Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Neden "tam kapalı" kask kullanmak gerekli !

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    15 Mayıs 2009
    Ben saçı bozuluyor diye kask takmayan biliyorum bi kaza sonucu bırak saçı yüzü bile değişecek haberi yok. Allah herkesi kazadan korusun


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    28 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Suzuki Inazuma - 2013 Honda CB125ACE
    Ağlarken görünmesin diye

  3. #23
    oldcockroach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    2014 HONDA CBR 125R
    10 sene sonra konuyu hortlattın be birader

  4. #24

    Üyelik
    10 Şubat 2015
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Forza

  5. #25
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı navigator55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani FULL FACE veya FLIP UP bir kaskınız yoksa ve öldürücü bir yara aalmadıysanız kırık çeneyle aylarca yemek yiyemeden ve zımparalanan etlerinizin yüzünden aynaya bakmaktan bile utanacağınız bir yüze sahip olmak istermisiniz.
    Flip up (modüler, önü kalkan) kask ta çok güvenli bir şey değil. Yarım kaskın önünde bütünmüş gibi görünen bir plastik parçası var sadece, güvenlikten ziyade görüntü ve rahatlık için. Kaskın bütünlüğü yok. Snell testini geçen modüler kask bir-iki tane var.

  6. #26
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Bende full face kask diyorum.Fakat bu Endurocular yada MrMud un söylemi ile Adventure cılar çok seviyor bu filip up kaskları.Söylemleride çok kaliteli kask firmaları bu tür kasklar üretiyor güvensiz olsa onlardan kan alırlarmış.Adamlar ticari firma talep varsa üretir sen ona ne bakıyorsun diyorum dinlemiyorlar.

    Birde şunu tam anlamıyorum normal bir kullanıcı çene açılır kaskı hangi ihtiyaç için kullanır.Kargocuları yada yemek taşıyan arkadaşları anlıyorum.Onlar sürekli insanlarla diyalog içine giriyorlar.Onların anlaşılabilir tarafı var.Normal kullanıcı ne amaçla alıp kullanır.Sürüş sırasında zaten kapalı olmalı.Sürüş sırasında açıyorsan zaten markanın bir önemi yok.

  7. #27
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Alıntı okanbagiscan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende full face kask diyorum.Fakat bu Endurocular yada MrMud un söylemi ile Adventure cılar çok seviyor bu filip up kaskları.Söylemleride çok kaliteli kask firmaları bu tür kasklar üretiyor güvensiz olsa onlardan kan alırlarmış.Adamlar ticari firma talep varsa üretir sen ona ne bakıyorsun diyorum dinlemiyorlar.

    Birde şunu tam anlamıyorum normal bir kullanıcı çene açılır kaskı hangi ihtiyaç için kullanır.Kargocuları yada yemek taşıyan arkadaşları anlıyorum.Onlar sürekli insanlarla diyalog içine giriyorlar.Onların anlaşılabilir tarafı var.Normal kullanıcı ne amaçla alıp kullanır.Sürüş sırasında zaten kapalı olmalı.Sürüş sırasında açıyorsan zaten markanın bir önemi yok.
    Arazide kullananı anlarım.
    Bu zamana kadar arazide yaşamadığım çeşit düşüş kaza kalmadı desem abartı olmaz.
    Sağa, sola, geriye, yüz üstü, hatta kafa üstü bile düştüm, hiç ölümcül yada ağır hasarlı kaza atlatmadım.
    Hele ki kafadan darbe hiç almadım.
    Çünkü arazide gidebileceğiniz maksimum hız belli, haliyle kafanızı carpacaginiz maksimum süratte belli.
    Arazide sürtünme yaşamazsınız, dümdüz toprak zeminde kendinizi 100km/s hizda low-side seklinde bile yere atsanız sürtünmez, takla atmaya başlarsınız, yani dönerek ve çarparak darbe alırsını.
    Bu yüzden cross kaskların sivri çene yapısı, sizin çenenizin defalarca kaska çarparak parcalanmasınķ önler %99.9 oranında.
    Kalan %00.1 ihtimal de sizin boy abdesti kalitenize kalmış.

    Ama bu bahsettiğim sivri çeneli cross kask ile asfaltta hyper naked makina ile 250de giderken asfaltta sürünecek olursanız, muhtemelen boynunuzu kırar ve hızli acısız bir ölüm yaşarsınız.
    Araziye adım atmayan adv sürücülerinin enduro kask (Sivri çeneli kask) kullanmaları tamamen "Ben farklı olmalıyım, herkes gibi görünemem" tripleri.
    Africa twin aldiktan sonra kendine enduro kask bakan bir abime "Araziye girmeyeceksen hemen uzaklaş o kasklardan" diyerek sport kask aldirdigimda olmuştur.
    Eşe dosta karşıda böyle baskıcıyımdır huzur vermem zehir ederim
    YasinC ve newmoto76 bunu beğendiler.

  8. #28

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Yahu bu memlekette atmosferik motor çöp benim makina 240 basmazsa ben o arabaya araba demem zihniyeti hakimken neyi konuşuyoruz..

    Volvo üreteceği araçları 180km hızla sınırlandırmayı planlıyorken . Senin makine kaç beygir kaç bastın diyen kafanın emniyetli sürüşle, dikkatli seyirle, kaskla vs ilgisi olur mu? olmaz..

    Memlekette cehalet ortada..Kaldı ki motosiklet sürücülerinin çoğu çok ama çok cahil sürücü...Geçen biri paylaşmış 1mtlik emniyet şeridinde 180 basıyor motorla diyorlarki harika kullanıyosun vs..

    Yahu neremiz doğruki meselesi bu, Norveç gibi gelişmiş ülkelerde bile trafik kuralları acımasız katılıkla uygulanıyorken, bizde kaydadeğer bir ceza matematiği olmamasını anlamak mümkün değil..

    Sonuc = Toplumsal , sosyal yaşam kurallarını keskin ve tavizsiz uygulamak bir ülkeyi medenişleştirir, geliştirir..


    Ancak memleketin büroktatı, hukukçusu, halkı kaliteli yaşamak falan istemiyor..mesele bundan ibaret..
    MrMud bunu beğendi.

  9. #29
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu bu memlekette atmosferik motor çöp benim makina 240 basmazsa ben o arabaya araba demem zihniyeti hakimken neyi konuşuyoruz..

    Volvo üreteceği araçları 180km hızla sınırlandırmayı planlıyorken . Senin makine kaç beygir kaç bastın diyen kafanın emniyetli sürüşle, dikkatli seyirle, kaskla vs ilgisi olur mu? olmaz..

    Memlekette cehalet ortada..Kaldı ki motosiklet sürücülerinin çoğu çok ama çok cahil sürücü...Geçen biri paylaşmış 1mtlik emniyet şeridinde 180 basıyor motorla diyorlarki harika kullanıyosun vs..

    Yahu neremiz doğruki meselesi bu, Norveç gibi gelişmiş ülkelerde bile trafik kuralları acımasız katılıkla uygulanıyorken, bizde kaydadeğer bir ceza matematiği olmamasını anlamak mümkün değil..

    Sonuc = Toplumsal , sosyal yaşam kurallarını keskin ve tavizsiz uygulamak bir ülkeyi medenişleştirir, geliştirir..


    Ancak memleketin büroktatı, hukukçusu, halkı kaliteli yaşamak falan istemiyor..mesele bundan ibaret..
    Memleketin savcısı "Sırasi gelmediği halde" keyfi istedi diye halısahadaki öğretmenleri karakola toplatıyor.
    Sen diyosun refah huzur kaliteli toplum :D :D
    Gülüyorum, güluyorum çünkü ağlayamıyorum :D
    +299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
    Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
    -MrMud


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler