Sonunda üzerimdeki atalet kalktı motorumun resimlerini çektim.
Yoğun istek üzerine
Karşınızda: 1952 model BMW R 51/3
Arkadaki bir arkadaşım ben değilim.
Sonunda üzerimdeki atalet kalktı motorumun resimlerini çektim.
Yoğun istek üzerine
Karşınızda: 1952 model BMW R 51/3
Arkadaki bir arkadaşım ben değilim.
mükemmel bi makina senin yerinde olsam binmeye kıyamam
Now the world is gone. Im just one.
Sanırım tümüyle orjinal, yedek parça sorununu nasıl çözüyorsunuz?
[COLOR="Red"] Özgürlük ona bağımlı olunduğu sürece diğer bağımlılıklardan uzak tutandır[/COLOR]
[B] [COLOR="navy"]Bu dünyada çok güzel yaşanabilir, yeterki isteyelim![/COLOR][/B]
Bende üstüne titriyorum ama ;
Motosiklet binmek içindir!
lafın gelişi dedik zaten al salona koy anlamında degil
Now the world is gone. Im just one.
Kontak anahtarı hariç orijinal durumda.
Yedek parça zor da olsa bulunuyor. Bazı parçaları tornada falan çektirmek gerekiyor. Asıl önemli olan bu motorlar çok dayanıklı olup nadiren parça kırarlar. Mevcut parçalarıda tamir edilmeye çok müsaittir. Gazaltı kaynağı falan gibi işlerle işimizi yürütüyoruz.
Gercekten bir tablo kadar buram buram sanat kokuyor. Insanin tarih icinde yolculuk eder gibi motora binme zevkini yasattig cok belli.
Egzozlarin kromajini sormak istiyorum bende belki yaptiracam.Fiyat olarak ne kadara yapildi , yapilan islemde bilmem gereken bir ozelik varmi malum kromaj iyi olmayinca zamanla sararma yapiyor.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
üstündeki kromaj orjınal mı
Valla onu ben yaptırmadım aldığımda öyleydi. Bu motoru toplanmış aldım ve bir iki ufak tamirat dışında bişey yapmadım.
Eski BMW lerde ne yaparsan yap manifoltun kromajı yanıyor zaten. Benimkinde manifolt soğutucusu var ama yinede yanma yapmış.
Kromaj da dikkat edilecek husus kromaj yapılacak yüzey çok iyi temizlenecek, mutlaka asit banyosuna yatırılacak. Daha sonra hiç el deymeden durulanıp önce bakır kaplanacak sonra bakır üzerine kromaj yapılacak. Bizde sanayide bu işler yapılırken en büyük sorun bakır kaplamanın ya hiç yapılmaması yada yetersiz yapılması, birde parçaların temizliğine dikkat edilmemesi. Kaplamadan önce yağlı elleriyle tutarlarsa değdileri yerin kaplaması sonradan mutlaka atıyor. Sanayide de temizlik titizlik dillere destandır biliyosun
Orijinal değil heralde. Belki 2-3 yeri orijinaldir ama bende tam bilmiyorum.
ehh bize resim yetmez simdi biz video isteriz boxer sesi duymamiz lazim
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
gerçekten çok güzel bir eser o yıllarda yapılabilcek en kusursuz tasarım sadelik ve güzellik aman nazar değmesşn ona eşek gözü gibi nazar boncuğu lazım
herşey sende biter, yeterki sen karar ver
Vay be 56 yasında bır motor
Ben olsam salonuma koyar doya doya bakardım
[B][I][U]Dünyada bir çok insan var.
Kimi mutlu kimi mutsuz, Kimi ağlayıp kimi gülüyor ama güzelliklere ve mutluluğa layık bir insan var o da su an mesajımı okuyor...[/U][/I][/B]
mükemmel bişey.ben 50 modellere hastayım.arablarda da öyle.eğer bi gün çok param olursa kesinlikle bunların koleksiyonlarından yapcam.allah kaza bela vermesin
Orgazma Dudak Büktürür
hhehehe üstüne cokokrem sürer yerim ben o motoru :D
çok tatLı yaa
Kafa FLY
Görüntü FLU
Hayat FREE
abi bunlar hız yapıyor mu ya ve sesini cok merak ettım
HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR
Ayrı bir zevki, havası var bu motorların. Torkuda yerinde. 1956 model'ini kullandım. Sanırım R50 idi. R50 ama tam modelini bilmiyorum. Kazasız belasız binersin umarım
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)