Aşağıdaki linkte teknik özllikleri yeralmaktadır.
Aşağıdaki link
Aşağıdaki linkte teknik özllikleri yeralmaktadır.
Aşağıdaki link
Maşallah.
Allah kaza bela göstermesin.
Nadide bir parça gibi
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
abi birde ben bu motorlarda manyetölu ateşleme var yeni akü olmadanda çalışabiliyor sadece far korna ve sinyalleri kullanamıyorsun. Yalnız bmw lerin genel sorunu : birincisi canı ne zaman isterse o zaman çalışır ikincisi çok sık ateşleme sorunu ile karşılarşırsınız. Ama taş gfibi makinadır. dikkatli kullanılırsa bir 54 yıl daha gider bu makina evladına bırakabilirsin. bin üstüne türkiyeyi gez. Günümüzde çin malları ortalığı sarmışken bu klasiklerin değerini önümüzdeki bir kaç yıl içinde daha iyi anlayacağız. Abi allah kaza bela vermesin güzel toplamışlar. güle geli bin.. haaa satmak istersen haberim olsun
çirkin kadın vardır. midesiz erkek çoktur.. Votkanın bir suçu yoktur.
Tuncsall tek silindirli ustada hafta sonu alırsam onunda resimlerini koyucam.
Birde ona bak R26 senin istediğin gibi.
Bu motorlar II. Dunya savasi zamaninda yapildi. O yuzden dayaniklilik on planda idi. minimum asinma ile maximum km yapmasi gerekiyordu. O zamanlar BMW pazar payi ve musteri kitlesini degil Ordunun genel ihtiyaclarini dusunuyordu. Bu motordaki bazi mekanik muhendislik detaylari halen gunumdeki motorlarda yuksek maaliyetleri sebebi ile kullanilmamaktadir.
Kisacasi Tank gibi motor
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
şu an bu motorların kıymeti anlaşılmış olabilir ama 15 yıl kadar önce o kadar değersiz diki anlatamam değerliydi ama kıymetini bilen yoktu hiç para etmiyordu bizim enişte almıştı hiç unutmam beş kişi binmiştik enişte o zamanlar ğariban parası anca bunlara yatiyordu o derece ucuz de yani neyse rampada bayıldı 2 den bir e cekti motor u yıgdırdı şaft ı kırdı neyse bir traktör cağırdılar savurdular römörk un arkasına o derece vahimdi yani buralarda coluğun cocuğun elinde perişan oldu o ğüzelim motorlar
müzisyen agırsiklet şampiyon
muhteşem .
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Bu gün bile çok az motorda bulunan kuru kavramalı debriyaj var.
Şaftlı olması düşük devirde yüksek tork vermesi gerçekten güzel yanları.
Birde bu motorlar 2. dünya savaşından sonra Almanları ürettiği ilk sanayi ürünleri.
1950 ye kadar sanayi malları üretimine yasak geldiği için üretim yapamamışlar. Bunlar en kötü ekonomik sıkıntıları yaşarken ürettikleri ve dayanıklılığın ön planda tutlduğu motorlar.
1986 yilindan 1990 yilina kadar kullandim sattigim gunden bugune 20 yildan fazla gecti o gun bugun ne hondalar ne bmw ler kullandim ama en iyisi bile onun yarisi kadar degildi.... Sakin abarti gelmesin bir honda goldwing bile materyal kalitesinde bu motordan kiymetsizdir ve bugun 52 model olan bu motor sifir bir goldwing i de gomecektir, oyleki bu motorlarda yataklar bile rulmanlidir kartere hic yag koymasaniz bile yatak sardiramazsiniz bu motorun her silindirinde tam 5 adet segman vardir ucu kompresyon ikisi yag segmanidir ki bugun dunyada hicbir otomobil ve motorda silindir basina 5 adet segman bulamazsiniz, yine bu motorlar akusuz de calisir ve nedeyse her daim tek marsta alir calismamasi diye bir durum yoktur oyleki ben birak benzini bir defasinda gaz ile bile calistirmistim, yine inanilmaz bir torka sahiplerdir ucuncu viteste rolanti devirinde bile buz ustunde kayar gibi aritmik hicbir vuruntu olmadan yol alirsiniz, normal vitesin yaninda el vitesi de vardir isiklarda durdugunuzda ayaginizi bostan bire almak icin yerden kaldirmaniza bile gerek yoktur el ile vitesi atar oyle kalkarsiniz, saymaya kalkarsak dahasi da vardir ve bmw lerin bu modelleri hic tartismasiz dunyadaki en saglam motorlardir onlari hicte yorgun sanmayin her gazda 160 km yi bulur ve en modern endurolar kadar ivme ile kalkis yapar arkada tutunmayani aninda yere ucururlar ornegin bmw f 650 den daha gucsuz degillerdir yolda sismeleri imkansizdir kissadan hisse ben 20 yildir daha iyisine rastlamadim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:16 ----------
Arkadasim motorun yuzde doksan orijinal, ve bu motoru daha iyi olacagini sandigin bir motoru almak icin satarsan motorsiklet hayatindaki en buyuk hatayi yaparsin
kitap gibi aç aç oku ....
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
Plaka 42 Mi ?
Her Zaman Kötüyü Söyle. O Zaman Kahin Olma Şansın Artar.
selam yucika dostum,
cok uzun bir aradan sonra(2 yıl oluyor), gerek motorumu, gerekse siteyi ihmal ettiğim bu süreçten sonra, motorumu bakıma aldığım bu zaman diliminde siteye girip te senin resimlerini görünce daha bir gaza geldim doğrusu 98 den beri aynı makineye sahibim. motoruma 2 yıl hiç dokunmadım, iki yıl sonra ilk basışımda, ilk günkü gibi çalıştı... işte böyle bir makine bu, sahibine asla küsmüyor sorun yaşadığım iki hususta fikrini almak isterim ; 1. ön amortisör lerinin körükle kaplı olduğunu görüyorum. benimkinde saç kaplama vardı, ancak zamanla yırtıldı şimdi körüğe dönsem mi diye düşünüyorum. ama resimde senin körüklerinde de hafif deformasyon görüyorum(yanlış görüyo da olabilirim). bu konuda yorumunu almak isterim. 2. senin de bildiğin gibi bu makinelerin orjinal sehpaları çift ayaklı (eşek tipi, yada onun gibi bi adı vardı ). uzun zamandır, yan sehpa arayışındaydım, ya makineme uymadı, ya da çok kaba, tipsiz sehpalardı. senin ki gözüme hoş göründü. nasıl temin edbileceğim konusunda yardımcı olabilirsen sevinirim. esenlikler.
müthiş motör. insan binmeye kıyamaz buna.
yol iyidir.
Selam Ön amortisör körükleri gayet düzgün resimde niye öyle gözüküyor ben de anlamadım. Valla yan ayakçık ben aldığımda üzerindeydi ancak bağlantı kısmı kaynaklanıp taşlanmış. Yani bir şekilde uydurulmuş. Biraz arayarak uygun bişey bulmaya çalış. Çünkü gerçekten bulunmuyor.
yucika ben manavgatta oturuyorumda bu motoru sanki 2-3 gün önce gördüm gibi. Acaba sizmiydiniz o ? Yanılmıyorsam 42 plakaydı.
Her Zaman Kötüyü Söyle. O Zaman Kahin Olma Şansın Artar.
aynisindan arkadasimdada var bunun disinda birde besik amartisor olanindan var o da hastasi surmek nasip olmustu. gamsiz bir motor kolay kolay yolda birakmaz allah bir omur kazasiz belasiz surmeyi nasip etsin arkadasimdan rica edicem resimler icin paylasirim alir almaz
Ön Cam Yakışmış Bugün Gördüm
Her Zaman Kötüyü Söyle. O Zaman Kahin Olma Şansın Artar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)