli olan ithalatçı firmanın verdiği garantinin arkasında durması, problemi çözmesi, bayininde elinden geldiği şekilde yardımcı olmasıdır. Bu şanssız olayda hem ithalatçı hem bayi olarak bizler tüm yasal gerekliliği yerine tam olarak getirdiğimiz gibi, fazlasınıda sadece iyi niyetimizle yaptık. Soruyorum hangi bayi / hangi marka bir motosiklet garanti dahilinde tamir edilirken ve hiçbir mecburiyeti yokken kullanıcıya yedek motor emanet ediyor?

    Arkadaşımızın yaşadığı sıkıntılar doğrudur ancak hem ithalatçının hem de bayi olarak bizlerin, problemi çözmek ve kendisinin mağdur olmaması için hiçbir özveriden kaçınmadan uğraşımızı buraya yazmayı "unutması" çok acıdır.

    Vaktinizi aldım ama anlatmadan geçemedim.

    Saygılarımla,
    Tolga Yurtören.
    Bu kısım konusundan acıklık getırrın bence kac gun kaldı sızde ??
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  7. #67
    superzzt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    BWS 135 + GT650 Comet
    Tolga bey'e açıklaması için teşekkürler ancak ben kimsenin bu kadarda atabileceğini düşünmüyorum.Başlığı açan kişi ne açıklama getirecek.Birde ben kanuninin bu kadar hızlı davrandığnı bir gözümle görsem öbürüyle inanmam.

  8. #68

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    "Bir marka nasıl REZiL edilir" i izlediniz..

    Devamı gelecektir..

    Hyosung ile ST-Kanuni asla bir olmayacaktır!!

    GLOBAL, kurtar bizi şunlardan!...
    ::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]

  9. #69

    Üyelik
    04 Şubat 2007
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Honda CBR1100xx - Kymco Agility 125
    Alıntı superzzt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Unutmamak lazım ki motor okumak sadece cehaleti alır gerisi bakii kalır sevgili arkadaşım.
    O zaman boşuna okuma sevgili arkadaşım. Zaman kaybı olmasın.
    [COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P

  10. #70
    schumacher__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2008
    Şehir
    Doha
    Motosikleti
    Artık 4 teker..
    neden bu kadar önyargılı davranıyorsunuz anlayamıyorum, gördüğünüz gibi Tolga bey gerekli açıklamayı yapıp, sürecin nasıl işletildiğini yazmış.Motor bölümü komple değişilmiş ve bu süre zarfı içerisinde kendisine bir motor tahsis edilmiş, daha ne olsun yani ??

  11. #71
    superzzt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    BWS 135 + GT650 Comet
    Alıntı Ö.Z.€.R adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman boşuna okuma sevgili arkadaşım. Zaman kaybı olmasın.
    Sağol çok düşüncelisin değerli zamanıma saygı duyduğun için ama sorduğm gibi daha önceden kaynak göster bende cbr 600f in ss olduğunu anliyim bak bu zaman kaybı olmaz yanlış biliyorsam düzeltmiş olursun.Sevap işlersin İstanbuldan lüleburgaza selamlar,yolun düşerse bir uğrada çay içelim

  12. #72
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Mart 2008
    Şehir
    tokat istanbul bingöl denizli mardin ordu van
    Motosikleti
    regalraptor 250e-9
    schumacher__ dostum sende motorunu yeni aldın demi.sen motorunun bi ay sonra motorunun açılmasını 20 gün serviste kalmasını,tamir edildikten sonra 150km sonra bidaha arza yapmasını istermisin.istemezsin.ayrıca şunu çok merak ediyorum şu tahsis edilen motor kaç günlük edildi.ve bu arkadaş madem motoru çok zorluyo 150 km de motoru dağıtıyo sizin tahsis ettiğniz motara bişi oldumu.o motoruda dağıttımı ağbimiz acaba.

  13. #73

    Üyelik
    10 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    suzuki-HAYABUSA
    bencede yedek motoru kaç gün verdiniz?bu anlatıma göre bu motor yaklaşık 2 aydır capicinonun elinde değil servis fabrika arası gidip geliyor.

  14. #74
    crayzboyone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2006
    Alıntı crayzboyone adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yu be kardesım hanı 25 YTL ye kıralamıstın barı atıyorsun yavas at be... Hem motorun anasını aglatıyorsun hemde yalan atıyorsun Eger Tolga beyın dedıklerı dogruysa Yuh sana Ayıp Ayıp ne dıyılebılırkı...

    Alıntı X__utku__X adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    asıl sana ayıp.ilk önce sorsana kaç günlüğüne motor verdiniz.motoru kaç gün serviste kaldı diye.kiralamadığını nerden biliyosun.
    Yazıyı tam okumadan Cvp vermeyın lutfen... Sen bılıyormusun kac gun verdıklerını ??? Ben oraya ne yazmısım bı bak ıstersen...

  15. #75
    superzzt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    BWS 135 + GT650 Comet
    Birde çok uzun zamandır dikkatimi çekti niye kanuni servis yada bayii sahipleri neden çoğu kanuni haricinde motorlar tercih eder.Şimdi listeye st.leride dahil edelim.Muadili kanunide veya st de yok mu

  16. #76

    Üyelik
    10 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    suzuki-HAYABUSA
    ben biliyorum kaç gün verdiklerini ve tolga beye saygım ve sevgim sonsuzdur,mecbur olmadığı halde böyle bi iyilikte bulunduğu gerçektir.fakat ben 2 tarafıda tanıyan biri olarak yazıyorum,buradaki suç diycem başka bi kelime bulamadığım içinde ayrıca af diliyorum.TAMAMEN KANUNİ KURALKAN FİRMASININDIR.tolga bey veya diğer arkadaşın suçu değildir
    [B][COLOR="Red"]hayalbuysa [/COLOR][U][B][COLOR="Lime"]608[/COLOR][/B][/U] [/B][B][U][I][COLOR="Blue"]hayabusa[/COLOR][/I][/U][/B]

  17. #77
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Mart 2008
    Şehir
    tokat istanbul bingöl denizli mardin ordu van
    Motosikleti
    regalraptor 250e-9
    yazını başında yuh be kardeşimhani 25ytl ye kiralamıştın bari atıyosan yavaş at be.Hem motorun anasını aglatıyorsun hemde yalan atıyorsun.yazan kim acaba.bunları yazdıktan sonra eğer tolga beyin dedikleri doğruysa yuh sana desen ne demesen ne.azına geleni söylemişsin zaten.

  18. #78

    Üyelik
    10 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    suzuki-HAYABUSA
    tolga abiyle bi alıp veremediğimiz yoktur olamazda,gerçekten kendisine saygı duyuyorum,buradaki asıl konu capicinonun hala bi motor kiralayı,kendi motoruna binemeden işini yapmasıdır,bu da kuralkan holdingin bi ayıbıdır.
    [B][COLOR="Red"]hayalbuysa [/COLOR][U][B][COLOR="Lime"]608[/COLOR][/B][/U] [/B][B][U][I][COLOR="Blue"]hayabusa[/COLOR][/I][/U][/B]

  19. #79

    Üyelik
    15 Haziran 2007
    Globaldeykende Kanunideykende aynı terane ''motor iyi olmayabilir ama servis ve yedek parça stokumuz bir numara''

  20. #80
    headhunter251 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2007
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    FZ6 Fazer
    Kanuni kanuni nereye gidiyorsun?hain erkek

    Her iki tarafa da diyecek sözüm yok.Bu kadar büyük sorunda yok aslında ortada.Far anahtarı bu bozulur.stikerlar kalkmış mış bilmem neymiş sorun mu bu yaa.Bırakın Allah aşkına.tamam motor kilitlemiş sorun bu.Ama herkesinde bildiği gibi Global motor bir zaman açıklama yapmışaşırı zorlamaya maruz kalırsa kitleme,kol kopartma sorunları olabiliyor diye...

    Ammaaaa gelgelelim gaz kesici olduğu iddia edilip sonra bu tür bi sorun varsa halen bu bir ayıptır!
    ..:: Nerde O Eski Günler? ::..


4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler